Koncert życzeń 7 edycji ..

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Ale wtedy by była zbyt podobna do giganta i treemana. Ja bym dał jej raczej większe możliwości wyrządzania szkód. Do blokowania niech służy black guard, a hydra niech sie zajmie zabijaniem - dużej ilości ataków ze sporą siłą u DE brakuje. Jedyny sposób na takich BK czy treemana to duży CR, albo dużo strzelania.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Jerzyn pisze:
zafael pisze:... wygladam paskudnie ...
no nie musiales sie z nami dzielic az takimi szczegolami... :wink:
:shock: zajebiste :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
jak zobaczylem o malo z lozka niespadlem

taaa jak media, wycinamy kawalek z wypowiedzi i kontekst zgubiony :P ;)
a powaznie chodza sluchy ze beda Slave
ale narazie to malo ich jest
(tych sluchow) :wink:

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Jankiel pisze:Ale wtedy by była zbyt podobna do giganta i treemana. Ja bym dał jej raczej większe możliwości wyrządzania szkód. Do blokowania niech służy black guard, a hydra niech sie zajmie zabijaniem - dużej ilości ataków ze sporą siłą u DE brakuje. Jedyny sposób na takich BK czy treemana to duży CR, albo dużo strzelania.
a co np. ??
Napewno się zgodzę, że klon giganta, czy drzewa jest nam zbędny. Generalnie z moich doświadczeń używania hyderki wynika, że te 5 ataków to za mało by coś zrobić, a poza tym byle co jest w stanie łatwo ją złamać. Ran w walce za dużo jej nikt nie wbija.

Może coś jak Unstoppable atak Khemryjskiego giganta ?? Jakiś szał bitewny czy coś ??
Bo hyderka naprawdę mogłaby być bardzo fajna i pasująca do klimatu takiej armii Beastmasterów ;) Mantysie, Hydry, Harpie, Smoki, Pegazy, Cold Ony i różniasty repertuar bestii ;)

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

7A, 5WS, 6S byłoby wystarczające - z klockiem piechoty i tak powinna przegrać. Od czegoś te głowy ma. Smok z jedną głową wyciąga 5A.

Ewentualnie mocniejsze zionięcie (5S albo 3S z dużym modyfikatorem save'a) i mniej ataków lub mniejsza siła.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Jankiel pisze:7A, 5WS, 6S byłoby wystarczające - z klockiem piechoty i tak powinna przegrać. Od czegoś te głowy ma. Smok z jedną głową wyciąga 5A.

Ewentualnie mocniejsze zionięcie (5S albo 3S z dużym modyfikatorem save'a) i mniej ataków lub mniejsza siła.
a moze unbreakeble
w mitologii, czy w fantastyce nie spotkalem sie jeszcze z uciekajaca hydra - tylko walczaca do konca

zaden wiekszy monster nie ma ubreakeble wiec bylaby jedyna...
do tego A tyle ile ma glow+1-W(tak jak w mitologii/fantastyce)
frenzy jak dostanie polowe W
troche duzo ale wszystko zgodne z opisami ksiazkowymi tego potworka

GW raczej sie tym nie sugerowalo :wink:

Awatar użytkownika
ysgarran
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Tortuga

Post autor: ysgarran »

a czy moze sa jakies ploty/przecieki na co mozna liczyc w nowym AB?
bo z zyczen do mrocznego mikolaja to ja bym prosil o mozliwosc dokupienia poisonow do kusz i witchki w skirmishu

Awatar użytkownika
Blasz
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: Blasz »

Korszrze mogli by mieć zasadę że jak chcą mogą w walce używać 2 mieczy albo jedną ręką zasłaniać się peleryną z sdc i to by się liczyło jako broń ręczna i tarcza.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ysgarran pisze:a czy moze sa jakies ploty/przecieki na co mozna liczyc w nowym AB?
jest taki przeciek, ze bedzie... :roll: za jakis rok lub dwa...

Awatar użytkownika
Mastema
Mudżahedin
Posty: 216
Lokalizacja: z domu
Kontakt:

Post autor: Mastema »

najgorsze jest to, że nie mamy special charactera na pegazie
i to mnie natchneło do zrobienia konwersji :D zakupiłem pudło wariorów(ich nigdy dość :) ) pudło bretońskich pegasus knights"ów i oczywiście GS , no jakby bez tego.... wziałem sobie zrobiłem jedynych w swoim rodzaju trzech herosów z plastiku^^ gość z toporem, bsb, i gość z kuszą, całkiem miło wygląda, tylko sie nie biorę za malowanie bo mi jakoś fenomenalnie nie wychodzi :oops: poprostu pegaziki maja teraz rogi, wstęgi dookoła szyi no i beda pomalowane na czarno

wiem że to offtop, ale chciałem pokazac,że nie jest najgorzej z pegazami, co do życzeń to sie kiedyś już wypowiadałem

Awatar użytkownika
Bugi
Warzywo
Posty: 18

Post autor: Bugi »

Moje wyszys na 7ed. DElfy:

jesli chodzi o figurki:
-Plastikowi Dark Riders
-kit do montazu nobla (na koksie i pieszo z mozliwoscia BSB)
-box czarodziejka na steedzie i piesza (jak u orkow)
-plastikowe RBT
-jedna plastikowa elita (executors lub bitchki, najlepiej niech nie zmieniaja modeli tylko zrobia plastiki)

jesli chodzi o zasady:
- wiekszy dostep do swiatyni Khaina, czyli np. powrot Hag Priestess
- Aspecty/Kinderedy/Honoury (bo czemu mamy byc pominieci??)
-jakas specjalna unikalna zasada armii. Kazda armia jakas ma tylko Delfy pominieto jakos (propozycje nazw: Mistrzowie taktyki, Lowcy niewolnikow)
- naprawiony Assassin, albo odstawiony tylko do fluffu... widzialbym go albo jako tanszego z KB i Poison w standarcie (poison mozna wymieniac na inne trucizny za punkty), albo jako upgrade jednostki (jak fanatycy u Night Goblinow), ew. jako rare (nie hero!) ktorego mozna ukryc w jednostkach i wtedy zostawiamy jak jest
- Beastmaster- chetnie u tego pana bym widzial zasade ze daje stubborn potworowi ktoremu towarzyszy, to by bardzo zwiekszalo jego uzytecznosc w Hydrze
- Korsarze- skirmish, blaaagam!! nie widze piratow zorganizowanych w szeregi. Najodpowiedniejsza wydaje sie zasada "Raiders" beastow... w koncu to tez sa "raiders" ;) a jesli nie to skirmish i reszta jak jest
- Shades- opcja dokupienie zatrutych beltow (Poisoned bolts) za powiedzmy +2pkt/model... na razie ta jednostka jest miernymi scoutami i w niczym nie pasuje to do opisu jaki ma w fluffie to by im dalo niezlego kicka
- Witchki- zasada Devotees of Khaine (6+ward kiedy maja frenzy, i zaden bohater poza assassinem nie moze dolaczyc)
- Executorzy- Draichy dzialaja jak halabardy, S4 w standarcie, wzrost wartosci punktowej
- Harpie moze to niepotrzebne ale fajnie by bylo gdyby harpie mialy wbudowana umiejetnosc Cry of War z Swiatyni Khaina... maly bajer ale jakze fluffy poza tym ok ;)
- CoK- w sumie Zimnym przydalby sie dodatkowy atak, jesli jeszcze dolozymy +1M to musimy zwiekszyc cene wiec kwestia zastanowienia sie
- Black Guard- mozliwosc zakupienia Sh?? w sumie jakby dolozyli jakis bannerek chroniacy od shootingu to ci goscie mogliby zostac jak sa
- Hydra: tu jest sporo opcji: 1. T6, d6+2atakow; 2. Regeneracja; za kazda stracona ranke +1 atak do konca bitwy 3. T6; reg 5+; d6+2 ataki wzrost punktow... ponadto s4 breath weaponu
- Kociol- jak po erracie tylko ze zwieksza ward witchek w zasiegu na 5+ i daje im MR1, sam kociol MR2

Przedmioty:
- ogolnie DE powinni miec fajne bronie gorsze zbroje magiczne...to jest armia strike&hide albo strike/break
-jakis sztandar chroniacy nasze drogie elity od strzelania
- fajne zabawki do magii, np wreszcie przyzwoity bound spell
- zachowac przedmioty uzyteczne szczegolnie te z albionu i SoCu

no troche tego jest...nie dlatego ze uwazam iz spieprzyli ta armie, albo ze jest to jedna z najslabszych armii w warhammerze... hhhmm w sumie to wlasnie dlatego ;D

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Bugi pisze:Moje wyszys na 7ed. DElfy:

jesli chodzi o figurki:
-Plastikowi Dark Riders
-kit do montazu nobla (na koksie i pieszo z mozliwoscia BSB)
-box czarodziejka na steedzie i piesza (jak u orkow)
-plastikowe RBT
-jedna plastikowa elita (executors lub bitchki, najlepiej niech nie zmieniaja modeli tylko zrobia plastiki)

i pewnie to dostaniemy, chociaż raczej nastawiałbym się na plastikowych Korsarzy niż elitę jakąś, ew. plastikowe CoKi


jesli chodzi o zasady:
- wiekszy dostep do swiatyni Khaina, czyli np. powrot Hag Priestess

popieram, rozbudowałbym Temple of Khaine bo ubogo tam....

- Aspecty/Kinderedy/Honoury (bo czemu mamy byc pominieci??)

hmmm.... również popieram, w sumie to tu mogłaby się znaleźć Hag Priestess, może Assasin nawet....

-jakas specjalna unikalna zasada armii. Kazda armia jakas ma tylko Delfy pominieto jakos (propozycje nazw: Mistrzowie taktyki, Lowcy niewolnikow)

niby już mamy Hate High Elves i +1 do rzucania czarów

- naprawiony Assassin, albo odstawiony tylko do fluffu... widzialbym go albo jako tanszego z KB i Poison w standarcie (poison mozna wymieniac na inne trucizny za punkty), albo jako upgrade jednostki (jak fanatycy u Night Goblinow), ew. jako rare (nie hero!) ktorego mozna ukryc w jednostkach i wtedy zostawiamy jak jest

dałbym my wbudowane KB i Poisona, do tego możliwość zakupu jakiegoś kuszo-pistoleciku (takiego jak ma Mengil) albo jakichś noży/shurikenów czy czegoś dystansowego, może też dać mu 50 punktów na magiczne przedmioty i 50 na Temple of Khaine

- Beastmaster- chetnie u tego pana bym widzial zasade ze daje stubborn potworowi ktoremu towarzyszy, to by bardzo zwiekszalo jego uzytecznosc w Hydrze

może przerzut Ld potworom w 12 calach albo coś takiego

- Korsarze- skirmish, blaaagam!! nie widze piratow zorganizowanych w szeregi. Najodpowiedniejsza wydaje sie zasada "Raiders" beastow... w koncu to tez sa "raiders" ;) a jesli nie to skirmish i reszta jak jest

popieram, pomyślałbym jeszcze nad opcją kuszy ale to chyba przekombinowane już

- Shades- opcja dokupienie zatrutych beltow (Poisoned bolts) za powiedzmy +2pkt/model... na razie ta jednostka jest miernymi scoutami i w niczym nie pasuje to do opisu jaki ma w fluffie to by im dalo niezlego kicka

nic dodać nic ująć

- Witchki- zasada Devotees of Khaine (6+ward kiedy maja frenzy, i zaden bohater poza assassinem nie moze dolaczyc)

dałbym im jeszcze skirmisha mimo wszystko, jakoś nie widzę półnagich nacpanych lasek biegających i walczących w równych szeregach

- Executorzy- Draichy dzialaja jak halabardy, S4 w standarcie, wzrost wartosci punktowej

to raczej nie podoba mi się, może armour piercing byłby lepszy, atak po inicjatywie jak Swordmasters to raczej marzenie tylko

- Harpie moze to niepotrzebne ale fajnie by bylo gdyby harpie mialy wbudowana umiejetnosc Cry of War z Swiatyni Khaina... maly bajer ale jakze fluffy poza tym ok ;)

ja bym dał tak żeby inne jednostki nie uciekały jak Harpie spanikują

- CoK- w sumie Zimnym przydalby sie dodatkowy atak, jesli jeszcze dolozymy +1M to musimy zwiekszyc cene wiec kwestia zastanowienia sie

w sumie to dałbym albo Cold Blooded jak u Lizaków albo coś takiego że na przykład po zranieniu przeciwnika przez oddział albo oddziału przez przeciwnika w HtH tracą głupotę

- Black Guard- mozliwosc zakupienia Sh?? w sumie jakby dolozyli jakis bannerek chroniacy od shootingu to ci goscie mogliby zostac jak sa

ja bym dał np że te ich czarne szaty to dar od samego Malekitha i że są jakoś tam magiczne i dają +1 Sv przeciwko strzelaniu

- Hydra: tu jest sporo opcji: 1. T6, d6+2atakow; 2. Regeneracja; za kazda stracona ranke +1 atak do konca bitwy 3. T6; reg 5+; d6+2 ataki wzrost punktow... ponadto s4 breath weaponu

albo regeneracja albo +1A za każdego straconego Wounda albo zmiejszyć trochę koszt

- Kociol- jak po erracie tylko ze zwieksza ward witchek w zasiegu na 5+ i daje im MR1, sam kociol MR2

ok, chyba opcja żeby jeździł z szybkością 3 albo 2 nawet jest niezbyt możliwa

Przedmioty:
- ogolnie DE powinni miec fajne bronie gorsze zbroje magiczne...to jest armia strike&hide albo strike/break
-jakis sztandar chroniacy nasze drogie elity od strzelania
- fajne zabawki do magii, np wreszcie przyzwoity bound spell
- zachowac przedmioty uzyteczne szczegolnie te z albionu i SoCu

generalnie znaczna część naszych przedmiotów jest raczej mało użyteczna, zbrojownię trzeba by dość mocno zmodyfikować

no troche tego jest...nie dlatego ze uwazam iz spieprzyli ta armie, albo ze jest to jedna z najslabszych armii w warhammerze... hhhmm w sumie to wlasnie dlatego ;D
do tego
- żadnych Slave'ów
- żadnego Avatara Khaine'a
- jeśli HE dostaną Drake'i, czy to w postaci oddziałów czy mounta dla bohaterów to czemu my nie mielibyśmy dostać czegoś takiego
- może z 5 punktów mniej za (High) Sorceresski
- może możliwość wybrania jako reakcję szarży u DR Fire&Flee, takie coś było w V edycji....
- możliwość apgrejdowania jednego oddziału Warriorów do City Guards

i chyba tyle 8)

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Slavi - jak packi u skavenow... IMo musza byc w tej edycji. Esencja dark elfow. Ograniczyc ich jakos od jednostek korsarzy i DR i jest dobrze. Jedna armia elficka w WFB moze miec jednostke typu mieso armatnie. A do DE fluffowo to pasuje jak ulal.

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

ale czy rzeczywiście jest nam takie coś potrzebne?

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

slavy niezbedne nie sa, ale strasznie by sie przydaly. nie ma lepszej jednostki niz taka, ktora mozna bez zalu poswiecic :D

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Gobos pisze:slavy niezbedne nie sa, ale strasznie by sie przydaly. nie ma lepszej jednostki niz taka, ktora mozna bez zalu poswiecic :D
Dokładnie i strasznie fluffowe.

Ja bym dał zasady, że rzuca się je na żer Coldom co likwiduje głupotę, albo daje im frenzy; gotuje w kociołku w zamian za błogosławieństwo od Khaina :)

BTW - 2 ataki na jaszczurach to moim zdaniem dobre rozwiązanie.

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

jeśli dostalibyśmy całe oddziały Slave'ów to nasza armia stałaby się hordą a nie nieliczną elitą (jakkolwiek ta elita brzmi)
już lepiej byłoby z nich zrobić na przykład swarmy jakieś, coś na wzór Spirit Hostówa albo coś....
zdecydowanie jestem przeciwko klockom

Awatar użytkownika
Nadill
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 124
Lokalizacja: Łomianki
Kontakt:

Post autor: Nadill »

Slave'y to lekka przesada, no bo Nasi generałowie nie powierzyli by losów bitwy... szmaciarzom.

Ja jestem za drobnymi modyfikacjami zasad specjalnych- nowe jednostki jakoś mi się nie widzą.

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

mysle ze 2 ataki CO nie dostana, ale za to jakies freenzy albo cos co im daje power w szarzy (np xtra atak ja ktrafia i zrania) to mysle byloby to.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

2 ataki dla Co bylyby ok. Przy obecnym koszcie, 7 MV i glupocie ten maly bonus rekompensowalby ten niebotyczny koszt knechtow i glupote i ich powolnosc, ktora imo jest jedna z najgorszych zasad w grze dla dobrego generala, bo potrafi popsuc plan w najgorszym i/lub najmniej oczekiwanym momencie.

A slavi- proponuje przeczytac opowiadanie o bitwie DE z bretka. Tam slavi wystepuja, wlasnie jako miesko. Super klimatyczna historia.

Od wygrywania bitew sa elity a szmaciarze od umozliwienia elitom walki tam gdzie general chce i na jego warunkach.

3x TAK dla slavow. Tego wlasnie DE brakuje. He sa bardzo szybkie, we maja super zasady ochronne. A de poza DR sa powolne jak cholera. Kawaleria i rydwany z glupota i mv 7. Takie miesko latwo i klimatycznie rozwiazuje te problemy. A masowe wystawianie lsavow mozna ograniczyc np. do ilosci wystawianych korsarzy i DR ktorzy sami w sobie sa drogdzy weic armi tak masowej jak szczurki czy O&G nie zobaczymy.

Pozdro

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Artein pisze:jeśli dostalibyśmy całe oddziały Slave'ów to nasza armia stałaby się hordą a nie nieliczną elitą (jakkolwiek ta elita brzmi)
już lepiej byłoby z nich zrobić na przykład swarmy jakieś, coś na wzór Spirit Hostówa albo coś....
zdecydowanie jestem przeciwko klockom
Dasz coś takiego jak mainstay i będzie gites - nie będzie hordy, chyba że ktoś klimatyczną armię niewolników zrobi.

Zablokowany