2400 TK EURO

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

2400 TK EURO

Post autor: beszcza »

Witam
Dzięki nowemu Euro Armia Tomb Kings zyskała kopa w postaci extra 300 pkt. Czy to zapewni zwycięstwo? Nie wiem... Ciężko w naszej armii o coś z mega siłą żeby zbijać savy na +1. Jednak nie należy się oddawać. Poniżej moje przemyślenia. Proszę innych kościanych braci o zdanie ;)
Unnamed2700 Pts - Tomb Kings Army

1 Tomb King @ 284.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Chariot @ [55.0] Pts

1 Liche High Priest @ 255.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]

1 Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1

1 Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1

1 Tomb Prince @ 126.0 Pts
Great Weapon; Shield
Gambler's Armour [20.0]

10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts

10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts

10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts

10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts

7 Skeleton Chariots @ 425.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Master of Chariots @ [10.0] Pts

13 Skeleton Charioteer @ [0.0] Pts
Spear; Normal Bow

14 Skeletal Steed @ [0.0] Pts

23 Skeleton Warriors @ 174.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Master of Arms @ [10.0] Pts

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Necrosphinx @ 235.0 Pts
Envenomed Sting

18 Tomb Guard @ 327.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of the Undying Legion [50.0]

1 Tomb Captain @ [10.0] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

Models in Army: 102


Total Army Cost: 2696.0
Przemyślenia:
King leci z rydwanami. Dzięki niemu większość rywali trafiają na +3 dodatkowo impakty ze względu na drugi szereg z siłą 5. Prince do gwardii. Podobnie trafienia na +3 . Halabardy gwardii zapewniają 5 siły wraz z kb więc może być ciekawie. Gwardia chowie się za rydwanami i powoli do przodu. Sztandar na gwardii pozwala mi regenerować ewentualne straty. Hierofant do szkieletów a ci trzymają się na dystans. Hierofant trzymany z szkieletami w odległości do 24 cali od rydwanów, gwardii w celu wzmocnienia ich czarami. Licz jeden do gwardii i wali z zerów lighta., drugi do łuczników. Reszta łuczników na ostrzeliwać nadchodzące cele. 3 katapki walą na maxa w kluczowe jednostki (hydry, feniksy itp.). Po zniszczeniu kluczowych jednostek nastawienia na klocki jednostek. Świniak pomaga w realizacji celu zniszczenia kluczowych jednostek. Skorpion wykopuję się na tyłach wroga. Co o tym sądzicie?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

2700 czy 2900 trzech klop nie wystawisz.
Obrazek

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Imo nie masz tego co najlepsze czyli węży i dużego lighta ten lore idealnie kombuje się z ta armia węże możesz wsadzić kosztem princa i gwardi .

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Kalesoner pisze:2700 czy 2900 trzech klop nie wystawisz.
A czemu nie skoro mam poniżej 25%?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Bo w armii poniżej 3k podręcznik zabrania triplować jednostki rare.
Obrazek

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Kalesoner pisze:Bo w armii poniżej 3k podręcznik zabrania triplować jednostki rare.
Słuszna uwaga właśnie znalazłem to w rulebooku sorry :( :oops: :oops: to zmienia postać rzeczy. Jednak AB ma błędy ;)

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Dzięki Kalesoner! Uświadomiłeś mnie, że wałkowałem kolegów :( Człowiek uczy się całe życie... W każdym razie poniżej poprawka z uwzględnieniem węzy. Nie mam przekonania do dużego lighta ponieważ próbowałem parę razy i nic z tego nie wyszło... A zawszę mówię siła jest w gwardii ;) i to się sprawdza! W każdym bądź razie zmiany kosmetyczne reszta założeń bez zmian.

