Nie doceniałem magii... Nigdy. Jak zwykle Pasiak miałeś rację.bigpasiak pisze:Niestety 8 opiera się na magii wszystkimi czterema kończynami...
Dzisiaj zagrałem z WoCh'em na 1500 punktów czymś takim:
Czary jakie miałem to 0 i dzida z beasta oraz 4 z metalu.Spellsinger @ 120.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Metal
Dispel Scroll; Dragonbane Gem
Spellsinger @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beast
Noble @ 134.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm; Hail of Doom Arrow
8 Dryads @ 96.0 Pts
15+1 Glade Guard @ 204.0 Pts
Musician; Champion
14+1 Glade Guard @ 192.0 Pts
Musician; Champion
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1599.0
Jedyne co mogę napisać to to, że na zmianę mieliśmy szczęście i pecha. Jednak 15 strzał z hody i dzida na bok juggernautów przesądziła o wyniku. Później z metalu spadł jeszcze czariot i ogólnie jedyne co straciłem w tej bitwie to orzeł (specjalnie podstawiony do odgięcia chariotu), wildzi (tu weszła przeciwnikowi na farcie szarża, musiał kulnąć 11, a kulnąć trzy szóstki ) oraz treeman, który został zabity przez kolejny chariot.
Poza tym ja zabiłem prawie wszystko, prócz generała maga slaneesha 2 lvlowca. Wynik 18:2 dla mnie, mega zadowolony jestem.
Generalnie jak dla mnie w nowym drafcie starczyłoby w zupełności +do punktów armii (to fajnie bilansuje nasze drogie jednostki) i dostęp do wszystkich lorów. ASF nie jest jakiś uber konieczny i te -10% do punktów na koniec bitwy, ale to takie moje skromne zdanie.
Yoł asy!