Te Dwarfy to potrzebują tego BSBka?
Te Dwarfy to potrzebują tego BSBka?
Master Engineer: General @ 70.0 Pts
Runesmith: Rune of Spellbreaking x2 @ 105.0 Pts
Runesmith: Rune of Spellbreaking @ 85.0 Pts
10 Quarrellers: Great Weapon, Musician @ 150.0 Pts
30 Longbeards: Great Weapon, FCG @ 450.0 Pts
30 Hammerers: FCG @ 450.0 Pts
30 Hammerers: FCG @ 450.0 Pts
1 Grudge Thrower: Penetrating x2, Accuracy @ 155.0 Pts
1 Cannon: Forging @ 145.0 Pts
1 Organ Gun: Accuracy, Forging @ 170.0 Pts
1 Flame Cannon: Burning, Forging @ 170.0 Pts
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2400.0
----------------------------
Wszystkie maszyny z przerzutami. Organki z BS5 i przerzutem artyleryjki. Flame Cannon 12" z przerzutem artyleryjki.
Jest szansa do tego podjechać w ogóle?
Alternatywa to rozmienić jeden klocek na drobne, na jakieś żyrokoptery. No właśnie. Tylko po co te żyrosy to do końca nie wiem - obrażenia większe zadają organki / flame cannon, a jak już coś zmięknie to we klocki może sobie wpadać.
Co myślicie? Pozdrawiam!
Furion
Runesmith: Rune of Spellbreaking x2 @ 105.0 Pts
Runesmith: Rune of Spellbreaking @ 85.0 Pts
10 Quarrellers: Great Weapon, Musician @ 150.0 Pts
30 Longbeards: Great Weapon, FCG @ 450.0 Pts
30 Hammerers: FCG @ 450.0 Pts
30 Hammerers: FCG @ 450.0 Pts
1 Grudge Thrower: Penetrating x2, Accuracy @ 155.0 Pts
1 Cannon: Forging @ 145.0 Pts
1 Organ Gun: Accuracy, Forging @ 170.0 Pts
1 Flame Cannon: Burning, Forging @ 170.0 Pts
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2400.0
----------------------------
Wszystkie maszyny z przerzutami. Organki z BS5 i przerzutem artyleryjki. Flame Cannon 12" z przerzutem artyleryjki.
Jest szansa do tego podjechać w ogóle?
Alternatywa to rozmienić jeden klocek na drobne, na jakieś żyrokoptery. No właśnie. Tylko po co te żyrosy to do końca nie wiem - obrażenia większe zadają organki / flame cannon, a jak już coś zmięknie to we klocki może sobie wpadać.
Co myślicie? Pozdrawiam!
Furion
Jako gracz Wochu, chciałbym wyrazić głębokie zdegustowanie wymieszane ze strachem. Tnijcie czym prędzej
Nie ma juz rune of burning? Czy po prostu nie dałeś??
Nie ma juz rune of burning? Czy po prostu nie dałeś??
Wiara, że istnieje bóg i Niebo, że Maria nigdy nie umarła, że Jezus nie miał ziemskiego ojca i chodził po wodzie, że modlitwy zostają spełnione, — żadne z tych przekonań nie jest poparte dowodami. A jednak wierzą w nie miliony ludzi. Być może jest tak dlatego, że powiedziano im, by w to wierzyli, kiedy byli tak mali, że wierzyli we wszystko.
- profesor Richard Dawkins
- profesor Richard Dawkins
Robson, kolejny raz to samo? Nikt ci nie każe rozpy robić z 10 modeli na krzyżHeretic pisze:Jako gracz Wochu, chciałbym wyrazić głębokie zdegustowanie wymieszane ze strachem. Tnijcie czym prędzej
Nie ma juz rune of burning? Czy po prostu nie dałeś??
Co do rozpy z tematu, to jednak mogą się teżyrki do czegoś przydać myślę.
A z nielimitowanymi Longami bez BSB-ka się będzie dało grać myślę.
Liczyłem, ze nie bede musial tego pisać, ale cóż.Klops pisze:flamingów nie ma bo jest flame kanon.
... oczywiście wiem, ze w rozpie są flamingi, ale myślę, ze na chimerze lub abominacji jednak większe wrażenie zrobi cannon niż flame cannon.
Quaki myślisz , ze dostałeś nowe zabawki i Ci nie przytną. Ha!!! Niedoczekanie Twoje
Wiara, że istnieje bóg i Niebo, że Maria nigdy nie umarła, że Jezus nie miał ziemskiego ojca i chodził po wodzie, że modlitwy zostają spełnione, — żadne z tych przekonań nie jest poparte dowodami. A jednak wierzą w nie miliony ludzi. Być może jest tak dlatego, że powiedziano im, by w to wierzyli, kiedy byli tak mali, że wierzyli we wszystko.
- profesor Richard Dawkins
- profesor Richard Dawkins
Nie rozumiem tej fascynacji piechota krasnoludzką. To przecież nigdzie nie dojdzie. Dwie odginaczki na krzyż gotują tą armię na miękko. schodki z dwóch zwykłych piątek fasta są nie do przejscia. Słaby wygar w strzelaniu. Nie ma czym bronić artylerii. Kompletnie nie widze potencjału.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
1. 2x penetracja to zbędny koszt. Po co jednorazowy re-roll jednej kości?!?
2. Burning na flame ssie, lepiej tam dać penetrację i inżyniera w kusznikach blisko trzymać. D3 rany, Ap S6 i re-roll to baaaardzo moc!
