VC Bojka

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khelthrai
Chuck Norris
Posty: 552

Re: VC Bojka

Post autor: Khelthrai »

druga bitwa z DE(40korsarzy+asek+Hellborn, 40wiedź, pegaz-POK, ołtarz, 2xshady i magiczka 4level death i 2 level metal)...tutaj no cóż 20 przegrałem...w pewnym kombacie wygranym dla mnie, klepacz w szkielach na korszarze z hellborn i asskiem(nic mi nie robił a wlazłem mu na bok, mając na przód zombiaki w nim) weszła brzytwa na 4 kościach na Ifce...wysiekał mi w jedną turę kombatu wszystkie bohatyry...i tak z pewnej wygranej zrobiło się kakao do zera

po 1
4lvl shadow
po 2
ifka z 5 kosci
po 3
przyplacilem warpem za maja lekkomyslnosc
po 4
z przodu byly crypty
epicko wyszlo :mrgreen:

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

crypty faktycznie spłynęły zanim szkielety weszły na bok :), w momencie gdy weszła na nieszczęsna ifka, grubaski nie miały już znaczenia :)

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Bojek pisze:akurat VC gdzie sa zombi i szkiele, grubasy i hexy...jedno słońce potrafi wszystko zniszczyć...

lord tak od dłużeszego czasu także używam i jestem zadowolony. Przerzuty z magii są bo mam BoA i czar zawsze, do tego Siła wporzo, magiczne ataki mam gdzie indziej, dzięki czemu głupie HE boją się mnie, a twardziela trudno ubić :)
Ja jeszcze daje mu 3 lvl i SCotN. Co prawda gram na 3k ale mając DWolves i FBaty możesz powiększyć ich ilość o 4/2 bazy. Dodatkowo, z kolegami doszliśmy do wniosku, że jedyną rzeczą, która psuje całą zabawe jest magia więc wyrzuciliśmy wszystkie czary nr 5 i 6 z AB i RB. Co prawda są to domowe zasady ale gra stała się bardziej przyjemna, taktyczna i nie ma przypadku, że jeden rzut rozwala 3/4 armii (koleś za około 150-250 pkt. niszczy raptem około 2000 pkt.), ponieważ masz dużo maszyn czy połowe armi z Inicjatywą równą 3 lub mniej. Co do rozpy to może byś znalazł pkt na Mortisa. Wtedy gruba mają Regeneracje na 4+ i masz całkiem twardy model wpierający z krzykiem (tylko bez opcji BT bo słabo się spłaca, a ryzyko jest za duże)
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

mortisa nie chcę :)

nie lubię, za szybko spada,

dawać kosztuje 220 pkt...
baśka kosztuje 95, więc mi to wsparcie krzykiem to drogie jest

po za tym regeneracja dla cryptór za 220pkt. wole 7hexów ;)

mortis-spada od strzału
hexy-od magii, magię można zablokować, strzału nie rozproszysz

no nie lubię mortisa i tyle :)

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Co do HE z Teclisem - sam dzisiaj grałem giere na 2600PKS przed turem w Szczecinie.
Pierwsza tura, reform, wejście do domku na 12 cali (WL + BSB + Teclis + Caradryan)
4 kości - Słonko - TP - Teclisowi nic się nie dzieje dzięki jego przedmiotom, test na Horrory - spada 5, test na Mortisa do piachu :/
Grę ustawiła pierwsza tura magii, i pierwszy czar ehhh

Bojek będziesz w Szczecinie ??
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ja z Lublina ;)

wrzesień pracowity mam...dopiero planuję od nowego roku zacząć jeżdżenie po dalszych klimatach jak armia się ogarnie na tip top :)

ale dziękuję za zaproszenie ;)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ok jutro Smoczek Mielecki na 1600:

ogólnie ograniczenia dotyczące mnie to:
-zakaz lordów
-max dwa oddziały eteryczne
-zakaz dublowania tego samego oddziału eterycznego

jakoś mi głupio bez klepacza, za to z braku laku skusiłem się na tak małe punkty na mortisa, który może mieć sens:


Necromancer @ 150.0 Pts
General; LoV Magic Level 2
Rod of Flaming Death
Seed of Rebirth

Necromancer @ 150.0 Pts
Magic Level 2; LoV
Book of Arkhan
Ruby Ring of Ruin

Tomb Banshee @ 95.0 Pts

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

35+1 Crypt Ghouls @ 370.0 Pts


5 Hexwraiths @ 150.0 Pts


8 Crypt Horrors @ 304.0 Pts

Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

Models in Army: 91


Total Army Cost: 1599.0

hym koncepcja to zalać przeciwnika magią :) myślę czy na jednym nekrosie nie dać Death, ale jednak mortis i dwa nekrosy z +4 do casta mają sporą moc na te punkty+ 3 bound spelle. Wydaje się ciekawe, mam czym tam coś ugryźć z magii, mam jak się dobrze wskrzesić, mam dużą szansę na dwie popychajki :) tutaj morsti ładnie gra i mam nadzieję że tak małe punkty nie spadnie za szybko :)

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Moim zdaniem bardzo fajna rozpa, pokusiłbym się tylko o dispell scrola zamiast jednego bound spella, ale to już kosmetyka ;)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

niby tak, ale to scroll za popychaczke

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Albo flaming death'a, popychaczka chyba ważniejsza?

