VC Bojka

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Re: VC Bojka

Post autor: Urban »

1 żeby coś mogła w ogóle ugrać to wymaga połączenia CH w 1 oddział
2, periept wywal, 2 zombiaki i 1 nietoperza, wejdą 2 CH które chyba lepiej się sprawdzą
bohaterów pomijam bo złożeni dosyć oryginalnie (przynajmniej w tej 1, w drugiej to taki okrojony standard)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Vampire Lord @ 330.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard
Talisman of Preservation [45.0]
The Black Periapt [55.0]
Summon Creatures of the Night [10.0]

Master Necromancer @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]

Necromancer @ 80.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Talisman of Protection [15.0]

Necromancer @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

32 Zombies @ 106.0 Pts
Standard; Musician

32 Zombies @ 106.0 Pts
Standard; Musician

39 Skeleton Warriors @ 245.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]

3 oddziały 4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts
10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts

Models in Army: 141


Total Army Cost: 2399.0

wiem że lord kruchy(ktoś zada pytanie po co...) w sumie to nie wiem czy nie lepiej dać drugie nekro dużego z LoV zamiast tego pana i dać kinga(choć mimo wszystko LD 10, a 9 to jest różnica na snajperki) bohaterowie jak najbardziej odporni na magię

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

Moje pytanie... Jak się gra vampirami bez lorda! Już mamy same nie decydujące jednostki na fieldzie a jeszcze 2 arcy magów jak ty zbierasz punkty liczysz na słoneczko?

Awatar użytkownika
Burack
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Burack »

@Bojek.

Mysle wlasnie nad czyms bardzo podobnym tylko lord wampir za 2 necro z vampirik tez na 4 poziomie. + mały wampir z Beast

i takie pytanie. nie myślisz że 10 horrorów to za duzo?

moze by zrobic ich mniej ( 8) i za zaoszczedzone punkty dodac jakies duchy? albo uciąć jeszcze oddział psów i wystawić 5 hexów?

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Burack pisze:@Bojek.

Mysle wlasnie nad czyms bardzo podobnym tylko lord wampir za 2 necro z vampirik tez na 4 poziomie. + mały wampir z Beast

i takie pytanie. nie myślisz że 10 horrorów to za duzo?

moze by zrobic ich mniej ( 8) i za zaoszczedzone punkty dodac jakies duchy? albo uciąć jeszcze oddział psów i wystawić 5 hexów?
myśle że albo 2x10 albo 2x10grubasy+2x3/4 vargheisty.

generalnie chce pójść w skrajność. Natomiast jeśli rozpa nie przewiduje death, to moim zdaniem lepiej duży nekro 4level, LoV +inne pierdoły
king89 pisze:Moje pytanie... Jak się gra vampirami bez lorda! Już mamy same nie decydujące jednostki na fieldzie a jeszcze 2 arcy magów jak ty zbierasz punkty liczysz na słoneczko?
2x10 cryptów są dosyć na większe rzeczy. Niewygodne kowboje mogą przebijać się przez zombie. Najgorszą zmorą jest właśnie death i słonko na całe VC praktycznie. Tak liczę na słonko i snajperki. Inni w miarę sobie tak radzą...czego VC tak nie może?

;)

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

bo ich magowie są mobilni. I ta armia jest oparta na generale (do bitki) jak niema generała niema nic a jak nie wejdzie słonko to dupa a combo z power stonem nie zrobisz. Crypty wcale nie są dobre ofensywnie (ws3 sila 4...) i szczególnie kontra kawalerie (crypty zatrzymują i koniec i kontr szarża) 2 Ogniste ataki już są wszędzie i twoja koncepcja rozwali się jak zamek z kart.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

king89 pisze:bo ich magowie są mobilni. I ta armia jest oparta na generale (do bitki) jak niema generała niema nic a jak nie wejdzie słonko to dupa a combo z power stonem nie zrobisz. Crypty wcale nie są dobre ofensywnie (ws3 sila 4...) i szczególnie kontra kawalerie (crypty zatrzymują i koniec i kontr szarża) 2 Ogniste ataki już są wszędzie i twoja koncepcja rozwali się jak zamek z kart.
no przepraszam że lord klepacz nie moze brać death/shadow....;) w sumie to bardzo smutne. Wiele by pomogło armii.

