Kilka pytań początkującego v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
Pewnie analogicznie do Kaszkietu, zdaje na 4 i odrzuca najwyższą.
Czy gdzieś jest zapis o wielkości kuli armatniej czy pocisków z katapult?
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
czy jak wylosuję magiem czar który zna już inny mag w mojej armii to przerzucam wynik czy wybieram czar ?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Kwestia trafiania z katapulty jak umieszcza się znacznik i potem jej rozrzut. Kwestia trafiania z działa w rydwany itd. Bo w tej chwili chyba podstawka rydwanowa ma bardzo nieznacznie mniej niż 4 cale i przy założeniu, że kula armatnia ma wielkośc główki od szpilki do przy strzelaniu z armaty i dorzucie np 2" i 4" nie trafiamy w cel ale jeżeli założymy, że ma wielkość choćby taką jak na figurce krasnoluda z obsługi działa to już się trafia...Morsereg pisze:nie ma.
a po co ci taka informacja?
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
@Shaga
nie ma znaczenia, mówisz w które miejsce i na ile trafiasz i jak rzucisz odpowiednio to jest hit
katapulta ma wzornik, chyba jest sprecyzowany rozmiarowo, więc widzisz czy trafiłeś czy nie po czy przed rozrzutem
nie ma znaczenia, mówisz w które miejsce i na ile trafiasz i jak rzucisz odpowiednio to jest hit
katapulta ma wzornik, chyba jest sprecyzowany rozmiarowo, więc widzisz czy trafiłeś czy nie po czy przed rozrzutem
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
OK a możesz mi powiedzieć gdzie to w rulebooku jest napisane? Szukałem i nic nie znalazłem.Afro pisze:jeśli chodzi o strzał z działa to w myśl zasad wielkość kuli jest wielkością atomową
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
to była chyba ironia przemieszana z sarkazmem
nie troluj tylko skup się na tym co obok napisaliśmy
nie troluj tylko skup się na tym co obok napisaliśmy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
1. War machines in close combat - jak wybieramy assault party walczący z obsługą maszyny (6 infantry models), to rozumiem że jeśli te modele z assault party mają więcej niż 1 atak/model, to wypłacają i tak wszystkie swoje ataki, z racji że są uznane jako "in base contact"? Czyli w skrócie nie dzieli się ich ataków na zwykłe i supporty?
2. Monster and Handlers - jak monster dostanie unsaved wound'a to na 1-4 dostaje monster, na 5-6 handler. W cc działa także, czyż nie (nie widzę przeciwwskazań)?
3. Challenges and Mounts - jeśli w challengu bohater z większą inicjatywą/always strike first'em zabił swojego oponenta, to czy wolniejszy od niego jego mount może nabijać overkilla? Mamy w RB: "If the opponent is slain before all of a model's attacks are made (because a competitor and his mount strike at different Initiative steps, for example) then any excess Attacks are lost and cannot be directed against other models". Czyli z jednej strony mamy napisane że ataki są stracone, ale w drugiej mamy wspomniane o kierowaniu ataków w inne modele - a jak to będzie z overkillem?
2. Monster and Handlers - jak monster dostanie unsaved wound'a to na 1-4 dostaje monster, na 5-6 handler. W cc działa także, czyż nie (nie widzę przeciwwskazań)?
3. Challenges and Mounts - jeśli w challengu bohater z większą inicjatywą/always strike first'em zabił swojego oponenta, to czy wolniejszy od niego jego mount może nabijać overkilla? Mamy w RB: "If the opponent is slain before all of a model's attacks are made (because a competitor and his mount strike at different Initiative steps, for example) then any excess Attacks are lost and cannot be directed against other models". Czyli z jednej strony mamy napisane że ataki są stracone, ale w drugiej mamy wspomniane o kierowaniu ataków w inne modele - a jak to będzie z overkillem?
1 tak
2 tak
3 ataki przepadaja
pozdrawiam
Furion
2 tak
3 ataki przepadaja
pozdrawiam
Furion
Możesz użyć generalskiej.vfn pisze:Stubborn zdaje się na własnej liderce czy od generała?
Może, gdyż BSB nie może być generałem (wyjątek Slann).Twister pisze:Czy generałem musi być postać z najwyższym LD? Może ona być BSB, a generałem zostać inna postać z niższym LD?
Life's a game with save and load features disabled.
Hipotetyczna sytuacja:
-@
- @
- @
- @
- @
- #####
@ - piechota
# - wroga piechota, odległość >1 cal
czy @ wykonując szarże dostawia się w sposób wykonując obroty w sposób taki:
- @@@@@
- ######
czy może wykonuje, celem maksymalizacji modelów dostaw jak kasetka amszyny do pisania - najpierw powyższe i od razu w tej samej rundzie dostawia się do pozycji
-@@@@@
-###### ?
Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale o co mi chodzi:)
Pytanie nr 2.
Czy rany z feedback scrolla są atakami magicznymi?
-@
- @
- @
- @
- @
- #####
@ - piechota
# - wroga piechota, odległość >1 cal
czy @ wykonując szarże dostawia się w sposób wykonując obroty w sposób taki:
- @@@@@
- ######
czy może wykonuje, celem maksymalizacji modelów dostaw jak kasetka amszyny do pisania - najpierw powyższe i od razu w tej samej rundzie dostawia się do pozycji
-@@@@@
-###### ?
Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale o co mi chodzi:)
Pytanie nr 2.
Czy rany z feedback scrolla są atakami magicznymi?
Ostatnio zmieniony 11 lis 2013, o 22:37 przez cinne, łącznie zmieniany 2 razy.
z miejsca w ktorym szarżujesz wykonujesz legalny ruch z jednym 90 stopniowym wheelem i maksymalizujesz
jak masz mniej modeli niż szarżując stojąc frontem do przeciwnika, trudno, ale tyle mogłeś zrobić mając ten wheel
jak masz mniej modeli niż szarżując stojąc frontem do przeciwnika, trudno, ale tyle mogłeś zrobić mając ten wheel
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
misha pisze:z miejsca w ktorym szarżujesz wykonujesz legalny ruch z jednym 90 stopniowym wheelem i maksymalizujesz
jak masz mniej modeli niż szarżując stojąc frontem do przeciwnika, trudno, ale tyle mogłeś zrobić mając ten wheel
Znam sposób szarżowania (niby) i nie umiem poustawiać znaczków wyżej, chodzi mi o to, że przy obracaniu przeciwnik może wprowadzić w kontakt z moimi 5 modelami tylko dwa swoje modele, które z kolei stykają się tylko z 2 z mojej piatki. I teraz czy to tak zostaje, czy przesuwa, by było 5 modeli vs 5?
Edit: Jestem slepy, w sumie mi odpisałeś tak jak tego potrzebowałem. Dzięki;)