DE: ETC w cieniu pestek
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Re: DE: ETC w cieniu pestek
No dziś na turnieju sprawdziło się wszystko dobrze, za wyjątkiem mastera zamiast hagi.
1 bitwa WE 20 do przodu, wszystko zagrało dobrze
2 bitwa VC 20 do przodu, wampiry mają niewiele argumentów na tę rozpę imo - sam klocek egzeków z bohaterami w środku jest bardzo trudny do zatrzymania dla VC, strzałki dodatkowo bardzo dobrze punktują
3 bitwa ChD zanosiło się na remis, w sumie bez rewelacji szło mi strzelanie i magia - niestety w przedostatniej fazie magii dostałem straszne czoko od doom and darkness - exe z bohaterami dali dyla i skończyło się 18 w plecy. Na remisie wygrywałem tur, więc w zasadzie wszystko rozbiło się o brak hagi, ostatecznie zająłem 5 miejsce
Lessons learned:
Master BSB jest jednak gorszy do shadestara od hagi z witchbrew. Trzeba mieć ITP. Są armie nastawione na wojny psychologiczne i jest zwykły pech; oblane frenzy często łatwiej jest odratować niż oblaną panikę.
Korsarze z handbowami nie są najlepszą rzeczą na świecie, ale potrafią oprawić jakieś śmieci podchodzące zbyt blisko do tyłów - 50 strzałek to sporo. Witchki w tej armii byłyby dyskusyjne - o jeden klocek do walki za dużo, brak rezerwowego miejsca do zaparkowania bohaterów, gorsze na lizaczki. Jak wyjdzie draft 2 i będzie brak limitu na kusze, to może wezmę darkshardów w ich miejsce.
Nie ma idealnego lore'a dla dużej suki. I tak większość faz magii jedzie na doombolcie i soulblighcie z warlocków. Dopóki nie wchodzi się w combaty to dark >>> beasts, ale w combatach brak takiego boosta jak savage beast bardzo boli. Potestuję jeszcze shadow i może metal - mam jednak problemy z wysokim asv.
4 bolce nie są konieczne i nie wnoszą aż tak wiele. Podobnie jak imo drugie warlocki.
Więc wykluwa mi się coś takiego do dalszych testów
Dreadlord, zbroja, tarcza, skórka, kusza, giant blade, dawnstone, dragonhelm
Haga BSB, witchbrew, sztandar +1 ruchu
Duża sucz scroll, hotek, ironcurse icon
25 korsarzy, handbowy, FCG, płonące ataki
3 x 5 dark riders, tarcze, kusze
30 Katów FCG
2 bolce
22 cienie, dwuraki, szmata, champion
5 Łorloki
1 bitwa WE 20 do przodu, wszystko zagrało dobrze
2 bitwa VC 20 do przodu, wampiry mają niewiele argumentów na tę rozpę imo - sam klocek egzeków z bohaterami w środku jest bardzo trudny do zatrzymania dla VC, strzałki dodatkowo bardzo dobrze punktują
3 bitwa ChD zanosiło się na remis, w sumie bez rewelacji szło mi strzelanie i magia - niestety w przedostatniej fazie magii dostałem straszne czoko od doom and darkness - exe z bohaterami dali dyla i skończyło się 18 w plecy. Na remisie wygrywałem tur, więc w zasadzie wszystko rozbiło się o brak hagi, ostatecznie zająłem 5 miejsce
Lessons learned:
Master BSB jest jednak gorszy do shadestara od hagi z witchbrew. Trzeba mieć ITP. Są armie nastawione na wojny psychologiczne i jest zwykły pech; oblane frenzy często łatwiej jest odratować niż oblaną panikę.
Korsarze z handbowami nie są najlepszą rzeczą na świecie, ale potrafią oprawić jakieś śmieci podchodzące zbyt blisko do tyłów - 50 strzałek to sporo. Witchki w tej armii byłyby dyskusyjne - o jeden klocek do walki za dużo, brak rezerwowego miejsca do zaparkowania bohaterów, gorsze na lizaczki. Jak wyjdzie draft 2 i będzie brak limitu na kusze, to może wezmę darkshardów w ich miejsce.
Nie ma idealnego lore'a dla dużej suki. I tak większość faz magii jedzie na doombolcie i soulblighcie z warlocków. Dopóki nie wchodzi się w combaty to dark >>> beasts, ale w combatach brak takiego boosta jak savage beast bardzo boli. Potestuję jeszcze shadow i może metal - mam jednak problemy z wysokim asv.
