NoWE (zbiór plot str. 113)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Re: NoWE (zbiór plot str. 73)

Post autor: Dastor »

Mam podobne odczucia. Ta piechota jest przeraźliwie słaba. Do tego jest w specach. Raczej rzadko się ją będzie spotykać na stołach. Na szczęście wiele innych unitów jest bardzo spoko :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Dębek pisze:Driady mają 1 więcej Tafa i Inicjatywy niż demonetki, do tego hate.
Demonetki mają za to 1 więcej ruchu, WSa i jeden lepszego warda niż driady, do tego AP.
Obie jednostki kosztują 11 pkt, obie niewystawiane z prostego powodu: w obu armiach są w corach znacznie lepsze rzeczy.

Cały czas zastanawiam się czym WE będą się biły? Bohaterów klepaczy złożyć się nie da, bo sytuacyjne wardy poszły się kochać, a pancerza jak nie było tak nie ma.
Driady nie wejdą kosztem łuczników, którzy będą teraz dużo kosztować. Siła 3 też dupy nie urywa.
Drwale fajni ale papierowi.
Wildzi z pieprznięciem, ale z frenzy.
Treekiny na tle innych MI wyglądają słabo.

Ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce.
No niestety - dobre strzelanie, ale wszystko strasznie papierowe. Często będzie to wyglądało jak zabawa w "złap mnie jeśli potrafisz". Jeżeli jakaś armie złapie, to może być przykro.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Milutki
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: Milutki »

@Dębek
Ja tam stawiam na wildów. Po to są fastem i mają vanguarda żeby ich czasem tyłkiem do przeciwnika ustawić + mają 9 Ld. Można jeszcze BSB dołożyć na koniku. Będzie bolała konieczność gonienia, ale jakoś damy radę, Bloodcrusherzy też przecież grają.
Obrazek

Awatar użytkownika
syrius
Chuck Norris
Posty: 572
Lokalizacja: Bastion

Post autor: syrius »

Taka moja niewiedza jeśli chodzi o edycję, ale ciekawi mnie, czy jest jakiś przedmiot który powoduje, że czujemy do przeciwnika fear? Kombinuję w drugą stronę z drwalami (co zrobić by ciągle mieli 2 ataki ;)). #-o :wink:

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Już to rozkminiałem-> Death magic :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Im to ten szał nie przeszkadza, w końcu mają 8/9 ld wiec spokojnie sie mogą powstrzymać.
Co to ma do rzeczy?

Wpadasz, łamiesz, musisz gonić, overrunować, a potem sam nie masz flee od kontry.
Nie mozesz już bezpiecznie operować z dala od BsB. Oczywiście są tacy co ryzykują, ale potem się słyszy, że "przecież zdawałem statystycznie, a tu klops i wpadłem w diabła, odbiłem się, on mnie zagonił i w swojej miał dzięki temu szarżę na moją skarbonę z magiem i bsb".
Fakt że 4s to mało, ale to nadal tanki, z możliwością boosta z magii w cenie 135pkt za 3, więc imho nie jest źle jeśli chodzi o oddział do dobijania resztek po strzelaniu, prawda ;) ?
45/model. Trochę dużo jak na unit do dobijania resztek. :wink:
Zasadniczy problem treekinów tkwi IMO w zasadzie flamable. Tam gdzie inne MI tracą dopiero regenę tam treekiny tracą 2x więcej woundów. Auuć!
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2014, o 12:51 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

syrius pisze:Taka moja niewiedza jeśli chodzi o edycję, ale ciekawi mnie, czy jest jakiś przedmiot który powoduje, że czujemy do przeciwnika fear? Kombinuję w drugą stronę z drwalami (co zrobić by ciągle mieli 2 ataki ;)). #-o :wink:
Nawet jeśli 2 ataki to nadal mamy siłę 5, z praktycznie zerowym save.

