Rozpiski Szczurze
Moderator: Hoax
Re: Rozpiski Szczurze
szczerze to cała rozpa jest słaba.
23 stormów nic nie zrobi;
Ja bym szedł albo w cc lub obronę z magią:
Jeśli seer to:
bsb stormówa; 3 klocki po 40, 40, 30 slavów; klocek 40 clanbraci z tarczami; 2x wlc 1x gutterzy. Niszczysz magią i strzelaniem resztę trzymasz do końca gry/przepychasz clanbraćmi.
23 stormów nic nie zrobi;
Ja bym szedł albo w cc lub obronę z magią:
Jeśli seer to:
bsb stormówa; 3 klocki po 40, 40, 30 slavów; klocek 40 clanbraci z tarczami; 2x wlc 1x gutterzy. Niszczysz magią i strzelaniem resztę trzymasz do końca gry/przepychasz clanbraćmi.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Stormów miałem zamiar tylko mieć do trzymania seera, raczej w defensywie. Raty i slave mieli odginać od nich. Guttersi zmiękczać od tyłu, a abomka straszyć i zabijać, to co przejdzie.
Imo rozpiska wlasnie ejst spoko - na male punkty 15 guerow i abominacja to overpower, a dziala do malo czego maja strzelac
A sztormy dla sztromow hm... w zasadzie Twoje zlozenie corow mi faktycznie bardziej pasuje
A sztormy dla sztromow hm... w zasadzie Twoje zlozenie corow mi faktycznie bardziej pasuje
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Na takie punkty WLC jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Ostatnio na turnieju w Olsztynie w pierwszej turze udało mi się zdjąć duży oddział orków wraz z 2 bohaterami.
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Guttersi taki oddział orków też powinni wybić, a na pewno uszczuplić solidnie;)
Można też wymienić abomkę na kołko plus latarkę;) Albo dwie latarki i więcej guttersów;)
W sumie rzeczywiście nie trzeba mi stormów. Clanraty powinny wystarczyć. Ale powyższego zestawieniea corów nie da rady wcisnąć, bo grubo przewyższa 300pkt. Spróbuję później wrzucić to do buildera.
Przy takim zestawieniu na pewno mi jednak spada sztormówa. Na bsbku nie wezmę, bo mi zbiera punkty poza corami. Tylko nie wiem też, czy warto brać ten flame banner na nim.
EDIT: Inżynier i Slavesi do odginania i odwlekania walki z wycofanymi clanratami z seerem i bsbkiem. Reszta (kanalarze i abomka) też ma tą walkę odwlec, ale ci już przy okazji mają siać spustoszenie;) Jak już do clanratów dojdą, to inżynier zawsze się może wyteleportować;P
Bez sztormówy, bo się nie zmieściła. Jak trzeba będzie, to ruina będzie musiała pomóc.
Wciąż się jednak zastanawiam, czy 1x15, czy 3x5... Panika fakt, ale gorzej, jak spanikują całą 15, niż 5.
Można też wymienić abomkę na kołko plus latarkę;) Albo dwie latarki i więcej guttersów;)
W sumie rzeczywiście nie trzeba mi stormów. Clanraty powinny wystarczyć. Ale powyższego zestawieniea corów nie da rady wcisnąć, bo grubo przewyższa 300pkt. Spróbuję później wrzucić to do buildera.
Przy takim zestawieniu na pewno mi jednak spada sztormówa. Na bsbku nie wezmę, bo mi zbiera punkty poza corami. Tylko nie wiem też, czy warto brać ten flame banner na nim.
EDIT: Inżynier i Slavesi do odginania i odwlekania walki z wycofanymi clanratami z seerem i bsbkiem. Reszta (kanalarze i abomka) też ma tą walkę odwlec, ale ci już przy okazji mają siać spustoszenie;) Jak już do clanratów dojdą, to inżynier zawsze się może wyteleportować;P
Bez sztormówy, bo się nie zmieściła. Jak trzeba będzie, to ruina będzie musiała pomóc.
Wciąż się jednak zastanawiam, czy 1x15, czy 3x5... Panika fakt, ale gorzej, jak spanikują całą 15, niż 5.
1 Grey Seer @ 275.0 Pts
General; Magic Level 4; Miscast Table
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Chieftain @ 88.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Warplock Pistol [8.0]
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Warlock Engineer @ 15.0 Pts
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
15 Gutter Runners @ 270.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
32+1 Clanrats @ 168.5 Pts
Light Armour; Shields; Standard; Musician; Clawleader
2x32 Skavenslaves @ 66.0 Pts
Slave Musician
Models in Army: 112
Total Army Cost: 1198.5
Po próbach gry na dwóch latarkach, dwóch kólkach i warlordzie z fellbladem, wracam do rozpiski na dzwonku, aboce, kółku i latarce. A wygląda to tak...
Będzie coś z tego (oprócz maski wypłaconej przez przeciwnika;))?
