kilka pytań o Chaos Dwarfy
Moderator: esgaroth
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: kilka pytań o Chaos Dwarfy
rozumiem że koszt WoChu 210
Może rozpocznę małą dyskusję, a oto i pytanie.
W czym są lepsze nowe Krasnoludy od CHD i na odwrót?
Kodeks niedługo niektórzy dorwą, więc większe grono będzie się mogło wypowiedzieć.
Wiem, że Ironbreakerzy ( 14 pkt za model) mają 5 ws, 3+ sv i 5+ parry sv, w dodatku w czasie szarży mają +1 do S. Jak mają się do naszej gwardii z speców lub corów?
Jest, aż o 3 pkt droższa, a w zasadzie parametry ma identyczne z tym, że ma magiczne ataki z S5 cały czas. Grałem na nich (21 z bannerem Armour P.) to potrafili zmielić 3 demigryfy albo jakąś hordę jak rzucałem z metalu 5+ scaly skin.
No i właśnie, wszystkie krasnoludy z Gromilem (3+ sv) są w specach, a my w corach mamy 3+ sv, kolejna zaleta, tylko czy nasze cory nie odstają zbytnio od krasnoludzkich np od długobrodych? Czy nasz krasnolud z dwurakiem za 15 pkt może się jakoś równać z hammemersem za 14 pkt?
I tutaj mi się wydaje, że gw dało nam magię, po to abyśmy byli w stanie się zrównać z nowymi krasiami. Jako jedyni w grze możemy mieć piechotę z sv 1+ po zbufowaniu.
A jak wygląda sprawa mobilności obu armii? A jak z strzelaniem? Koszty punktowe? Jak CHD kiedyś trafiło na zwykłe krasie pod strzelanie to było bardzo niewesoło,, czy krasie na nowym kodeksie nas zdominują? Myślę, że warto odpowiedzieć sobie na te pytania. Zwykłe krasie też lubię, ale CHD do tej pory miały rzecz której inne armie nie mają, a jest to twardość i dobra obrona naszych jednostek. Są one ciężkie do ubicia, chociaż same zadają średnie straty.
W czym są lepsze nowe Krasnoludy od CHD i na odwrót?
Kodeks niedługo niektórzy dorwą, więc większe grono będzie się mogło wypowiedzieć.
Wiem, że Ironbreakerzy ( 14 pkt za model) mają 5 ws, 3+ sv i 5+ parry sv, w dodatku w czasie szarży mają +1 do S. Jak mają się do naszej gwardii z speców lub corów?
Jest, aż o 3 pkt droższa, a w zasadzie parametry ma identyczne z tym, że ma magiczne ataki z S5 cały czas. Grałem na nich (21 z bannerem Armour P.) to potrafili zmielić 3 demigryfy albo jakąś hordę jak rzucałem z metalu 5+ scaly skin.
No i właśnie, wszystkie krasnoludy z Gromilem (3+ sv) są w specach, a my w corach mamy 3+ sv, kolejna zaleta, tylko czy nasze cory nie odstają zbytnio od krasnoludzkich np od długobrodych? Czy nasz krasnolud z dwurakiem za 15 pkt może się jakoś równać z hammemersem za 14 pkt?
I tutaj mi się wydaje, że gw dało nam magię, po to abyśmy byli w stanie się zrównać z nowymi krasiami. Jako jedyni w grze możemy mieć piechotę z sv 1+ po zbufowaniu.
A jak wygląda sprawa mobilności obu armii? A jak z strzelaniem? Koszty punktowe? Jak CHD kiedyś trafiło na zwykłe krasie pod strzelanie to było bardzo niewesoło,, czy krasie na nowym kodeksie nas zdominują? Myślę, że warto odpowiedzieć sobie na te pytania. Zwykłe krasie też lubię, ale CHD do tej pory miały rzecz której inne armie nie mają, a jest to twardość i dobra obrona naszych jednostek. Są one ciężkie do ubicia, chociaż same zadają średnie straty.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
tak dla upewnienia: BC mają tylko jeden supporting atak? (przy monstrous beasts w rulebooku nie ma wzmianki o atakach tak jak przy monstrous infantry)
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
MB mogą, tak jak MI suportować do 3. MC też do 3 ( ale tylko jeździec ).
Jest w erracie do RB .
