ETC 2014

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Re: ETC 2014

Post autor: Hoax »

Kod: Zaznacz cały

2nd Warp-Lightning Cannon (counts as 2)/2nd Doomwheel/Hellpit Abomination (max 1)/Screaming Bell, max 2
Czy jeżeli wybiorę opcję druga latarka to mam w jakikolwiek sposób zabronione wzięcie trzeciej, czwartej itd? (pomijając oczywiście standardowe limity punktowe)

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

W jaki sposób chcesz mieć więcej niż 2 rare? :)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Damn, tak bardzo zacząłem rozkminiać kompozycje armii na euro, że podręcznik wypadł... Shame :P

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

De - rozluźnione bo a)wchodzi duzo duzo pesteczek bo kusze nie sa w limicie tylko bolce i shades albo b) mozna miesc wreszie suke z death i solidny (9) klocek warlocków - lubię to. (btw Bartku, jestes młotem ...)

DoCH - ścięcie dość ok, do tego daje szans ebuildom bez duzych bestii (bo daej im doginaczki 3x1)

HE - należała się ta linia jak psu buda

Lizz - nadal brak ogarniecia smietnika (za Rincem mozna powtórzyć)

OK - chyba najlepsze ograniczenie jakie widzialem - ja bym gral bez lordów :) poprzednie dopuszczenie 2 IB było zbyt łagodne

Skavenki - odblokowali 13stke! build bezdzwonkowy dostaje kolejny argument na kolejne piechotne armie (coraz mocniejsze elfiki i przewiduje ze moze mocne DF) ^^ działo aboma dzwon nadal pod rozwagę ale wole swój zestaw

VC - tu nie jestem pewien. Imo zamiana redfury na terrora rozpisce Szaitisa raczej nie zaszkodzi :P i dalej nie kroja kawalerii - tu na minus

reszta bez zmian albo spoko - imo idzie to w dobrym kierunku
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

-Qc- pisze:HE - należała się ta linia jak psu buda
Że Hę? Nic nie zmienili w stosunku do v.1 :wink:
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

read again...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

VC - wykreślenie ograniczenia z odginaczkami niewiele zmienia. Zmiana z red fury też nic.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

De - rozluźnione bo a)wchodzi duzo duzo pesteczek bo kusze nie sa w limicie tylko bolce i shades albo b) mozna miesc wreszie suke z death i solidny (9) klocek warlocków - lubię to. (btw Bartku, jestes młotem ...)
Mnie się wydaje, że z tego zapisu wynika 5 warlocków plus suka, albo 6-10 warlocków bez suki.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Mnie się wydaje tak jak Jankielowi;p

Chociaż można to różnie rozumieć, zapis nie jest precyzyjny
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Opos pisze:
-Qc- pisze:HE - należała się ta linia jak psu buda
Że Hę? Nic nie zmienili w stosunku do v.1 :wink:
zasugerowałem się podkreśleniem

Co do De - dobra, ale jesli nawet to 5 warlocków + suczke mozna miec. Nie trzeba grzebac w jakis dziwnych beastach czy shadowach tylko brac death jak GW przykazał
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Moze ktos wkleic co pozmieniali bo ten link mi jakos nie dziala :(
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

no cóż mi TWF nie działa w miejscu gdzie jestem:) jakby ktoś mógł wkleić draft tutaj to by było miło :D
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Furion pisze:WIP do draft 2 ETC [official]

https://docs.google.com/document/d/1i1w ... Vuf-E/edit
Wisła Kraków.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

8) niestety niektore lokalizacje ze względów bezpieczeństwa mają blokowane określone serwisy - tak w pracy nie można się obijać
mozesz wkleić po prostu zawartość? :)

to to jest WiP czy oficjalna wersja 2 draftu?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

zmień pracę :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

No i skończyło się rumakowanie ...koniec z 3 Chimerami i 3 Fenixami i 2 ogrzymi działami ,koniec z cudami u bestii :mrgreen: Trzeba przyznać że dobre jest to nowe ETC bez Polaków :mrgreen:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Ja tam 3 feniksy nadal mogę wystawić.
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

1. Rule changes: • Up to 2 Characters per unit can get "look out sir" against the following spells: Dwellers Below, Final Transmutation and Dreaded 13th. Normal requirements for Look Out, Sir! apply. • BSBs can take all the equipment their unit type has access to as if they weren't BSBs. Wood Elf BSB can take kindreds and do not lose their longbow.

2. Magic Restrictions: • An army may use up to maximum 12 power dice during each magic phase • A player can never use more than 5 power dice to cast a spell, no matter the source. For the Lore of Death and the Okkam's Mindrazor spell, this is lowered to 4 power dice. • Apart from Winds of Magic, an army may only generate up to 2 additional Power or Dispel Dice per magic phase (including channelling). Any extra dice above this is discarded and lost.

3. Army building restrictions [a] • All the Army building restrictions are applied only during the creation of the roster, and may be ignored during the game (for example, by joining characters to units or creating new units) • The army lists allowed are those from any of the currently published GW Army Books, and The Legion of Azgorh from Tamurkhan. No other unit or army list may be used on the event. • Special or Named Characters are not allowed • Fozzrik’s Folding Fortress may not be taken. • Units cannot be more than 60 models nor 450 points. This does not apply to characters. • All army sizes are 2400 pt, except when specifically stated in brackets.