Ogólnie, zmiana ze starej rozpiski, to podmiana assasina, na chieftaina z tym samym osprzętem. W punktach za zabójce też zmiana z 6+6 guttersów, na 6+5+5. Wymianiłem też Scroll of shielding na Earthing Rod (po tym, jak ostatnio szaraka mi wsysło;)). Dałem też kilku verminów więcej, w koszcie za slavy (wcześniej miałem ich 3x40)
Będzie coś z tego (oprócz maski wypłaconej przez przeciwnika;))?
Ogólnie, zmiana ze starej rozpiski, to podmiana assasina, na chieftaina z tym samym osprzętem. W punktach za zabójce też zmiana z 6+6 guttersów, na 6+5+5. Wymianiłem też Scroll of shielding na Earthing Rod (po tym, jak ostatnio szaraka mi wsysło;)). Dałem też kilku verminów więcej, w koszcie za slavy (wcześniej miałem ich 3x40)
PS. Poniżej próbowana wcześniej, wspominana na początku, rozpiska.1 Grey Seer @ 530.0 Pts
General; Magic Level 4; Miscast Table
Skalm [30.0]
Fencer's Blades [35.0]
Earthing Rod [25.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Warlock Engineer @ 120.0 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20.0]
1 Warlock Engineer @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
1 Chieftain @ 82.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Chieftain @ 97.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Weeping Blade [30.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
6+5+5 Gutter Runners @ 108.0 Pts
44 Stormvermin @ 383.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Storm Banner [50.0]
38+35+34 Skavenslaves @
Slave Musician
Models in Army: 169
Total Army Cost: 2400.0
1 Grey Seer @ 335.0 Pts
General; Magic Level 4
Power Scroll [35.0]
Skalm [30.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 Chieftain @ 128.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Warplock Pistol [8.0]
Storm Banner [50.0]
1 Warlord @ 193.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Fell Blade [100.0]
1 Warlock Engineer @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Warlock Engineer @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
3x6 Gutter Runners @ 108.0 Pts
2x1 Doomwheel @ 150.0 Pts
2x1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
47+1 Stormvermin @ 406.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician; Fangleader
Razor Standard [45.0]
35+34+26 Skavenslaves @
Slave Musician
Models in Army: 162
Total Army Cost: 2400.0
Ma inicjatywę 6, więc może coś wypłaci. Jeden z ataków powinien wejść. Zginąć, pewnie zginie, ale może coś dużego weźmie ze sobą;)
W 100 punktach jak można lepiej złożyć? Z Ogre Blade i Charmed Shield? A może dwóch chieftainów z halabardą. Albo warlorda z pistoletem?;) Czy w ogóle odpuścić?
W 100 punktach jak można lepiej złożyć? Z Ogre Blade i Charmed Shield? A może dwóch chieftainów z halabardą. Albo warlorda z pistoletem?;) Czy w ogóle odpuścić?
Chyba będziemy mieli finalny draft, przygotowałem więc rozpę pod niego.
Co o niej sądzicie? Proszę o opinie:
Co o niej sądzicie? Proszę o opinie:
1 Grey Seer @ 535.0 Pts
General; Magic Level 4; Miscast Table
Skalm [30.0]
Earthing Rod [25.0]
Fencer's Blades [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Warlock Engineer @ 120.0 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20.0]
1 Warlock Engineer @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
1 Chieftain @ 82.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
2x10 Gutter Runners @ 360.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
43 Stormvermin @ 376.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Storm Banner [50.0]
39+35+35 Skavenslaves @ 224.0 Pts
Slave Musician
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
Models in Army: 180
Total Army Cost: 2400.0
Standard standardów, tylko bez assasina, który imo dużo daje buildowi na dzwonie. Powszechna opinia głosi, że koło jest słabe i coraz bardziej się do tej opcji zaczynam przekonywać, choć jakieś tam zastosowania na pewno może mieć. Kluczowe jest czy masz tu jakiś pomysł, czy tak wrzuciłeś do rozpy bo się mieści?
Poza tym spajki na abomie mają skrawek sensu tylko jeśli masz skrol of szilding w rozpie, a tak to imo niepotrzebny wydatek, a z HE wręcz utrudniają grę.
Przemyślałbym też te 10 gutterów. Mocy wiele i unit świetny, ale masz dwa oddziały po 180 które można wygonić za stół zwykłym D6 S4. Wtedy zawsze dochodzi jeszcze jeden czar, którego nie chcesz wpuszczać i możesz mieć problem z dispelem.
Earthing rod też nie jest imo jakiś niezbędny, bo szarak wszystko wykula z dwóch, max trzech kości. Mając tyle czarów, raczej nie będziesz używał więcej na czar.

Poza tym spajki na abomie mają skrawek sensu tylko jeśli masz skrol of szilding w rozpie, a tak to imo niepotrzebny wydatek, a z HE wręcz utrudniają grę.
Przemyślałbym też te 10 gutterów. Mocy wiele i unit świetny, ale masz dwa oddziały po 180 które można wygonić za stół zwykłym D6 S4. Wtedy zawsze dochodzi jeszcze jeden czar, którego nie chcesz wpuszczać i możesz mieć problem z dispelem.