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

king89 pisze:bo ich magowie są mobilni. I ta armia jest oparta na generale (do bitki) jak niema generała niema nic a jak nie wejdzie słonko to dupa a combo z power stonem nie zrobisz. Crypty wcale nie są dobre ofensywnie (ws3 sila 4...) i szczególnie kontra kawalerie (crypty zatrzymują i koniec i kontr szarża) 2 Ogniste ataki już są wszędzie i twoja koncepcja rozwali się jak zamek z kart.
Czy Ty i krypty to kwestia osobista? Bo momentami odnoszę takie wrażenie, reagujesz na nie jak egzorcysta na diabła :lol2:
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Burack
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Burack »

Czy Ty i krypty to kwestia osobista? Bo momentami odnoszę takie wrażenie, reagujesz na nie jak egzorcysta na diabła :lol2:
hueheu dokladnie takie samo wrazenie odniosłem :) +1

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

dokładnie osobista bo dziś np wpadłem 10 crytami w 5 dark raidersow i 1 wounda wbiłem hahhahaha masakra! A na warheistach to nie wiem chyba ze jestem jakiś szczególnie nieszczęśliwy!

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

2x10 cryptów są dosyć na większe rzeczy. Niewygodne kowboje mogą przebijać się przez zombie. Najgorszą zmorą jest właśnie death i słonko na całe VC praktycznie. Tak liczę na słonko i snajperki. Inni w miarę sobie tak radzą...czego VC tak nie może?

No teraz maja wszyscy nawet osy magic resistance 3. Death jest okrojony na 4 kosci i kombo z power stonem w kluczowym momencie może się nie udać a jesz na elfy nie działa slonko.... No i z 3 armiami nie wiem co zrobisz 10 milionow ataków egzekutorow witchek itp

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

king89 pisze:2x10 cryptów są dosyć na większe rzeczy. Niewygodne kowboje mogą przebijać się przez zombie. Najgorszą zmorą jest właśnie death i słonko na całe VC praktycznie. Tak liczę na słonko i snajperki. Inni w miarę sobie tak radzą...czego VC tak nie może?

No teraz maja wszyscy nawet osy magic resistance 3. Death jest okrojony na 4 kosci i kombo z power stonem w kluczowym momencie może się nie udać a jesz na elfy nie działa slonko.... No i z 3 armiami nie wiem co zrobisz 10 milionow ataków egzekutorow witchek itp


dokładnie osobista bo dziś np wpadłem 10 crytami w 5 dark raidersow i 1 wounda wbiłem hahhahaha masakra! Wszyscy maja ogniste ataki i prawie nigdy nie zadaje woundow tylko od 1 do 3 tur trzymania lub obrywania ostrzalu A na warheistach to nie wiem chyba bym rozwalił mur chiński chyba ze jestem jakiś szczególnie nieszczęśliwy w rzutach na crypty taki fatum?! Będę próbował parę warheistow jako 1 rozpa a 2 kawa i duperele i zobaczymy co z tego wyjdzie. Tylko ze oby 2 opcje nie nadają się na wszystkie armie..... Ciężko jest złożyć wampy uniwersalne na turniej bo oczywiście jak wiesz z kim będziesz grał i robisz pod kimś to mamy straszny wybór!


Tak samo jak kwestia core units (do wargo cryptowej opcji) czy zombie z szkieletami czy ghule i szkiele ghoule przeciwko demony i elfy skaveny tomb kingi i ogólnie wszyscy oprócz woch i empire mono kawa to dają rade!

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

@king89
mam dobra rade, zbieraj inna armie...