Beastmen (2700) • Maximum unit point cost is increased to 550 • Victory points achieved against Beastmen (excluding bonus for Underdog Challenge, Banners, BSB and General) are decreased by 10% • Units with Beastmen Ambush may alternatively deploy as if they had the Ambushers special rule. Beastlords and Wargors may be allocated to join such units, and will enter the game with the corresponding unit.

Bretonnia

Chaos Dwarfs (The Legion of Azgorh) • K'daai Destroyer/War Machines/Hellcannon (max 1)/Chalice of Darkness/Sorceror-Prophet with Lore of Death, max 4 • Chalice of Darkness(counts as 2)/Death magic present in the army/Dispel Scroll, max 2 • Ashstorm and Flames of Azgorh can’t be cast with more than 4 Power Dice

Daemons of Chaos • Beast of Nurgle, max 8 models in total and 4 models per unit • More than 4 Beast of Nurgle models present in the army/Skullcannon (max 1) [c] /Nurgle BSB/Great Unclean One with Lore of Death, max 2

Dark Elves • Shade models/Reaper Bolt Throwers (count as 5), max 30 [d] • Dark Rider units, Characters on Dark Steed, max 3 each • Each 5 (or fraction) Doomfire Warlock models/Supreme Sorceress with Lore of Death/Supreme Sorceress on mount/Sacrificial Dagger, max 2 [e]

Dwarfs • Can generate up to 4 Dispel Dice per phase instead of 2 • Quarrelers/Thunderers, max 45 models • Anvil/Grudge Thrower/Cannon/Organ Gun/2nd Bolt Thrower, max 4 • Anvil/Spelleater Rune/Spellbreaking Rune/Master Rune of Balance, max 2

Empire • Steam Tank/Crown of Command, max 1 [f] • Each 3 (or fraction) Demigryph models after the first 2/Hellblaster Volleygun/Great Cannon/Seam Tank (counts as 2)/3rd Light Wizard, max 5 [g]

High Elves • Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Archmage with Lore of Death/2nd Frostheart Phoenix, max 1 [h] • Star Dragon/2nd Frostheart Phoenix, max 1 • Models armed with shooting weapons (Eagle Claw Bolt Throwers count as 6 each), max 70 • Ellyrian Reaver units, max 3

Lizardmen • Scar-Veteran Saurus on Cold One/Each 3 (or fraction) Salamander models, max 3 • Becalming Cogitation/Dispel Scroll/Channeling Staff and Harmonic Convergence on the same model/Slann with Lore of Death (not including Wandering Deliberations), max 2 • Skink Skirmisher units/Terradon Rider units, max 7

Ogre Kingdoms • Gnoblar units, max 3 • Crown of Command/Ironblaster/Each 8 (or fraction) Mournfang Models, max 2 • 2nd Ironblaster/Lord Characters present in the army, max 1 • Hellheart/Dispel Scroll, max 1

Orcs and Goblins (2500)

Skaven • Rat Swarm units, Giant Rat units, Warlock Engineers, max 3 each • Skaven Slaves, max 120 models and 3 units • Gutter Runners, max 2 units • 2nd Warp-Lightning Cannon (counts as 2)/2nd Doomwheel/Hellpit Abomination (max 1)/Screaming Bell, max 2 • Doom Rocket/Brass Orb/Power Scroll/Screaming Bell, max 2

Tomb Kings (2700) • Victory points achieved against Tomb Kings (excluding bonus for Underdog Challenge, Banners, BSB and General) are decreased by 10% • Skeleton Archers, max 80 models • Maximum unit point cost is increased to 550 • Neferra's Scrolls of Mighty Incantations can't be taken by model with Lore of Death

Vampire Counts • Zombie, max 3 units and 120 models • Spirit Host units/Hexwraith units (max 2)/Ethereal characters (max 2)/Cairn Wraith units, max 3 • Fellbat unit after the first (counts as 2)/Direwolf unit, max 4 • Red Fury on Lord Choice/Death Magic present in the army/More than 8 Crypt Horror models/More than 10 Hexwraith models, max 2 • Quickblood on Vampire Lord/2nd Lord Choice/Terrorgheist (max 1)/2nd Tomb Banshee, max 2

Warriors of Chaos • Chaos Chariots, max 3 [j] • Daemon Prince/Crown of Command/BSB on Daemonic Mount/Skullcrusher units/Chimera after the 1st, max 3 [k] • Flying models (Chimera counts as 2), max 4 • Hellcannon/Lore of Death present in the army/Lore of Tzeentch present in the army, max 2 • Third Eye of Tzeentch/Talisman of Preservation/Armour of Destiny, max 1 on the same model • Scaled Skin/Wizard level(s)/Daemon of Nurgle/Flying, max 2 on the same Daemon Prince

Wood Elves (2500) • Glade Guard models (excluding scouts), max 70 • All elves in the army have ASF (Wild Riders are Elves. This does not affect mounts) • Casters may choose spells from any of the 8 Common Lores • Forest Spirit's Ward Save is not negated by Magical Attacks
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

dziękuję
nie ma ogranicznia orkow? :) dla maszyn i fanoli/manglerow?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Raqq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129

Post autor: Raqq »

Te ograniczenia i tak były martwe. Mieściło się wszystko co chciałeś (pełny park maszynowy, dwa manglery i rozsądna ilość fanatyków). Dobrze, że kasują zbędne linijki.

ODPOWIEDZ