Earthing rod też nie jest imo jakiś niezbędny, bo szarak wszystko wykula z dwóch, max trzech kości. Mając tyle czarów, raczej nie będziesz używał więcej na czar.
Dzięki,
Właśnie postanowiłem mieć 2x10 guttersów, i na nich się skupić, zamiast assasina. Wydaje mi się, że mogą lepiej potruć i zrobić większe zagrożenie, zanim assasin miałby w ogóle możliwość;)
Co do kółka, to na razie z tego co na nim grałem (wiele tego jednak nie było), spisywało mi się dobrze i byłem przeważnie zadowolony. Fakt, nie zawsze, ale podoba mi się, jak sobie tam po flance szaleje i postrzeliwuje;)
Spajki na abomce zacząłem dawać, jak mi ją eteryki zablokowały;) Jednak fakt, przy lionach znacznie utrudnia grę.
Tak samo nauczony, wsadziłem Earthing Rod, jak mi, nawet przy tych niewielu kościach, wsysło szaraka;)
Właśnie postanowiłem mieć 2x10 guttersów, i na nich się skupić, zamiast assasina. Wydaje mi się, że mogą lepiej potruć i zrobić większe zagrożenie, zanim assasin miałby w ogóle możliwość;)
Co do kółka, to na razie z tego co na nim grałem (wiele tego jednak nie było), spisywało mi się dobrze i byłem przeważnie zadowolony. Fakt, nie zawsze, ale podoba mi się, jak sobie tam po flance szaleje i postrzeliwuje;)
Spajki na abomce zacząłem dawać, jak mi ją eteryki zablokowały;) Jednak fakt, przy lionach znacznie utrudnia grę.
Tak samo nauczony, wsadziłem Earthing Rod, jak mi, nawet przy tych niewielu kościach, wsysło szaraka;)
Ostatnio w 2 turze, na trzech kościach rzuciłem ifkę elektrykiem, wessałem go, wysadziłem połowę stormverminów i do tego jeszcze 2 look outy oblałem i dwie rany na innych herosach wbiłem - shit happens.
Bez assasina oddział z dzwonem robi się zdecydowanie mniej straszny. Ok, można zadzwonić 13 i jest sporo statica, ale jest wiele rzeczy dla którym mało to robi, a te 3, czy 5A S7 AP D3W ASF może zrobić sporo różnicę.
Kółko czasem robi gry, jak mi np kiedyś ubiło kadajca, ale ten random movement dosyć utrudnia jakieś poważniejsze manewrowanie i łatwo się gdzieś głupio wrąbać, czy wbić tworząc naprawdę nieprzyjazne sytuacje.
Na eteryki masz pociski i od biedy latarkę, powinieneś je wykosić, poza tym starczy rozsądnie stawiać abomę
Mało masz argumentów na klocek WL zważywszy, że magia się ich nie ima, a tak wykluczasz ten najpoważniejszy.
Bez assasina oddział z dzwonem robi się zdecydowanie mniej straszny. Ok, można zadzwonić 13 i jest sporo statica, ale jest wiele rzeczy dla którym mało to robi, a te 3, czy 5A S7 AP D3W ASF może zrobić sporo różnicę.
Kółko czasem robi gry, jak mi np kiedyś ubiło kadajca, ale ten random movement dosyć utrudnia jakieś poważniejsze manewrowanie i łatwo się gdzieś głupio wrąbać, czy wbić tworząc naprawdę nieprzyjazne sytuacje.
Na eteryki masz pociski i od biedy latarkę, powinieneś je wykosić, poza tym starczy rozsądnie stawiać abomę

Mało masz argumentów na klocek WL zważywszy, że magia się ich nie ima, a tak wykluczasz ten najpoważniejszy.
Wcześniej zawsze grałem na assasinie i byłem bardzo zadowolony z jego usług;) Zawsze go chętnie ujrzę z powrotem, więc nikt w rozpie nie może czuć się bezpiecznym;) Na przykład to kółeczko;)
Rzeczywiście przekonałeś mnie z tą abomką. To, że dałem ją uwięzić, to był mój duży błąd, którego nie mogę powtórzyć;)
EDIT: Co sądzicie? Assasin "złożony standardowo" > Doomwheel?
Rzeczywiście przekonałeś mnie z tą abomką. To, że dałem ją uwięzić, to był mój duży błąd, którego nie mogę powtórzyć;)
EDIT: Co sądzicie? Assasin "złożony standardowo" > Doomwheel?
jak masz dzwon ze szotrmami to na WL idziesz frontalnie. Aboma zawsze z amgicznymi ale w rozpie konieczny scroll of shielding. Zamiast Roda oczywiscie
Assek > kółko
jak masz duzych gutersow to dyscyplina > fire na bsb
tyle im orozpa powinna hulać
Assek > kółko
jak masz duzych gutersow to dyscyplina > fire na bsb
tyle im orozpa powinna hulać
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Dzięki;)
Nie rozumiem tylko, czemu dyscyplina lepsza od fire na bsb?
Nie rozumiem tylko, czemu dyscyplina lepsza od fire na bsb?