Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Tylko ze jak działa nie strzelają to nie tylko przez missfire
Kula może jeszcze nie dolecieć / klasyczna gałka na zranienie / ward np na głupiej 6 czy 5 / regenka / 1 na ilość ran
A czasami masz turę żeby zestrzelić smoka/ chimerę / demona itd itd żeby nie wszedł ci w armie jak w masło
I to mnie właśnie najbardziej irytuje ze się bierze te 3 działa żeby coś robiły a one nie potrafią zrobić nic kiedy ich potrzebujesz jednocześnie trzeba je brać bo jak by ich nie brać to jeszcze bardziej bez sensu bo jednak zmieniają chociażby wystawienie przeciwnika
Kula może jeszcze nie dolecieć / klasyczna gałka na zranienie / ward np na głupiej 6 czy 5 / regenka / 1 na ilość ran
A czasami masz turę żeby zestrzelić smoka/ chimerę / demona itd itd żeby nie wszedł ci w armie jak w masło
I to mnie właśnie najbardziej irytuje ze się bierze te 3 działa żeby coś robiły a one nie potrafią zrobić nic kiedy ich potrzebujesz jednocześnie trzeba je brać bo jak by ich nie brać to jeszcze bardziej bez sensu bo jednak zmieniają chociażby wystawienie przeciwnika
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2014, o 20:22 przez Eltharion, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Świetne zdanie.Eltharion pisze:I to mnie właśnie najbardziej irytuje ze się bierze te 3 działa żeby coś robiły a one nie potrafią zrobić nic kiedy ich potrzebujesz jednocześnie musząc je brać bo jak by ich nie brać to jeszcze bardziej bez sensu bo jednak zmieniają chociażby wystawienie przeciwnika
Odstawcie artyleryleryjkę i rzucajcie k6 - i wyrzućcie kostki gw do kosza- rzucają o 20% więcej 1,2 niż zwykłe kości... Jak masz 3 działa to tylko woch zrobi "all in" . Musisz mądrze wybierać cele i pamiętać że na 3 działa zaliczysz jedno przebicie
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Haha, też mam teorie spiskową dotyczącą artyleryjki i używam zwykłej k6PiotrB pisze:Odstawcie artyleryleryjkę i rzucajcie k6 - i wyrzućcie kostki gw do kosza- rzucają o 20% więcej 1,2 niż zwykłe kości... Jak masz 3 działa to tylko woch zrobi "all in" . Musisz mądrze wybierać cele i pamiętać że na 3 działa zaliczysz jedno przebicie
rafixator pisze:Haha, też mam teorie spiskową dotyczącą artyleryjki i używam zwykłej k6PiotrB pisze:Odstawcie artyleryleryjkę i rzucajcie k6 - i wyrzućcie kostki gw do kosza- rzucają o 20% więcej 1,2 niż zwykłe kości... Jak masz 3 działa to tylko woch zrobi "all in" . Musisz mądrze wybierać cele i pamiętać że na 3 działa zaliczysz jedno przebicie
Imo ja mam taką czerwoną scaterkę od gw - na 100 rzutów 70 hitów... trzy razy to sprawdzałem (jak gram z kolegami to mówią żebym ją schował ) Nic z nią nie robiłem!.... kostka kostce nie równa ...dlatego za każdym razem na działo rzucam inną .... muszę powiedzieć że mam przyzwoitą skuteczność w strzelaniu. Inna sprawa że jak nie widać sensownych celów to po prostu nie strzelam .... więc i nie wybucham A z tego co czasem widzę to wielu imperialnych graczy strzela np. do fasta z działa bo nie ma innych celów. "przecież to tylko 17 % na misfire" mówią...tylko albo aż!
Jak ostatnio grałem z Krasnoludami to zacząłem bitwę i zdjąłem mu z magii organki i 3 maszyny z dział w pierwszej turze (każde działo trafiło i zabiło) i już nie miałem w co strzelać (żyrki się pochowały), więc próbowałem ubić króla w hamcach - skończyło się tak że 3 działa mi wybuchły w 2 fazy strzelania na tych marnych próbach
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Wczoraj na turnieju działa mnie mocno zawiodły. KWestia rzutów. Trudno.
