Fajnie, że się zgłosiłeś.
Rozpiski
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ok, jak wolisz. Nikogo do niczego nie zmuszamy
Zobaczymy, kto będzie grał. Lojalnie ostrzegam przed skavenami i beastami [jeśli Golden Demon winner
wygrzebie się ze swej nory na turniej, pewnie znów będzie rating 97 czy jakoś tak], a także przed Karnawałkiem. Oczywiście wiele zależy od szczęścia!
Fajnie, że się zgłosiłeś.
Fajnie, że się zgłosiłeś.
No cóz. Wg mnei nic nei da sie ugrac taką 7mką. Priorytetem powinno być dobicie do 9 sztuk.
Elder ma za dużo ekwipunku wg mnie. Pistolet jest zbędny, miecz też (mamy 4ws) Z mojego można powiedzieć bogatego doświadczenia gry Ostlandem wiem, że łuk może sporo zdziałać. Niektórych tak przeraza ze działa jak straszak. Sugeruje topór, łuk i sztylet.
Krewniacy też za dużo ekwipunku wg mnie Można ich spokojnie wyposażyć w pistolety. Dobrze to działa
Kapłan wg mnei ma tak dobra magie ze nei bedzie miał okazji wykorzystywac łuku.
Łowcy... ufff Za dużo na nich kasy zainwestowałeś. Musisz pamiętać ze jakies modele podczas bitwy beda schodziły. Przede wszystkim powinienes chronic bohaterów. Zostaja ci łowcy którzy kazdy kosztuje 75 gc. Stanowczo za dużo. wywal miecze, weź topory. Blunderbussy wystarczyły by ci dwa. Nie sadze byś zdarzył wypalić z trzech.
Osobiście uważam ze nie opłaca się stawiać na strzelanie.
Co do ogrów to jak trroche pograsz to zobaczysz ze bez nich jest nudno:D To one sa kwintesencją tej bandy. Najlepiej bawiłem sie rozpiską na dwóch ograch. Chociarz było ciekawie, choć nei zawsze z górki
pozdro
Elder ma za dużo ekwipunku wg mnie. Pistolet jest zbędny, miecz też (mamy 4ws) Z mojego można powiedzieć bogatego doświadczenia gry Ostlandem wiem, że łuk może sporo zdziałać. Niektórych tak przeraza ze działa jak straszak. Sugeruje topór, łuk i sztylet.
Krewniacy też za dużo ekwipunku wg mnie Można ich spokojnie wyposażyć w pistolety. Dobrze to działa
Kapłan wg mnei ma tak dobra magie ze nei bedzie miał okazji wykorzystywac łuku.
Łowcy... ufff Za dużo na nich kasy zainwestowałeś. Musisz pamiętać ze jakies modele podczas bitwy beda schodziły. Przede wszystkim powinienes chronic bohaterów. Zostaja ci łowcy którzy kazdy kosztuje 75 gc. Stanowczo za dużo. wywal miecze, weź topory. Blunderbussy wystarczyły by ci dwa. Nie sadze byś zdarzył wypalić z trzech.
Osobiście uważam ze nie opłaca się stawiać na strzelanie.
Co do ogrów to jak trroche pograsz to zobaczysz ze bez nich jest nudno:D To one sa kwintesencją tej bandy. Najlepiej bawiłem sie rozpiską na dwóch ograch. Chociarz było ciekawie, choć nei zawsze z górki
pozdro
a może tak :
HEROSI
Gorzel Elder 60 ---------> 83
miecz 10
pałka 3
sztylet 0
łuk 10
Browar BloodBrother 35-------->53
topór 5
pałka 3
sztylet 0
łuk 10
Kacor BloodBrother 35 ---------> 53
topór 5
pałka 3
sztylet 0
łuk 10
Prohibicius Taal Priest 45 ---------->58
pałka 3
sztylet 0
łuk 10
HANCHMENI
Ursus Ogr henchman 160 koron 173
miecz 10
pałka 3
Ogr najemnik (kuzyn Ursusa
) 80
miecz
topór
lekki pancerz
równo 500 gc
rating 121
HEROSI
Gorzel Elder 60 ---------> 83
miecz 10
pałka 3
sztylet 0
łuk 10
Browar BloodBrother 35-------->53
topór 5
pałka 3
sztylet 0
łuk 10
Kacor BloodBrother 35 ---------> 53
topór 5
pałka 3
sztylet 0
łuk 10
Prohibicius Taal Priest 45 ---------->58
pałka 3
sztylet 0
łuk 10
HANCHMENI
Ursus Ogr henchman 160 koron 173
miecz 10
pałka 3
Ogr najemnik (kuzyn Ursusa
miecz
topór
lekki pancerz
równo 500 gc
rating 121
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2007, o 17:13 przez Wertus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ależ ogry szybkie są przecież.Wertus pisze:tak tylko się troszki boje że ogry mi ktoś rozstrzela nim zdołam dojść do walki
pozatym jeśli nie daj Taal ogr henchman padnie na amen to ...... no cóż moi wieśniacy mogą zająć się ulubioną rozrywką Ostlandu
Poza tym na tym turnieju są Apokaliptyczne Zdarzenia - strzelcy miewają ciężko...
Moim zdaniem 3 blundery plus łuki nie są złe. Tylko wykop skądś 56 i kup dwóch pijaków z pałkami.
Skąd?
Pistolet - 15
Miecze zamieniamy na topory - za wyjatkiem wodza 25
Łuk wywal z kapłana - 10.
