Koncert życzeń 7 edycji ..
Moderator: Yudokuno
Ale wtedy by była zbyt podobna do giganta i treemana. Ja bym dał jej raczej większe możliwości wyrządzania szkód. Do blokowania niech służy black guard, a hydra niech sie zajmie zabijaniem - dużej ilości ataków ze sporą siłą u DE brakuje. Jedyny sposób na takich BK czy treemana to duży CR, albo dużo strzelania.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
zajebisteJerzyn pisze:no nie musiales sie z nami dzielic az takimi szczegolami...zafael pisze:... wygladam paskudnie ...
jak zobaczylem o malo z lozka niespadlem
taaa jak media, wycinamy kawalek z wypowiedzi i kontekst zgubiony
a powaznie chodza sluchy ze beda Slave
ale narazie to malo ich jest
(tych sluchow)
a co np. ??Jankiel pisze:Ale wtedy by była zbyt podobna do giganta i treemana. Ja bym dał jej raczej większe możliwości wyrządzania szkód. Do blokowania niech służy black guard, a hydra niech sie zajmie zabijaniem - dużej ilości ataków ze sporą siłą u DE brakuje. Jedyny sposób na takich BK czy treemana to duży CR, albo dużo strzelania.
Napewno się zgodzę, że klon giganta, czy drzewa jest nam zbędny. Generalnie z moich doświadczeń używania hyderki wynika, że te 5 ataków to za mało by coś zrobić, a poza tym byle co jest w stanie łatwo ją złamać. Ran w walce za dużo jej nikt nie wbija.
Może coś jak Unstoppable atak Khemryjskiego giganta ?? Jakiś szał bitewny czy coś ??
Bo hyderka naprawdę mogłaby być bardzo fajna i pasująca do klimatu takiej armii Beastmasterów Mantysie, Hydry, Harpie, Smoki, Pegazy, Cold Ony i różniasty repertuar bestii
7A, 5WS, 6S byłoby wystarczające - z klockiem piechoty i tak powinna przegrać. Od czegoś te głowy ma. Smok z jedną głową wyciąga 5A.
Ewentualnie mocniejsze zionięcie (5S albo 3S z dużym modyfikatorem save'a) i mniej ataków lub mniejsza siła.
Ewentualnie mocniejsze zionięcie (5S albo 3S z dużym modyfikatorem save'a) i mniej ataków lub mniejsza siła.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
a moze unbreakebleJankiel pisze:7A, 5WS, 6S byłoby wystarczające - z klockiem piechoty i tak powinna przegrać. Od czegoś te głowy ma. Smok z jedną głową wyciąga 5A.
Ewentualnie mocniejsze zionięcie (5S albo 3S z dużym modyfikatorem save'a) i mniej ataków lub mniejsza siła.
w mitologii, czy w fantastyce nie spotkalem sie jeszcze z uciekajaca hydra - tylko walczaca do konca
zaden wiekszy monster nie ma ubreakeble wiec bylaby jedyna...
do tego A tyle ile ma glow+1-W(tak jak w mitologii/fantastyce)
frenzy jak dostanie polowe W
troche duzo ale wszystko zgodne z opisami ksiazkowymi tego potworka
GW raczej sie tym nie sugerowalo
i to mnie natchneło do zrobienia konwersji zakupiłem pudło wariorów(ich nigdy dość ) pudło bretońskich pegasus knights"ów i oczywiście GS , no jakby bez tego.... wziałem sobie zrobiłem jedynych w swoim rodzaju trzech herosów z plastiku^^ gość z toporem, bsb, i gość z kuszą, całkiem miło wygląda, tylko sie nie biorę za malowanie bo mi jakoś fenomenalnie nie wychodzi poprostu pegaziki maja teraz rogi, wstęgi dookoła szyi no i beda pomalowane na czarnonajgorsze jest to, że nie mamy special charactera na pegazie
wiem że to offtop, ale chciałem pokazac,że nie jest najgorzej z pegazami, co do życzeń to sie kiedyś już wypowiadałem
Moje wyszys na 7ed. DElfy:
jesli chodzi o figurki:
-Plastikowi Dark Riders
-kit do montazu nobla (na koksie i pieszo z mozliwoscia BSB)
-box czarodziejka na steedzie i piesza (jak u orkow)
-plastikowe RBT
-jedna plastikowa elita (executors lub bitchki, najlepiej niech nie zmieniaja modeli tylko zrobia plastiki)
jesli chodzi o zasady:
- wiekszy dostep do swiatyni Khaina, czyli np. powrot Hag Priestess
- Aspecty/Kinderedy/Honoury (bo czemu mamy byc pominieci??)