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

właśnie na RoFD nie grałem i chciałem go zobaczyć co i jak, do tego jest on upierdliwy dla wszelkich piechotek, a nawet kawalerię z SV 2+ może zawsze tam uciąć z takiego 1-2panów

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

niestety na smoczka mieleckiego nie udało się pojechać...w ramach tego stoczyłem wczoraj bitewkę na PKS 2500 na Falkon :)

VC vs. VC :)

moja rozpa to

Unnamed2500 Pts - Vampire Counts Army

1 Strigoi Ghoul King @ 450.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Skabscrath [75.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Strength [20.0]
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]

39 Skeleton Warriors @ 245.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Necromancer @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

1 Necromancer @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Rod of Flaming Death [40.0]

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon

4+1 Dire Wolves @ 50
4+1 Dire Wolves @ 50
4+1 Dire Wolves @ 50


30 Zombies @ 100.0 Pts
Standard; Musician

5 Hexwraiths @ 150.0 Pts


10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts


Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome



Spirit Hosts @ 45.0 Pts

Models in Army: 145


Total Army Cost: 2498.0

rozpa VC przeciwnika

40ghuli
mortis
3x zombi
mag z Death 4 level
lord klepacz z GW, 1 level
2x nekrosi 1level LoV
10grubasów
2x5psy
3x2 fell baty

pomijając pechowe miscasty przeciwnika, było ciekawie :) strzyga się spisała rozdupczając grubasy przeciwnika, kreska 20zombi z wrajtem+baśką na przodzie bardzo ładnie trzymała ghule do końca gry(lord klepacz bez magicznej pałki). Generalnie fajnie się gra na kreskach, ale pewnie będę musiał zamienić strzygę na klepacza 4levelowego, bo jednak boję się trochę z domu wychodzić z 2levelem, gdzie po stole hasają spece jak teclisy czy inne

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

mały kompromis w kwestii magii na Falkon 2500

Unnamed2500 Pts - Vampire Counts Army

1 Strigoi Ghoul King @ 435.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Strength [20.0]
Sword of Bloodshed [60.0]

1 Vampire @ 240.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Red Fury [50.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Channeling Staff [15.0]
Sword of Striking [15.0]

46 Zombies @ 148.0 Pts
Standard; Musician

1 Master Necromancer @ 190.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts

20 Zombies @ 60.0 Pts

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts


20 Zombies @ 60.0 Pts

7+1 Dire Wolves @ 74.0 Pts
7+1 Dire Wolves @ 74.0 Pts
7+1 Dire Wolves @ 74.0 Pts


20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

8 Crypt Horrors @ 304.0 Pts

5 Hexwraiths @ 150.0 Pts


1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome


Models in Army: 165


Total Army Cost: 2499.0

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Jak ci się sprawdzają 5tki Hexów? Do czego ich używasz? :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

do odciągania uwagi, wchodzenia na bok, rozpraszania przeciwnika by coś postawił na flance i generalnie mam ich tylko 5 więc tylko tyle wystawiam :) ich sukcesem było raz przetrzymanie całą gre Grubasów innego gracza VC

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

ja tam wole moje 8 z championem co zjadaja takie klocki grubasow :)
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Niltag pisze:ja tam wole moje 8 z championem co zjadaja takie klocki grubasow :)
jeszcze nie mam 8 :)

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Po prostu nie wiem czy lepiej grać na 5tkach czy 10tkach. Nie chcę niepotrzebnych zakupów robić :P
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

1600 wstępne, ograniczenia jak na krakowskim masterze :)

nekro 1level, scroll, generał 90
nekro 2level death, Boa 125
nekro 2level death, 100
Wight King, 85

26 szkieletów z FCG, dysciplinka 175
2x20 zombi z sztandarem i muzykiem 2x70
2x5 psów z czempionami 2x50
8grubasów 304
5hexów 150
duszek 45

mortis z tomem 240



1599


wersja nr. 2

różnimy się tym że wywalam duszka, wywalam mortis,zbijam kilka szkieletów, na to miejsce wchodzi 6 vargheistów,

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

Walnij 3x100 zombie :twisted:
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

ODPOWIEDZ