Rozpiski Szczurze

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski Szczurze

Post autor: Hoax »

Takie po 25, może...
A może 3x30?

ravtheone
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu

Post autor: ravtheone »

Lepiej mieć dwa po 20-25 do giniecia i 40 do trzymania, chyba za masz cos innego do trzymania to wtedy trzy oddzialy na straty
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook

WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

No nie za bardzo. A takie hordy do trzymania naprawdę fajnie działają. Jak ostatnio z bretonią...
Ale mam też sporo śmiecia do odginania, więc może będzie ok.

Awatar użytkownika
Stachu
Kradziej
Posty: 929

Post autor: Stachu »

Grałem ostatnio w Paradoxie na 800 pkt i nie napiszę nic odkrywczego ale jest tak:
Im mniejsze punkty tym dla szczurów lepiej. 800 to nie 1600 ale też dobry format dla tej amii.
Małe "hordy" bardzo dobrze mi się sprawdzały. około 30 modeli. Jeden klocek 40 clanratów na herosów.

Priest jest spoko ale są lepsi klepacze od niego. Trochę nim postraszysz i tyle, a jak przyjdzie co do czego to zginie albo zgnije. Nie brałbym stormverminów i storm bannera tylko clanraty. Tak na prawdę na te punkty masz szansę zalać przeciwnika tanią szczurzą masą. Jak trafisz na demony albo inne g*wno przez które się nie przebijesz masz tyle odginaczek, że skupiasz się tylko ma max.2 oddziałach przeciwnika a resztę wyprowadzasz w pole.

Koniecznie gutter runnerów 2x 7-8, bo 5-ki nie zawsze dadzą radę. Ja przynajmniej tak mam, że albo muszę wcisnąć 2x5 w jedno miejsce bo wiem, że nie zapluje jednostki ale 1x7 już raczej da radę ( np jak ktoś ci podaruje na cel armatę )

Cd. rare'ów to co kto woli. Ja biorę latarę, mały template z d6 ran, no armour save zawsze w cenie.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Plague priest jest z tej przyczyny tylko, że jest zakaz lordów, a od elektryka czy chieftaina jest niewątpliwie twardszy, poza tym dwa zaklęcia z plagi zawsze spoko. Jeśli chodzi o zalewanie to zwyczajnie nie mam aż tylu modeli. (powyżej 1800 to na razie grywałem tylko masie pustych podstawek, papierków, kostek-liczników, itp)

Awatar użytkownika
Stachu
Kradziej
Posty: 929

Post autor: Stachu »

Zgadzam się z tym, że plaga jest spoko ale nie wszystkie czary a ty losujesz tylko dwa, biorąc elektryka masz zawsze pocisk i "coś"
Wolałbym złożenie typu BSB, elektryk 2lv. 2x elektryk za 15pkt i chieftain albo nawet dwóch jeden jako generał
Masz np. stormverminów z flaming'ami i 6 ataków z klepaczy z I6, S5 i piosonem, bsb trzymasz z tyłu.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Mając elektryka za generała mam niższą liderkę i pewny zgon w każdym combacie. Na elektryka 2lvl i chieftaina generała mnie nie stać. Jakoś średnio mnie przekonują elektrycy na te punkty i ograniczenia.Z tak miękkim generałem z przodu oddział nie nadaje się do walki.
Chybaże 2x elektryk 15 i 3x chieftain (bsb, generał i 3 wolny). Jakoś tego nie chwytam...


Edit: sorry za gramatykę, ale jest późno...

Awatar użytkownika
Kubaf16
Chuck Norris
Posty: 570
Lokalizacja: Kraków "Vanaheim"

Post autor: Kubaf16 »

kubencjusz pisze:Że stronic zapisanych ilość, o jakości areny nie świadczy uświadomić sobie musisz, młody padawanie. Hmmmm.
Naviedzony pisze: A po co pomagać ludziom? Ludzie są niegodni elfiej pomocy. :P

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Jest w niej mnóstwo rzeczy, z których można zrezygnować - dawnstone na BSB, Rat Ogry, wykopywaczka na gutterach na przykład. Te punkty można przeznaczyć na coś bardziej potrzebnego.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Kmina na nowe Ojro. W pewnym momencie nie wiedziałem już co dalej dać, ze względu na ograniczenia, stąd np monki, chętnie bym ich wywalił, tylko co dać? A może akurat się przydadzą, slavów ile wlezie, zastanawiam się czy zamiast brass orba nie dać power scrolla prorokowi, warlord bardziej przeżywalny i nie nie jest narażony na ifki, do tego antysnajperkowy, więc generał. Gutterów nie ma, bo SB i kminię 2xkoło & 2xlatarka.
Nie wiem jak to by wyszło, mam zamiar czymś takim spróbować sił w najbliższym czasie.
Jakieś rady, uwagi? Bardzo mi zależy na opinii, bo sporo rzeczy wydaje mi się tu wątpliwej jakości (jak np 1lvl tylko do trzymania scroll of shielding)

Kod: Zaznacz cały

Nowe Euro 2400 Pts  -   Skaven Army

1 Warlord @ 244.0 Pts
     General; Great Weapon; Shield; Bonebreaker
     Armour of Destiny [50.0]
     Obsidian Amulet [30.0]
     1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts

1 Grey Seer @ 340.0 Pts
     Magic Level 4
     Talisman of Preservation [45.0]
     Skalm [30.0]
     Earthing Rod [25.0]

1 * Assassin @ 170.0 Pts
     2ndWeapon; Throwing Stars
     Weeping Blade [30.0]
     Potion of Strength [20.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
     Brass Orb [50.0]

1 Warlock Engineer @ 90.0 Pts
     Magic Level 1
     Dispel Scroll [25.0]

1 Warlock Engineer @ 80.0 Pts
     Magic Level 1
     Scroll of Shielding [15.0]

1 Chieftain @ 117.0 Pts
     Heavy Armour; Shield; Battle Standard
     Obsidian Lodestone [45.0]

39 Stormvermin @ 355.0 Pts
     Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
     Storm Banner [50.0]
     1 Fangleader @ [10.0] Pts

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
     Slave Musician

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
     Slave Musician

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
     Slave Musician

16 Plague Monks @ 144.0 Pts
     Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
     1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts

1 Doomwheel @ 150.0 Pts

1 Doomwheel @ 150.0 Pts

5 Giant Rats @ 23.0 Pts
     1 Packmasters @ [8.0] Pts
          Whip; Light Armour

5 Giant Rats @ 23.0 Pts
     1 Packmasters @ [8.0] Pts
          Whip; Light Armour

5 Giant Rats @ 23.0 Pts
     1 Packmasters @ [8.0] Pts
          Whip; Light Armour

Models in Army: 195


Total Army Cost: 2400.0

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Bez gutterów? Nietypowo. :)
A jakie zadania ma 16 plague monków?
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Brak. Zapchanie reszty punktów. Ewentualnie mogą ganiać za jakimiś skinkami, czy pilnować latarek, gdybym musiał się jakoś bardziej ruszyć.
Gutterów brak, z wagi na obecność storm bannera i drugiego doomwheela co ich w myśl nowego draftu wyklucza.

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

To może zamiast 17 monków podzielić ich na 2*10 ? Rola identyczna a co dwa oddziały to nie jeden :) Dodatkowo zawsze można ich użyć jako odginaczek (jeśli frenzy pozwoli)

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Całkiem niegłupie :)

Edit: Chociaż wtedy nawet muzyków nie mają, a to zawsze warto mieć... Trzeba gdzieś ustrugać...

