Tu mnie maszGrolshek pisze:Bo mogą.Luc pisze:Podaj jeden racjonalny powód dlaczego miałby być zbanowany ten przedmiot ?Przemcio pisze:tak, że pewnie zbanują na euro ten item
NoWE (zbiór plot str. 113)
Moderator: Gremlin
Re: NoWE (zbiór plot str. 73)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
dodaj że ten item kosztuje 100 punktów
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Luc pisze:Bo mogą.Grolshek pisze:Podaj jeden racjonalny powód dlaczego miałby być zbanowany ten przedmiot ?Luc pisze:tak, że pewnie zbanują na euro ten item
Może się tez jakiś sfrustrowany Wood Elves-psycho-fan wybrać z bombą w plecaku pod dom takiego euro obcinacza w celu wyładowania napięcia po 9 letnim czekani na nowy book ^^
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2014, o 20:12 przez Ready, łącznie zmieniany 2 razy.
Pewnie zbanują, albo zostawią jeno zwykłe lasy które na ETC przechodzą. Choć nie zdziwię się jak utną całość, od razu przypominam sobie zbanowane uber-mega-przegięte płotki od demonówPrzemcio pisze:tak, że pewnie zbanują na euro ten item
Ok pierwsza szybka gra za mną
1200 format - Universal Battle
Rozpa:
mag 2lv metal (wylosowałem 5,6 i tak zostawiłem)
bsb - hoda
20 łuków - always 3+ (ustawiłem ich 7,7,6 w lasku aby strzelac z 3 szeregów)
5 GR z poisonami (ambush mają )
5 wayów
7 wildów
7 sisterek
oreł
przeciwnik - DF
2x spora horda warków z GW (~38)
2x runesmith (2x scroll)
klopa - standard
canon standard
Po pierwszej grze wiem jedno..... WILDZI!! mają wygar!
2 tury zmiękczałem krasnoludzką hordę z łuków, hody, javelinów i jak wbiłem się 7 wildow, to do piachu poszło ~15, nie oddał nikt bo było ich zbyt mało (zero wsparcia magii)
drugą hordę zmiękczyłem przez kolejne tury, spowolniłem z klątwy, wbiłem wildami tym razem w lesie i trafiam 3+, ranię 3+ i reroll 1 bo horda weszła do lasu....biłem TYLKO 18 atakami...spadło 16 ...stagi dobiły 2
6 tury nie zagrałem....skończyły się figurki - finalnie piach=13 łuków, 1 wild, 2 wayów
Wildzi mają wygar, to z pewnością większy i lepszy niż poprzednio...wydaje mi się, że z Wardem 5+ by byli imba
Arrow of Kurnous nie zrobiło nic.
Pierwsze wrażenia pozytywne
Przyznam, że miałem naprawdę dobre rzuty w strzelaniu (z 13 kostek, siedem 6 na ranienie
1200 format - Universal Battle
Rozpa:
mag 2lv metal (wylosowałem 5,6 i tak zostawiłem)
bsb - hoda
20 łuków - always 3+ (ustawiłem ich 7,7,6 w lasku aby strzelac z 3 szeregów)
5 GR z poisonami (ambush mają )
5 wayów
7 wildów
7 sisterek
oreł
przeciwnik - DF
2x spora horda warków z GW (~38)
2x runesmith (2x scroll)
klopa - standard
canon standard
Po pierwszej grze wiem jedno..... WILDZI!! mają wygar!
2 tury zmiękczałem krasnoludzką hordę z łuków, hody, javelinów i jak wbiłem się 7 wildow, to do piachu poszło ~15, nie oddał nikt bo było ich zbyt mało (zero wsparcia magii)
drugą hordę zmiękczyłem przez kolejne tury, spowolniłem z klątwy, wbiłem wildami tym razem w lesie i trafiam 3+, ranię 3+ i reroll 1 bo horda weszła do lasu....biłem TYLKO 18 atakami...spadło 16 ...stagi dobiły 2
6 tury nie zagrałem....skończyły się figurki - finalnie piach=13 łuków, 1 wild, 2 wayów
Wildzi mają wygar, to z pewnością większy i lepszy niż poprzednio...wydaje mi się, że z Wardem 5+ by byli imba
Arrow of Kurnous nie zrobiło nic.
Pierwsze wrażenia pozytywne
Przyznam, że miałem naprawdę dobre rzuty w strzelaniu (z 13 kostek, siedem 6 na ranienie
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Jeśli chodzi o to euro... skoro już tyle armii ma nowe booki. W końcu nawet WE to czy jest potrzeba obcinania czegokolwiek? Zdjęcie ograniczeń urozmaiciło by rozgrywkę... sorki za lekki offtop.
A co do nowych zabawek. Gram breta I wcześniej WE nie były bardzo trudnym przeciwnikiem. Teraz to jednak trochę strach do nich podchodzić:)
A co do nowych zabawek. Gram breta I wcześniej WE nie były bardzo trudnym przeciwnikiem. Teraz to jednak trochę strach do nich podchodzić:)
gdzie to masz zapisane?Dydu pisze:Demony maja boba budowniczego, to czemu by mieli WE zbanowac lasy, a z tymi magicznymi to i tak nie ma tam nic przegietego.
Co do strzalek, to chodzi o zakaz brania 2x na oddziale, a nie dublowanie w armii.
to jest akurat dosc proste. gdyby nie bylo tego dopisku 'dopoki zyje bearer' to oddzial by mial unbreakable nawet jak ten by zginal.Luc pisze:Nie wiem o co chodzi z banerem do MR3 i Unbreaka bo pisze "Once per Game until end turn" a zaraz obok dopisek "dopóki żyje bearer" - więc wtf ?
a tak to jest w prost powiedziane, raz na gre oddzial dostaje unbreakable, trwa do konca tury no chyba, ze typ, noszacy sztandar zginie wtedy oddzial traci zasade unbreakable.
kolejny raz slysze o zakazie brania strzalek 2xna oddzial tak wiec istnieje prawdopodobienstwo, ze nowy AB nadpisuje w tym wypadku ta konkretna zasade.Shino pisze:zakaz duyblowania w armii masz w rb.Dydu pisze:Co do strzalek, to chodzi o zakaz brania 2x na oddziale, a nie dublowanie w armii.
Nie ma nic co pozwala na wrzucanie wielokrotnych magicnzych przedmiotow.
Ostatnio zmieniony 1 maja 2014, o 08:20 przez Morsereg, łącznie zmieniany 1 raz.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Łuki bazowe są po 12? Ale że niby za co -skoro analogiczne HE są po 10?... mają jakieś specjalne zasady? Eh... chyba se muszę kupić tego booka . Swoją drogą co za idiota z GW wymyślił żeby booka sprzedawać od poniedziałku a nie od soboty... no po prostu mistrz marketingu...
Powiedz Luc, a raczej potwierdź moje obawy. Sisterki nowe cokolwiek zrobiły? Bo podniecają się nimi ludzie ale w zestawieniu do tego co potrafią (wielkie... nic?) wypadają marnie. Klątwa cokolwiek była w stanie zdziałać? Bo te strzałki z poisonem przy ich koszcie uznam tylko za małą wisienkę na torcie a nie argument dlaczego je brać
Jeśli chodzi o te Enchanted Arrows to mamy taki zapis w AB:
"These are enchamted items, but do not prevent a model from having a second enchanted item. Each type of enchanted arrow replaces the profile of the Asrai longbow with the one shown in its entry. This is not optional - if a model has enchanted arrows, he must use them when shooting with an Asrai longbow."
Tych strzał mogą używać Glade Guards, Deepwood Scouts, Glade Riders, Glade Captain, Glade Lord.
Podsumowując nie ma nigdzie napisane, że dwa oddziały nie mogą mieć tych strzał -3ASv. Jedyne to, że muszą z nich strzelić i ciekaw jestem jak to będzie przy bohaterach. Pewnie będziemy musieli wybrać z czego strzelamy lecz na pewno przy bohaterach tego nie można łączyć - brak combo.
No i Waystalker - nie może brać tych strzał.
"These are enchamted items, but do not prevent a model from having a second enchanted item. Each type of enchanted arrow replaces the profile of the Asrai longbow with the one shown in its entry. This is not optional - if a model has enchanted arrows, he must use them when shooting with an Asrai longbow."
Tych strzał mogą używać Glade Guards, Deepwood Scouts, Glade Riders, Glade Captain, Glade Lord.
Podsumowując nie ma nigdzie napisane, że dwa oddziały nie mogą mieć tych strzał -3ASv. Jedyne to, że muszą z nich strzelić i ciekaw jestem jak to będzie przy bohaterach. Pewnie będziemy musieli wybrać z czego strzelamy lecz na pewno przy bohaterach tego nie można łączyć - brak combo.
No i Waystalker - nie może brać tych strzał.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek