DoW 1400pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

DoW 1400pkt

Post autor: GreatTaurus »

rozpiska na turniej, gdzie obowiązują m.in. poniższe zasady:
ZASADY KOMPOZYCJI ARMII
· Żaden bohater nie może się powtarzać. Sztandar Bitewny traktujemy jako inny typ herosa.
· Żaden oddział w armii nie może się powtarzać (sloty podwójne, jak np. balista też nie mogą być dublowane.)

Jak wynika z powyższego największym zagrożeniem jeśli chodzi o magię mogą być TK (1inkantacja z licza, jedna z prince) i imperium (warrior priest + mag + ewentualne boundy). To i tak wciąż niewiele, w związku z czym rezygnuję z caddy'ego.

rozpiska:

1. Paymaster (horse, barding, HA, shield, pike of remas, bright helm of myrmidia) (120pkt)
2. Mercenary Captain (pegaz, HA, shield, brace of pistols of sartosa, enchanted shield) (139pkt)
3. Asarnil i jego smoczek (460pkt)
4. Volandzi x 8 (267pkt)
5. Mengile x 9 (344pkt)
6. Lekka kawa z muzykiem (70pkt)

razem 1400pkt.

Nie mam nic, co by miało siedzieć w miejscu. Wszystko leci do przodu. Asarnil ściąga na siebie ogień przeciwnika, dając miejsce Volandom i Kapitanowi. Mengile na małe punkty też mogą się sprawdzić (+100pkt za wybicie lub break dowolnego unitu na te punkty to sporo).
Paymaster z Pike of Remas siedzi w Volandach, bo to oni mają zaszarżować, a nie ktoś ich.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Nie zapomnij jeszcze o możliwościach zielonych:
- szaman gobasów
- szaman nocnych gobasów
- orczy szaman
- szaman dzikich orków

To daje możliwość 8PD i 2 Boundów spellów

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

DaBossa wiem. właśnie gadałem z kimś od zielonych... do piątku jeszcze trochę czasu, więc przemyślę sprawę, zobaczę, kto się zgłosił itp. ryzyk fizyk.

ODPOWIEDZ