rozpiska na turniej, gdzie obowiązują m.in. poniższe zasady:
ZASADY KOMPOZYCJI ARMII
· Żaden bohater nie może się powtarzać. Sztandar Bitewny traktujemy jako inny typ herosa.
· Żaden oddział w armii nie może się powtarzać (sloty podwójne, jak np. balista też nie mogą być dublowane.)
Jak wynika z powyższego największym zagrożeniem jeśli chodzi o magię mogą być TK (1inkantacja z licza, jedna z prince) i imperium (warrior priest + mag + ewentualne boundy). To i tak wciąż niewiele, w związku z czym rezygnuję z caddy'ego.
rozpiska:
1. Paymaster (horse, barding, HA, shield, pike of remas, bright helm of myrmidia) (120pkt)
2. Mercenary Captain (pegaz, HA, shield, brace of pistols of sartosa, enchanted shield) (139pkt)
3. Asarnil i jego smoczek (460pkt)
4. Volandzi x 8 (267pkt)
5. Mengile x 9 (344pkt)
6. Lekka kawa z muzykiem (70pkt)
razem 1400pkt.
Nie mam nic, co by miało siedzieć w miejscu. Wszystko leci do przodu. Asarnil ściąga na siebie ogień przeciwnika, dając miejsce Volandom i Kapitanowi. Mengile na małe punkty też mogą się sprawdzić (+100pkt za wybicie lub break dowolnego unitu na te punkty to sporo).
Paymaster z Pike of Remas siedzi w Volandach, bo to oni mają zaszarżować, a nie ktoś ich.
DoW 1400pkt
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
DaBossa wiem. właśnie gadałem z kimś od zielonych... do piątku jeszcze trochę czasu, więc przemyślę sprawę, zobaczę, kto się zgłosił itp. ryzyk fizyk.