NoWE (zbiór plot str. 113)
Moderator: Gremlin
Re: NoWE (zbiór plot str. 73)
Mam podobne odczucia. Ta piechota jest przeraźliwie słaba. Do tego jest w specach. Raczej rzadko się ją będzie spotykać na stołach. Na szczęście wiele innych unitów jest bardzo spoko
No niestety - dobre strzelanie, ale wszystko strasznie papierowe. Często będzie to wyglądało jak zabawa w "złap mnie jeśli potrafisz". Jeżeli jakaś armie złapie, to może być przykro.Dębek pisze:Driady mają 1 więcej Tafa i Inicjatywy niż demonetki, do tego hate.
Demonetki mają za to 1 więcej ruchu, WSa i jeden lepszego warda niż driady, do tego AP.
Obie jednostki kosztują 11 pkt, obie niewystawiane z prostego powodu: w obu armiach są w corach znacznie lepsze rzeczy.
Cały czas zastanawiam się czym WE będą się biły? Bohaterów klepaczy złożyć się nie da, bo sytuacyjne wardy poszły się kochać, a pancerza jak nie było tak nie ma.
Driady nie wejdą kosztem łuczników, którzy będą teraz dużo kosztować. Siła 3 też dupy nie urywa.
Drwale fajni ale papierowi.
Wildzi z pieprznięciem, ale z frenzy.
Treekiny na tle innych MI wyglądają słabo.
Ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Co to ma do rzeczy?Im to ten szał nie przeszkadza, w końcu mają 8/9 ld wiec spokojnie sie mogą powstrzymać.
Wpadasz, łamiesz, musisz gonić, overrunować, a potem sam nie masz flee od kontry.
Nie mozesz już bezpiecznie operować z dala od BsB. Oczywiście są tacy co ryzykują, ale potem się słyszy, że "przecież zdawałem statystycznie, a tu klops i wpadłem w diabła, odbiłem się, on mnie zagonił i w swojej miał dzięki temu szarżę na moją skarbonę z magiem i bsb".
45/model. Trochę dużo jak na unit do dobijania resztek.Fakt że 4s to mało, ale to nadal tanki, z możliwością boosta z magii w cenie 135pkt za 3, więc imho nie jest źle jeśli chodzi o oddział do dobijania resztek po strzelaniu, prawda ?
Zasadniczy problem treekinów tkwi IMO w zasadzie flamable. Tam gdzie inne MI tracą dopiero regenę tam treekiny tracą 2x więcej woundów. Auuć!
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2014, o 12:51 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nawet jeśli 2 ataki to nadal mamy siłę 5, z praktycznie zerowym save.syrius pisze:Taka moja niewiedza jeśli chodzi o edycję, ale ciekawi mnie, czy jest jakiś przedmiot który powoduje, że czujemy do przeciwnika fear? Kombinuję w drugą stronę z drwalami (co zrobić by ciągle mieli 2 ataki ).
Jak dla mnie w tej armii będą liczyć się przede wszystkim łuki, partyzantka (Glade Riders, Wide Riders, sisterki, waye i orły) no i piękna magia. Na początku kusiło mnie, żeby kupić sobie 3 boxy tej piechoty, ale coraz bardziej od tego odchodzę
Zgadzam się. Nie mniej jednak to będą chyba małe unity. Co do bloodków, to dziwnym trafem jak gram na Woch to oni schodzą w pierwszej kolejności.Milutki pisze:@Dębek
Ja tam stawiam na wildów. Po to są fastem i mają vanguarda żeby ich czasem tyłkiem do przeciwnika ustawić + mają 9 Ld. Można jeszcze BSB dołożyć na koniku. Będzie bolała konieczność gonienia, ale jakoś damy radę, Bloodcrusherzy też przecież grają.
Osobiście wolałbym mniejszy a bardziej kontrolowany wygar na wildach.
Apropo bodkinów -
bolec 70 pkt
70/17=4,1
Ekhym ..... coś mi nie halo. Najlepsze strzelanie? No nie wiem. Faktycznie bardzo ładnie strzelają waye - ale kosztuja wpizdu.
Modele są cudne, ale serio jakoś tego nie widzę - wildzie sa fajni, ale ich odstrzeli byle co i to brutalnie .... całą resztę modeli również. No właśnie wszystko jest super, ale ten koszt punktowy na wszystkim morduje .... Zasady do wardancerów to nie wiem kto ukłądał - przecież ich cokolwiek pokara co ma sensowny AS/jest tansze i ma duzo atakow. Ani nie pełnią roli wiczek w DE ani nie pelnia roli rozkrecaczy puszek. I kosztuja 17 pkt. I na wszystko jak patrze to sie o te punkciki rozbija - driadki za 9/10 pkt by nagle okazały się grywalne, eternale za 9/10 również. A za punktami idzie elastyczność armii.
Z tego wszystkiego maidens of the thorn wygladają najsensowniej. Tyle, że to support a nie bicie.
Na bank na plus magia - bo będzie solidna.
Herosów nie widze - HE/DE maja fajne zbroje i wardy to przeżyją to swoje t3. Herosi WE ani nie powalczą ..... ani nie postrzelają.
Z tego co widać to: konwent wayów, jakis lvl 4 (moze nawet treeman (lol wtf)), pestki w core(i to niekoniecznie z -3AS) a reszte to dopychanie WR/maidenkami/GR. Moze klocek driadek. Mam bardzo mieszane uczucia. Pamiętam WE z super ciekawymi driadkami z aspektami, WD z wysoką ceną ale sensownym skillem (pamiętacie - tura kończy się remisem), albo pierdolnięciem 3A s4, drzewkiem z treewhackiem (swojego czasu wyjątkowy skill) i pestkami, które były zawsze, mniej karające, ale i puszek było jakby nieco mniej.
bolec 70 pkt
70/17=4,1
Ekhym ..... coś mi nie halo. Najlepsze strzelanie? No nie wiem. Faktycznie bardzo ładnie strzelają waye - ale kosztuja wpizdu.
Modele są cudne, ale serio jakoś tego nie widzę - wildzie sa fajni, ale ich odstrzeli byle co i to brutalnie .... całą resztę modeli również. No właśnie wszystko jest super, ale ten koszt punktowy na wszystkim morduje .... Zasady do wardancerów to nie wiem kto ukłądał - przecież ich cokolwiek pokara co ma sensowny AS/jest tansze i ma duzo atakow. Ani nie pełnią roli wiczek w DE ani nie pelnia roli rozkrecaczy puszek. I kosztuja 17 pkt. I na wszystko jak patrze to sie o te punkciki rozbija - driadki za 9/10 pkt by nagle okazały się grywalne, eternale za 9/10 również. A za punktami idzie elastyczność armii.
Z tego wszystkiego maidens of the thorn wygladają najsensowniej. Tyle, że to support a nie bicie.
Na bank na plus magia - bo będzie solidna.
Herosów nie widze - HE/DE maja fajne zbroje i wardy to przeżyją to swoje t3. Herosi WE ani nie powalczą ..... ani nie postrzelają.
Z tego co widać to: konwent wayów, jakis lvl 4 (moze nawet treeman (lol wtf)), pestki w core(i to niekoniecznie z -3AS) a reszte to dopychanie WR/maidenkami/GR. Moze klocek driadek. Mam bardzo mieszane uczucia. Pamiętam WE z super ciekawymi driadkami z aspektami, WD z wysoką ceną ale sensownym skillem (pamiętacie - tura kończy się remisem), albo pierdolnięciem 3A s4, drzewkiem z treewhackiem (swojego czasu wyjątkowy skill) i pestkami, które były zawsze, mniej karające, ale i puszek było jakby nieco mniej.
Przy tym co wiemy to i tak i tak raczej będziemy musieli się bić tymi wildami.Dębek pisze:Zgadzam się. Nie mniej jednak to będą chyba małe unity. Co do bloodków, to dziwnym trafem jak gram na Woch to oni schodzą w pierwszej kolejności.Milutki pisze:@Dębek
Ja tam stawiam na wildów. Po to są fastem i mają vanguarda żeby ich czasem tyłkiem do przeciwnika ustawić + mają 9 Ld. Można jeszcze BSB dołożyć na koniku. Będzie bolała konieczność gonienia, ale jakoś damy radę, Bloodcrusherzy też przecież grają.
Osobiście wolałbym mniejszy a bardziej kontrolowany wygar na wildach.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2014, o 13:08 przez wrogu, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo w nowym AB faktycznie nie ma kim się bić.