Jak dla mnie w tej armii będą liczyć się przede wszystkim łuki, partyzantka (Glade Riders, Wide Riders, sisterki, waye i orły) no i piękna magia. Na początku kusiło mnie, żeby kupić sobie 3 boxy tej piechoty, ale coraz bardziej od tego odchodzę :)

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Milutki pisze:@Dębek
Ja tam stawiam na wildów. Po to są fastem i mają vanguarda żeby ich czasem tyłkiem do przeciwnika ustawić + mają 9 Ld. Można jeszcze BSB dołożyć na koniku. Będzie bolała konieczność gonienia, ale jakoś damy radę, Bloodcrusherzy też przecież grają.
Zgadzam się. Nie mniej jednak to będą chyba małe unity. Co do bloodków, to dziwnym trafem jak gram na Woch to oni schodzą w pierwszej kolejności. :wink:

Osobiście wolałbym mniejszy a bardziej kontrolowany wygar na wildach. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Apropo bodkinów -

bolec 70 pkt
70/17=4,1

Ekhym ..... coś mi nie halo. Najlepsze strzelanie? No nie wiem. Faktycznie bardzo ładnie strzelają waye - ale kosztuja wpizdu.
Modele są cudne, ale serio jakoś tego nie widzę - wildzie sa fajni, ale ich odstrzeli byle co i to brutalnie .... całą resztę modeli również. No właśnie wszystko jest super, ale ten koszt punktowy na wszystkim morduje .... Zasady do wardancerów to nie wiem kto ukłądał - przecież ich cokolwiek pokara co ma sensowny AS/jest tansze i ma duzo atakow. Ani nie pełnią roli wiczek w DE ani nie pelnia roli rozkrecaczy puszek. I kosztuja 17 pkt. I na wszystko jak patrze to sie o te punkciki rozbija - driadki za 9/10 pkt by nagle okazały się grywalne, eternale za 9/10 również. A za punktami idzie elastyczność armii.

Z tego wszystkiego maidens of the thorn wygladają najsensowniej. Tyle, że to support a nie bicie.

Na bank na plus magia - bo będzie solidna.

Herosów nie widze - HE/DE maja fajne zbroje i wardy to przeżyją to swoje t3. Herosi WE ani nie powalczą ..... ani nie postrzelają.

Z tego co widać to: konwent wayów, jakis lvl 4 (moze nawet treeman (lol wtf)), pestki w core(i to niekoniecznie z -3AS) a reszte to dopychanie WR/maidenkami/GR. Moze klocek driadek. Mam bardzo mieszane uczucia. Pamiętam WE z super ciekawymi driadkami z aspektami, WD z wysoką ceną ale sensownym skillem (pamiętacie - tura kończy się remisem), albo pierdolnięciem 3A s4, drzewkiem z treewhackiem (swojego czasu wyjątkowy skill) i pestkami, które były zawsze, mniej karające, ale i puszek było jakby nieco mniej.
Dębek pisze:
Milutki pisze:@Dębek
Ja tam stawiam na wildów. Po to są fastem i mają vanguarda żeby ich czasem tyłkiem do przeciwnika ustawić + mają 9 Ld. Można jeszcze BSB dołożyć na koniku. Będzie bolała konieczność gonienia, ale jakoś damy radę, Bloodcrusherzy też przecież grają.
Zgadzam się. Nie mniej jednak to będą chyba małe unity. Co do bloodków, to dziwnym trafem jak gram na Woch to oni schodzą w pierwszej kolejności. :wink:

Osobiście wolałbym mniejszy a bardziej kontrolowany wygar na wildach. :wink:
Przy tym co wiemy to i tak i tak raczej będziemy musieli się bić tymi wildami.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2014, o 13:08 przez wrogu, łącznie zmieniany 1 raz.

