Pare noobowskich pytań v2
Moderator: Afro
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Re: Pare noobowskich pytań v2
Ataki dotyczą walki wręcz. W fazie strzelania model może wystrzalić tylko raz z posiadanej broni (chyba że napisano inaczej)- w przypadku ledów 1 wystrzał to K6 pocisków.
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
W Army Booku jest wyraźnie napisane jak działa strzelanie leadów.
Polecam lekturę
Polecam lekturę

Wisła Kraków.
no czytalem wlaśnie, ale ta angielszczyzna :*Sevi pisze:W Army Booku jest wyraźnie napisane jak działa strzelanie leadów.
Polecam lekturę
Dzięki wielkiemarcus_cheater pisze:Ataki dotyczą walki wręcz. W fazie strzelania model może wystrzalić tylko raz z posiadanej broni (chyba że napisano inaczej)- w przypadku ledów 1 wystrzał to K6 pocisków.



Niestety tak fajnie jest tylko w teorii, ale testujLenczek pisze:czyli mając np, 4 leadbelcherów rzucam 4x k6 i mogę mieć nawet 24 strzałyJuż mi się podobają do zamiatania śmieci

Wisła Kraków.
Czasem się okazuje że 6 to mało 

Wisła Kraków.
W teorii jest fajnie - z 4 ledów możesz mieć 24 strzały albo... 4 
Do zamiatania śmieci - moim zdaniem 3 ogrów z dodatkową bronią. Ewentualnie firebelly z zionięciem: podchodzisz od flanki i zioniesz z templata.
Szkoda mournfangów do zamiatania śmieci - oni powinni zamiatać regimenty (wpadasz od flanki).

Do zamiatania śmieci - moim zdaniem 3 ogrów z dodatkową bronią. Ewentualnie firebelly z zionięciem: podchodzisz od flanki i zioniesz z templata.
Szkoda mournfangów do zamiatania śmieci - oni powinni zamiatać regimenty (wpadasz od flanki).
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
Trójka ogrów z AHW jest świetna do takich działań 

Wisła Kraków.
Odnośnie Leadbelcherow mieliście racje
nadaja się do zamiatania, ale chyba w kuchni :d
Co gorsza, druga gra z rzędu i irongatsi mi się nie sprawdzają.....zanim zaatakują to sporo ich pada....chyba powinienem dać tam butchera z magią jelit.... dam im regenke i +1T albo coś innego żeby zwiększyć ich przeżywalność......
A maneatersi z poisonem i snajperem tak samo slabo mi się spisują....teraz zobacze ze zwiadem i stubbornem
znając życie ja źle ich wystawiam albo coś źle robię i dlatego się nie sprawdzają.... atak na budynek albo kitranie ich za górką za wiele nie daje

Co gorsza, druga gra z rzędu i irongatsi mi się nie sprawdzają.....zanim zaatakują to sporo ich pada....chyba powinienem dać tam butchera z magią jelit.... dam im regenke i +1T albo coś innego żeby zwiększyć ich przeżywalność......
A maneatersi z poisonem i snajperem tak samo slabo mi się spisują....teraz zobacze ze zwiadem i stubbornem

znając życie ja źle ich wystawiam albo coś źle robię i dlatego się nie sprawdzają.... atak na budynek albo kitranie ich za górką za wiele nie daje

zgadza sie, ale na małe pkt ~1600 średnio mi się sprawdzają...często nie miałem gdzie strzelać.... DE zagrali jakoś dziwnie, bez BSB i na jakimś dziwnym czymś co całemu oddziałowi dawało impakty, save'a dobrego... jakiś taki ołtarzyk, a na nim stała Witchka jakaś co mnie biła aż miło.... nie pamiętam nazwy, ale oddział 8 ironów + bsb + firebelly zmieliły aż miło.... stąd mój pomysł żeby dać tam maga i podrasować ironów +1T i dać im regenkę.lahire12 pisze:Manitersi z sniper poison to jedna z najlepszych możliwości są oni do wyciągania bohaterów
akurat trafiłeś na coś czego nie uszczuplisz przed walką wręcz to jest dla nas kicha, pierdyliard ataków z przerzutami+poisony, przerzuty To wound. Bonus do T za dużo nie da bo poisony i tak ranią automatycznie jedynie regenka ale na 1600pkt to wg mnie ciężko, najlepiej to omijać, szczególnie że mają frenzy albo od boku wjechać mournfangami lub ubić Wiczke na kotle. Łatwo się mówi w teorii 


Odoamar pisze:akurat trafiłeś na coś czego nie uszczuplisz przed walką wręcz to jest dla nas kicha, pierdyliard ataków z przerzutami+poisony, przerzuty To wound. Bonus do T za dużo nie da bo poisony i tak ranią automatycznie jedynie regenka ale na 1600pkt to wg mnie ciężko, najlepiej to omijać, szczególnie że mają frenzy albo od boku wjechać mournfangami lub ubić Wiczke na kotle. Łatwo się mówi w teorii
ufff...nawet nie wiesz jak bardzo mnie uszczęśliwiłeś


EDIT.
Pytanie troche z innej beczki, ale nie chce zaśmiecać......
Czy ktoś widział gdzieś w sklepie karty magii do Ogrów ? Przeszukałem już chyba wszystko...
ZERO w magazynieBrygu pisze:Np:
http://www.gnom-sklep.pl/produkt,259,kr ... gdoms.html


ehh czyli albo przepłacać na allegro, albo samemu coś zrobić...inne wyjścia nie widze....Afro pisze:Teraz najłatwiej je chyba na allegro wyhaczyć. Wszystkie armijne karty magii są sprzedawane w ilościach limitowanych i później ich nie dodrukowują.