VC Bojka
Re: VC Bojka
1 żeby coś mogła w ogóle ugrać to wymaga połączenia CH w 1 oddział
2, periept wywal, 2 zombiaki i 1 nietoperza, wejdą 2 CH które chyba lepiej się sprawdzą
bohaterów pomijam bo złożeni dosyć oryginalnie (przynajmniej w tej 1, w drugiej to taki okrojony standard)
2, periept wywal, 2 zombiaki i 1 nietoperza, wejdą 2 CH które chyba lepiej się sprawdzą
bohaterów pomijam bo złożeni dosyć oryginalnie (przynajmniej w tej 1, w drugiej to taki okrojony standard)
Vampire Lord @ 330.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard
Talisman of Preservation [45.0]
The Black Periapt [55.0]
Summon Creatures of the Night [10.0]
Master Necromancer @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Necromancer @ 80.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Talisman of Protection [15.0]
Necromancer @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
32 Zombies @ 106.0 Pts
Standard; Musician
32 Zombies @ 106.0 Pts
Standard; Musician
39 Skeleton Warriors @ 245.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
3 oddziały 4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts
10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts
Models in Army: 141
Total Army Cost: 2399.0
wiem że lord kruchy(ktoś zada pytanie po co...) w sumie to nie wiem czy nie lepiej dać drugie nekro dużego z LoV zamiast tego pana i dać kinga(choć mimo wszystko LD 10, a 9 to jest różnica na snajperki) bohaterowie jak najbardziej odporni na magię
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard
Talisman of Preservation [45.0]
The Black Periapt [55.0]
Summon Creatures of the Night [10.0]
Master Necromancer @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Necromancer @ 80.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Talisman of Protection [15.0]
Necromancer @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
32 Zombies @ 106.0 Pts
Standard; Musician
32 Zombies @ 106.0 Pts
Standard; Musician
39 Skeleton Warriors @ 245.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
3 oddziały 4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts
10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts
Models in Army: 141
Total Army Cost: 2399.0
wiem że lord kruchy(ktoś zada pytanie po co...) w sumie to nie wiem czy nie lepiej dać drugie nekro dużego z LoV zamiast tego pana i dać kinga(choć mimo wszystko LD 10, a 9 to jest różnica na snajperki) bohaterowie jak najbardziej odporni na magię
@Bojek.
Mysle wlasnie nad czyms bardzo podobnym tylko lord wampir za 2 necro z vampirik tez na 4 poziomie. + mały wampir z Beast
i takie pytanie. nie myślisz że 10 horrorów to za duzo?
moze by zrobic ich mniej ( i za zaoszczedzone punkty dodac jakies duchy? albo uciąć jeszcze oddział psów i wystawić 5 hexów?
Mysle wlasnie nad czyms bardzo podobnym tylko lord wampir za 2 necro z vampirik tez na 4 poziomie. + mały wampir z Beast
i takie pytanie. nie myślisz że 10 horrorów to za duzo?
moze by zrobic ich mniej ( i za zaoszczedzone punkty dodac jakies duchy? albo uciąć jeszcze oddział psów i wystawić 5 hexów?
myśle że albo 2x10 albo 2x10grubasy+2x3/4 vargheisty.Burack pisze:@Bojek.
Mysle wlasnie nad czyms bardzo podobnym tylko lord wampir za 2 necro z vampirik tez na 4 poziomie. + mały wampir z Beast
i takie pytanie. nie myślisz że 10 horrorów to za duzo?
moze by zrobic ich mniej ( i za zaoszczedzone punkty dodac jakies duchy? albo uciąć jeszcze oddział psów i wystawić 5 hexów?
generalnie chce pójść w skrajność. Natomiast jeśli rozpa nie przewiduje death, to moim zdaniem lepiej duży nekro 4level, LoV +inne pierdoły
2x10 cryptów są dosyć na większe rzeczy. Niewygodne kowboje mogą przebijać się przez zombie. Najgorszą zmorą jest właśnie death i słonko na całe VC praktycznie. Tak liczę na słonko i snajperki. Inni w miarę sobie tak radzą...czego VC tak nie może?king89 pisze:Moje pytanie... Jak się gra vampirami bez lorda! Już mamy same nie decydujące jednostki na fieldzie a jeszcze 2 arcy magów jak ty zbierasz punkty liczysz na słoneczko?