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

Bo w nowym AB faktycznie nie ma kim się bić.
Na razie jedyna sensowna taktyka jaka mi się nasuwa, to wysnajpować magów, wystrzelać ile się da armii przeciwnika i dorżnąć w ostatnich turach mając przewagę w magii.
Pytanie tylko czy się zdąży, zanim cała ta partyzantka sama nie spłynie od magii i ostrzału. Nie ma żadnego arcane'a boostujacego obrone przeciwmagiczną. bez ciekawych wardów i save'ów na bohaterów. w ogóle te magiczne przedmioty są totalnie z czapy.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

To overrunowanie boli, bardzo, mimo wszystko chyba jednak takie piąteczki będą konieczne - 15 A, S5, z asfem + 5 A S4 koników za 130 pkt może się okazać nie do przecenienia.

Całości jeszcze nie widziałem ale z tego co widzę podobają mi się waye, łuki (najpewniej będę brał 1 unit z -3 i 1 z flamingiem, reszta goła, ze względu na koszt), sisterki (to nie locki ale wygląda bardzo fajnie), warhawki.

Ogólnie wygląda to na armie skrojoną pod mój styl gry - dużo strzelania, magii i unikanie walki :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Dastor pisze:Już to rozkminiałem-> Death magic :wink:
augmentu nie rzucisz na przeciwnika

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Sisterkom do locków brakuje lat świetlnych, ale 10 na taxi dla kadry wydaje się super opcją.
Ja cory dzieliłbym chyba przez cenę łucznika z poisonem. Jednym dawał BoEF i muzyka, pozostałym samych muzyków. Do tego 2x orzeł, 2x wildzi, 2x10 wayów (drogo, ale cóż, może to moje bretońskie zboczenie), mag lord konno scroll i MR3, bsb konny z hodą. Może jak zostanie dość pkt dałbym kloc tych rangerów. Niech już oni dobijają to czego łuki nie ustrzeliły.
Mam skrzywioną bretońską perspektywę i pewnie dlatego takie właśnie unity. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

to luki moga miec magiczny sztandar? wydawalo mi sie, ze nie moga. nie mozesz tez powtarzac strzal na oddzialach raczej, wiec poison zostaje albo na fascie albo na scoutach.

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

Jeśli 130 pkt rozkręci jakiś oddział to rybka mi na prawdę, czy overanują czy nie :lol2: \

Generalnie jak patrze na ogół booka jest dobrze. Nawet bardzo.
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

czy baby na jeleniach maja +1 do casta z lasu?

czy dobrze mi sie wydaje, czy kiedy rangerzy chcą mieć przerzuty 1 i walke z 3 szeregów to muszeą się liczyć z brakiem stedfasta?
Obrazek

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Shino pisze:to luki moga miec magiczny sztandar? wydawalo mi sie, ze nie moga. nie mozesz tez powtarzac strzal na oddzialach raczej, wiec poison zostaje albo na fascie albo na scoutach.
Pierwsze słyszę o tym. No ale możliwe. Chciałbym już dostać tego booka bo dużo niejasności mam do rozwiania.
A niedziela jeszcze tak daleko! :P

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

baby są jedynym oddziałem bez tego bonusu
i tak dobrze ci się wydaje aczkolwiek jest to raczej marginalne w ich przypadku bo albo zmiażdżą wroga i będą wygrywać kombaty albo będzie bieda

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Jacobs pisze:Jeśli 130 pkt rozkręci jakiś oddział to rybka mi na prawdę, czy overanują czy nie :lol2: \

Generalnie jak patrze na ogół booka jest dobrze. Nawet bardzo.
Graj orkami. Tam dopiero wszystko żyje własnym życiem. Będzie Pan zadowolony. :wink:

@Shino, trochę lipa.
W takim razie chyba trza dać 1 wayów, 1 z ogniem, 1 z -3 do save, 1 poison :wink: Dla każdego coś miłego. :wink:
Obrazek
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

20 z poisonem, 20 z multiplem
2 unity suk na rogaczach
smok ze spiryt słordem i jedymy :D
Obrazek

Zablokowany