Kila pytan poczatkujacego :P

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Re: Kila pytan poczatkujacego :P

Post autor: Dydu »

Na EURO WE maja limit 70 GG reszta łuków się nie liczy do limitu

Awatar użytkownika
Hunter
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: RYK Częstochowa

Post autor: Hunter »

Ok. dzięki, a co z ilością oddziałów GG które mogę wystawić?

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

0-7
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

duzypawel
Mudżahedin
Posty: 214
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: duzypawel »

Apropos Stone of Rebirth Grałem dziś z kumplem towarzysko i mówię mu że jak heros straci 1W to na kolejne odpala mu się ward 2+. A on mi pokazuje że w WE booku jest zapis One use only. Gdzie jest napisane że ten WARD Sv działa na każdego kolejnego czyli tak jak w opisie poniżej?


"Jeśli dostajesz 1 ranę i z multipla tracisz te 2 punkty życia to spadasz bez tego sejwa, a ward na 2+, będzie działał jeśli np. oddział nabije Ci te 5 ran to te dwie/jedna wchodzi, a na resztę masz tego warda na 2+."

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Przedmiot działa póki bohater jest na 1 ranie, jeżeli się wyleczy to przestaje działać (w tym sensie jest one use only – w FAQu do WE to jest).
Nie chroni on przed śmiercią z broni zadających multiple wounds – KB czy D6 ran.
Aktywuje się kiedy model zostaje zredukowany do 1 rany.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Glamourweave, jak bohater wejdzie do oddziału to czy oddział dostaje 4+ ward na strzelanie i pociski magiczne czy to byłoby zbyt piękne? ;)
Napisane, jest, że przedmiot działa na user.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

goboss pisze:Glamourweave, jak bohater wejdzie do oddziału to czy oddział dostaje 4+ ward na strzelanie i pociski magiczne czy to byłoby zbyt piękne? ;)
Napisane, jest, że przedmiot działa na user.
Tylko na bohatera :) Musiałaby być w opisie przedmiotu adnotacja, że działa także na cały oddział, tak jak jest to w przypadku harfy.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

to było raczej oczywiste.
pytanie z innej beczki. nowy draft, 2jka z metala. czy hoda dostaje armour piercing?
Obrazek

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

Magiczne bronie nie mogą przejmować magicznych własciwosci, z tym że HoDA nie jest magiczną bronią tylko zaklętym przedmiotem. A więc HoDA wg mnie może posiadać np. AP z czaru AP ze sztandaru brzytwy i w dodatku płonące ataki z chorągwi wiecznego płomienia.

Edit: nie pamiętam czy efekt ten przechodzi gdy HoDe wypuszczamy z magicznego łuku lecz myslę że trzeba to traktować tak że sam efekt nie przechodzi na łuk(magiczny) a tylko na magiczny przedmiot z którego w tym momencie korzystamy.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

z czaru dostaje

(z razor banner nie dostaje)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

Laik pisze:z czaru dostaje

(z razor banner nie dostaje)
1) A co o tym decyduje ? razor daje AP tylko w HH?
2) rozumiem że płonące przechodzą na HoDe z eternal flame ?

Awatar użytkownika
MichalW
Wałkarz
Posty: 91

Post autor: MichalW »

Pytanie nie o zasady, oplacalny do kupienia taki zestaw 10 wild riders, 24 Driads, 25 enternal guard, 32 new glade guard, tree man, spellsinger, 10 waywatchers, 10 wardancers za 900 zl?. Wiem ze eg obecnie sa chyba niegrywalni ale moze z nastepnym bookiem sie to zmieni a figurki jedne z moich ulubionych

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

No cały zestaw prócz EG grywalny, więc tak, opłaca się. :)

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

MichalW pisze:Pytanie nie o zasady, oplacalny do kupienia taki zestaw 10 wild riders, 24 Driads, 25 enternal guard, 32 new glade guard,tree man , spellsinger, 10 waywatchers, 10 wardencers za 900 zl?. Wiem ze eg obecnie sa chyba niegrywalni ale moze z nastepnym bookiem sie to zmieni a figurki jedne z moich ulubionych

Imo. raczej opłacalny (pytanie jak wymalowane)

10 wild riders = 150 zł
24 Driads = 120 zł
32 glade guard = 150-160 zł
1 tree man = 70-90 zł
1 spellsinger = 20-35 zł
10 waywatchers = 90-100 zł
10 wardencers = 70-100 zł
25 enternal guard= -250 zł ( nieużywalni )
___________
920-1005zł

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

AP dziala tylko w HH, chyba, ze zapis stanowi inaczej, lub bron zasiegowa posiada zasade AP.
HoDA z niemagicznego luki jest plonaca z magicznego nie.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

900 to uczciwa rynkowa cena (mi wyszło 899 w kalkulacji :wink: )
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Czy lord/herosa musi wykupić kindred żeby dołączyć do wardancerow ?

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Nie, nie musi.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

jakie wymiary ma podstawka pod Warhawka? Takie same jak pod Orła?

Awatar użytkownika
Milutki
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: Milutki »

Orły z tego co wiem mają 50x50, warhawki raczej 40x40.
Obrazek

ODPOWIEDZ