miasma nie dziala na random movement.wokrze pisze:Dlaczego nie działało? Znaczy te dwarfickie, tak? Bo jak rzucisz miasmę movementową (-k3 Mv) na coś co ma random movement (np. 2k6), to zasięg ruchu ma 2k6-1k3. Dlatego tu powinno mieć szarżę xk6-efekt runy sztandarowej.Grichalk pisze:Wcześniej, wszystko co działało na ruch (spowolniało, itp.) nie działało na jednostki z random movement.
I wydaje mi się, że FAQ GW to za długo - chyba chłopaki z LS będą coś musieli wykombinować. Ten sztandar to całkiem fajna opcja, żeby samemu szarżować (+1S, +1 do wyniku, negacja impactów, a przeciwnik ponosi dodatkowe ryzyko stanięcia jak d... na środku stołu...). Aha - bardzo dobrze się wpasowuje w Irondrake'i (drogi oddział jak cholera, ale dzięki temu może zaliczy dwie salwy więcej: reakcja na spaloną szarżę + dodatkowa własna tura).
random movement nie ma statystyki mv (a nawet jesli ma to z niej nie korzysta)