Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
Moderator: Yudokuno
Re: Szybkie pytania? Szybka odpowiedz!
Czy uciekająca hydra może korzystac z zasady "...Another Takes its Place"?
Oddział działa wyśmienicie, choć oczywiście wszystkiego nie pokroi, ale S4 to już coś, na monstery i piechotę, jak dla mnie trzeba tam jeszcze wpakować herosa z dużą siłą i ładnym opakowaniem aczkolwiek warto bowiem w większości przypadków dają radę. Klocek w max punktach zawsze, a czy z AP czy z inna szmatą lub tylko zwykłą to już kwestia upodobań grającegoVeXel pisze:Jak to teraz wygląda z BG w przoprzedniej ed. max 20 modeli działało na - teraz s3 dupy nie urywa, moze takie 10 do blokowania itp... ?
Triclinium Thoruniensis
Opis zasady nie wskazuje że nie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
Lore Attribute naszego Lore - Dark Magic - Spiteful Conjuration.
If Hex, Direct Damage, Magic Missle casting roll includes any duble (...) or treble (...) target suffers additional 2D6 (...) or 3D6 z S1.
Dwa pytania:
1. Co się dzieje, jeśli jeden casting roll to na przykład: 2, 2, 4, 4, 4 ? Zadaje 3D6 hitów, czy 2D6 i 3D6? Prawdopodobnie tylko 3D6 ale wolę się upewnić.
2. Teraz ważniejsze - co się dzieje, jeśli rzucam HEX spell na jednostkę, która walczy wręcz i wypada mi jakiś dublet? Jednostka ta dostaje 2D6 hitów z S1 mimo tego, że jest związana walką wręcz?
Z góry dzięki za pomoc.
If Hex, Direct Damage, Magic Missle casting roll includes any duble (...) or treble (...) target suffers additional 2D6 (...) or 3D6 z S1.
Dwa pytania:
1. Co się dzieje, jeśli jeden casting roll to na przykład: 2, 2, 4, 4, 4 ? Zadaje 3D6 hitów, czy 2D6 i 3D6? Prawdopodobnie tylko 3D6 ale wolę się upewnić.
2. Teraz ważniejsze - co się dzieje, jeśli rzucam HEX spell na jednostkę, która walczy wręcz i wypada mi jakiś dublet? Jednostka ta dostaje 2D6 hitów z S1 mimo tego, że jest związana walką wręcz?
Z góry dzięki za pomoc.
Impossible is nothing.
1. Tylko 3D6.MatthewKorona pisze:Lore Attribute naszego Lore - Dark Magic - Spiteful Conjuration.
If Hex, Direct Damage, Magic Missle casting roll includes any duble (...) or treble (...) target suffers additional 2D6 (...) or 3D6 z S1.
Dwa pytania:
1. Co się dzieje, jeśli jeden casting roll to na przykład: 2, 2, 4, 4, 4 ? Zadaje 3D6 hitów, czy 2D6 i 3D6? Prawdopodobnie tylko 3D6 ale wolę się upewnić.
2. Teraz ważniejsze - co się dzieje, jeśli rzucam HEX spell na jednostkę, która walczy wręcz i wypada mi jakiś dublet? Jednostka ta dostaje 2D6 hitów z S1 mimo tego, że jest związana walką wręcz?
Z góry dzięki za pomoc.
2. Tak
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Pytanie numer jeden dla bardziej doświadczonych Mistrz na rydwanie ma w podręczniku głównym sprzeczne informacje czyli podlega zasadom dla rydwanu (chodzi tu o przejęcie T5) ale podlega też zasadom dosiadania potwora (2 osobne charakterystyki) Które jest nadrzędne, mistrz na rydwanie z T5 i czy idąc za ciosem ma to też zastosowanie w przypadku Hagi na kotle (który też jest rydwanem)
"Miej bsb i liderki 10 na jaszczurach... bądź nimi głupi trzy tury z rzędu"
Bad Luck Bila
Bad Luck Bila
Hejka!
1. Czy Death Hag tworzy z kotłem jedność z 7 woundami, czy po prostu na nim "jedzie" i podlega takim samym zasadom jak Seer na dzwonie lub heros na smoku?
2. Czy kocioł może się ruszać? Co daje kocioł oddziałom?
3. Czy Dark Riders po wzięciu tarcz nadal są Fast Cavalery?
4. Jak działa Rptr crossbow?
5. Jaką podstawkę ma kocioł?
Pozdr
1. Czy Death Hag tworzy z kotłem jedność z 7 woundami, czy po prostu na nim "jedzie" i podlega takim samym zasadom jak Seer na dzwonie lub heros na smoku?
2. Czy kocioł może się ruszać? Co daje kocioł oddziałom?
3. Czy Dark Riders po wzięciu tarcz nadal są Fast Cavalery?
4. Jak działa Rptr crossbow?
5. Jaką podstawkę ma kocioł?
Pozdr
MOLON LAVE
1. Ona na nim jedzie. Co masz konkretnie na myśli?
2. Tak. Napędza go Nienawiść khaine'a co więcej może wykonać marsz. Tak bardzo Khaine jest wkur... żądny krwi wroga
3. Tak. Fast wynika z zasady DS, przez co bohaterowie dopakowani na as 1+ mają fasta
4. 24 cale zasięgu, AP, 2xmulti.
Ja mam inne pytanie, czy zostało ostatecznie uściślone działanie kotła? W sensie, czy przerzuty wondów działają na bolce oraz czy działa ta zasada na oddziały? czy jednostki w oddziałach, ale 6 calach od kotła.
2. Tak. Napędza go Nienawiść khaine'a co więcej może wykonać marsz. Tak bardzo Khaine jest wkur... żądny krwi wroga
3. Tak. Fast wynika z zasady DS, przez co bohaterowie dopakowani na as 1+ mają fasta
4. 24 cale zasięgu, AP, 2xmulti.
Ja mam inne pytanie, czy zostało ostatecznie uściślone działanie kotła? W sensie, czy przerzuty wondów działają na bolce oraz czy działa ta zasada na oddziały? czy jednostki w oddziałach, ale 6 calach od kotła.
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
5. 100x60 mm
Co do kolejnego pytania, jest zapis - "Friendly Models with Murderous Prowess special rule in units within 6" re-roll all failed To Wounds rolls."
Czyli - przyjazne modele z zasadą specjalną MP w jednostkach, które są 6 cali od Kotła (...)
Wystarczy, że jest 6 cali od Kotła do jednego modelu w jednostce --> cała jednostka ma przerzuty wszystkich zranień.
Chyba się nie mylę?
Nie wiem czy zostało uściślone, ale w każdym razie jeśli Murderous Prowess działa tylko w walce wręcz, to analogicznie przerzuty wszystkich zranień powinny działać tylko w walce wręcz.Ja mam inne pytanie, czy zostało ostatecznie uściślone działanie kotła? W sensie, czy przerzuty wondów działają na bolce oraz czy działa ta zasada na oddziały? czy jednostki w oddziałach, ale 6 calach od kotła.
Co do kolejnego pytania, jest zapis - "Friendly Models with Murderous Prowess special rule in units within 6" re-roll all failed To Wounds rolls."
Czyli - przyjazne modele z zasadą specjalną MP w jednostkach, które są 6 cali od Kotła (...)
Wystarczy, że jest 6 cali od Kotła do jednego modelu w jednostce --> cała jednostka ma przerzuty wszystkich zranień.
Chyba się nie mylę?
Impossible is nothing.
Teoretycznie tak, a praktycznie można wysnuć inną interpretacje moc kotła(jako, że jest uber) działa zarówno na strzelanie i walkę. Co by stanowiło rozszerzenie zasady MP. Chociaż interpretacja z samą walką wydaje się być zgodna z wykładnią funkcjonalną tzw. zamierzeniem zasady MP.Nie wiem czy zostało uściślone, ale w każdym razie jeśli Murderous Prowess działa tylko w walce wręcz, to analogicznie przerzuty wszystkich zranień powinny działać tylko w walce wręcz.
Przy drugiej kwestii byłby na samym początku dwie interperetacje. Modele w 6 calach dostają przerzuty, co jakby neguje dalej słowo "unit" oraz druga opcja, że modele w całych oddziałach tzn. cały oddział dostaje przerzuty nawet, jeśli x model jest dalej niż 6 cali.
A jako, że były to sporne kwestie, to jestem ciekaw czy jakiś władczy organ, jak LS względnie GW to uściśliło
uscislenia pisze:Cauldron of Blood: Strenght of Khaine
Zasada ta działa tylko na rzuty dotyczące Close Combat.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A