Na razie jedyna sensowna taktyka jaka mi się nasuwa, to wysnajpować magów, wystrzelać ile się da armii przeciwnika i dorżnąć w ostatnich turach mając przewagę w magii.
Pytanie tylko czy się zdąży, zanim cała ta partyzantka sama nie spłynie od magii i ostrzału. Nie ma żadnego arcane'a boostujacego obrone przeciwmagiczną. bez ciekawych wardów i save'ów na bohaterów. w ogóle te magiczne przedmioty są totalnie z czapy.
Na razie jedyna sensowna taktyka jaka mi się nasuwa, to wysnajpować magów, wystrzelać ile się da armii przeciwnika i dorżnąć w ostatnich turach mając przewagę w magii.
Pytanie tylko czy się zdąży, zanim cała ta partyzantka sama nie spłynie od magii i ostrzału. Nie ma żadnego arcane'a boostujacego obrone przeciwmagiczną. bez ciekawych wardów i save'ów na bohaterów. w ogóle te magiczne przedmioty są totalnie z czapy.
To overrunowanie boli, bardzo, mimo wszystko chyba jednak takie piąteczki będą konieczne - 15 A, S5, z asfem + 5 A S4 koników za 130 pkt może się okazać nie do przecenienia.
Całości jeszcze nie widziałem ale z tego co widzę podobają mi się waye, łuki (najpewniej będę brał 1 unit z -3 i 1 z flamingiem, reszta goła, ze względu na koszt), sisterki (to nie locki ale wygląda bardzo fajnie), warhawki.
Ogólnie wygląda to na armie skrojoną pod mój styl gry - dużo strzelania, magii i unikanie walki
Całości jeszcze nie widziałem ale z tego co widzę podobają mi się waye, łuki (najpewniej będę brał 1 unit z -3 i 1 z flamingiem, reszta goła, ze względu na koszt), sisterki (to nie locki ale wygląda bardzo fajnie), warhawki.
Ogólnie wygląda to na armie skrojoną pod mój styl gry - dużo strzelania, magii i unikanie walki
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Sisterkom do locków brakuje lat świetlnych, ale 10 na taxi dla kadry wydaje się super opcją.
Ja cory dzieliłbym chyba przez cenę łucznika z poisonem. Jednym dawał BoEF i muzyka, pozostałym samych muzyków. Do tego 2x orzeł, 2x wildzi, 2x10 wayów (drogo, ale cóż, może to moje bretońskie zboczenie), mag lord konno scroll i MR3, bsb konny z hodą. Może jak zostanie dość pkt dałbym kloc tych rangerów. Niech już oni dobijają to czego łuki nie ustrzeliły.
Mam skrzywioną bretońską perspektywę i pewnie dlatego takie właśnie unity.
Ja cory dzieliłbym chyba przez cenę łucznika z poisonem. Jednym dawał BoEF i muzyka, pozostałym samych muzyków. Do tego 2x orzeł, 2x wildzi, 2x10 wayów (drogo, ale cóż, może to moje bretońskie zboczenie), mag lord konno scroll i MR3, bsb konny z hodą. Może jak zostanie dość pkt dałbym kloc tych rangerów. Niech już oni dobijają to czego łuki nie ustrzeliły.
Mam skrzywioną bretońską perspektywę i pewnie dlatego takie właśnie unity.
Pierwsze słyszę o tym. No ale możliwe. Chciałbym już dostać tego booka bo dużo niejasności mam do rozwiania.Shino pisze:to luki moga miec magiczny sztandar? wydawalo mi sie, ze nie moga. nie mozesz tez powtarzac strzal na oddzialach raczej, wiec poison zostaje albo na fascie albo na scoutach.
A niedziela jeszcze tak daleko!
Graj orkami. Tam dopiero wszystko żyje własnym życiem. Będzie Pan zadowolony.Jacobs pisze:Jeśli 130 pkt rozkręci jakiś oddział to rybka mi na prawdę, czy overanują czy nie \
Generalnie jak patrze na ogół booka jest dobrze. Nawet bardzo.
@Shino, trochę lipa.
W takim razie chyba trza dać 1 wayów, 1 z ogniem, 1 z -3 do save, 1 poison Dla każdego coś miłego.