-jakas specjalna unikalna zasada armii. Kazda armia jakas ma tylko Delfy pominieto jakos (propozycje nazw: Mistrzowie taktyki, Lowcy niewolnikow)
- naprawiony Assassin, albo odstawiony tylko do fluffu... widzialbym go albo jako tanszego z KB i Poison w standarcie (poison mozna wymieniac na inne trucizny za punkty), albo jako upgrade jednostki (jak fanatycy u Night Goblinow), ew. jako rare (nie hero!) ktorego mozna ukryc w jednostkach i wtedy zostawiamy jak jest
- Beastmaster- chetnie u tego pana bym widzial zasade ze daje stubborn potworowi ktoremu towarzyszy, to by bardzo zwiekszalo jego uzytecznosc w Hydrze
- Korsarze- skirmish, blaaagam!! nie widze piratow zorganizowanych w szeregi. Najodpowiedniejsza wydaje sie zasada "Raiders" beastow... w koncu to tez sa "raiders" a jesli nie to skirmish i reszta jak jest
- Shades- opcja dokupienie zatrutych beltow (Poisoned bolts) za powiedzmy +2pkt/model... na razie ta jednostka jest miernymi scoutami i w niczym nie pasuje to do opisu jaki ma w fluffie to by im dalo niezlego kicka
- Witchki- zasada Devotees of Khaine (6+ward kiedy maja frenzy, i zaden bohater poza assassinem nie moze dolaczyc)
- Executorzy- Draichy dzialaja jak halabardy, S4 w standarcie, wzrost wartosci punktowej
- Harpie moze to niepotrzebne ale fajnie by bylo gdyby harpie mialy wbudowana umiejetnosc Cry of War z Swiatyni Khaina... maly bajer ale jakze fluffy poza tym ok
- CoK- w sumie Zimnym przydalby sie dodatkowy atak, jesli jeszcze dolozymy +1M to musimy zwiekszyc cene wiec kwestia zastanowienia sie
- Black Guard- mozliwosc zakupienia Sh?? w sumie jakby dolozyli jakis bannerek chroniacy od shootingu to ci goscie mogliby zostac jak sa
- Hydra: tu jest sporo opcji: 1. T6, d6+2atakow; 2. Regeneracja; za kazda stracona ranke +1 atak do konca bitwy 3. T6; reg 5+; d6+2 ataki wzrost punktow... ponadto s4 breath weaponu
- Kociol- jak po erracie tylko ze zwieksza ward witchek w zasiegu na 5+ i daje im MR1, sam kociol MR2
Przedmioty:
- ogolnie DE powinni miec fajne bronie gorsze zbroje magiczne...to jest armia strike&hide albo strike/break
-jakis sztandar chroniacy nasze drogie elity od strzelania
- fajne zabawki do magii, np wreszcie przyzwoity bound spell
- zachowac przedmioty uzyteczne szczegolnie te z albionu i SoCu
no troche tego jest...nie dlatego ze uwazam iz spieprzyli ta armie, albo ze jest to jedna z najslabszych armii w warhammerze... hhhmm w sumie to wlasnie dlatego ;D
jesli chodzi o figurki:
-Plastikowi Dark Riders
-kit do montazu nobla (na koksie i pieszo z mozliwoscia BSB)
-box czarodziejka na steedzie i piesza (jak u orkow)
-plastikowe RBT
-jedna plastikowa elita (executors lub bitchki, najlepiej niech nie zmieniaja modeli tylko zrobia plastiki)
jesli chodzi o zasady:
- wiekszy dostep do swiatyni Khaina, czyli np. powrot Hag Priestess
- Aspecty/Kinderedy/Honoury (bo czemu mamy byc pominieci??)
-jakas specjalna unikalna zasada armii. Kazda armia jakas ma tylko Delfy pominieto jakos (propozycje nazw: Mistrzowie taktyki, Lowcy niewolnikow)
- naprawiony Assassin, albo odstawiony tylko do fluffu... widzialbym go albo jako tanszego z KB i Poison w standarcie (poison mozna wymieniac na inne trucizny za punkty), albo jako upgrade jednostki (jak fanatycy u Night Goblinow), ew. jako rare (nie hero!) ktorego mozna ukryc w jednostkach i wtedy zostawiamy jak jest
- Beastmaster- chetnie u tego pana bym widzial zasade ze daje stubborn potworowi ktoremu towarzyszy, to by bardzo zwiekszalo jego uzytecznosc w Hydrze
- Korsarze- skirmish, blaaagam!! nie widze piratow zorganizowanych w szeregi. Najodpowiedniejsza wydaje sie zasada "Raiders" beastow... w koncu to tez sa "raiders" a jesli nie to skirmish i reszta jak jest
- Shades- opcja dokupienie zatrutych beltow (Poisoned bolts) za powiedzmy +2pkt/model... na razie ta jednostka jest miernymi scoutami i w niczym nie pasuje to do opisu jaki ma w fluffie to by im dalo niezlego kicka
- Witchki- zasada Devotees of Khaine (6+ward kiedy maja frenzy, i zaden bohater poza assassinem nie moze dolaczyc)
- Executorzy- Draichy dzialaja jak halabardy, S4 w standarcie, wzrost wartosci punktowej
- Harpie moze to niepotrzebne ale fajnie by bylo gdyby harpie mialy wbudowana umiejetnosc Cry of War z Swiatyni Khaina... maly bajer ale jakze fluffy poza tym ok
- CoK- w sumie Zimnym przydalby sie dodatkowy atak, jesli jeszcze dolozymy +1M to musimy zwiekszyc cene wiec kwestia zastanowienia sie
- Black Guard- mozliwosc zakupienia Sh?? w sumie jakby dolozyli jakis bannerek chroniacy od shootingu to ci goscie mogliby zostac jak sa
- Hydra: tu jest sporo opcji: 1. T6, d6+2atakow; 2. Regeneracja; za kazda stracona ranke +1 atak do konca bitwy 3. T6; reg 5+; d6+2 ataki wzrost punktow... ponadto s4 breath weaponu
- Kociol- jak po erracie tylko ze zwieksza ward witchek w zasiegu na 5+ i daje im MR1, sam kociol MR2
Przedmioty:
- ogolnie DE powinni miec fajne bronie gorsze zbroje magiczne...to jest armia strike&hide albo strike/break
-jakis sztandar chroniacy nasze drogie elity od strzelania
- fajne zabawki do magii, np wreszcie przyzwoity bound spell
- zachowac przedmioty uzyteczne szczegolnie te z albionu i SoCu
no troche tego jest...nie dlatego ze uwazam iz spieprzyli ta armie, albo ze jest to jedna z najslabszych armii w warhammerze... hhhmm w sumie to wlasnie dlatego ;D
do tegoBugi pisze:Moje wyszys na 7ed. DElfy:
jesli chodzi o figurki:
-Plastikowi Dark Riders
-kit do montazu nobla (na koksie i pieszo z mozliwoscia BSB)
-box czarodziejka na steedzie i piesza (jak u orkow)
-plastikowe RBT
-jedna plastikowa elita (executors lub bitchki, najlepiej niech nie zmieniaja modeli tylko zrobia plastiki)
i pewnie to dostaniemy, chociaż raczej nastawiałbym się na plastikowych Korsarzy niż elitę jakąś, ew. plastikowe CoKi
jesli chodzi o zasady:
- wiekszy dostep do swiatyni Khaina, czyli np. powrot Hag Priestess
popieram, rozbudowałbym Temple of Khaine bo ubogo tam....
- Aspecty/Kinderedy/Honoury (bo czemu mamy byc pominieci??)
hmmm.... również popieram, w sumie to tu mogłaby się znaleźć Hag Priestess, może Assasin nawet....
-jakas specjalna unikalna zasada armii. Kazda armia jakas ma tylko Delfy pominieto jakos (propozycje nazw: Mistrzowie taktyki, Lowcy niewolnikow)
niby już mamy Hate High Elves i +1 do rzucania czarów
- naprawiony Assassin, albo odstawiony tylko do fluffu... widzialbym go albo jako tanszego z KB i Poison w standarcie (poison mozna wymieniac na inne trucizny za punkty), albo jako upgrade jednostki (jak fanatycy u Night Goblinow), ew. jako rare (nie hero!) ktorego mozna ukryc w jednostkach i wtedy zostawiamy jak jest
dałbym my wbudowane KB i Poisona, do tego możliwość zakupu jakiegoś kuszo-pistoleciku (takiego jak ma Mengil) albo jakichś noży/shurikenów czy czegoś dystansowego, może też dać mu 50 punktów na magiczne przedmioty i 50 na Temple of Khaine
- Beastmaster- chetnie u tego pana bym widzial zasade ze daje stubborn potworowi ktoremu towarzyszy, to by bardzo zwiekszalo jego uzytecznosc w Hydrze
może przerzut Ld potworom w 12 calach albo coś takiego
- Korsarze- skirmish, blaaagam!! nie widze piratow zorganizowanych w szeregi. Najodpowiedniejsza wydaje sie zasada "Raiders" beastow... w koncu to tez sa "raiders" a jesli nie to skirmish i reszta jak jest
popieram, pomyślałbym jeszcze nad opcją kuszy ale to chyba przekombinowane już
- Shades- opcja dokupienie zatrutych beltow (Poisoned bolts) za powiedzmy +2pkt/model... na razie ta jednostka jest miernymi scoutami i w niczym nie pasuje to do opisu jaki ma w fluffie to by im dalo niezlego kicka
nic dodać nic ująć
- Witchki- zasada Devotees of Khaine (6+ward kiedy maja frenzy, i zaden bohater poza assassinem nie moze dolaczyc)
dałbym im jeszcze skirmisha mimo wszystko, jakoś nie widzę półnagich nacpanych lasek biegających i walczących w równych szeregach
- Executorzy- Draichy dzialaja jak halabardy, S4 w standarcie, wzrost wartosci punktowej
to raczej nie podoba mi się, może armour piercing byłby lepszy, atak po inicjatywie jak Swordmasters to raczej marzenie tylko
- Harpie moze to niepotrzebne ale fajnie by bylo gdyby harpie mialy wbudowana umiejetnosc Cry of War z Swiatyni Khaina... maly bajer ale jakze fluffy poza tym ok
ja bym dał tak żeby inne jednostki nie uciekały jak Harpie spanikują
- CoK- w sumie Zimnym przydalby sie dodatkowy atak, jesli jeszcze dolozymy +1M to musimy zwiekszyc cene wiec kwestia zastanowienia sie
w sumie to dałbym albo Cold Blooded jak u Lizaków albo coś takiego że na przykład po zranieniu przeciwnika przez oddział albo oddziału przez przeciwnika w HtH tracą głupotę
- Black Guard- mozliwosc zakupienia Sh?? w sumie jakby dolozyli jakis bannerek chroniacy od shootingu to ci goscie mogliby zostac jak sa
ja bym dał np że te ich czarne szaty to dar od samego Malekitha i że są jakoś tam magiczne i dają +1 Sv przeciwko strzelaniu
- Hydra: tu jest sporo opcji: 1. T6, d6+2atakow; 2. Regeneracja; za kazda stracona ranke +1 atak do konca bitwy 3. T6; reg 5+; d6+2 ataki wzrost punktow... ponadto s4 breath weaponu
albo regeneracja albo +1A za każdego straconego Wounda albo zmiejszyć trochę koszt
- Kociol- jak po erracie tylko ze zwieksza ward witchek w zasiegu na 5+ i daje im MR1, sam kociol MR2
ok, chyba opcja żeby jeździł z szybkością 3 albo 2 nawet jest niezbyt możliwa
Przedmioty:
- ogolnie DE powinni miec fajne bronie gorsze zbroje magiczne...to jest armia strike&hide albo strike/break
-jakis sztandar chroniacy nasze drogie elity od strzelania
- fajne zabawki do magii, np wreszcie przyzwoity bound spell
- zachowac przedmioty uzyteczne szczegolnie te z albionu i SoCu
generalnie znaczna część naszych przedmiotów jest raczej mało użyteczna, zbrojownię trzeba by dość mocno zmodyfikować
no troche tego jest...nie dlatego ze uwazam iz spieprzyli ta armie, albo ze jest to jedna z najslabszych armii w warhammerze... hhhmm w sumie to wlasnie dlatego ;D
- żadnych Slave'ów
- żadnego Avatara Khaine'a
- jeśli HE dostaną Drake'i, czy to w postaci oddziałów czy mounta dla bohaterów to czemu my nie mielibyśmy dostać czegoś takiego
- może z 5 punktów mniej za (High) Sorceresski
- może możliwość wybrania jako reakcję szarży u DR Fire&Flee, takie coś było w V edycji....
