Nie wiem czy skumałeś że r.of slowness jest w booku i działa na niemalże identycznych zasadach, jakos nie robi furory.nie wiem czy skumałeś po co jest slowness w tym zestawianiu
Ponadto kiepsko idzie spowolnienie słoneczków

Cóż za hurraoptymizmByć może ta zasada zniknie? W każdym bądź razie trzymasz drugi klocek na boku do kontry, wytrzymujesz jedną turę i wpadasz z kontrą.
Pamiętając o armor piercing z runesmith'ów - potencjalnie możesz przywalić dużą ilością ataków z WS5, S7 AP.

Gejmbrejków nie ma. Jest piechota z wygarem która nigdzie nie dojdzie i oslabione maszyny (w sensie na chwilę obecną nie d6 ino d3.) Żyrki fajne, ale to bedzie pierwszy target do odstrzału. Pojedynki arty z ogrami, imperium czy demonami będą ciężkie. Na chwile obecną wyglada na to ze wynik lepszy niż remis przeciwko wiekszosci armii bedzie sukcesem (albo przestrzelają/wymagują albo nie podejdą/wymagują). Podejrzewam ze Dwarfy szybko stana sie armią dla klimaciarzy, podobnie jak TK czy myszy które nagle wyparowały ze stołów. Obadamy jak wyjdzie ksiómżka.
