Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
Moderator: Yudokuno
Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
Nie a właściwie dlaczego by miała dostać?
Nie używasz Additional Hand Weapon, jeśli masz broń magiczną, więc tak traci.
Stanęło na tym że można przerzucać tylko w CC (http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 5#p1145005). Zresztą RBT nie ma zasady MP, więc i tak by nie przerzucał nawet bez uściśleń.
Nie używasz Additional Hand Weapon, jeśli masz broń magiczną, więc tak traci.
Stanęło na tym że można przerzucać tylko w CC (http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 5#p1145005). Zresztą RBT nie ma zasady MP, więc i tak by nie przerzucał nawet bez uściśleń.
Life's a game with save and load features disabled.
Czy cygor może korzystać ze swojej zasady specjanej w stosunku do oddziału warlocków ?
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Tzn. ? Możesz wrzucić opis tej zasady ?
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

facepalm kapitan Kirk.
przeczytaj opis MR w Rulebooku.
Tak dokładnie, jak masz oddział z Wardem 5+, np Savage Orki z czaszką i dasz tam jeszcze kolesia z MR(3) to chłopaki od magii mają Ward 2+.
MR się przenosi na cały oddział
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Chodzi mi o tą zasade w której cygor może przerzucić wszystkie nieudane rzuty na trafienie w walce przeciwko magom oraz tą w której powiedziane jest że w fazie magii czarodziej znajdujący się w odległości 24" musi zdać test Ld,a jak niezda każdy czar przez niego rzucony traktowany jest jako miscast.
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
tak samo masz pewnie z Pink Horrors of Tzeench
jak jednostka ma zasadę Wizard (lvX) no to ja ma
ze wszystkimi konsekwencjami
nagle się okazało, że jak w drafcie zdjęli 100ptk z monsterów bestii to ludzie zaczną grac nimi
jak jednostka ma zasadę Wizard (lvX) no to ja ma

nagle się okazało, że jak w drafcie zdjęli 100ptk z monsterów bestii to ludzie zaczną grac nimi

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
1. Czy jeśli Warlockowi wejdzie czar Doombolt to czy wówczas działa atrybut szkoły magii Dark ?
2. Jeśli posiadam w armii oddział Warlocków oraz posiadam czarkę ze szkołą magii Death to czy jeśli wylosuję czar Suolblight mogę wybrać inny czar ?
Czy może Soulblight może się powielać na Warlockach i czarkach z Deathem ?
2. Jeśli posiadam w armii oddział Warlocków oraz posiadam czarkę ze szkołą magii Death to czy jeśli wylosuję czar Suolblight mogę wybrać inny czar ?
Czy może Soulblight może się powielać na Warlockach i czarkach z Deathem ?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Ad1. TakRaamiel pisze:1. Czy jeśli Warlockowi wejdzie czar Doombolt to czy wówczas działa atrybut szkoły magii Dark ?
2. Jeśli posiadam w armii oddział Warlocków oraz posiadam czarkę ze szkołą magii Death to czy jeśli wylosuję czar Suolblight mogę wybrać inny czar ?
Czy może Soulblight może się powielać na Warlockach i czarkach z Deathem ?
Ad2. Soulblight na warlockach nie blokuje czarodziejce możliwości posiadania tego czaru.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Tak. 60x100oak pisze:Czy bloodwrack shrine uzupełnia szeregi stojąc w jednostce np exekow?
I na jakiej podstawce stoi?
ktoś zorientowany po ile chodzi ta czarka?
http://www.multiupload.nl/P8R7NDVH4O
dzieki za pomoc
pzdr
http://www.multiupload.nl/P8R7NDVH4O
dzieki za pomoc
pzdr