- możliwość apgrejdowania jednego oddziału Warriorów do City Guards
i chyba tyle
Dokładnie i strasznie fluffowe.Gobos pisze:slavy niezbedne nie sa, ale strasznie by sie przydaly. nie ma lepszej jednostki niz taka, ktora mozna bez zalu poswiecic
Ja bym dał zasady, że rzuca się je na żer Coldom co likwiduje głupotę, albo daje im frenzy; gotuje w kociołku w zamian za błogosławieństwo od Khaina
BTW - 2 ataki na jaszczurach to moim zdaniem dobre rozwiązanie.
Slave'y to lekka przesada, no bo Nasi generałowie nie powierzyli by losów bitwy... szmaciarzom.
Ja jestem za drobnymi modyfikacjami zasad specjalnych- nowe jednostki jakoś mi się nie widzą.
Ja jestem za drobnymi modyfikacjami zasad specjalnych- nowe jednostki jakoś mi się nie widzą.
mysle ze 2 ataki CO nie dostana, ale za to jakies freenzy albo cos co im daje power w szarzy (np xtra atak ja ktrafia i zrania) to mysle byloby to.
2 ataki dla Co bylyby ok. Przy obecnym koszcie, 7 MV i glupocie ten maly bonus rekompensowalby ten niebotyczny koszt knechtow i glupote i ich powolnosc, ktora imo jest jedna z najgorszych zasad w grze dla dobrego generala, bo potrafi popsuc plan w najgorszym i/lub najmniej oczekiwanym momencie.
A slavi- proponuje przeczytac opowiadanie o bitwie DE z bretka. Tam slavi wystepuja, wlasnie jako miesko. Super klimatyczna historia.
Od wygrywania bitew sa elity a szmaciarze od umozliwienia elitom walki tam gdzie general chce i na jego warunkach.
3x TAK dla slavow. Tego wlasnie DE brakuje. He sa bardzo szybkie, we maja super zasady ochronne. A de poza DR sa powolne jak cholera. Kawaleria i rydwany z glupota i mv 7. Takie miesko latwo i klimatycznie rozwiazuje te problemy. A masowe wystawianie lsavow mozna ograniczyc np. do ilosci wystawianych korsarzy i DR ktorzy sami w sobie sa drogdzy weic armi tak masowej jak szczurki czy O&G nie zobaczymy.
Pozdro
A slavi- proponuje przeczytac opowiadanie o bitwie DE z bretka. Tam slavi wystepuja, wlasnie jako miesko. Super klimatyczna historia.
Od wygrywania bitew sa elity a szmaciarze od umozliwienia elitom walki tam gdzie general chce i na jego warunkach.
3x TAK dla slavow. Tego wlasnie DE brakuje. He sa bardzo szybkie, we maja super zasady ochronne. A de poza DR sa powolne jak cholera. Kawaleria i rydwany z glupota i mv 7. Takie miesko latwo i klimatycznie rozwiazuje te problemy. A masowe wystawianie lsavow mozna ograniczyc np. do ilosci wystawianych korsarzy i DR ktorzy sami w sobie sa drogdzy weic armi tak masowej jak szczurki czy O&G nie zobaczymy.
Pozdro
Dasz coś takiego jak mainstay i będzie gites - nie będzie hordy, chyba że ktoś klimatyczną armię niewolników zrobi.Artein pisze:jeśli dostalibyśmy całe oddziały Slave'ów to nasza armia stałaby się hordą a nie nieliczną elitą (jakkolwiek ta elita brzmi)
już lepiej byłoby z nich zrobić na przykład swarmy jakieś, coś na wzór Spirit Hostówa albo coś....
zdecydowanie jestem przeciwko klockom