bo ich magowie są mobilni. I ta armia jest oparta na generale (do bitki) jak niema generała niema nic a jak nie wejdzie słonko to dupa a combo z power stonem nie zrobisz. Crypty wcale nie są dobre ofensywnie (ws3 sila 4...) i szczególnie kontra kawalerie (crypty zatrzymują i koniec i kontr szarża) 2 Ogniste ataki już są wszędzie i twoja koncepcja rozwali się jak zamek z kart.
no przepraszam że lord klepacz nie moze brać death/shadow.... w sumie to bardzo smutne. Wiele by pomogło armii.king89 pisze:bo ich magowie są mobilni. I ta armia jest oparta na generale (do bitki) jak niema generała niema nic a jak nie wejdzie słonko to dupa a combo z power stonem nie zrobisz. Crypty wcale nie są dobre ofensywnie (ws3 sila 4...) i szczególnie kontra kawalerie (crypty zatrzymują i koniec i kontr szarża) 2 Ogniste ataki już są wszędzie i twoja koncepcja rozwali się jak zamek z kart.
Czy Ty i krypty to kwestia osobista? Bo momentami odnoszę takie wrażenie, reagujesz na nie jak egzorcysta na diabłaking89 pisze:bo ich magowie są mobilni. I ta armia jest oparta na generale (do bitki) jak niema generała niema nic a jak nie wejdzie słonko to dupa a combo z power stonem nie zrobisz. Crypty wcale nie są dobre ofensywnie (ws3 sila 4...) i szczególnie kontra kawalerie (crypty zatrzymują i koniec i kontr szarża) 2 Ogniste ataki już są wszędzie i twoja koncepcja rozwali się jak zamek z kart.
Let the River of Blood flow...
2x10 cryptów są dosyć na większe rzeczy. Niewygodne kowboje mogą przebijać się przez zombie. Najgorszą zmorą jest właśnie death i słonko na całe VC praktycznie. Tak liczę na słonko i snajperki. Inni w miarę sobie tak radzą...czego VC tak nie może?
No teraz maja wszyscy nawet osy magic resistance 3. Death jest okrojony na 4 kosci i kombo z power stonem w kluczowym momencie może się nie udać a jesz na elfy nie działa slonko.... No i z 3 armiami nie wiem co zrobisz 10 milionow ataków egzekutorow witchek itp
No teraz maja wszyscy nawet osy magic resistance 3. Death jest okrojony na 4 kosci i kombo z power stonem w kluczowym momencie może się nie udać a jesz na elfy nie działa slonko.... No i z 3 armiami nie wiem co zrobisz 10 milionow ataków egzekutorow witchek itp
king89 pisze:2x10 cryptów są dosyć na większe rzeczy. Niewygodne kowboje mogą przebijać się przez zombie. Najgorszą zmorą jest właśnie death i słonko na całe VC praktycznie. Tak liczę na słonko i snajperki. Inni w miarę sobie tak radzą...czego VC tak nie może?
No teraz maja wszyscy nawet osy magic resistance 3. Death jest okrojony na 4 kosci i kombo z power stonem w kluczowym momencie może się nie udać a jesz na elfy nie działa slonko.... No i z 3 armiami nie wiem co zrobisz 10 milionow ataków egzekutorow witchek itp
dokładnie osobista bo dziś np wpadłem 10 crytami w 5 dark raidersow i 1 wounda wbiłem hahhahaha masakra! Wszyscy maja ogniste ataki i prawie nigdy nie zadaje woundow tylko od 1 do 3 tur trzymania lub obrywania ostrzalu A na warheistach to nie wiem chyba bym rozwalił mur chiński chyba ze jestem jakiś szczególnie nieszczęśliwy w rzutach na crypty taki fatum?! Będę próbował parę warheistow jako 1 rozpa a 2 kawa i duperele i zobaczymy co z tego wyjdzie. Tylko ze oby 2 opcje nie nadają się na wszystkie armie..... Ciężko jest złożyć wampy uniwersalne na turniej bo oczywiście jak wiesz z kim będziesz grał i robisz pod kimś to mamy straszny wybór!
Tak samo jak kwestia core units (do wargo cryptowej opcji) czy zombie z szkieletami czy ghule i szkiele ghoule przeciwko demony i elfy skaveny tomb kingi i ogólnie wszyscy oprócz woch i empire mono kawa to dają rade!
@king89
mam dobra rade, zbieraj inna armie...
