Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Eltharion »

Tylko ze jak działa nie strzelają to nie tylko przez missfire
Kula może jeszcze nie dolecieć / klasyczna gałka na zranienie / ward np na głupiej 6 czy 5 / regenka / 1 na ilość ran
A czasami masz turę żeby zestrzelić smoka/ chimerę / demona itd itd żeby nie wszedł ci w armie jak w masło
I to mnie właśnie najbardziej irytuje ze się bierze te 3 działa żeby coś robiły a one nie potrafią zrobić nic kiedy ich potrzebujesz jednocześnie trzeba je brać bo jak by ich nie brać to jeszcze bardziej bez sensu bo jednak zmieniają chociażby wystawienie przeciwnika
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2014, o 20:22 przez Eltharion, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Eltharion pisze:I to mnie właśnie najbardziej irytuje ze się bierze te 3 działa żeby coś robiły a one nie potrafią zrobić nic kiedy ich potrzebujesz jednocześnie musząc je brać bo jak by ich nie brać to jeszcze bardziej bez sensu bo jednak zmieniają chociażby wystawienie przeciwnika
Świetne zdanie.
Obrazek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Odstawcie artyleryleryjkę i rzucajcie k6 - i wyrzućcie kostki gw do kosza- rzucają o 20% więcej 1,2 niż zwykłe kości... :) Jak masz 3 działa to tylko woch zrobi "all in" . Musisz mądrze wybierać cele i pamiętać że na 3 działa zaliczysz jedno przebicie :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

PiotrB pisze:Odstawcie artyleryleryjkę i rzucajcie k6 - i wyrzućcie kostki gw do kosza- rzucają o 20% więcej 1,2 niż zwykłe kości... :) Jak masz 3 działa to tylko woch zrobi "all in" . Musisz mądrze wybierać cele i pamiętać że na 3 działa zaliczysz jedno przebicie :)
Haha, też mam teorie spiskową dotyczącą artyleryjki i używam zwykłej k6 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

nie potrafią zrobić nic - to Ci się udało :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

rafixator pisze:
PiotrB pisze:Odstawcie artyleryleryjkę i rzucajcie k6 - i wyrzućcie kostki gw do kosza- rzucają o 20% więcej 1,2 niż zwykłe kości... :) Jak masz 3 działa to tylko woch zrobi "all in" . Musisz mądrze wybierać cele i pamiętać że na 3 działa zaliczysz jedno przebicie :)
Haha, też mam teorie spiskową dotyczącą artyleryjki i używam zwykłej k6 :)

Imo ja mam taką czerwoną scaterkę od gw - na 100 rzutów 70 hitów... trzy razy to sprawdzałem (jak gram z kolegami to mówią żebym ją schował :D ) Nic z nią nie robiłem!.... kostka kostce nie równa :)...dlatego za każdym razem na działo rzucam inną .... muszę powiedzieć że mam przyzwoitą skuteczność w strzelaniu. Inna sprawa że jak nie widać sensownych celów to po prostu nie strzelam .... więc i nie wybucham :) A z tego co czasem widzę to wielu imperialnych graczy strzela np. do fasta z działa bo nie ma innych celów. "przecież to tylko 17 % na misfire" mówią...tylko albo aż!
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Jak nie ma do czego strzelac to ja strzelam do bohaterow to zawsze 17% ze nie zda LoS :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Bez przesady Piotr ja tez nie strzelam jak nie ma do czego. Gorzej jak jest a te bydlęta nie strzelają :mrgreen:
Tez zauważyłem ze lepiej nie rzucać kostka GW :P
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Jak ostatnio grałem z Krasnoludami to zacząłem bitwę i zdjąłem mu z magii organki i 3 maszyny z dział w pierwszej turze (każde działo trafiło i zabiło) i już nie miałem w co strzelać (żyrki się pochowały), więc próbowałem ubić króla w hamcach - skończyło się tak że 3 działa mi wybuchły w 2 fazy strzelania na tych marnych próbach :P
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Misfire to przecież nie automatyczny wybuch, przecież trzeba potem rzucić jeszcze 1-2 aby działo wybuchło. Szansa na to, że stracimy decydując się strzelić, wynosi nie 17% a 5,(5)%.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Wczoraj na turnieju działa mnie mocno zawiodły. KWestia rzutów. Trudno.
Postanowiłem jednak spróbować zmienić styl rozpisek. Nudzą mnie już i zbyt denerwują oddziały kawalerii z bohaterami po 1000+ pkt