Ja nie mam problemow z moja uniwersalna rozpa, fakt czasem sie wygra, czasem sie przegra, ale jest ona jeszcze w fazie dopracowywania.

Crypty sa bardzo micna jednostka jak na swoje pts i nie zawsze maja one zabijac, ale zawsze sie przydaja do czegos

ps. Edytuj te swoje posty bo to sie ciezko czyta
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 531.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]
Nightshroud [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Vampire @ 210.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Shadow
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon

39 Skeleton Warriors @ 245.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]


24 Zombies @ 82.0 Pts
Standard; Musician

24 Zombies @ 82.0 Pts
Standard; Musician

4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts
4+1 Dire Wolves @ 50.0 Pts


11+1 Crypt Horrors @ 466.0 Pts

5 Hexwraiths @ 150.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts


Models in Army: 128


Total Army Cost: 2400.0

ok wykrystalizowałem coś takiego ;)

po testach z death...no fajnie ale za bardzo się skupiam na tym by stać i snajperować przez co częśto też obrywam z magii(wczoraj gra z WE na metalu..., przez 4 tury nie zasnajperowałem maga i dostałem na ryj 2transmutacje...lepiej by było gdybym walcem szedł na przód i rozganiał to tatałajstwo, a tak mocno mnie główny kloc przeorał, a ja kręcąc się w koło, próbował snajperować). Wylatuje death, a wchodzi shadow. Baśki wylatują bo po za straszeniem, ich wpływ na losy bitwy u mnie jest niewielki w tej ilości. Za to wchodzą tańsze wrajty. Myślałem aby poszukać pkt i może drugi oddział hexów dać.

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

1 Vampire Lord @ 531.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]
Nightshroud [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Widze ze teraz wszyscy skaldaja tak jak ja lorda (pewnie ktos juz przedemna tez go tak skladal :P), ale musze powiedziec ze to jest bardzo mocne zlozenie.

Jak dla mnie za duzo CH a za malo Hexow, ale to tylko moje spostrzezenie.

Co do Wraith vs Banshee, chyba wole Banshee, krzyki strasznie szachuja.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Niltag pisze:
1 Vampire Lord @ 531.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Beguile [15.0]
Nightshroud [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Widze ze teraz wszyscy skaldaja tak jak ja lorda (pewnie ktos juz przedemna tez go tak skladal :P), ale musze powiedziec ze to jest bardzo mocne zlozenie.

Jak dla mnie za duzo CH a za malo Hexow, ale to tylko moje spostrzezenie.

Co do Wraith vs Banshee, chyba wole Banshee, krzyki strasznie szachuja.
lord jest super! koniecznie liczę na 2popychaczki i jest git!

myślę w co ubrać małego wampa by mógł stać w 1 szeregu i się bić...do głowy wchodzi mi bulid ASF+beguile+pancerz dający warda na 4+ i shield. chba na piechotę nic sensowniejszego nie zrobię...

Awatar użytkownika
king89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: king89 »

myślę w co ubrać małego wampa by mógł stać w 1 szeregu i się bić...do głowy wchodzi mi bulid ASF+beguile+pancerz dający warda na 4+ i shield. chba na piechotę nic sensowniejszego nie zrobię...[/quote]


Możesz dać dread knight +2 do ws i jak siedzi z lordem nie musi challenge rzucac magiczny shield - 1 do trafienia i wrd na 5+ i mieczyk +1 do siły