Ja nie mam problemow z moja uniwersalna rozpa, fakt czasem sie wygra, czasem sie przegra, ale jest ona jeszcze w fazie dopracowywania.
Crypty sa bardzo micna jednostka jak na swoje pts i nie zawsze maja one zabijac, ale zawsze sie przydaja do czegos
ps. Edytuj te swoje posty bo to sie ciezko czyta
mam dobra rade, zbieraj inna armie...
Ja nie mam problemow z moja uniwersalna rozpa, fakt czasem sie wygra, czasem sie przegra, ale jest ona jeszcze w fazie dopracowywania.
Crypty sa bardzo micna jednostka jak na swoje pts i nie zawsze maja one zabijac, ale zawsze sie przydaja do czegos
ps. Edytuj te swoje posty bo to sie ciezko czyta
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 531.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]
Nightshroud [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Vampire @ 210.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Shadow
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon
1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon
39 Skeleton Warriors @ 245.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
24 Zombies @ 82.0 Pts
Standard; Musician
24 Zombies @ 82.0 Pts
Standard; Musician
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
11+1 Crypt Horrors @ 466.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
Models in Army: 128
Total Army Cost: 2400.0
ok wykrystalizowałem coś takiego
po testach z death...no fajnie ale za bardzo się skupiam na tym by stać i snajperować przez co częśto też obrywam z magii(wczoraj gra z WE na metalu..., przez 4 tury nie zasnajperowałem maga i dostałem na ryj 2transmutacje...lepiej by było gdybym walcem szedł na przód i rozganiał to tatałajstwo, a tak mocno mnie główny kloc przeorał, a ja kręcąc się w koło, próbował snajperować). Wylatuje death, a wchodzi shadow. Baśki wylatują bo po za straszeniem, ich wpływ na losy bitwy u mnie jest niewielki w tej ilości. Za to wchodzą tańsze wrajty. Myślałem aby poszukać pkt i może drugi oddział hexów dać.
1 Vampire Lord @ 531.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]
Nightshroud [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Vampire @ 210.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Shadow
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon
1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon
39 Skeleton Warriors @ 245.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
24 Zombies @ 82.0 Pts
Standard; Musician
24 Zombies @ 82.0 Pts
Standard; Musician
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
11+1 Crypt Horrors @ 466.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
Models in Army: 128
Total Army Cost: 2400.0
ok wykrystalizowałem coś takiego
po testach z death...no fajnie ale za bardzo się skupiam na tym by stać i snajperować przez co częśto też obrywam z magii(wczoraj gra z WE na metalu..., przez 4 tury nie zasnajperowałem maga i dostałem na ryj 2transmutacje...lepiej by było gdybym walcem szedł na przód i rozganiał to tatałajstwo, a tak mocno mnie główny kloc przeorał, a ja kręcąc się w koło, próbował snajperować). Wylatuje death, a wchodzi shadow. Baśki wylatują bo po za straszeniem, ich wpływ na losy bitwy u mnie jest niewielki w tej ilości. Za to wchodzą tańsze wrajty. Myślałem aby poszukać pkt i może drugi oddział hexów dać.
Widze ze teraz wszyscy skaldaja tak jak ja lorda (pewnie ktos juz przedemna tez go tak skladal ), ale musze powiedziec ze to jest bardzo mocne zlozenie.1 Vampire Lord @ 531.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]
Nightshroud [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Jak dla mnie za duzo CH a za malo Hexow, ale to tylko moje spostrzezenie.
Co do Wraith vs Banshee, chyba wole Banshee, krzyki strasznie szachuja.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
lord jest super! koniecznie liczę na 2popychaczki i jest git!Niltag pisze:Widze ze teraz wszyscy skaldaja tak jak ja lorda (pewnie ktos juz przedemna tez go tak skladal ), ale musze powiedziec ze to jest bardzo mocne zlozenie.1 Vampire Lord @ 531.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]
Nightshroud [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Jak dla mnie za duzo CH a za malo Hexow, ale to tylko moje spostrzezenie.
Co do Wraith vs Banshee, chyba wole Banshee, krzyki strasznie szachuja.
myślę w co ubrać małego wampa by mógł stać w 1 szeregu i się bić...do głowy wchodzi mi bulid ASF+beguile+pancerz dający warda na 4+ i shield. chba na piechotę nic sensowniejszego nie zrobię...
myślę w co ubrać małego wampa by mógł stać w 1 szeregu i się bić...do głowy wchodzi mi bulid ASF+beguile+pancerz dający warda na 4+ i shield. chba na piechotę nic sensowniejszego nie zrobię...[/quote]
Możesz dać dread knight +2 do ws i jak siedzi z lordem nie musi challenge rzucac magiczny shield - 1 do trafienia i wrd na 5+ i mieczyk +1 do siły
A co do niltga a propo rady zbierania innej armi.