Arcykapłan Świątyni Sigmara 304 pkt
-War Altar
-Magiczny Ciężki Pancerz Ward 4+
-tarcza

Lord czarodziej (światło) 245 pkt
-Talisman of Preservation
-4 level

Czarodziej bitewny (światło) 90 pkt
-Dispel scroll

Czarodziej bitewny (światło) 65 pkt

Kapitan Imperium 141 pkt
-pegaz
-pełna zbroja płytowa
-Charmed shield
-Dragonbane game
-Miecz +1 Siły

Kapitan Imperium BSB 148 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone

Witch hunter 55 pkt
-2 pistolety

Rycerze WK 12x 330 pkt
-FCG

Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk

Halabardnicy 22x 162 pkt
-FCG

Łucznicy 5x 35 pkt
Łucznicy 5x 35 pkt

Demigryfy 5x 310 pkt
-muzyk ,chorąży

Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt



I powstało coś takiego. ;) Rady chętnię przyjmę. Powiem szczerze ,że żałuję braku Hellblastera i wolałbym 2x3 demigryfy ,no ale cóż - Euro to Euro.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

nie wiem po co ci te piatki łuczników, nie lepiej wsadzić kilku rycerzy albo 10 halabardników za te 70pkt ?

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Moim zdaniem nie masz nic w tej armii oprocz 3 dzial i banishmentu jak nie zaczniesz to masz 1 ture magi i strzelania a potem płyniesz sadze ze szybko sie zniechecisz do takiej rozpiski
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Kacpi 1998 pisze:nie wiem po co ci te piatki łuczników, nie lepiej wsadzić kilku rycerzy albo 10 halabardników za te 70pkt ?
Po pierwsze odignaczki ,po drugie można ich wykorzystać do kilku akcji sabotażowych (np. wejście w manglera ;) )
rafixator pisze:Moim zdaniem nie masz nic w tej armii oprocz 3 dzial i banishmentu jak nie zaczniesz to masz 1 ture magi i strzelania a potem płyniesz sadze ze szybko sie zniechecisz do takiej rozpiski
5 demigryfów to nic? :)
Więc co według Ciebie jest takiego w Imperium ,co broni przed "popłynięciem"?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

odginanie to słaby pomysł ale zastosowanie manglerowo fanatykowe mnie przkonuje :)
a jak trafisz na morze skinków i tak popłyniesz :lol2:

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Piątki łuków są genialne, pozwalają odgiąć w kosmos jakiś mocny oddział, co daje dodatkową turę ostrzału i magii w niego. Za te punkty warto.
Masz 682pkt w core, IMO zamień halabardy na włócznie (w tej ilości i tak służą tylko trzymaniu magów), za zaoszczędzone punkty daj jakieś przedmioty na bohaterów, np. power stone na dużym magu i sceptre of stability na małym, wzmocnisz w ten sposób magię. Fajny jest też OTS na BSB, zwłaszcza że klockiem kawalerii będziesz raczej polował na coś grubszego.
Charmed shielda przerzuciłbym na księdza, a na pegazie wsadził helm of ratslayer aby mieć fear i AS 1+.

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

sceptr of stability nie działa na małym magu, bo dispelujesz zawsze dużym żeby mieć +4 wyczuwam drobny wałeczek
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Żaden wałeczek, nie grałem tym itemem ani razu, po prostu na wczorajszym turnieju się z nim spotkałem na dużym magu i uznałem za dosyć przydatny - gdy nie wyjdzie nam zbicie mocnego czaru, te dodatkowe d6 może uratować sporo punktów. W takim razie na dużym power stone albo sceptr of stability, szkoda nie brać jakiegoś arcane jak mamy możliwość.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Jak dla mnie scepter to mega kluczowy przedmiot. Daje naprawdę duży komfort przy dispelowaniu.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

ODPOWIEDZ