3. Brakuje ewidentnego hita w tej armi, czyli dwóch żyrków po 80 pts za jednego
4. Hammerersi są fajnym młotem, ale brakuje "kowadła" a tym są Ironbreakerzy. W szarzy S5, sv 3+ i parry 5+ a smith da AP
(aż sprawdziłem, czy to nie post z 2010 roku)
2. Burning na flame ssie, lepiej tam dać penetrację i inżyniera w kusznikach blisko trzymać. D3 rany, Ap S6 i re-roll to baaaardzo moc!
3. Brakuje ewidentnego hita w tej armi, czyli dwóch żyrków po 80 pts za jednego
4. Hammerersi są fajnym młotem, ale brakuje "kowadła" a tym są Ironbreakerzy. W szarzy S5, sv 3+ i parry 5+ a smith da AP
(aż sprawdziłem, czy to nie post z 2010 roku)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Największy problem z lataczami. Wochowiec albo dwa standardowe pegazy DE obecnie, czyli cloak i 4+/charmed shield dość szybko zajadą górkę. Przy braku kontry z Rune of challenge / szarży z kowadła jest po prostu problem z obroną parku maszynowego - nóżki na hamcach za krótkie, żeby kontrolować przedpole. 4 bolce DE można spokojnie bronić fastami, własnymi bohaterami, etc. Tutaj strasznie się czuje brak czegokolwiek mogącego zaszarżować bez problemu na te 15"
Drugą bolączką jest magia - o ile pojedynczy uberspell można zniszczyć, to jeśli przeciwnik ma bardziej równomiernie porozkładane czary (albo kulnie ifkę na rzeczony uberspell) - robi się coraz bardziej przykro i gdiześ koło trzeciej tury budzisz się z ręką w nocniku (na zasadzie: zniszczyłem pitkę, ale teraz co turę wchodzą inne rzeczy i naprawdę kąsają). Gyrosy łatwo padają od misajli.
Aha, regimenty piechoty są istotnie bardzo twarde, ale równie łatwo jest po prostu nakarmić odginką pod nos i nigdy więcej nie musieć się o nie martwić. To 3" po swifcie na nic nie starczy.
Reasumując - armia ma kilka fatalnych MU. Pewnie ma też jakieś dobre, jak ktoś wystawi dobre cele dla dział i nie ma wystarczającej manewrowości.
Drugą bolączką jest magia - o ile pojedynczy uberspell można zniszczyć, to jeśli przeciwnik ma bardziej równomiernie porozkładane czary (albo kulnie ifkę na rzeczony uberspell) - robi się coraz bardziej przykro i gdiześ koło trzeciej tury budzisz się z ręką w nocniku (na zasadzie: zniszczyłem pitkę, ale teraz co turę wchodzą inne rzeczy i naprawdę kąsają). Gyrosy łatwo padają od misajli.
Aha, regimenty piechoty są istotnie bardzo twarde, ale równie łatwo jest po prostu nakarmić odginką pod nos i nigdy więcej nie musieć się o nie martwić. To 3" po swifcie na nic nie starczy.
Reasumując - armia ma kilka fatalnych MU. Pewnie ma też jakieś dobre, jak ktoś wystawi dobre cele dla dział i nie ma wystarczającej manewrowości.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2014, o 20:20 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak dla mnie Furek robisz corner hammer tam, gdzie jednak mozna sie więcej pobawić. Da się i bedzie z tego frajda przynajmniej dla mnie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
@Barb. Ciężko się nie zgodzić, natomiast krasnale straciły całą kontrę jaką miały na manewrowość przeciwnika (chalange i kowadło). Obecnie albo zastrzelą kowboja albo są w dupie. Nawet zwykłe harpie są mega problemem dla tej armii, bo nie ma co z nimi zrobić. Wiadomo, można przyjąć na maszynę i kontrować ale bez autohitujących organ i kowadła brzmi do gorzej. Organki z BS 5 są fajne, ale jak harpie staną w coverze, a często staną przeciwko takiej armii ponieważ nie postawimy maszyny z 3 ranami na froncie to jest to rzut na 6+ (zasięg, hard cover, skirmish) czyli dwie do piachu. Ledwo panika.
Ta armia moim zdaniem obecnie to maszyny i albo odginaczki zwane często luftwaffe albo to co złożył Jurek. Efektywnie różnić się to będzie tym czy mamy drugi klocek czy za to 450 mamy 4 lataczy.
Nie zmienia to faktu, że takie detale jak magiczna płonąca broń dla jednego inżyniera i tarcze z rune of stone by się przydały.
@Dymitr. Nie dopłacenie 10pkt za reroll jednego ranienia na klopie jest bez sensu, pamiętaj, że to można na big hita zostawić.
Ta armia moim zdaniem obecnie to maszyny i albo odginaczki zwane często luftwaffe albo to co złożył Jurek. Efektywnie różnić się to będzie tym czy mamy drugi klocek czy za to 450 mamy 4 lataczy.
Nie zmienia to faktu, że takie detale jak magiczna płonąca broń dla jednego inżyniera i tarcze z rune of stone by się przydały.
@Dymitr. Nie dopłacenie 10pkt za reroll jednego ranienia na klopie jest bez sensu, pamiętaj, że to można na big hita zostawić.
Przy paringach, gdzie przeciwnik wybierze granie na remis i schowa większość za górkami/obelsikami, klopa z przerzutem skatera, przerzutem altylerki i bs 4 waląca indirectem to jedyna rzecz która może coś zrobić imoDymitr pisze:Wiem, ze to na big hita - uważam jednak ze klopa sie po prostu nie mieści w rozpie