A co do niltga a propo rady zbierania innej armi.
Ani kroku wstecz i tyle albo się zamotam z tym tematem albo skacze z 5 pietra i macie spół udział hahahah
Chłopaki widzę ze jesteście dosyć kumaci to co radzicie grac obronnie i tylko na czarach ("np dark elfy bo wiadomo ze z krasiami napierasz)? Z elfami zacząłem grac i na serio mam problem bo ich milion ataków miażdży i tylko kreska. Wiec myślę ze taktyka może się mylę to polowa armii odgina polowe jego jak np robię z chaosem a uber klocek idzie na całość z wampirem w jego uber wtedy crypty przyznam są zajebiste bo wytrzymają nawet ze 2 3 tury i ten remis zawsze ugram albo lekka wygrana. Tak samo z tymi De co grałem wczoraj przegrałem o tylko 100 pkt tracąc generała który rozwalił kocioł (mam może lipny zwyczaj wystawiać lorda do walki z przodu) no i moje super rzuty to już historia... Ale wiem ze jak by jeszcze ze 2 tury (choć wiadomo był koniec to był bym rozjechany) No ciężko mi jest złożyć rozpe gdzie bym miał szanse czymś wjechać i zmiażdżyć bez kombinowania ze snajperkami albo licząc na łut szczęścia. No wiadomo jak zrobisz rozpe pod.... (On chyba nie grał turniejowa bo chyba de nie wystawiają hydry i tyle naporu może się mylę)

Grałem raz przeciwko krasiom i dałem im mache
Lord
dragon helm
2bronie
4 poziom
asf
rf
beguile
potion sily
save ward 4+
arkhan (2 popychaki zawsze są dobre np kowadło albo jakiś manewr)

necro 2 pozio death
magic resistance 3 lub magic resistance 2 i scroll of shielding ward na jeden czar

bsb aura of dark majestic
dispel
charmed shield
2 poziom death

2 wariatki

35 ghuli (myślę ze kontra demony elfy powinni dać rade
40 szkieletów z bannerem ognisty lub +1do ruchu full gdc
6 wargi
4 idem albo tak wargi żeby ostrzał podzielić albo 2 po 7
4 idem
2*2 baty

flanki mam dobre środek powinien się utrzymać powinien....

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Jak zaczniesz edytowac swoje posty to zaczne je czytac...
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

dobra panowie proszę znawców o wypowiedzenie się-->który lore z dostępnych(także z forbidden lore) jest najlepszy uzupełnieniem dla nas?

myślałem o dwóch wampirkach w tylnym szeregu z GW(zawsze to jakaś siła dobra, choć tylko jeden atak, ale oni mają czarować)

mamy do dyspozycji dwa wampiry z każdym lorem praktycznie(2xLoV już jest, death nie jest brany pod uwagę, bo chce coś nowego...przez death tylko stoje i snajperuje, przez co różnie bywa...lory mają być pod kombat i mogą ewentualnie na odległość razić w pierwszych 2/3turach)

oto kombinacje moje(doradźcie która lepsza, oba wampiry mają 2level):

2xheaven(pioruny,kometa, zamieć, przerzuty)
2xlight(praktycznie wszystko po za autozbieraniem)
2xshadow(obniżanie i piczka cienia zawsze spoko)
2xbeast(podkręcanie oddziału głównego czy CH z T6/7)

ewentualne kombinacje pomiędzy tymi lorami. Lory te mają sprawdzić się w CC(która zerówka jest najbardziej przydatna i najlepiej opłacalna pod względem trudność czasu/efekt)

i mam pytanie...załóżmy taką opcję, przeciwnik obleje fear...trafia mnie na 5+, wejdzie 2xzamieć z heaven i trafia mnie na 7+?(na 6 i potem na 4+) czy może minimalnie zbić na 6+trafianie i niżej się nie da?

Awatar użytkownika
Rogal
Mudżahedin
Posty: 307

Post autor: Rogal »

mały vampir cursed book, beast, 2lvl,bsb dodatki.

są hexy, augumenty, jest zerówka z besta i+3s/3a / dzida uwielbiam.

imo
shadow - ciekawy ale wiekszosc mam w cursed booku/ ale jest pitka
light - nigdy nie grałem na nim
heaven - jakos nie moj klimat, dobre pod druzynowke vs armie defensywne

zastanów się nad metalem. Ja się nad tym zastanawiam od pewnego czasu no ale sesja i nie ma jak pograć i potestować.

ODPOWIEDZ