Masz 50
Dwóch Ruffianow, za to masz. Do tego zabierasz pałkę wodzowi (+3 gc zostały) i masz broń dla pijaczyn.
To daje 9 łebków 101 RT i groźną siłę ogniową - 3 garłacze plus 6 łuków. No i czar na kapłanie (a czary Taala są potężne).
Daje radę, ciężko ale daje. Ruffiani są na pierwszą linię, kontra z herosów.
Skąd?
Pistolet - 15
Miecze zamieniamy na topory - za wyjatkiem wodza 25
Łuk wywal z kapłana - 10.
Masz 50
Dwóch Ruffianow, za to masz. Do tego zabierasz pałkę wodzowi (+3 gc zostały) i masz broń dla pijaczyn.
To daje 9 łebków 101 RT i groźną siłę ogniową - 3 garłacze plus 6 łuków. No i czar na kapłanie (a czary Taala są potężne).
Daje radę, ciężko ale daje. Ruffiani są na pierwszą linię, kontra z herosów.
Nie, Krzysztof. Ludwik nie umie grać dlatego zmienia bandy co turniej, że niby taki klimaciarz z niego;pSkavenblight pisze:Ludwik?Motor pisze:Kumpel bandą złożoną na Nówkach z procami i młotkami wygrał turniej w Lbn swego czasu
A czy Nowicjuszka nie kosztuje przypadkiem 15 a nie 20 gc?

- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To wszystko żarty były;)

z racji malego doswiadczenia w opetanych wrzucam rozpe do oceny
bohatyry:
magister, palka, sztylet - 73
mutant, palka, sztylet, scorpion tale – 68
possessed, extra arm – 130
possessed, tentacle – 125
przydupasy:
beastmen, 2 noze - 47
brethren, 2 noze - 27
najemnicy:
wiedzma – 30
w sumie rowno 500 gc
wczoraj gralem tym na shadow warriorow, 1 wygrana, 1 przegrana
no i opetani sa cudowni, a wiedzma wesola no i pasuje klimatem jak ulal
czekam na komentarze
bohatyry:
magister, palka, sztylet - 73
mutant, palka, sztylet, scorpion tale – 68
possessed, extra arm – 130
possessed, tentacle – 125
przydupasy:
beastmen, 2 noze - 47
brethren, 2 noze - 27
najemnicy:
wiedzma – 30
w sumie rowno 500 gc
wczoraj gralem tym na shadow warriorow, 1 wygrana, 1 przegrana
no i opetani sa cudowni, a wiedzma wesola no i pasuje klimatem jak ulal
czekam na komentarze
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pod względem zarabiania bardzo słaba. Masz tylko trzech bohaterów, bez centigora i szamana. To nie jest dobry pomysł, pozbawiać się kompletu bohaterów - chyba, że kupujesz minotaura. W tej sytuacji po prostu banda nie zarabia i dokupienie ich staje się trudne, nawet po kilku bitwach.
Co do potęgi tej rozpiski...
Oparłeś bandę na stronnikach, ciekawym pomysłem są te halabardy, ale niestety brak najmocniejszych jednostek, czyli centigora i/lub minotaura powoduje, że Twoich beastmenów nie byłoby wcale trudno pokonać...
Pozbawianie się magii - zauważ, że szaman to jedyna dostępna Ci jednostka czarująca - też nie jest dobre. Magia Chaosu bywa potężna, zwłaszcza w rękach [kopytkach
] zwierzoludzi.
Co do potęgi tej rozpiski...
Oparłeś bandę na stronnikach, ciekawym pomysłem są te halabardy, ale niestety brak najmocniejszych jednostek, czyli centigora i/lub minotaura powoduje, że Twoich beastmenów nie byłoby wcale trudno pokonać...
Pozbawianie się magii - zauważ, że szaman to jedyna dostępna Ci jednostka czarująca - też nie jest dobre. Magia Chaosu bywa potężna, zwłaszcza w rękach [kopytkach
a coś takiego : Averland
KApitan: miecz młot łuk 83
sirżant: miecz młot łuk 58
berjager pała longbow 53
berjager pała longbow 53
gnojek włucznia 25
stronnicy
3 x strażnik miecz topór 3x45= 135
2x halfing łuk 2x30 = 60
mag najemnik 30
cena 497
rating 107 ?
opinie ?
KApitan: miecz młot łuk 83
sirżant: miecz młot łuk 58
berjager pała longbow 53
berjager pała longbow 53
gnojek włucznia 25
stronnicy
3 x strażnik miecz topór 3x45= 135
2x halfing łuk 2x30 = 60
mag najemnik 30
cena 497
rating 107 ?
opinie ?
Ostatnio zmieniony 7 paź 2007, o 20:37 przez Wertus, łącznie zmieniany 2 razy.
Mag zmienia o 12 pkt RT.
Może być rozpiska. Choć bez klimatu - Averland to bogacze. Ja bym zabrał drugie bronie Kpt i Srg i z łuków zrobił kuszę dla kapitana. Zamiast miecza Srg Halabarda.
Topory na halfasy - zawsze może dość do zwarcia. A dokłądniej to topory łowcom a pały halfasom.
Może być rozpiska. Choć bez klimatu - Averland to bogacze. Ja bym zabrał drugie bronie Kpt i Srg i z łuków zrobił kuszę dla kapitana. Zamiast miecza Srg Halabarda.
Topory na halfasy - zawsze może dość do zwarcia. A dokłądniej to topory łowcom a pały halfasom.

