ETC 2014
Moderator: swieta_barbara
Re: ETC 2014
trochę drastyczne posunięcie, ale można ich zrozumieć chyba
ciekawe czy jakiś jeszcze zespół ma odwagę powiedzieć "dość"
ciekawe czy jakiś jeszcze zespół ma odwagę powiedzieć "dość"
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sranie w banie.
Obstawiam, że Draft nie miał dla nich praktycznie żadnego znaczenia, po prostu nie zebrali składu, tylko sobie taką pseudowymówkę znaleźli.
"Jak już nie jedziemy, bo szkoda nam wakacje spędzać 2gi raz w Serbii, to przysrajmy się do Draftu, który nam nie pasuje.
Co nam szkodzi, może za 2 lata dzięki temu będzie bardziej po naszemu?"
Btw, jedynym krajem który głosował przeciw Draftowi 3.5 jest Kanada. Która też nie jedzie
Komu prawdziwie zależy, to pojedzie bez względu na to czy w DoChu moze wystawić 7 czy 8 BoN, a Orki na 2500 a nie na 2600, itd.
Obstawiam, że Draft nie miał dla nich praktycznie żadnego znaczenia, po prostu nie zebrali składu, tylko sobie taką pseudowymówkę znaleźli.
"Jak już nie jedziemy, bo szkoda nam wakacje spędzać 2gi raz w Serbii, to przysrajmy się do Draftu, który nam nie pasuje.
Co nam szkodzi, może za 2 lata dzięki temu będzie bardziej po naszemu?"
Btw, jedynym krajem który głosował przeciw Draftowi 3.5 jest Kanada. Która też nie jedzie
Komu prawdziwie zależy, to pojedzie bez względu na to czy w DoChu moze wystawić 7 czy 8 BoN, a Orki na 2500 a nie na 2600, itd.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
3.5 klepnięty, Lidder czyń honory:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 64&start=0
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 64&start=0
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jemu też należy się!Shino pisze:alez czemu nie? przeciez on sie sam prosil o to
Fajnie, że ci się chciało, na pewno je wypróbuję. Szkoda, że nie wrzuciłeś tego dwa tygodnie wcześniej to byśmy je na BOBie wypróbowali.
Feedback:
- piszesz, że nie chcesz cornerhammera natomiast stół nr 1, prawy górny róg to jest ideał cornerhammera. Nic nie blokuje LOSa dla maszynek typu cannon, ustawiasz armię za laskiem, jeziorkiem, płotkiem i atakujący ma albo -1 do hita, albo brak steadfasta w lesie i jeziorze a do tego jeszcze dangerousy... Zabrałbym z stamtąd płotek i dał go gdzieś na środek stołu.
- stół nr 2, płotek 6cali od środka górki może oznaczać że na niektórych terenach będą na siebie zachodzić. No i dziwna koncepcja jednostki na górce za płotkiem..
Feedback:
- piszesz, że nie chcesz cornerhammera natomiast stół nr 1, prawy górny róg to jest ideał cornerhammera. Nic nie blokuje LOSa dla maszynek typu cannon, ustawiasz armię za laskiem, jeziorkiem, płotkiem i atakujący ma albo -1 do hita, albo brak steadfasta w lesie i jeziorze a do tego jeszcze dangerousy... Zabrałbym z stamtąd płotek i dał go gdzieś na środek stołu.
- stół nr 2, płotek 6cali od środka górki może oznaczać że na niektórych terenach będą na siebie zachodzić. No i dziwna koncepcja jednostki na górce za płotkiem..
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Cornerhammer nie jest wynikiem zlego rozmieszczenia terenow. Sa paringi, w ktorych przy dowolnych teranach i tak trzeba zaczynac w rogu.Karli pisze: - piszesz, że nie chcesz cornerhammera natomiast stół nr 1, prawy górny róg to jest ideał cornerhammera. Nic nie blokuje LOSa dla maszynek typu cannon, ustawiasz armię za laskiem, jeziorkiem, płotkiem i atakujący ma albo -1 do hita, albo brak steadfasta w lesie i jeziorze a do tego jeszcze dangerousy... Zabrałbym z stamtąd płotek i dał go gdzieś na środek stołu.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Czyżby były na DMP ? Ja tez osobiście je wysoko oceniamKalesoner pisze:super mapki, nr 7 taka dziwna tylko
Co do terenów - chodzi o to, zeby patelni było mniej
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Mapki fajne, inicjatywa świetna, ale mam pewne zastrzeżenia:
mapka
1) Nie podobają mi się te tereny w prawym górnym rogu. Wszystko w jednej linii, co sprawia, że po deployu, nie trzeba się nigdzie ruszać, aby mieć i płotek i las i i jeziorko np. do zdjęcia steadfasta. imo ja bym wywalił stamtąd płotek, i przeniósł bardziej na środek, ponieważ tam tworzy się pusta strefa bez terenów.