Postanowiłem jednak spróbować zmienić styl rozpisek. Nudzą mnie już i zbyt denerwują oddziały kawalerii z bohaterami po 1000+ pkt
Arcykapłan Świątyni Sigmara 304 pkt
-War Altar
-Magiczny Ciężki Pancerz Ward 4+
-tarcza
Lord czarodziej (światło) 245 pkt
-Talisman of Preservation
-4 level
Czarodziej bitewny (światło) 90 pkt
-Dispel scroll
Czarodziej bitewny (światło) 65 pkt
Kapitan Imperium 141 pkt
-pegaz
-pełna zbroja płytowa
-Charmed shield
-Dragonbane game
-Miecz +1 Siły
Kapitan Imperium BSB 148 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone
Witch hunter 55 pkt
-2 pistolety
Rycerze WK 12x 330 pkt
-FCG
Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk
Halabardnicy 22x 162 pkt
-FCG
Łucznicy 5x 35 pkt
Łucznicy 5x 35 pkt
Demigryfy 5x 310 pkt
-muzyk ,chorąży
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
I powstało coś takiego. Rady chętnię przyjmę. Powiem szczerze ,że żałuję braku Hellblastera i wolałbym 2x3 demigryfy ,no ale cóż - Euro to Euro.
Postanowiłem jednak spróbować zmienić styl rozpisek. Nudzą mnie już i zbyt denerwują oddziały kawalerii z bohaterami po 1000+ pkt
Arcykapłan Świątyni Sigmara 304 pkt
-War Altar
-Magiczny Ciężki Pancerz Ward 4+
-tarcza
Lord czarodziej (światło) 245 pkt
-Talisman of Preservation
-4 level
Czarodziej bitewny (światło) 90 pkt
-Dispel scroll
Czarodziej bitewny (światło) 65 pkt
Kapitan Imperium 141 pkt
-pegaz
-pełna zbroja płytowa
-Charmed shield
-Dragonbane game
-Miecz +1 Siły
Kapitan Imperium BSB 148 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone
Witch hunter 55 pkt
-2 pistolety
Rycerze WK 12x 330 pkt
-FCG
Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk
Halabardnicy 22x 162 pkt
-FCG
Łucznicy 5x 35 pkt
Łucznicy 5x 35 pkt
Demigryfy 5x 310 pkt
-muzyk ,chorąży
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
I powstało coś takiego. Rady chętnię przyjmę. Powiem szczerze ,że żałuję braku Hellblastera i wolałbym 2x3 demigryfy ,no ale cóż - Euro to Euro.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
nie wiem po co ci te piatki łuczników, nie lepiej wsadzić kilku rycerzy albo 10 halabardników za te 70pkt ?
Po pierwsze odignaczki ,po drugie można ich wykorzystać do kilku akcji sabotażowych (np. wejście w manglera )Kacpi 1998 pisze:nie wiem po co ci te piatki łuczników, nie lepiej wsadzić kilku rycerzy albo 10 halabardników za te 70pkt ?
5 demigryfów to nic?rafixator pisze:Moim zdaniem nie masz nic w tej armii oprocz 3 dzial i banishmentu jak nie zaczniesz to masz 1 ture magi i strzelania a potem płyniesz sadze ze szybko sie zniechecisz do takiej rozpiski
Więc co według Ciebie jest takiego w Imperium ,co broni przed "popłynięciem"?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
odginanie to słaby pomysł ale zastosowanie manglerowo fanatykowe mnie przkonuje
a jak trafisz na morze skinków i tak popłyniesz
a jak trafisz na morze skinków i tak popłyniesz
Piątki łuków są genialne, pozwalają odgiąć w kosmos jakiś mocny oddział, co daje dodatkową turę ostrzału i magii w niego. Za te punkty warto.
Masz 682pkt w core, IMO zamień halabardy na włócznie (w tej ilości i tak służą tylko trzymaniu magów), za zaoszczędzone punkty daj jakieś przedmioty na bohaterów, np. power stone na dużym magu i sceptre of stability na małym, wzmocnisz w ten sposób magię. Fajny jest też OTS na BSB, zwłaszcza że klockiem kawalerii będziesz raczej polował na coś grubszego.
Charmed shielda przerzuciłbym na księdza, a na pegazie wsadził helm of ratslayer aby mieć fear i AS 1+.
Masz 682pkt w core, IMO zamień halabardy na włócznie (w tej ilości i tak służą tylko trzymaniu magów), za zaoszczędzone punkty daj jakieś przedmioty na bohaterów, np. power stone na dużym magu i sceptre of stability na małym, wzmocnisz w ten sposób magię. Fajny jest też OTS na BSB, zwłaszcza że klockiem kawalerii będziesz raczej polował na coś grubszego.
Charmed shielda przerzuciłbym na księdza, a na pegazie wsadził helm of ratslayer aby mieć fear i AS 1+.
Żaden wałeczek, nie grałem tym itemem ani razu, po prostu na wczorajszym turnieju się z nim spotkałem na dużym magu i uznałem za dosyć przydatny - gdy nie wyjdzie nam zbicie mocnego czaru, te dodatkowe d6 może uratować sporo punktów. W takim razie na dużym power stone albo sceptr of stability, szkoda nie brać jakiegoś arcane jak mamy możliwość.
Jak dla mnie scepter to mega kluczowy przedmiot. Daje naprawdę duży komfort przy dispelowaniu.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki