demon w domku :)
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
... a jak jest z Orionem? nie jest on LT a biega na 50...? znaczy sie do domku nie moze wchodzic czy moze?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Spawn - US3, 40x40 ranodmizowany movement
Orzel - US3, 40x40 lata
Ogr - US3, 40x40 normalny ruch
Furia - 25x25, US1, lata
Squig hopper - 20x20, us1, randomizowany movement
ork - US1, 25x25, normalny ruch
Oriona traktowalbym jak bohatera ogrow, moze wejsc do domku, ale nie znam dokladnie jego zasad, wiec to tylko moj domysl.
Nie sugerowalbym sie wyczuciem co jest monsterem, a co nie tylko ustalil generalne zasady.
ok czyli jak rozumiem potwierdzasz moje zdanie, ze demon tez nie wejdzie czy tez wejdziesz w polemike piszac nie tylko niepelnymi, nieprecyzyjnymi cytatami czemu mialby w przeciwienstwie do slanna wejsc?Jedy Knight pisze: Bravo. Prawie jest tak, jak ironizujesz.
Miło jest pisać bez cytatów, lub z niepełnymi, nieprecyzyjnymi cytatami.
Pozwolę sobie zacytować wersję angielską Polskich Uściśleń, z tego co wiem nadal obowiązują.
Slann nie jest piechotą I nie wejdzie do domku.Jedy Knight pisze:
g) Monsters: Because the rulebook description of monsters is very unclear:
1) Characters are never monsters. Truly large characters only follow some of the rules
for monsters – namely movement rules (see errata). Because of this, Greater Daemons,
Ancient Treemen and Shaggoth Champions are not considered monsters.
.)
Twierdzenie, że wejdzie jest tyleż efektowne, co … bezpodstawne.
Ostatnio zmieniony 1 paź 2007, o 10:03 przez Shino, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Nie potwierdzam.Shino pisze:[ok czyli jak rozumiem potwierdzasz moje zdanie, ze demon tez nie wejdzie czy tez wejdziesz w poleke piszac nie tylko niepelnymi, nieprecyzyjnymi cytatami czu mialby w przeciwienstwie do slanna wejsc?
Sprawdz pisownię.
Popraw.
Pisanie w ten sposób, jest wyrazem braku szaczunku dla rozmówcy.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
ok. wiec czekam na logiczne arumenty czemu niby slann nie mialby wchodzic do omku a juz demon tak.Nie potwierdzam.
a poprawianie innych w poscie, w ktorym samemu sie zrobilo blad nie jest juz troche nie w porzadku w stosunku do pouczanego...
Bo Slaan jest pseudomonsterem, a Demon Prince infantry? 40x40, US3 vs 50x50 US6 albo 8?Shino pisze:ok. wiec czekam na logiczne arumenty czemu niby slann nie mialby wchodzic do omku a juz demon tak.Nie potwierdzam.
a poprawianie innych w poscie, w ktorym samemu sie zrobilo blad nie jest juz troche nie w porzadku w stosunku do pouczanego...
no i LT, nie slyszalem zeby jakikolwiek LT mogl wchodzic do domku...trikk pisze:Bo Slaan jest pseudomonsterem, a Demon Prince infantry? 40x40, US3 vs 50x50 US6 albo 8?Shino pisze:ok. wiec czekam na logiczne arumenty czemu niby slann nie mialby wchodzic do omku a juz demon tak.Nie potwierdzam.
a poprawianie innych w poscie, w ktorym samemu sie zrobilo blad nie jest juz troche nie w porzadku w stosunku do pouczanego...
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Od pół roku tłumaczę Ci, że zmuszanie do czytania losowych ciągów znaków w twoich postach nie jest w porządku.Shino pisze:ok. wiec czekam na logiczne arumenty czemu niby slann nie mialby wchodzic do omku a juz demon tak.Nie potwierdzam.
a poprawianie innych w poscie, w ktorym samemu sie zrobilo blad nie jest juz troche nie w porzadku w stosunku do pouczanego...
Tłumaczę Ci też osobiście, twarzą w twarz, tłumacząc, że również cierpię na dysgrafię i dysleksję, o czym widać zapominasz każąc mi czytać losowo ułożone literki, bo Ci się nie chce sprawdzić pisowni.
Co wolno Trojkowi w opowieściach o turnieju, to nie członkowi LS w Kwestii Zasad.
Opowieści Trojka nikt nie musi czytać.
Twoje zestawy liter - to lektura obowiązkowa gracza.
Nie chcesz tego zrozumieć - to nie. Najwyżej nie będę czytał Twoich postów.
Rzeczowe argumenty są proste.
W naszych uściśleniach jest, że „truly large characters follow the movement rules for Monsters”
Potwory nie mogą wchodzić do domku.
Slann nie może wejść do domku.
Na pytanie czy DP jest „Truly large character” odpowiedz sam. Pewne argumenty z nieprecyzyjnego zapisu w RB za tym przemawiają – ergonomia gry na pewno nie.
Można się strasznie spinać póki nie wyjdzie FAQ GW w sprawie domków, można stosować się do już obowiązujących polskich uściśleń.
To wolny kraj.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Generalnie jest różnica między Treemanem Ancientem, Shaggothem, czy Slaanem, a Daemon Princem. Nie mają US 3. Są na większych podstawkach. No i są LT. To choćby takie argumenty.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
taaaa... nie lataja 

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
orzeł: US3, podstawka 40x40 mm, lata
czy tez bedzie mogł wchodzic do domku?
czy tez bedzie mogł wchodzic do domku?


- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Nie.Asassello pisze:orzeł: US3, podstawka 40x40 mm, lata
czy tez bedzie mogł wchodzic do domku?
Jest potworem.
Nie jest piechotą.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
lith pisze:na tej samej zasdazie Demonic Mounta mozna by uznac za piechote. Dla mnie podstawka dla orla to powinno byc 50x50 co w pewnym stopniu rozwiazaloby problem. Mozna by skatalogowac
20-40 - piechota
50x50 - monster po za bohaterami o US3.
Można, ale po co?
Jest tak;
(wersja angielska polskich uściśleń)
g) Monsters: Because the rulebook description of monsters is very unclear:
1) Characters are never monsters. Truly large characters only follow some of the rules for monsters – namely movement rules (see errata). Because of this, Greater Daemons, Ancient Treemen and Shaggoth Champions are not considered monsters.
2) All monstrous mounts (see rulebook p. 59) are monsters.
3) All creatures on 50x50 mm and larger bases are monsters, with the exception of the Ogre Hunter. Please note that Tomb Scorpions are also fielded on 50x50 mm bases (see Anthony Reynolds FAQ) and are monsters.
4) The following creatures on 40x40 mm bases (and on bases the size of which has not been specified by GW) are also monsters: great eagle, gorger, spawn of chaos, hellcannon, merwyrm.
Wszystko to co zostało wyżej wymienione nie jest piechotą i nie wejdzie do domku.
Jak dla mnie - to wystarcza żeby grać do wyjścia FAQ GW dotyczącego domków.
EOT.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Dla mnie tez, po prostu ten akapit
Jest jak dla mnie mocno dyskusyjny. Gorger? Spawn?4) The following creatures on 40x40 mm bases (and on bases the size of which has not been specified by GW) are also monsters: great eagle, gorger, spawn of chaos, hellcannon, merwyrm.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Ależ ja nie "zamykam dyskusji".lith pisze:Dla mnie tez, po prostu ten akapitJest jak dla mnie mocno dyskusyjny. Gorger? Spawn?4) The following creatures on 40x40 mm bases (and on bases the size of which has not been specified by GW) are also monsters: great eagle, gorger, spawn of chaos, hellcannon, merwyrm.

Zarówno kwestia Potworów jak i Domków została przez GW "schrzaniona równo" i długo by można te kwestie rozważać.
Ten fragment uściśleń powstał po krwawym boju Zbyszka z Marcinem, rozstrzygniętym na korzyść Marcina przez Erratę.
Jest godny polecenie, stosowany na Euro.
Rozwiązuje póki co kwestie domków, choć wizja wlatujących przez komin Furii i Książąt Demonów jest … lekko niepokojąca.
Ale „Nic to Baśka, zasady to zasady”.
(Polecam wchodzenie lataczy na piechotę, ale to już OT.)
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
jasne. Jest jednak to pewnym uscisleniem zasady ogolnej, z ktorej jasno wynika, ze demon prince (a co za tym idzie, takze exalted) jest "truly large character" jako, ze nawet w b jest podany za przyklad zpotworowionego bohatera. Dalej jest jak piszesz:Jedy Knight pisze: Rzeczowe argumenty są proste.
W naszych uściśleniach jest, że „truly large characters follow the movement rules for Monsters”
brakuje tylko zeby dodatkowo dopisac: "Daemon Prince nie moze wejsc do budynku"Potwory nie mogą wchodzić do domku.
Slann nie może wejść do domku.
a chcialem tylko zauwazyc, ze slann potworem nie jest. Jest to dosc dobitnie napisane
