Parowe mistrzostwa Krakowa 01-02.05.2014 Kraków 2xEURO

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Re: Parowe mistrzostwa Krakowa 01-02.05.2014 Kraków 2xEURO

Post autor: Dymitr »

@Spawn bzdury opowiadasz. Ta edycja jest napisana na granie circa 3k pts. Magia jest dobrze dopasowana - ale jeśli chcecie potworków magicznych to spoko - ja się dostosuje.

4x eko diabeł nie wchodzi, i jak dobrze pokombinujesz, będziesz wiedział why
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Przypominam, że jest zakaz dublowania armii, z wyjatkiem klimatycznych buildów które trzeba zgłosić do zaakceptowania.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

tym bardziej magię na 2d6 ustawcie - po ludzku. Nie bawcie się w ar.com ;)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Jak chcecie klimatycznie, to zróbcie OPEN.

Awatar użytkownika
^Karpiu^
Kretozord
Posty: 1614
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: ^Karpiu^ »

Juz może lelepiej wrzucić po prostu reguły ze Storm of Magic czy może dodatek poszedł w zapomnienie :D

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Dydu, mozecie temat wiatrów przemyśleć?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

+1
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Do poniedziałku poedam finalne ograniczenia.

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

Przemyslcie i zostawcie 3d6. Bedzie fajnie!
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Czy można grać samemu 2 armiami?
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Qc + Goblin, armie się dograja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

X.Maciek pisze:Czy można grać samemu 2 armiami?
Można

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Będziemy grać na 3d6 PD, skrajne to DD

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Ogłoszenie dalej dopuszcza sojusze dobro/zło jako trusted, czy tak pozostanie?

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Tak zostaje, nie widzę powodu ograniczania częsci mocnych paringów kiedy druga część i tak będzie dopuszczona, oraz odbierania przyjemności z gry graczą DE/SKV.

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Dydu pisze:Tak zostaje, nie widzę powodu ograniczania częsci mocnych paringów kiedy druga część i tak będzie dopuszczona, oraz odbierania przyjemności z gry graczą DE/SKV.

Psioczycie na przegiętą magię na 2400 . Teraz na stole jest 4800, przy tym obecna magia (2k6 na sojusz) nie jest już przegięta. Format sam ją lekko balansuje. Zwiększając ilość PD tylko zachwiejecie równowagą przy stosunku PD/DD

Jak ktoś będzie chciał grać na spamie magów, żeby mieć większy wybór czarów, musi się liczy ze słabym rzutem na wiatry magii. Trzeba będzie uważniej stawać do CC, bo wszystkiego nie da się wzmocnić magią.
Limit 12 PD dodatkowo ogranicza magie, dając przeciwnikowi większe szanse wygenerowanie dodatkowych DD chanelami, co też przełoży się na zmniejszenie przegiętej magii przy tych punktach.

Ot, takie drobne uwagi od kogoś, kto grywał na format 5K + i ani razu nie kombinował z wiatrami magii.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Szkoda, to już ostatecznie? Kwestię de i sk popieram ale sojusz de i he jako trusted jakoś tak nie fajnie wygląda.

Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

(...)
• Apart from Winds of Magic, an army may only generate up to 4 additional Power or Dispel Dice per magic phase (including channelling). Any extra dice above this is discarded and lost.(...)
Tomb Kings (2700)
(...)
May generate up to 3 Power Dice
Przewiduję absencję TK na turnieju :mrgreen:
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
DARKwolfDOG
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DARKwolfDOG »

Czy zagrałby ktoś ze mną w parze gram SK

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

4 na pare, max dwie na armie, przy czym jeżeli armia ma inaczej w ograniczeniach to może 3 (jak np. TK)

ODPOWIEDZ