Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Siema!
Pytanie, czy biorąc charmed shield i dwuraka można skasować hita w walce wręcz? Dawniej na pewno nie byłoby to możliwe, ale teraz nie jest to już dla mnie takie jasne
Pozdro!
Pytanie, czy biorąc charmed shield i dwuraka można skasować hita w walce wręcz? Dawniej na pewno nie byłoby to możliwe, ale teraz nie jest to już dla mnie takie jasne
Pozdro!
Teraz też nie można
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
a wypróbuj takie złożenie i powiedz jak ci się tym grało:Kordelas pisze:Moje Euro:
Arcykapłan Świątyni Sigmara 228 pkt
-koń w kropierzu
-tarcza
-Van Horstmann's speculum
-Magiczna Ciężka zbroja Ward 4+
-Miecz Fear
Arcykapłan Świątyni Sigmara
-koń w kropierzu
-Van Horstmann's Speculum
-Sword of Anti-Heroes
-Enchanted Shield
-Dawnstone
Chyba trochę lepsze jak na genka.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
to chyba oczywiste,że ma ciężką zbroję.Kordelas pisze:Save na 3+ ?
Podejrzewam ,że nie dopisałeś ciężkiej zbroi.
Kiedyś zapewne wypróbuje
sv1+ z rerollem, z miecza zazwyczaj plusy do siły i ataków jeżeli wjedziesz nim w regon z bohaterami (im więcej tym lepiej) i lusterko, - to chyba obecnie najmocniejsze złożenie lektora, które w challenge'u kroi nawet dużego wampira.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
+1Stan pisze:IMO bez warda na 4+ sporo traci. W pojedynku z wampirem obrywasz z S7(4+3 od ogre blade), czyli pancerz masz na 5+, chyba wolę już bić z mniejszą siłą i mieć tego warda na 4+.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
a wampir ma 2 ataki z lusterka + ewentualnie jeszcze 1 lub 2 jak wejdą pierwsze z inicjatywą lektorka, biorę to na klatę bo lektor wówczas ma co najmniej 6 ataków z siłą co najmniej 6 z inicjatywą 7 - czyli wampek traci przeżuty z asfStan pisze:IMO bez warda na 4+ sporo traci. W pojedynku z wampirem obrywasz z S7(4+3 od ogre blade), czyli pancerz masz na 5+, chyba wolę już bić z mniejszą siłą i mieć tego warda na 4+.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2014, o 21:21 przez rob, łącznie zmieniany 2 razy.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Racja, +3 ma wampir z giant blade, ale klepacza się składa raczej bez warda a z jak największą siłą. Wtedy IMO lepszy 5+ AS i 4+ ward niż 5+ AS z przerzutem.
Zresztą ward działa na snajperki itd. na które nie ma AS, także przerzut AS < ward 4+. Osobiście wolę dać reroll AS na bsb, który ma mniej punktów na przedmioty.
Zresztą ward działa na snajperki itd. na które nie ma AS, także przerzut AS < ward 4+. Osobiście wolę dać reroll AS na bsb, który ma mniej punktów na przedmioty.
przeciwko snajperkom jest obsidian lodestone na innym bohaterze ale nie chcę się licytować - to tylko propozycja, któa według mnie jest lepszym wyborem, testowane...Stan pisze:Racja, +3 ma wampir z giant blade, ale klepacza się składa raczej bez warda a z jak największą siłą. Wtedy IMO lepszy 5+ AS i 4+ ward niż 5+ AS z przerzutem.
Zresztą ward działa na snajperki itd. na które nie ma AS, także przerzut AS < ward 4+. Osobiście wolę dać reroll AS na bsb, który ma mniej punktów na przedmioty.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
10 przykazań imperialnej rozpiski
Jeżeli nie masz BSB z conajmniej AS 2+ reroll - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli wystawiasz pape bez wozka i bez dwóch + magów - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli armia kręci się wokół jednego herosa super młota lub super kowadła - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli twój Wizard jeździ na koniu w naporowym oddziale lub solo - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli polegasz na artylerii bez inżyniera - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli wystawiasz jedną sztukę artylerii - to widz, że dzieje się źle
Jeżeli w twojej rozpisce strata 25% punktów rozwala cały misterny plan - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli z góry zakładasz zwycięstwo dzięki, super założeniu taktycznemu, genialnemu manewrowi, combo breakerowi - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli liczysz na dobre rzuty i nie robisz math hammera z zaokrągleniem w dół - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli nie masz możliwości zapewnienia ochrony antymagicznej dla conajmniej dwóch jednostek przez dwie tury - to wiedz, że dzieje się źle
3 prawa stołu
Jeżeli twój przeciwnik będzie chciał coś wyeliminować, to zrobi to.