Ani kroku wstecz i tyle albo się zamotam z tym tematem albo skacze z 5 pietra i macie spół udział hahahah
Chłopaki widzę ze jesteście dosyć kumaci to co radzicie grac obronnie i tylko na czarach ("np dark elfy bo wiadomo ze z krasiami napierasz)? Z elfami zacząłem grac i na serio mam problem bo ich milion ataków miażdży i tylko kreska. Wiec myślę ze taktyka może się mylę to polowa armii odgina polowe jego jak np robię z chaosem a uber klocek idzie na całość z wampirem w jego uber wtedy crypty przyznam są zajebiste bo wytrzymają nawet ze 2 3 tury i ten remis zawsze ugram albo lekka wygrana. Tak samo z tymi De co grałem wczoraj przegrałem o tylko 100 pkt tracąc generała który rozwalił kocioł (mam może lipny zwyczaj wystawiać lorda do walki z przodu) no i moje super rzuty to już historia... Ale wiem ze jak by jeszcze ze 2 tury (choć wiadomo był koniec to był bym rozjechany) No ciężko mi jest złożyć rozpe gdzie bym miał szanse czymś wjechać i zmiażdżyć bez kombinowania ze snajperkami albo licząc na łut szczęścia. No wiadomo jak zrobisz rozpe pod.... (On chyba nie grał turniejowa bo chyba de nie wystawiają hydry i tyle naporu może się mylę)
Grałem raz przeciwko krasiom i dałem im mache
Lord
dragon helm
2bronie
4 poziom
asf
rf
beguile
potion sily
save ward 4+
arkhan (2 popychaki zawsze są dobre np kowadło albo jakiś manewr)
necro 2 pozio death
magic resistance 3 lub magic resistance 2 i scroll of shielding ward na jeden czar
bsb aura of dark majestic
dispel
charmed shield
2 poziom death
2 wariatki
35 ghuli (myślę ze kontra demony elfy powinni dać rade
40 szkieletów z bannerem ognisty lub +1do ruchu full gdc
6 wargi
4 idem albo tak wargi żeby ostrzał podzielić albo 2 po 7
4 idem
2*2 baty
flanki mam dobre środek powinien się utrzymać powinien....
Możesz dać dread knight +2 do ws i jak siedzi z lordem nie musi challenge rzucac magiczny shield - 1 do trafienia i wrd na 5+ i mieczyk +1 do siły
A co do niltga a propo rady zbierania innej armi.
Ani kroku wstecz i tyle albo się zamotam z tym tematem albo skacze z 5 pietra i macie spół udział hahahah
Chłopaki widzę ze jesteście dosyć kumaci to co radzicie grac obronnie i tylko na czarach ("np dark elfy bo wiadomo ze z krasiami napierasz)? Z elfami zacząłem grac i na serio mam problem bo ich milion ataków miażdży i tylko kreska. Wiec myślę ze taktyka może się mylę to polowa armii odgina polowe jego jak np robię z chaosem a uber klocek idzie na całość z wampirem w jego uber wtedy crypty przyznam są zajebiste bo wytrzymają nawet ze 2 3 tury i ten remis zawsze ugram albo lekka wygrana. Tak samo z tymi De co grałem wczoraj przegrałem o tylko 100 pkt tracąc generała który rozwalił kocioł (mam może lipny zwyczaj wystawiać lorda do walki z przodu) no i moje super rzuty to już historia... Ale wiem ze jak by jeszcze ze 2 tury (choć wiadomo był koniec to był bym rozjechany) No ciężko mi jest złożyć rozpe gdzie bym miał szanse czymś wjechać i zmiażdżyć bez kombinowania ze snajperkami albo licząc na łut szczęścia. No wiadomo jak zrobisz rozpe pod.... (On chyba nie grał turniejowa bo chyba de nie wystawiają hydry i tyle naporu może się mylę)
Grałem raz przeciwko krasiom i dałem im mache
Lord
dragon helm
2bronie
4 poziom
asf
rf
beguile
potion sily
save ward 4+
arkhan (2 popychaki zawsze są dobre np kowadło albo jakiś manewr)
necro 2 pozio death
magic resistance 3 lub magic resistance 2 i scroll of shielding ward na jeden czar
bsb aura of dark majestic
dispel
charmed shield
2 poziom death
2 wariatki
35 ghuli (myślę ze kontra demony elfy powinni dać rade
40 szkieletów z bannerem ognisty lub +1do ruchu full gdc
6 wargi
4 idem albo tak wargi żeby ostrzał podzielić albo 2 po 7
4 idem
2*2 baty
flanki mam dobre środek powinien się utrzymać powinien....