2700 Pts - Tomb Kings Army

1 Tomb King @ 284.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]

1 Chariot @ [55.0] Pts

1 Liche High Priest @ 255.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]

1 Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1

1 Tomb Prince @ 126.0 Pts
Great Weapon; Shield
Gambler's Armour [20.0]

10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts

10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts

10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts

10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts

7 Skeleton Chariots @ 425.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Master of Chariots @ [10.0] Pts

22 Skeleton Warriors @ 168.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Master of Arms @ [10.0] Pts

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Necrosphinx @ 235.0 Pts
Envenomed Sting

16 Tomb Guard @ 301.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of the Undying Legion [50.0]

1 Tomb Captain @ [10.0] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

3 Necropolis Knights @ 195.0 Pts

Models in Army: 98

Total Army Cost: 2699.0

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

IMHO rozpa słaba, poza jednymi dużymi rydwanami masz 0 odginaczek i jakieś śmieszne ilości innych jednostek. Dla porównania wrzucę Ci tu moją rozpę z Princem w rydwanach i z wężami, rozważ sobie, co ma większe szanse w takim mirrorze...

Liche High Priest @ 280.0 Pts Hierophant; Magic Level 4; Obsidian Lodestone; Earthing Rod
Liche High Priest @ 235.0 Pts Lore of Light; Magic Level 4; Dispel Scroll
Tomb Prince @ 209.0 Pts General; Great Weapon; Chariot; Armour of Destiny
Tomb Prince @ 104.0 Pts Great Weapon; Light Armour
7 Skeleton Chariots @ 430.0 Pts FCG; Banner of Swiftness
50 Skeleton Warriors @ 280.0 Pts Light Armour; Shield; FCG
10 Skeleton Warriors @ 50.0 Pts Light Armour; Shield
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
6 Necropolis Knights @ 410.0 Pts
Musician; Standard
Hierotitan @ 175.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

Models in Army:
96
Total Army Cost: 2698.0

Generalnie, 8 rydwanów z M8, 6 węży z M7, 50 szkieletów z princem i 10 w rezerwie, idących zaraz za pierwszą pięćdziesiątką, żeby się miał schować gdzie czarownik (czarownik, zepsuć mi się pokrętło od radia :lol2: ), do tego jeszcze TRZY odginaczki... Aha, jeszcze buff do magii i dwóch 4-to levelowców... :shock:
Jest to względnie przemyślana rozpa. Wybacz, ale twoja nie jest, miałeś zajawkę aka "King i Rydwany" + reszta badziewia... Nie tego się po tobie spodziewałem :wink:
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Opos ale mi pojechales na końcówce hehe :-D. Do rzeczy. 50 szkieletów bez włóczni? Jak to Ci się sprawdza?? Mała siła to raczej ma przytrzymać jak slavy niż zabić. Hierofant z 10 szkieletów nie za słaba obstawa?? Po do trumna i hiero? Trochę dużo generatorów a tylko 2 kostki można dodać. Myślałem o konnych szkieletach ale albo ja nimi nie umie grać albo mam pecha. Zawsze jak ich wystawie nie sprawdza się ;-). Raz jeszcze powiem. Gwardia nigdy mnie nie zawiodła. To moim zdaniem strasznie nie docenione jednostki...

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Opos pisze:IMHO rozpa słaba, poza jednymi dużymi rydwanami masz 0 odginaczek i jakieś śmieszne ilości innych jednostek. Dla porównania wrzucę Ci tu moją rozpę z Princem w rydwanach i z wężami, rozważ sobie, co ma większe szanse w takim mirrorze...