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

Dlaczego generałem jest ziomek, który ginie od każdego kanona i każdej klopy? Lepiej żeby generałem był czarodziej bo pierwsze co przeciwnik zrobi to zamorduje warlorda i pozbawi cię LD na całej armii.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Szarak, Warlord, Brass Orb, Assasin, 2xKoło, 2xLatarka i dalej już tylko zapychanie punktów...
Jakieś szczególnie głupie błędy? Coś co naprawdę razi słabizną? Albo nawet nie razi, ale wykazuje pewne przejawy?
Najbardziej martwi mnie trzymanie klocka 1200pkt (Stormvermini, Warlord, Seer, BSB, Assasyn), a możliwe, że nawet za 1400 (jeżeli będą tam stali jeszcze elektrycy)

Kod: Zaznacz cały

Unnamed2400 Pts  -   Skaven Army

1 Grey Seer @ 340.0 Pts
     General; Magic Level 4
     Earthing Rod [25.0]
     Skalm [30.0]
     The Foul Pendant [30.0]
     Warpstone Token [15.0]

1 * Warlord @ 226.0 Pts
     Great Weapon; Heavy Armour; Bonebreaker
     Charmed Shield [5.0]
     Talisman of Preservation [45.0]
     The Other Trickster's Shard [15.0]

     1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts

1 Chieftain @ 119.0 Pts
     Halberd; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
     Obsidian Lodestone [45.0]

1 * Assassin @ 170.0 Pts
     2ndWeapon; Throwing Stars
     Weeping Blade [30.0]
     Potion of Strength [20.0]

1 Warlock Engineer @ 80.0 Pts
     Magic Level 1
     Scroll of Shielding [15.0]

1 Warlock Engineer @ 90.0 Pts
     Magic Level 1
     Dispel Scroll [25.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
     Brass Orb [50.0]

40 Stormvermin @ 355.0 Pts
     Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
     Storm Banner [50.0]
     Fangleader @ [10.0] Pts

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
     Slave Musician

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
     Slave Musician

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
     Slave Musician

10 Plague Monks @ 75.0 Pts
     Frenzy; 2ndWeapon; Musician

10 Plague Monks @ 75.0 Pts
     Frenzy; 2ndWeapon; Musician

1 Doomwheel @ 150.0 Pts

     1 Crew @ [0.0] Pts

1 Doomwheel @ 150.0 Pts

     1 Crew @ [0.0] Pts

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts

     3 Warp Crew @ [0.0] Pts

1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts

     3 Warp Crew @ [0.0] Pts

6 Giant Rats @ 26.0 Pts

     1 Packmasters @ [8.0] Pts
          Whip; Light Armour

6 Giant Rats @ 26.0 Pts

     1 Packmasters @ [8.0] Pts
          Whip; Light Armour

6 Giant Rats @ 26.0 Pts

     1 Packmasters @ [8.0] Pts
          Whip; Light Armour

Models in Army: 202

Total Army Cost: 2399.0

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

1. Warlorda da się złożyć lepiej... pomysl ale uzyj armour of edge of world czy jakoś tak
2.wywal ingenira z scroll of shielding, daj mr3 , na szaraku możesz dać wtedy scroll of shielding/earthing rod
3. Wywal monki, nic nie zrobią. Wstaw 3x swarmy
4. na bsbku daj flamingi
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Przy obecnym złożeniu szarak ma 2+ warda od magii, czemu na niego dać lodestona?

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

nie, ingenier dostaje mr3 i może ironcurse Icon[niszczarka HE]
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

A ok...
Szarak: skalm, ward 5+, earthing rod (ma jeszcze 15pkt)
Warlord: ward 4+, world's edge armour, tarcza, dwurak (ma jeszcze 30pkt)
BSB: flamingi, halabarda
elektryk: mr3, ironcurse icon
elektryk: ds
brass orb
assasyn

Dalej trochę brak koncepcji na warlorda, jeden strzał z cannona się nie liczy, jak nie będzie tego typu zabawek to spoko save, warda ma, dwurak jest to bez sensu dawać mu kosę, można dać jeszcze ten przerzut wardów przeciwnika

Poza tym jest jeszcze 58pkt
(monki poszły, weszły swarmy, choć tu jeszcze pokminię - swarmów nie mam)

ODPOWIEDZ