Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Jeśli traktujemy krawędź stołu jako impass to czy jest to z pełnymi konsekwencjami? Chodzi mi tutaj o koło, które uderzając w impass dostaje D6 S10.
Page 67 – Doomwheel, Rolling Doom.
Replace this special rule with the following:
“The Doomwheel has the Random Movement special rule, with
the following exceptions.
• If the move takes it into a friendly unit, the creature will
inflict D6+1 S6 Hits, distributed in the same manner as
shooting attacks, and then stop 1" away from the unit (or flee
through it if it is fleeing).”
• The Doomwheel treats terrain in the same manner as a
Chariot.”
Note that the ‘Loss of Control’ rule remains unchanged
Replace this special rule with the following:
“The Doomwheel has the Random Movement special rule, with
the following exceptions.
• If the move takes it into a friendly unit, the creature will
inflict D6+1 S6 Hits, distributed in the same manner as
shooting attacks, and then stop 1" away from the unit (or flee
through it if it is fleeing).”
• The Doomwheel treats terrain in the same manner as a
Chariot.”
Note that the ‘Loss of Control’ rule remains unchanged
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Czyli w końcu w ogóle nie ma obrażeń na niebezpiecznym terenie?
Z innej beczki... W Death Frenzy obrażenie dla objętego unity są zadawane na końcu tury, czyli jeśli przegra walkę, to obrażeń nie dostaje, tak?
Z innej beczki... W Death Frenzy obrażenie dla objętego unity są zadawane na końcu tury, czyli jeśli przegra walkę, to obrażeń nie dostaje, tak?
Traktuje teren tak samo jak chariot - ok, tylko, że normalny chariot nie ma losowego ruchu, więc nie ma możliwości niekontrolowanie wjechać w impass, więc nie uwzględnili tego w głównym RB. To znaczy, że doomwheel może na chariotowych zasadach, bez konsekwencji uderzyć w impass?
Czyli doomwheel ma tylko zasady rydwanu w tym względzie? Nic dodatkowego, specjalnego?
Stosujesz zasady z RM z podręcznika głównego więc nie wjeżdżasz na impassa tylko się zatrzymujesz 1" od niego.Hoax pisze:Traktuje teren tak samo jak chariot - ok, tylko, że normalny chariot nie ma losowego ruchu, więc nie ma możliwości niekontrolowanie wjechać w impass
Zasady rydwanu dotyczą przejeżdżania przez tereny. Możesz wjechać do lasu RM i nie musisz rzucać testu. Jak jednak będzie to szarża bo wjedziesz w kogoś w lesie, albo będziesz gonił/uciekał przez las to kółko musi wykonać test jak normalny rydwan. Jak nie zda dostaje D6 ran.
To, jak można, jeszcze parę rzeczy do FAQu;)
Kończąc Doomwheela, czyli mogę stać przy flance, ustawiony w granicę stołu, nie poruszać się do przodu i czekać?
A inne:
Slaves - Page 36 – Expendable. Delete the last two sentences.
Czyli strzelając w slavy nie losujemy, kto dostaje? Zawsze przeciwnik?
Brassorba można dać byle gdzie w 8", czy celem musi być środek jakiegoś unitu?
Przeciwko efektwi z Dzwonu - Deafening Peals - można używać magicznej ochrony i ochrony pancerza? Jak tak, to na każdąranę się rzuca?
Kończąc Doomwheela, czyli mogę stać przy flance, ustawiony w granicę stołu, nie poruszać się do przodu i czekać?
A inne:
Slaves - Page 36 – Expendable. Delete the last two sentences.
Czyli strzelając w slavy nie losujemy, kto dostaje? Zawsze przeciwnik?
Brassorba można dać byle gdzie w 8", czy celem musi być środek jakiegoś unitu?
Przeciwko efektwi z Dzwonu - Deafening Peals - można używać magicznej ochrony i ochrony pancerza? Jak tak, to na każdąranę się rzuca?
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Doomwheel w każdej turze musi się ruszyć.
Dostaje tylko przeciwnik.
Nie musi być środek unitu, wystarczy jakikolwiek model przeciwnika.
Dostaje tylko przeciwnik.
Nie musi być środek unitu, wystarczy jakikolwiek model przeciwnika.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
Tylko pytanie, czy może się ruszyć w granicę stołu, będąc przy niej, i w tym wypadku ruchu praktycznie ruchu nie mieć?Necromanter pisze:Doomwheel w każdej turze musi się ruszyć.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Może, ale w takim przypadku krawędź stołu traktowana jest jak impas i wyrywa hity.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
Ale właśnie wyżej pisze, że nie wjeżdzamy w impass, tylko zatrzymujemy się 1" przed i wtedy hitów nie ma. Jak więc to jest?
Nie ma juz hitow od impasa. ladujesz tylko hity w friendly unity ale kolko nic to nie robiNecromanter pisze:Może, ale w takim przypadku krawędź stołu traktowana jest jak impas i wyrywa hity.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Właśnie wczoraj miałem sytuację z globkami. Dałem doborowemu globkowi kulkę śmierci, cisnął nią i wyrzuciłem missfire w kostkach artyleryjskich. Nie bardzo wiedziałem jak zastosować katapulowego missfire do jednego globka. Jeżeli temat był już poruszany to sorki ale nie dokopałem się z wcześniejszych postòw
Zapraszam do mojego studia szukaj na FB Kuczolpaintlab