2) przenieść ten płotek z przed wzgórza, W ogóle to jedna strona ma za dużo los-blokerów dla dużych potworków, a druga tylko domek na 19' co sprawia, że rzut na stronę może za bardzo wpłynąć na na niektóre gry. [gracz u góry może schować potworki za domkiem/górką i przemieszczać się od los-blokeru do kolejnego, a gracz na dole od pierwszej tury jest w dupie- moze tam przenieść ten płotek?]
3) IMO za dużo lasów. 2 są ok więcej, za bardzo faworyzuje skirmishowe armie i osłabia te klockowe. Moze zamiast jednego lasu ruinki/pole?
4) Dlaczego tu jest 8 terenów a na pozostałych 7? IMO trochę ich za dużo/za bardzo naćkane. Może wywal las po prawej, i przenieś tam ruiny?
5)Ok, ale przeniósłbym ruinki bliżej środka węższej osi stołu.
6) Naprawdę spoko mimo 8 terenów
7) za blisko siebie te tereny, co tworzy puste placki szczególnie w prawej dolnej ćwiartce. - IMO do poprawy
8)całkiem, całkiem;)
pzdr, i mam nadzieje że trochę pomogłem.
mapka
1) Nie podobają mi się te tereny w prawym górnym rogu. Wszystko w jednej linii, co sprawia, że po deployu, nie trzeba się nigdzie ruszać, aby mieć i płotek i las i i jeziorko np. do zdjęcia steadfasta. imo ja bym wywalił stamtąd płotek, i przeniósł bardziej na środek, ponieważ tam tworzy się pusta strefa bez terenów.
2) przenieść ten płotek z przed wzgórza, W ogóle to jedna strona ma za dużo los-blokerów dla dużych potworków, a druga tylko domek na 19' co sprawia, że rzut na stronę może za bardzo wpłynąć na na niektóre gry. [gracz u góry może schować potworki za domkiem/górką i przemieszczać się od los-blokeru do kolejnego, a gracz na dole od pierwszej tury jest w dupie- moze tam przenieść ten płotek?]
3) IMO za dużo lasów. 2 są ok więcej, za bardzo faworyzuje skirmishowe armie i osłabia te klockowe. Moze zamiast jednego lasu ruinki/pole?
4) Dlaczego tu jest 8 terenów a na pozostałych 7? IMO trochę ich za dużo/za bardzo naćkane. Może wywal las po prawej, i przenieś tam ruiny?
5)Ok, ale przeniósłbym ruinki bliżej środka węższej osi stołu.
6) Naprawdę spoko mimo 8 terenów
7) za blisko siebie te tereny, co tworzy puste placki szczególnie w prawej dolnej ćwiartce. - IMO do poprawy
8)całkiem, całkiem;)
pzdr, i mam nadzieje że trochę pomogłem.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Ty mapek nie rozkminiaj tylko się wytłumacz, dlaczego cię w pt nie było :/Janus pisze:Mapki fajne, inicjatywa świetna, ale mam pewne zastrzeżenia:
mapka
1) Nie podobają mi się te tereny w prawym górnym rogu. Wszystko w jednej linii, co sprawia, że po deployu, nie trzeba się nigdzie ruszać, aby mieć i płotek i las i i jeziorko np. do zdjęcia steadfasta. imo ja bym wywalił stamtąd płotek, i przeniósł bardziej na środek, ponieważ tam tworzy się pusta strefa bez terenów.
2) przenieść ten płotek z przed wzgórza, W ogóle to jedna strona ma za dużo los-blokerów dla dużych potworków, a druga tylko domek na 19' co sprawia, że rzut na stronę może za bardzo wpłynąć na na niektóre gry. [gracz u góry może schować potworki za domkiem/górką i przemieszczać się od los-blokeru do kolejnego, a gracz na dole od pierwszej tury jest w dupie- moze tam przenieść ten płotek?]
3) IMO za dużo lasów. 2 są ok więcej, za bardzo faworyzuje skirmishowe armie i osłabia te klockowe. Moze zamiast jednego lasu ruinki/pole?
4) Dlaczego tu jest 8 terenów a na pozostałych 7? IMO trochę ich za dużo/za bardzo naćkane. Może wywal las po prawej, i przenieś tam ruiny?
5)Ok, ale przeniósłbym ruinki bliżej środka węższej osi stołu.
6) Naprawdę spoko mimo 8 terenów
7) za blisko siebie te tereny, co tworzy puste placki szczególnie w prawej dolnej ćwiartce. - IMO do poprawy
8)całkiem, całkiem;)
pzdr, i mam nadzieje że trochę pomogłem.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.