Dzięki nowemu Euro Armia Tomb Kings zyskała kopa w postaci extra 300 pkt. Czy to zapewni zwycięstwo? Nie wiem... Ciężko w naszej armii o coś z mega siłą żeby zbijać savy na +1. Jednak nie należy się oddawać. Poniżej moje przemyślenia. Proszę innych kościanych braci o zdanie

Unnamed2700 Pts - Tomb Kings Army
1 Tomb King @ 284.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Chariot @ [55.0] Pts
1 Liche High Priest @ 255.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
1 Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
1 Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
1 Tomb Prince @ 126.0 Pts
Great Weapon; Shield
Gambler's Armour [20.0]
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
7 Skeleton Chariots @ 425.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Master of Chariots @ [10.0] Pts
13 Skeleton Charioteer @ [0.0] Pts
Spear; Normal Bow
14 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
23 Skeleton Warriors @ 174.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Master of Arms @ [10.0] Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Necrosphinx @ 235.0 Pts
Envenomed Sting
18 Tomb Guard @ 327.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of the Undying Legion [50.0]
1 Tomb Captain @ [10.0] Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Models in Army: 102
Total Army Cost: 2696.0
Przemyślenia:
King leci z rydwanami. Dzięki niemu większość rywali trafiają na +3 dodatkowo impakty ze względu na drugi szereg z siłą 5. Prince do gwardii. Podobnie trafienia na +3 . Halabardy gwardii zapewniają 5 siły wraz z kb więc może być ciekawie. Gwardia chowie się za rydwanami i powoli do przodu. Sztandar na gwardii pozwala mi regenerować ewentualne straty. Hierofant do szkieletów a ci trzymają się na dystans. Hierofant trzymany z szkieletami w odległości do 24 cali od rydwanów, gwardii w celu wzmocnienia ich czarami. Licz jeden do gwardii i wali z zerów lighta., drugi do łuczników. Reszta łuczników na ostrzeliwać nadchodzące cele. 3 katapki walą na maxa w kluczowe jednostki (hydry, feniksy itp.). Po zniszczeniu kluczowych jednostek nastawienia na klocki jednostek. Świniak pomaga w realizacji celu zniszczenia kluczowych jednostek. Skorpion wykopuję się na tyłach wroga. Co o tym sądzicie?