ETC 2014

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Re: ETC 2014

Post autor: misha »

trochę drastyczne posunięcie, ale można ich zrozumieć chyba
ciekawe czy jakiś jeszcze zespół ma odwagę powiedzieć "dość"
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Sranie w banie.
Obstawiam, że Draft nie miał dla nich praktycznie żadnego znaczenia, po prostu nie zebrali składu, tylko sobie taką pseudowymówkę znaleźli.
"Jak już nie jedziemy, bo szkoda nam wakacje spędzać 2gi raz w Serbii, to przysrajmy się do Draftu, który nam nie pasuje.
Co nam szkodzi, może za 2 lata dzięki temu będzie bardziej po naszemu?"

Btw, jedynym krajem który głosował przeciw Draftowi 3.5 jest Kanada. Która też nie jedzie :mrgreen:

Komu prawdziwie zależy, to pojedzie bez względu na to czy w DoChu moze wystawić 7 czy 8 BoN, a Orki na 2500 a nie na 2600, itd.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

3.5 klepnięty, Lidder czyń honory:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 64&start=0

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ale jadą po malcie za ten tekst o zboostowanych czarach :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Mhm, Shino on rampage :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

alez czemu nie? przeciez on sie sam prosil o to :P

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Shino pisze:alez czemu nie? przeciez on sie sam prosil o to :P
Jemu też należy się!

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

emmmm nie wiem czy jestem ślepy ale chyba grając demonami na ETC można wziąć ten gift co tworzy murek...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nom. przegiecie. dosc. wielkie nie

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

nie no po prostu wydawało mi się, że do tej pory on był zbanowany...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...


Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Fajnie, że ci się chciało, na pewno je wypróbuję. Szkoda, że nie wrzuciłeś tego dwa tygodnie wcześniej to byśmy je na BOBie wypróbowali.

Feedback:
- piszesz, że nie chcesz cornerhammera natomiast stół nr 1, prawy górny róg to jest ideał cornerhammera. Nic nie blokuje LOSa dla maszynek typu cannon, ustawiasz armię za laskiem, jeziorkiem, płotkiem i atakujący ma albo -1 do hita, albo brak steadfasta w lesie i jeziorze a do tego jeszcze dangerousy... Zabrałbym z stamtąd płotek i dał go gdzieś na środek stołu.
- stół nr 2, płotek 6cali od środka górki może oznaczać że na niektórych terenach będą na siebie zachodzić. No i dziwna koncepcja jednostki na górce za płotkiem..
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

super mapki, nr 7 taka dziwna tylko
Obrazek

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Karli pisze: - piszesz, że nie chcesz cornerhammera natomiast stół nr 1, prawy górny róg to jest ideał cornerhammera. Nic nie blokuje LOSa dla maszynek typu cannon, ustawiasz armię za laskiem, jeziorkiem, płotkiem i atakujący ma albo -1 do hita, albo brak steadfasta w lesie i jeziorze a do tego jeszcze dangerousy... Zabrałbym z stamtąd płotek i dał go gdzieś na środek stołu.
Cornerhammer nie jest wynikiem zlego rozmieszczenia terenow. Sa paringi, w ktorych przy dowolnych teranach i tak trzeba zaczynac w rogu.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Kalesoner pisze:super mapki, nr 7 taka dziwna tylko
Czyżby były na DMP :) ? Ja tez osobiście je wysoko oceniam

Co do terenów - chodzi o to, zeby patelni było mniej
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

nie wykluczam :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Mapki fajne, inicjatywa świetna, ale mam pewne zastrzeżenia:
mapka
1) Nie podobają mi się te tereny w prawym górnym rogu. Wszystko w jednej linii, co sprawia, że po deployu, nie trzeba się nigdzie ruszać, aby mieć i płotek i las i i jeziorko np. do zdjęcia steadfasta. imo ja bym wywalił stamtąd płotek, i przeniósł bardziej na środek, ponieważ tam tworzy się pusta strefa bez terenów.
2) przenieść ten płotek z przed wzgórza, W ogóle to jedna strona ma za dużo los-blokerów dla dużych potworków, a druga tylko domek na 19' co sprawia, że rzut na stronę może za bardzo wpłynąć na na niektóre gry. [gracz u góry może schować potworki za domkiem/górką i przemieszczać się od los-blokeru do kolejnego, a gracz na dole od pierwszej tury jest w dupie- moze tam przenieść ten płotek?]

3) IMO za dużo lasów. 2 są ok więcej, za bardzo faworyzuje skirmishowe armie i osłabia te klockowe. Moze zamiast jednego lasu ruinki/pole?

4) Dlaczego tu jest 8 terenów a na pozostałych 7? IMO trochę ich za dużo/za bardzo naćkane. Może wywal las po prawej, i przenieś tam ruiny?

5)Ok, ale przeniósłbym ruinki bliżej środka węższej osi stołu.

6) Naprawdę spoko mimo 8 terenów

7) za blisko siebie te tereny, co tworzy puste placki szczególnie w prawej dolnej ćwiartce. - IMO do poprawy

8)całkiem, całkiem;)

pzdr, i mam nadzieje że trochę pomogłem.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Janus pisze:Mapki fajne, inicjatywa świetna, ale mam pewne zastrzeżenia:
mapka
1) Nie podobają mi się te tereny w prawym górnym rogu. Wszystko w jednej linii, co sprawia, że po deployu, nie trzeba się nigdzie ruszać, aby mieć i płotek i las i i jeziorko np. do zdjęcia steadfasta. imo ja bym wywalił stamtąd płotek, i przeniósł bardziej na środek, ponieważ tam tworzy się pusta strefa bez terenów.
2) przenieść ten płotek z przed wzgórza, W ogóle to jedna strona ma za dużo los-blokerów dla dużych potworków, a druga tylko domek na 19' co sprawia, że rzut na stronę może za bardzo wpłynąć na na niektóre gry. [gracz u góry może schować potworki za domkiem/górką i przemieszczać się od los-blokeru do kolejnego, a gracz na dole od pierwszej tury jest w dupie- moze tam przenieść ten płotek?]

3) IMO za dużo lasów. 2 są ok więcej, za bardzo faworyzuje skirmishowe armie i osłabia te klockowe. Moze zamiast jednego lasu ruinki/pole?

4) Dlaczego tu jest 8 terenów a na pozostałych 7? IMO trochę ich za dużo/za bardzo naćkane. Może wywal las po prawej, i przenieś tam ruiny?

5)Ok, ale przeniósłbym ruinki bliżej środka węższej osi stołu.

6) Naprawdę spoko mimo 8 terenów

7) za blisko siebie te tereny, co tworzy puste placki szczególnie w prawej dolnej ćwiartce. - IMO do poprawy

8)całkiem, całkiem;)

pzdr, i mam nadzieje że trochę pomogłem.
Ty mapek nie rozkminiaj tylko się wytłumacz, dlaczego cię w pt nie było :/
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Fajne mapki. Wydają się proWochowe. Natomiast liczba jeziorek jest zaskakująca :)

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Dół mapki nr 5 strasznie dziwny. Dwa lasy w rogacha wystawiając się na środku wszystko zasłania góra.

ODPOWIEDZ