Liche High Priest @ 280.0 Pts Hierophant; Magic Level 4; Obsidian Lodestone; Earthing Rod
Liche High Priest @ 235.0 Pts Lore of Light; Magic Level 4; Dispel Scroll
Tomb Prince @ 209.0 Pts General; Great Weapon; Chariot; Armour of Destiny
Tomb Prince @ 104.0 Pts Great Weapon; Light Armour
7 Skeleton Chariots @ 430.0 Pts FCG; Banner of Swiftness
50 Skeleton Warriors @ 280.0 Pts Light Armour; Shield; FCG
10 Skeleton Warriors @ 50.0 Pts Light Armour; Shield
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
6 Necropolis Knights @ 410.0 Pts
Musician; Standard
Hierotitan @ 175.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

Models in Army:
96
Total Army Cost: 2698.0

Generalnie, 8 rydwanów z M8, 6 węży z M7, 50 szkieletów z princem i 10 w rezerwie, idących zaraz za pierwszą pięćdziesiątką, żeby się miał schować gdzie czarownik (czarownik, zepsuć mi się pokrętło od radia :lol2: ), do tego jeszcze TRZY odginaczki... Aha, jeszcze buff do magii i dwóch 4-to levelowców... :shock:
Jest to względnie przemyślana rozpa. Wybacz, ale twoja nie jest, miałeś zajawkę aka "King i Rydwany" + reszta badziewia... Nie tego się po tobie spodziewałem :wink:
Opos mam pytanie. Lordów możesz wystawić 25% tak? Czyli przy 2700 pkt to jest 675 na lordów. Ty na lordach masz 828 pkt. Czy na Euro coś jest o czym nie wiem czy masz nielegalną rozpe?

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Nice troll;D heah
dobra riposta =D>

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Guzik mówiąc łagodnie a nie riposta
Tomb prince to heros nie lord
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Słusznie ;) Moje nowe przemyślenia i propozycje:
Unnamed2700 Pts - Tomb Kings Army

1 Tomb King @ 229.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Liche High Priest @ 220.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 3
Talisman of Preservation [45.0]
1 Liche High Priest @ 205.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 3
Talisman of Endurance [30.0]
1 Tomb Prince @ 141.0 Pts
Great Weapon; Shield
Armour of Fortune [35.0]
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
29 Skeleton Warriors @ 210.0 Pts

Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Master of Arms @ [10.0] Pts
28 Skeleton Warriors @ 204.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Master of Arms @ [10.0] Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Necrosphinx @ 235.0 Pts
Envenomed Sting
16 Tomb Guard @ 301.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of the Undying Legion [50.0]
1 Tomb Captain @ [10.0] Pts
15 Tomb Guard @ 253.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Tomb Captain @ [10.0] Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

Models in Army: 148


Total Army Cost: 2698.0

Po kolei. King i prince do gwardii i max speed do przodu. Za nimi klocki szkieletów. Wróg ostrzeliwany przez spam łuczników oraz katapy. Skorpion wyko na tyłach wroga. Dam o raz kolejny szanse liczowi z lightem. Co o tym sądzicie?? Da rade coś tym ugrać?

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Jak kombinowałem z gwardia to 20 pare ludzikow było dla mnie za mało ;) Imo ich musi być 30+ ...
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

A nie lepiej duży unit gwardii? Masz wtedy pewność że jakieś MI się od ciebie odbije a nie wytnie cię do nogi. Pamiętaj że herosi biją u Ciebie z ASL więc przeciwnik zdąży cię wcześniej obić.

Edit: Szczurek szybszy ;)

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Dziś grałem z szczurami moją ostatnią zaproponowaną rozpiską. Był remis i nie byłem zadowolony z rozpiski. Świniak nic nie zrobił, trumna generowała jedną kostkę czar nie wchodził. Ogólnie tylko z gwardii byłem zadowolony. Posiedziałem, pokminilem i takie coś mi wyszło:

2700 Pts - Tomb Kings Army

1 * Tomb King @ 324.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Ogre Blade [40.0]
1 Chariot @ [55.0] Pts
1 Liche High Priest @ 245.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 3
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Liche Priest @ 105.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 2
1 Tomb Prince @ 141.0 Pts
Great Weapon; Shield
Armour of Fortune [35.0]
7 Skeleton Chariots @ 425.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Master of Chariots @ [10.0] Pts
20 Skeleton Archers @ 120.0 Pts
20 Skeleton Archers @ 120.0 Pts
20 Skeleton Warriors @ 156.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Master of Arms @ [10.0] Pts
2 Necropolis Knights @ 205.0 Pts
1 Necropolis Captain @ [10.0] Pts