Jest w erracie do RB .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ale patrz pozytywnie - zawsze lepiej niż jeden .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
CB są syci z 5 muzyk warbannerem i GW mogą namieszać i to srogo
co do krasi z pogłosek wychodzi na to że jest to armia na poziomie Imp, jeszcze nie czytałem nowego AB
słyszałem plotkę że przed 9ed. mają wypuścić CHD w normalnym AB, było by syto
co do naszych corów, są genialne, 4S 4T, dobry SV, są potencjalnym zagrożeniem
gwardia jest genialna ale za wolna jak dla mnie, z AP są killerami
co do krasi z pogłosek wychodzi na to że jest to armia na poziomie Imp, jeszcze nie czytałem nowego AB
słyszałem plotkę że przed 9ed. mają wypuścić CHD w normalnym AB, było by syto
co do naszych corów, są genialne, 4S 4T, dobry SV, są potencjalnym zagrożeniem
gwardia jest genialna ale za wolna jak dla mnie, z AP są killerami
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
M mają wystarczająco, i są bardzo twardzi, tu raczej brak czasem 1 CR za mało, z powodu 2A, dlatego banner i warbanner, jakby mieli 3A byli by genialni
z jakiegoś trzeciorzędowego forum o chadecji, więc bym się nie nastawiał na toBarth pisze: a skąd takie info?
1) Czy rocket launcher może strzelać do niewidzianego celu tak jak katapulta wydaje mi się że nie ale chciałbym się upewnić.
2) Ja jest wielkość templitu jeżeli strzelam z rocket launchera rakietą z S8 ?
3) Jak dokładnie rusza się iron demon? Jaka jest jego podstawka ?
2) Ja jest wielkość templitu jeżeli strzelam z rocket launchera rakietą z S8 ?
3) Jak dokładnie rusza się iron demon? Jaka jest jego podstawka ?
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
1 Nie może
2 Punkt nie ma templatki można powiedzieć że jest tak mały jak łepek igły
3 Rusza się 6 cali dowolnie bądź 2d6 w linii prostej, podstawka to 60x100
2 Punkt nie ma templatki można powiedzieć że jest tak mały jak łepek igły
3 Rusza się 6 cali dowolnie bądź 2d6 w linii prostej, podstawka to 60x100
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
DziękiDenis pisze:1 Nie może
2 Punkt nie ma templatki można powiedzieć że jest tak mały jak łepek igły
3 Rusza się 6 cali dowolnie bądź 2d6 w linii prostej, podstawka to 60x100
Jeszcze mam dwa pytania czy:
1) iron demon może maszerować?
2) czy do tych 2D6 dodaje się normalny M6, tak by wynikało z opisu?
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
A jak w ogóle jest z tym Iron Demonem. Dlaczego nikt nie wystawia go w wersji ze Skullcrackerem, i Hellbound? S8, T8, W8 to przecież masakra przy tylu impact hits i potem rozjeżdżaniu.
Coś słyszałem, że on ponoć może w walce wręcz walić Thunderstompa tylko jak walczy od przodu - czy to prawda? Czy on jest bezbronny jak coś wpadnie z boku? Bo to by w sumie był niezły powód...
Coś słyszałem, że on ponoć może w walce wręcz walić Thunderstompa tylko jak walczy od przodu - czy to prawda? Czy on jest bezbronny jak coś wpadnie z boku? Bo to by w sumie był niezły powód...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. takKamil.Sz pisze: Jeszcze mam dwa pytania czy:
1) iron demon może maszerować?
2) czy do tych 2D6 dodaje się normalny M6, tak by wynikało z opisu?
2. tak, ale pamiętaj że masz ruch tylko na wprost
wszystko super pięknie ale zadaj sobie pytanie co się dzieje jak zaszarżuje w niego coś, co nie przyjmuje Tstompów, np. orły, fast cavalery, czy po prostu cavaleryScisca pisze:A jak w ogóle jest z tym Iron Demonem. Dlaczego nikt nie wystawia go w wersji ze Skullcrackerem, i Hellbound? S8, T8, W8 to przecież masakra przy tylu impact hits i potem rozjeżdżaniu.
Coś słyszałem, że on ponoć może w walce wręcz walić Thunderstompa tylko jak walczy od przodu - czy to prawda? Czy on jest bezbronny jak coś wpadnie z boku? Bo to by w sumie był niezły powód...
albo co robi przeciw ogrom?
nic masz 3A od krasnli tylko, żadnych więcej ataków
Podstawka 60x100 a nie rydwanowa.Khuman pisze:50x100, rydwanowaDenis pisze: 3 Rusza się 6 cali dowolnie bądź 2d6 w linii prostej, podstawka to 60x100
Ze skull crackerem jest taki problem że byle 5 kawalerii blokuje go na bardzo długo bo atakujesz tylko inżynierem bez stompa. Gdyby miał grindowanie jak steamtank to inna rozmowa.