na slos i vlos dlatego tak gramy. W rb nie ma nic o tym,zeby modele widzialy we front ranku.Nie prościej przyjąć że widzą tylko we front arcu?
Po prostu to co widza to widza. Jest to znacznie prostsze niz front arc.
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
na slos i vlos dlatego tak gramy. W rb nie ma nic o tym,zeby modele widzialy we front ranku.Nie prościej przyjąć że widzą tylko we front arcu?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Wszystko jest na stronie 109 (shooting with WM) i w opisie poszczególnych broni. Temat całkowicie przerobiłem na potrzeby kłótni z Hiszpanem więc jak coś jest jeszcze nie jasne to pytajcie. Z doświadczenia wiem, że lepiej samemu to rozkminić niż czytać dywagacje na forum.Jankiel pisze:czy maszyny trzeba pivotowac w kierunku strzalu, czy tylko mozna? czy cel maszyny musi byc dokladnie na wprost maszyny, czy tylko w przedniej strefie?
A Ghostly Howl is a special attack that can be used against a single enemy unit in the Shooting phase, even if the Tomb Banshee has marched, charged, or is engaged in Close Combat. This attack has a range of 8” and needs line of sight to its target.
No to wlasnie pytam.Lidder pisze:Wszystko jest na stronie 109 (shooting with WM) i w opisie poszczególnych broni. Temat całkowicie przerobiłem na potrzeby kłótni z Hiszpanem więc jak coś jest jeszcze nie jasne to pytajcie. Z doświadczenia wiem, że lepiej samemu to rozkminić niż czytać dywagacje na forum.Jankiel pisze:czy maszyny trzeba pivotowac w kierunku strzalu, czy tylko mozna? czy cel maszyny musi byc dokladnie na wprost maszyny, czy tylko w przedniej strefie?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Można o coś dopytać odnośnie szarży na maszyny? Po co rozstrzygać, w której strefie szarży jest trebusz skoro maszyny nie mają flanek i tyłu? Nie wystarczy do niej dojechać? Nawet, jak jest podstawka, ot zamiast dotknąć maszyny, dotknąć można chyba podstawki?Sytuacja z bitwy z Suchym - moj kowboj jedzie na trebusza. Jestem w przedniej strefie. Suchy zastawia przednia strefe pegazami, po czym strzela gdzies tam. Jak by sie spivotowal dokladnie na cel, to znajde sie w bocznej i moge szarzowac.
Steam Tank to rydwan, nie maszyna.jest opis przy steam tanku, tu nie jest tak stanowczy.
Maszyny nie mają stref na potrzeby wyniku walki, czyli mówiąc prościej - nie możesz dostać +1/+2 do wyniku walki z szarżę od boku lub tyłu. Natomiast nigdzie nie jest napisane, że maszyny nie mają boków i tyłu.Asmodai pisze: Można o coś dopytać odnośnie szarży na maszyny? Po co rozstrzygać, w której strefie szarży jest trebusz skoro maszyny nie mają flanek i tyłu? Nie wystarczy do niej dojechać? Nawet, jak jest podstawka, ot zamiast dotknąć maszyny, dotknąć można chyba podstawki?
A konkretniej? Przeglądam, i niewiele widzę, a uścislenia mam grudniowe.a uwzględniając uściślenia sędziowskie było coś na temat teleportów herosów do 1 szeregu
2*M od wejścia do jednostki, bez uwzględnienia wcześniej już pokonanego ruchu?Asmodai pisze: Odnośnie gry turniejowej według uścisleń, ruch bohatera wewnątrz oddziału to 2*M, liczony od punktu wejścia w jednostkę, lub najbliższa legalna pozycja bohatera jeśli nie można dojść ruchem(ze str.4)
A masz "wording" uściśleniaAby dołączyć do oddziału heros musi dojść do dowolnego punktu oddziału. Heros powinien zająć w oddziale miejsce w odległości do 2*M. Jeżeli takowego miejsca nie ma, heros stawiany jest w najbliższym (od strony wejściowej) legalnym miejscu.
nieAsmodai pisze:Odnośnie gry turniejowej według uścisleń, ruch bohatera wewnątrz oddziału to 2*M, liczony od punktu wejścia w jednostkę,
takajt pisze: w odległości do 2*M od miejsca, z którego zaczął ruch
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.