28 Tomb Guard @ 457.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of the Undying Legion [50.0]
1 Tomb Captain @ [10.0] Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

Models in Army: 107

Total Army Cost: 2698.0

Po kolei. King w rydwanach w kombinacji 4x2 dzięki temu impakty z silą 5. Do gwardii prince oraz jeden licz w celu wspierania magią lighta. Samą gwardię postanowiłem dać w jednym większym klocku. Myślę, że to lepsza opcja niż dwa małe. Drugi mały licz do łuków. Hierofant w szkieletach. Świniak się słabo sprawdził w ostatniej bitwie więc szansa dla węży jako wsparcie. Po raz kolejny szansa dla trumny mam. Czar jest niezły ale jako generator kości mocy w ograniczeniach euro słabo się sprawdza biorąc pod uwagę że możemy tylko 2 kostki dodać a mamy też czanele :( Czekam na opinie.

kevinior
Chuck Norris
Posty: 535

Post autor: kevinior »

jezeli mam byc szczery to serio nigdy nie rozumialem wystawienia rydwanow w 2 szeregach po to by miec impakty z sila o 1 wieksza zawsze wolalem dodatkowy unit ktory ma MILIARD zastosowan i reasumujac 4k6 S5 > 8k6 s 4 biorac pod uwage to ze masz do tego tylko 1 unit walczacy tomb guardow. Hmm zamiast 1 duze klocka szkieli zrobic 2 male bez zadnego CG po prostu zeby miec za 40p odginaczke i tym sposobem sprawiasz ze unit tomb guardow jest niezle obwarowany ewentualnie proponowal bym usuniecie jednej 10 spearow i wsadzic za ten pkt wiecej TG zamiast preservatywy na LHP bral bym MR3 bo i tak jezeli do CC dojdzie z klockiem w ktorym siedzi to on ginie w 90% przypadkow (ja trzymam w lukach) a mr przyda sie na wszystko co magiczne + ochrania klocek przed MM i snajperkami samego LHP jak mam byc szczery to ten standard of undying legion jest sredni ok wskrzesza fajnie ale wg mnie lepiej rzucic dodatkowy czar i wskrzesic troche mniej i miec jakies bonusy w postaci +10 atakow / ward 5+ albo cokolwiek innego :D
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Tak, ale king jest na chariocie, dzięki temu, ze unit jest duży, ma w nim LOS. Co do baneru na gwardii to się zgadzam, uważam, że razor lepszy.

@Baszcza, czemu dajesz na kingu magiczną broń i GW jednocześnie, nie dało sie jakos lepiej tych 6 pkt zainwestować?
Koniecznie 4lvl na magu daj.
Obrazek

kevinior
Chuck Norris
Posty: 535

Post autor: kevinior »

nawet nie spojzalem ze hiero ma 3 mlv ... 4 to jest must w kazdej grze praktycznie
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3363
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Masz rozpiske na full naporze - po kij Ci te luki??
Robisz jedna biedna 15 do trzymania magicznej kadry, a reszte punktow inwestujesz w Rydwany i weze.

Fajnie ze kminisz tak nad Kingiem w rydwanie - moim zdaniem lepiej dac mu GW (ma malo I wiec +2S z miecza nic nie daje mu, a placic 40pkt za to ze itak bedzie bil rowno ze wszystkimi, albo po wszystkich bohaterach to troche duzo)
Do tego GW dolozyl bym Gliteringi i prezerwatywe oraz OTS.

Koniec - w ten sposob uzyskujesz Twardego Kinga ktore nie latwo jest zabic, a on sam moze polamac nie jednego herosa.

ODPOWIEDZ