
Szczegolnie podoba mi sie pomysl TruePanka z mlodymi zwinnymi swinkami hehe
Moderator: Kołata
 ?
?a)zasada nadrzedna-uderzyc mozesz tylko taki model z ktorym sie stykasz(jestes w BtB)a. bić po zwykłych (a w konsekwencji np wytłuc champa nadmiarem ran) mogą tylko ci którzy są btb z zwykłymi?
b. champ nie jest liczony jako zwykły (tzn jeżeli model ma kontakt tylko z champem/champami/charem to nie może bić po klocu)?
c. walcząc z klocem samych giant slayersów nie idzie bić po klocu? (bo nie ma zwykłych), jak wygląda w strzelanie w mieszanego kloca 2 rzedy giant 2 rzedy troll z np balisty która przebija wszyskie szeregi? spadną 4x troll?)
zawsze wg inicjatywy...i dwurak nie spowalnia!!1. Jezeli mamy combata gdzie szarzujemy wiecej niz jedna jednostka i te jednostki maja rozna inicjatywe to atakujemy w kolejnosci tej wlasnie inicjatywy czy wsie oddzialy wala naraz, czy tez po prostu sobie wybieramy kto pierwszy uderza.
wszystkie orcasy uderza,choc w przyszlej turze bedzie ich walic juz mniej2. Kontynuujac te mysl - wyobrazcie sobe, ze oddzial jakis ludkow zaatakowaly Gobliny z frontu, a orki z flanki. Odzial ludkow jest silny 15 w liczbie (5x3). Jezeli gobliny zaatakuja pierwsze i wybija np. 6 ludkow. to czy liczba orkow walczacych z flanki moze sie zmiejszyc z uwagi na to, ze odzial ludkow jest biedniejszy o szereg? Cala ta mysl sprowadza sie znowu do pytania: w jakiej kolejnosci bijemy jezeli atakuje wiecej niz jeden oddzial?
a)ciekawy przypadek3. Wlekac dalej juz i tak zaplatane moje pytanie - przyklad: Gigant i trolle atakuja sobie kawalerie imperium z Lordem w oddziale. Trolle stykaja sie z wszystkimi modelami, Gigant z Lordem i Czampem.
a. Czy Gigant moze walnac po zwyklych w klocek, czy ma tylko do wyboru zabic czampa lub zgniesc lorda?
b. Czy Trolle i Gigancior musza deklarowac przed rozpoczeciem bitwy w kogo beda bily, czy musza to zrobic wtedy kiedy nadejdzie ich kolej ataku? (Bo moglbym np najpierw zaatakowac Giganciorem Lorda, wbic mu 2 woundy i wtedy dobic go tym jednym trollem co sie z nim styka)
c. Jezeli wsie jednostki uderzaja jednoczesnie (pyt. 1) to czy jesli zdecyduje sie zaatakowac najpierw Gigantem i wyrzuce 'Yell and Bowl' to trolle nie moga juz zaatakowac? Jesli tak to oczywiste jest, ze najpierw rzygnalbym trolami, a dopiero potem zaatakowac Gigusiem.
 uff to chyba wszystko hehe
 uff to chyba wszystko hehe na wszystko co zdaje animozję ze względu na przynależność rasową, czy na wszystko, za co na początku tej tury musiałbym rzucić? tzn czy
 na wszystko co zdaje animozję ze względu na przynależność rasową, czy na wszystko, za co na początku tej tury musiałbym rzucić? tzn czy .
 .  Waaagh z toba!
 Waaagh z toba!
temat zamknietyCrimsoner pisze:Mozesz mi powiedziec skad to wiesz? Chodzi mi o drugie pytanie. Moim zdaniem okreslonie 'one unit in the army' znaczy jedna jednostka w armii, wiec nie jest to dla mnie tak oczywiste, wrecz przeciwnie - uwazam, ze dozwolona jest tylko jedna jednostka big 'unsow w armii. Rzeczownik 'one unit' jest nieokreslony - nie jest napisane np. 'one unit of boar boyz' tylko 'ONE UNIT' i tyle. GW powinien zamiescic jakas wzmianke o tym w erracie moim zdaniem. Temat ten uwazam za otwarty.
 A taki mój obowiązek
 A taki mój obowiązek 