W kluczowym momencie gry rzucasz "1", lub twój przeciwnik "6"
Grając od początku na remis robisz 12:8 lub lepiej, grając od początku na "maskę" ugrywasz ją w formie 0:20
Jeżeli nie masz BSB z conajmniej AS 2+ reroll - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli wystawiasz pape bez wozka i bez dwóch + magów - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli armia kręci się wokół jednego herosa super młota lub super kowadła - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli twój Wizard jeździ na koniu w naporowym oddziale lub solo - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli polegasz na artylerii bez inżyniera - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli wystawiasz jedną sztukę artylerii - to widz, że dzieje się źle
Jeżeli w twojej rozpisce strata 25% punktów rozwala cały misterny plan - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli z góry zakładasz zwycięstwo dzięki, super założeniu taktycznemu, genialnemu manewrowi, combo breakerowi - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli liczysz na dobre rzuty i nie robisz math hammera z zaokrągleniem w dół - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli nie masz możliwości zapewnienia ochrony antymagicznej dla conajmniej dwóch jednostek przez dwie tury - to wiedz, że dzieje się źle
3 prawa stołu
Jeżeli twój przeciwnik będzie chciał coś wyeliminować, to zrobi to.
W kluczowym momencie gry rzucasz "1", lub twój przeciwnik "6"
Grając od początku na remis robisz 12:8 lub lepiej, grając od początku na "maskę" ugrywasz ją w formie 0:20
Jedno działo (bez na przykład drugiego na tanku) to pomyłka - sam wiesz, że więcej ugra dodatkowa 5tka KOSzymon pisze:No mega odział każdy z moich przeciwników go olewał i koncentrował się by nie dostać flany od demisi ;DDuke pisze:Szymon pisze:Ja gram
Altar +3 magów lighta(DS PS mr3 )
BSB z GW standardowy
Ziomek z koroną i 1+asv
12RG
14IC(+1m)
2x3 demisi
działo
30 sperów z czempionem i muzykiem
no mówiłem Ci że RG są niezłe : )
Ci Reiksguard Knights FCG ? I czy mniej niż 12 da radę...
Wystawiasz ich 4x3 czy 3x4 ?
Etam. Nie gram wózkiem, mój bsb ma sv 4+, mam jedną sztukę artylerii bez inżyniera i jakoś idzie :painuin pisze:10 przykazań imperialnej rozpiski
Jeżeli nie masz BSB z conajmniej AS 2+ reroll - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli wystawiasz pape bez wozka i bez dwóch + magów - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli armia kręci się wokół jednego herosa super młota lub super kowadła - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli twój Wizard jeździ na koniu w naporowym oddziale lub solo - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli polegasz na artylerii bez inżyniera - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli wystawiasz jedną sztukę artylerii - to widz, że dzieje się źle
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Karli ale jedi triki z kostkami się nie licząKarli pisze:Etam. Nie gram wózkiem, mój bsb ma sv 4+, mam jedną sztukę artylerii bez inżyniera i jakoś idzie :painuin pisze:10 przykazań imperialnej rozpiski
Jeżeli nie masz BSB z conajmniej AS 2+ reroll - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli wystawiasz pape bez wozka i bez dwóch + magów - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli armia kręci się wokół jednego herosa super młota lub super kowadła - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli twój Wizard jeździ na koniu w naporowym oddziale lub solo - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli polegasz na artylerii bez inżyniera - to wiedz, że dzieje się źle
Jeżeli wystawiasz jedną sztukę artylerii - to widz, że dzieje się źle
Karli pisze: Etam. Nie gram wózkiem, mój bsb ma sv 4+, mam jedną sztukę artylerii bez inżyniera i jakoś idzie :p
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.