BAZYLISZEK 2007 - Czas Apokalipsy
ehhh... poczytajcie lepiej RB sobie.. tam jest napisane jak sie mierzy LoS..nawet rysunek zamiescili..
nie wymyslajecie juz swoich zasad...
i nie mylcie LoS ze strzelaniem.
badna wałkarzy
pozdrawiam
nie wymyslajecie juz swoich zasad...
i nie mylcie LoS ze strzelaniem.

badna wałkarzy

pozdrawiam

- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Shakin' Dudi pisze:rozumiem ze na sali spimy z soboty na niedzielea jak ktos by wpadł w piątek na wieczór to ktos moze nas przenocowac?
![]()
albo rano odebrac spod centrum w sobote

- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Jak na razie z Lublina wybiera się team: Ja, Ostry, Motor, Taraś (?), ktoś na pewno się jeszcze znajdzie 

:*Szczur6 pisze:w sobotę mogę was zgarnąć samochodem (oby bo stoi w warsztacie puki co)
Ostatnio zmieniony 1 paź 2007, o 18:29 przez Shakin' Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
juz nie macie czym mnie meczyc?pingus pisze:Które bazyle mogą wchodzić do domków?
to po kolei:
Bazyliszki ktore mogą wchodzic do domków to:
- War'd'robe
- Twins of Bretonnia
- Dzik the beast from Lustria
- tom-ASH
- Kubek
- Barakuda
- Junior
- Thyrion
- oraz Bazyliszki, którym ubije sie mounta.
Jest to interpretacja własna organizatora i jest obowiazujaca na turnieju, w domu możecie grac jak chcecie

pozdrawiam.

Cholera, gdybym nie robił pokazu Warlorda, to bym chętnie zagrał i wystawił czwartą Ushabti...
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
To ja jeszcze z pytaniem o Barakude...
1. Czy -1 to hit dziala takze na Barakude?
2. Wcielony do Army of Sylvania jakiej wersji Nekromancji uzywa? Bo dla AoS nekromancja nieco sie rozni od standardu. Czy goscinna ziemia sylvanska wydaje na jego zyczenie sylvanian levy i sylvanian militia? Wydawaloby sie logiczne, ze tak, ale wole sie upewnic...
1. Czy -1 to hit dziala takze na Barakude?
2. Wcielony do Army of Sylvania jakiej wersji Nekromancji uzywa? Bo dla AoS nekromancja nieco sie rozni od standardu. Czy goscinna ziemia sylvanska wydaje na jego zyczenie sylvanian levy i sylvanian militia? Wydawaloby sie logiczne, ze tak, ale wole sie upewnic...
nie działa, chłopak bije bez minusów.bless pisze:To ja jeszcze z pytaniem o Barakude...
1. Czy -1 to hit dziala takze na Barakude?
logiczne wydawałoby by sie ze w kazdej armii korzysta z tej samej nekromancji - czyli tej podstawowej VC.bless pisze: 2. Wcielony do Army of Sylvania jakiej wersji Nekromancji uzywa? Bo dla AoS nekromancja nieco sie rozni od standardu. Czy goscinna ziemia sylvanska wydaje na jego zyczenie sylvanian levy i sylvanian militia? Wydawaloby sie logiczne, ze tak, ale wole sie upewnic...

pozdrawiam.

Czyli w połączenie z TK dokrzesa łuczników do oddziału bez limitu... tak wynika z opisu czaru 

RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
spokojnie, zaraz tak to uscisle ze polaczenie go z TK nie bedzie bardziej oplacalne niz w innych armiach.Robson pisze:Czyli w połączenie z TK dokrzesa łuczników do oddziału bez limitu... tak wynika z opisu czaru
po prostu barakuda operuje tylko na własnych oddziałach i nie wazne czy jest w Imperium, TK czy VC. najprosciej mowiac dowskrzeszac do oddziałow armijnych nie bedzie

no i jeszcze jedno - modele wskrzeszane przez barakude musza tez byc pomalowane, nie jest wymagane by były to modele adekwatne (zombie i szkielety mozna zastapic innymi figurkami o podstawce 20x20 mm)
pozdrawiam.

- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Fajne zasady, muszę na tym być, przez robotę w weekendy jestem na battlowym głodzie.
Rulebook str. 9 wyjaśnia, że małe modele nie blokują LOS do dużych celów, i dotyczy to także LOS wewnątrz regimentu - tj. 20 kuszników w formacji 5x4 widzi smoka. Podany przykład:..... for example, a Dragon (large target) can be seen and shot at by enemy models over interposing friendly models, even by models in the back ranks of a unit of troops armed with missile weapons.
Str 18: A unit may declare a charge if at least one model in the unit can see at least one model in the enemy unit.
W związku z powyższym, Jeśli mamy sobie oddział spearmenów (X) przy którego flance stoi smok (D):
XXXXX
XXXXX
(spearmeni patrzą w tę stronę)
XXXXX
KXXXX
___DD
___DD
To spearmeni mogą zaszarżować smoka, jeśli np widzi go model K jako jedyny z regimentu włóczników (ten w dolnym lewym rogu).
Trochę głupie i nieintuicyjne, ale wg zasad nie do ruszenia.
Hmmm hmmm hmmmm.kis1 pisze:To samo mi na myśl przychodzi. Nigdy nie słyszałem, żeby można było szarżować na LT,które stoją na boku oddziału, ani też nie słyszałem,żeby ktoś do nich strzelał, gdy pierwszy rząd ich nie widzi. Możę jakiś sędzia międzynarodowy określi się w tej kwesti ??
Rulebook str. 9 wyjaśnia, że małe modele nie blokują LOS do dużych celów, i dotyczy to także LOS wewnątrz regimentu - tj. 20 kuszników w formacji 5x4 widzi smoka. Podany przykład:..... for example, a Dragon (large target) can be seen and shot at by enemy models over interposing friendly models, even by models in the back ranks of a unit of troops armed with missile weapons.
Str 18: A unit may declare a charge if at least one model in the unit can see at least one model in the enemy unit.
W związku z powyższym, Jeśli mamy sobie oddział spearmenów (X) przy którego flance stoi smok (D):
XXXXX
XXXXX

XXXXX
KXXXX
___DD
___DD
To spearmeni mogą zaszarżować smoka, jeśli np widzi go model K jako jedyny z regimentu włóczników (ten w dolnym lewym rogu).
Trochę głupie i nieintuicyjne, ale wg zasad nie do ruszenia.
W tym temacie: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=5506
nikt nie potrafi tez tego podwazyc.
nikt nie potrafi tez tego podwazyc.
powiedzmy ze pewne minimum przyzwoitosci oscyluje w okolicach 2450 pkt.Chory pisze:Turniej jest na 2500 ale minimum pewnie jest 2450 pkt?
Bo dopycham armie na sile i nie wiem na ilu pkt skończyć
jak zobacze armie na 4 magach za ok 1800 pkt to chyba rozpiski nie przyjmiemy


- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Mam pytanie - czy Bazyla może reprezentować dowolny latający monster na podstawce 50x50, czy są jakieś ograniczenia?
Przyjmijcie, że podczas liczenia punktów kazda armia jest na 2500. Jeżeli ktoś wystawi na 1800, to na starcie ma 700 pts w plecy.jak zobacze armie na 4 magach za ok 1800 pkt to chyba rozpiski nie przyjmiemy
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
latajacy + duza podstawka powinno wystarczyc - kazdy ma swoje wyobrazenie o BazyluBarbarossa pisze:Mam pytanie - czy Bazyla może reprezentować dowolny latający monster na podstawce 50x50, czy są jakieś ograniczenia?

Stachu, skad ten pomysł? ma normalne (nie magiczne) ataki, niezależnie czy to zioniecie czy walka wręcz.
pozdrawiam