4 bolce nie są konieczne i nie wnoszą aż tak wiele. Podobnie jak imo drugie warlocki.
Więc wykluwa mi się coś takiego do dalszych testów
Dreadlord, zbroja, tarcza, skórka, kusza, giant blade, dawnstone, dragonhelm
Haga BSB, witchbrew, sztandar +1 ruchu
Duża sucz scroll, hotek, ironcurse icon
25 korsarzy, handbowy, FCG, płonące ataki
3 x 5 dark riders, tarcze, kusze
30 Katów FCG
2 bolce
22 cienie, dwuraki, szmata, champion
5 Łorloki
Ostatnio zmieniony 14 gru 2013, o 22:53 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwsza Oko a drugiej nie widziałem.
Dębek pisze:Polska to jednak dziki kraj, więc jak tylko zbierzesz odpowiednie poparcie dla swojego pomysłu, możesz odrzucić reguły wykładni i interpretować każdy wyjątek rozszerzająco, per analogiam, a nawet, tak bo kurwa tak.
Kwestia wyboru lore'a nie jest az tak kluczowa. Kazdy daje tej armii/rozpie cos przydatnego, ale zaden nie jest na tyle uniwersalny, zeby stac sie oczywistym wyborem dla DE. Zbyszek juz sie zdazyl przekonac, ze wiekszosc kosteczek leci z warlockow.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Nie zapominaj o limicie strzelania na ETC.bless pisze: Zostanie ze 150 pkt. Akurat na dwa bolce.
Nom, ale Blessik tez nie nalezy przesadzasz w druga strone. Duzy lore jest nadal bardzo wazny. +4 do dispela i hotek/mr3 rowniez.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Na nowe ojro build pięknie się składa:
Bohaterowie j.w., mieści się jeszcze foolhardiness na lordzie
Duża suka dostaje przegięty lore of death
Korsarzy zastępuje 20 darkshards FCG / tarcze / płonące ataki
20 cieniów tylko, ale za to kaci mają sztandar AP.
Dwa klocki z bardzo dużym wygarem, świetna faza magii, 112 pestek na turę + 2 RBT.
Bohaterowie j.w., mieści się jeszcze foolhardiness na lordzie
Duża suka dostaje przegięty lore of death
Korsarzy zastępuje 20 darkshards FCG / tarcze / płonące ataki
20 cieniów tylko, ale za to kaci mają sztandar AP.
Dwa klocki z bardzo dużym wygarem, świetna faza magii, 112 pestek na turę + 2 RBT.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Wywaliłem sztandar, championa AP z egzeków i jakieśtam pierdółeczki, dzięki czemu wpasowałem trzeciego bolca i po dostosowaniu liczby pestek do aktualnego limitu zawlokłem toto na drużynówkę, gdzie w sumie nieźle poszło.
Ogólnie koncepcja pestek się ładnie sprawdza, ale exe pasują do niej średnio. Do tego po zwarzywieniu KBka naprawdę zbyt wiele celów jest zbyt twardych dla katów. Dlatego zastąpimy klocek dwoma masterami - stawiamy na manewrowość. Wejdą nawet dwa pegazy z przyzwoitym osprzętem. Dzięki dzisiejszym doświadczeniom już mi się wizja rozpy wyklarowała - w core musza byc korsarze albo kusze (jako druga baza dla herosów) i 3x dr, w specialach szejdzi i bolce, w rare'ach warlocki, do tego duza baba, haga z witchbrew i dreadlord. Jako uzupełnienie wchodzi jeszcze dwóch kowbojów - wszystko do doprecyzowania jak ar com uzgodni limity. Ogólnie armia delikatna, ale dość skuteczna.
Ogólnie koncepcja pestek się ładnie sprawdza, ale exe pasują do niej średnio. Do tego po zwarzywieniu KBka naprawdę zbyt wiele celów jest zbyt twardych dla katów. Dlatego zastąpimy klocek dwoma masterami - stawiamy na manewrowość. Wejdą nawet dwa pegazy z przyzwoitym osprzętem. Dzięki dzisiejszym doświadczeniom już mi się wizja rozpy wyklarowała - w core musza byc korsarze albo kusze (jako druga baza dla herosów) i 3x dr, w specialach szejdzi i bolce, w rare'ach warlocki, do tego duza baba, haga z witchbrew i dreadlord. Jako uzupełnienie wchodzi jeszcze dwóch kowbojów - wszystko do doprecyzowania jak ar com uzgodni limity. Ogólnie armia delikatna, ale dość skuteczna.