Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Re: Pytania i odpowiedzi
Czar rzucany na oddział jest rzucany na oddział. Postacie są pod działaniem, ale tylko do momentu gdy siedzą w tym oddziale, ponieważ są jego częścią, a jeśli opuszczą go, to czar pozostaje na oddziale i Maga nie obejmie
1. Tak, luminarka i modlitwy można normalnie rozpraszaćStan pisze:Strzał z Luminarka można rozpraszać jak każdy inny czar? Modlitwy kapłana też?
Można zamiast 10 łuczników do trzymania maga wystawić 10 karabinów, czy jest to kompletnie nieopłacalne? Na kartce strzelby wyglądają całkiem fajnie, a że mam te modele to myślałem coby jednak nimi grać zamiast używać do proxowania łuczników
2. To jest zdecydowanie nieopłacalne. Strzelcy są zdecydowanie nieskuteczni obecnie i nie mają takiej mobilności jak łucznicy
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Na pewno czołg. Czołg jest dobry na wszystko. Do tego raczej działo i hebel (koniecznie z inżynierem).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Moim zdaniem czołg na małe pkt jest zbyt losowy i ja osobiście biorę jakieś 14 demisi ;] ciężką kawę bsb na pegazie , 0 magii 0 maszyn.
A helena ma -1 za multiple shot ?
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Wg RAI powinna mieć , ale wg RAW, na którym gra się, nie ma zasady multiple shot, więc nie ma kary zań.Nie rozpisując się zbytnio - nie ma.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Może pytanie wyda się głupie dla niektórych ale co to jest RAI, a RAW?Infernal Puppet pisze:Wg RAI powinna mieć , ale wg RAW, na którym gra się, nie ma zasady multiple shot, więc nie ma kary zań.Nie rozpisując się zbytnio - nie ma.
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
RAI = rules as intended
RAW = rules as written
RAW = rules as written
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- daszkowy10
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: Warszawa
Witam. Przeglądałem dział rozpisek imperium i zastanowiła mnie jedna rzecz... Jaką role odgrywają detki (w 30/40 halabardach) w postaci 5 łuczników + czarodziej?
Za 35pkt masz oddział który odgina szarże i aktywuje różne niespodzianki przeciwnika (np. fanatyków). Można nim też zasłonić maszyny przed jakimś fastem.
Poza tym mając w halabardach kapłana który wymodli flaming atacks możesz łucznikami ściągnąć regenerację z jakiś modeli i wtedy strzelać z działa/helblastera.
Czy jeśli na koniec bitwy oba detechmenty są wybite ale główny oddział stoi to przeciwnik dostaje punkty za detechmenty?
Poza tym mając w halabardach kapłana który wymodli flaming atacks możesz łucznikami ściągnąć regenerację z jakiś modeli i wtedy strzelać z działa/helblastera.
Czy jeśli na koniec bitwy oba detechmenty są wybite ale główny oddział stoi to przeciwnik dostaje punkty za detechmenty?
TakStan pisze: Czy jeśli na koniec bitwy oba detechmenty są wybite ale główny oddział stoi to przeciwnik dostaje punkty za detechmenty?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Czy buffy rzucone na główny odział działają również na detachment'y?
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
Nie, przenoszą się tylko modlitwy kapłanów.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Głupie pytanie, ale nie mam podręcznika źródłowego niestety i opieram się na innych danych, więc może najszybciej będzie zapytać tutaj:
Detachmenty już teraz normalnie wzbudzają paniki - jak każdy inny oddział?
Bo że supportowanej szarży nie mogą robić to już wyczytałem (choć dalej jestem w szoku).
Detachmenty już teraz normalnie wzbudzają paniki - jak każdy inny oddział?
Bo że supportowanej szarży nie mogą robić to już wyczytałem (choć dalej jestem w szoku).
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council