Skakanie bohaterami po oddziałach i wheele kreska
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Skakanie bohaterami po oddziałach i wheele kreska
Jak bohater wychodzi z oddziału i wchodzi do drugiego to sie liczy odległość z krawedzi jednostki czy od jego umiejscowienia faktycznego
X(boh 0 0 0 chce przybyć tu 2 2 2 2 liczy się odległość od x czy od końca oddziału wiec od modelu 0
Mama kreskę zombie chce się obrócić jak na dole albo w ogolę to mierze ruch tylko przodu? Np. robiąc 3 cale w bok to dupa robi nawet z 9 cali czy się mierzy tylko przód i nie ważne tył przy kreskach?
xxxxxx
x
x
x
x
X(boh 0 0 0 chce przybyć tu 2 2 2 2 liczy się odległość od x czy od końca oddziału wiec od modelu 0
Mama kreskę zombie chce się obrócić jak na dole albo w ogolę to mierze ruch tylko przodu? Np. robiąc 3 cale w bok to dupa robi nawet z 9 cali czy się mierzy tylko przód i nie ważne tył przy kreskach?
xxxxxx
x
x
x
x
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Miałem dokładnie to samo pytanie
Jak dla mnie to wał ewidentny do operowania banshee w zombie - strzela gdzie chce.
Jak dla mnie to wał ewidentny do operowania banshee w zombie - strzela gdzie chce.
po co dodatkowy temat? pytania ogolne nie wystarczą?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
dwa razy move czyli marsz.
mierzysz odleglosc jaka przeszedl model ktory ma jak najwiecej do przejscia. w twoim wypadku beda to modele na koncu.
jesli zas chodzi o pierwsze pytanie to liczysz od modelu a nie od oddzialu.
mierzysz odleglosc jaka przeszedl model ktory ma jak najwiecej do przejscia. w twoim wypadku beda to modele na koncu.
jesli zas chodzi o pierwsze pytanie to liczysz od modelu a nie od oddzialu.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
nie zawsze jest to taki latwe. bohater moze przejść dwa razy MV, ale wchodząc do unitu staje czasem pojdzie wiecej, bo musi stanac w najblizszym (jeśli to dalej niz jego podwojony ruch) legalnym miejsce. Gdzie takowe się znajduje masz opisane w rb
Edit: proszę podawać źródło.
Furion
Edit: proszę podawać źródło.
Furion
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Najblizsze miejsce to uscislenie ls i tam gramy, sam rb nie stawia limitu wiec na 2 koniec hordy można by go wcisnac albo na czolo kreski przez 1/4 stolu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
nie wiem czy wheele (kreską) były erratowane, ale jeżeli nie to rule book mówi nam:
"When performing a wheel, the leading edge of the formation moves forward, pivoting round one of the front corners"
a zaraz później mówi jak mierzyć odległość: "When a unit performs a wheel, every model counts as having moved as far as the outer model. Zaraz pod spodem jest rysunek z przykładaniem miarki do frontowego modelu - tego który "biegnie po okręgu. Z tego by wynikało że jednak mierzy się przód kreski (RB str. 14). Dodatkowe zamieszanie może powstać kiedy zaczniemy wheelować skirmishem - kreska np. dria obróci się o 90 stopni później zreformuje żeby wszystkie patrzyły do przodu i ruszy dalsze 8,5 cala. trocę to dziwne. Czy podane przeze mnie fragmenty były erratowane/uściślane/Faq-owane itd?
"When performing a wheel, the leading edge of the formation moves forward, pivoting round one of the front corners"
a zaraz później mówi jak mierzyć odległość: "When a unit performs a wheel, every model counts as having moved as far as the outer model. Zaraz pod spodem jest rysunek z przykładaniem miarki do frontowego modelu - tego który "biegnie po okręgu. Z tego by wynikało że jednak mierzy się przód kreski (RB str. 14). Dodatkowe zamieszanie może powstać kiedy zaczniemy wheelować skirmishem - kreska np. dria obróci się o 90 stopni później zreformuje żeby wszystkie patrzyły do przodu i ruszy dalsze 8,5 cala. trocę to dziwne. Czy podane przeze mnie fragmenty były erratowane/uściślane/Faq-owane itd?
skirmish nie wheeluje
faq mowi jak ruszasz skirmish
masz dozwolony zasieg 2xM i w tym zasiegu przestawiasz oddzial tak zeby model nie przekroczyl 2xM tyle, nie ma wheelow
ale fakt, że rysunek jest dosyc jednoznaczny, że liczenie ruchu jest od zewnętrznego modelu z 1 szeregu a nie z ostatniego
faq mowi jak ruszasz skirmish
masz dozwolony zasieg 2xM i w tym zasiegu przestawiasz oddzial tak zeby model nie przekroczyl 2xM tyle, nie ma wheelow
ale fakt, że rysunek jest dosyc jednoznaczny, że liczenie ruchu jest od zewnętrznego modelu z 1 szeregu a nie z ostatniego
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Podręcznik, strona 97, paragraf joining a unit.
Oprócz tego uściślenia sędziowskie i odpowiedni punkt o bohaterach dołączających do oddziałów.
pozdrawiam
Furion
Oprócz tego uściślenia sędziowskie i odpowiedni punkt o bohaterach dołączających do oddziałów.
pozdrawiam
Furion