dobra panowie proszę znawców o wypowiedzenie się-->który lore z dostępnych(także z forbidden lore) jest najlepszy uzupełnieniem dla nas?
myślałem o dwóch wampirkach w tylnym szeregu z GW(zawsze to jakaś siła dobra, choć tylko jeden atak, ale oni mają czarować)
mamy do dyspozycji dwa wampiry z każdym lorem praktycznie(2xLoV już jest, death nie jest brany pod uwagę, bo chce coś nowego...przez death tylko stoje i snajperuje, przez co różnie bywa...lory mają być pod kombat i mogą ewentualnie na odległość razić w pierwszych 2/3turach)
oto kombinacje moje(doradźcie która lepsza, oba wampiry mają 2level):
2xheaven(pioruny,kometa, zamieć, przerzuty)
2xlight(praktycznie wszystko po za autozbieraniem)
2xshadow(obniżanie i piczka cienia zawsze spoko)
2xbeast(podkręcanie oddziału głównego czy CH z T6/7)
ewentualne kombinacje pomiędzy tymi lorami. Lory te mają sprawdzić się w CC(która zerówka jest najbardziej przydatna i najlepiej opłacalna pod względem trudność czasu/efekt)
i mam pytanie...załóżmy taką opcję, przeciwnik obleje fear...trafia mnie na 5+, wejdzie 2xzamieć z heaven i trafia mnie na 7+?(na 6 i potem na 4+) czy może minimalnie zbić na 6+trafianie i niżej się nie da?
myślałem o dwóch wampirkach w tylnym szeregu z GW(zawsze to jakaś siła dobra, choć tylko jeden atak, ale oni mają czarować)
mamy do dyspozycji dwa wampiry z każdym lorem praktycznie(2xLoV już jest, death nie jest brany pod uwagę, bo chce coś nowego...przez death tylko stoje i snajperuje, przez co różnie bywa...lory mają być pod kombat i mogą ewentualnie na odległość razić w pierwszych 2/3turach)
oto kombinacje moje(doradźcie która lepsza, oba wampiry mają 2level):
2xheaven(pioruny,kometa, zamieć, przerzuty)
2xlight(praktycznie wszystko po za autozbieraniem)
2xshadow(obniżanie i piczka cienia zawsze spoko)
2xbeast(podkręcanie oddziału głównego czy CH z T6/7)
ewentualne kombinacje pomiędzy tymi lorami. Lory te mają sprawdzić się w CC(która zerówka jest najbardziej przydatna i najlepiej opłacalna pod względem trudność czasu/efekt)
i mam pytanie...załóżmy taką opcję, przeciwnik obleje fear...trafia mnie na 5+, wejdzie 2xzamieć z heaven i trafia mnie na 7+?(na 6 i potem na 4+) czy może minimalnie zbić na 6+trafianie i niżej się nie da?
mały vampir cursed book, beast, 2lvl,bsb dodatki.
są hexy, augumenty, jest zerówka z besta i+3s/3a / dzida uwielbiam.
imo
shadow - ciekawy ale wiekszosc mam w cursed booku/ ale jest pitka
light - nigdy nie grałem na nim
heaven - jakos nie moj klimat, dobre pod druzynowke vs armie defensywne
zastanów się nad metalem. Ja się nad tym zastanawiam od pewnego czasu no ale sesja i nie ma jak pograć i potestować.
są hexy, augumenty, jest zerówka z besta i+3s/3a / dzida uwielbiam.
imo
shadow - ciekawy ale wiekszosc mam w cursed booku/ ale jest pitka
light - nigdy nie grałem na nim
heaven - jakos nie moj klimat, dobre pod druzynowke vs armie defensywne
zastanów się nad metalem. Ja się nad tym zastanawiam od pewnego czasu no ale sesja i nie ma jak pograć i potestować.