NoWE (zbiór plot str. 113)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Re: NoWE (zbiór plot str. 73)

Post autor: Szypul »

Driady i5. Strzaly faktycznie sa enchanted itemami. Czyli 1 dany typ na armie.
Sisterki to bedzie bus dla bohaterow.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Po jakim czasie od wydania booka wychodzi mniej wiecej FaQ do niego? Bo coś czuje że tu będzie sporo niewiadomych

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

No możesz mieć Enchanted Arrows + jakiś Enchanted Item. No i teraz jest zagwostka jak masz np. te strzały -3Asv + HoDA to na 100% musisz powiedzieć przed strzałem z czego strzelisz :) Łączenie tego na 100% nie będzie możliwe.

Posiadanie przez Lorda tak.
Ostatnio zmieniony 1 maja 2014, o 16:04 przez Heptun, łącznie zmieniany 1 raz.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Shenq
Chuck Norris
Posty: 660

Post autor: Shenq »

przy bsb jest zapisane ze jak ma magic baner to nie może mieć innych magic itemów i enchanted arrows z tego może wynikać że strzałki nie są traktowane jak magic itemy

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

To jest dla mnie jesne. Ale sprawa z tym że nie można mieć tych samych strzał na dwóch unitach do mnie nie przemawia, bo skoro nie można dublować enchatned itemów to dlaczego cały oddział może wziąć te strzały a nie np. tylko champion? Przecież kazdy model je ma a to już jest dublowanie. Idąć tym założeniem jak damy strzałe np z poisonem na bohatera to nie możemy jej dać nigdzie indziej co jest lekko mówiąc bez sensu, bo strzał jest mało, a jednostek które mogą je wziąć bardzo dużo

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

Urban pisze:Pytanie jak dokładnie to traktować, enchanted itemów z jednej strony nie można dublować a z drugiej strony nie można mieć dwóch naraz. o 1 nie ma nic o 2 jest zapis pozwalający. I już na erratę trzeba czekać żeby wyjaśniać co miał na myśli autor #-o
Niemożna dublować w ramach jednego oddziału, za to można posiadać 2-3 (5-10) oddziały posiadające ten sam rodzaj strzał.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Ready pisze:Niemożna dublować w ramach jednego oddziału, za to można posiadać 2-3 (5-10) oddziały posiadające ten sam rodzaj strzał.
i to ma sens

Awatar użytkownika
Shenq
Chuck Norris
Posty: 660

Post autor: Shenq »

Ready pisze:
Urban pisze:Pytanie jak dokładnie to traktować, enchanted itemów z jednej strony nie można dublować a z drugiej strony nie można mieć dwóch naraz. o 1 nie ma nic o 2 jest zapis pozwalający. I już na erratę trzeba czekać żeby wyjaśniać co miał na myśli autor #-o
Niemożna dublować w ramach jednego oddziału, za to można posiadać 2-3 (5-10) oddziały posiadające ten sam rodzaj strzał.
na jakiej podstawie tak sądzisz?

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Nie wydaje mi się by można mieć oddziały z dwoma takimi samymi strzałami. Jednak zapis z RB o braku możliwości posiadania dwóch takich samych Enchanted Item będzie nadrzędny. Poza tym to byłoby przegięte. Mamy do wyboru w sumie 6 rodzajów strzał więc chyba powinno to nam wystarczyć.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

Ten zapis że można mieć strzałki i enchanted items w żaden sposób nie oznacza że można mieć te same strzały na dwóch różnych oddziałach szczególnie że w AB są one zdefiniowane jako "enchanted items"

akurat tutaj Rulebook jest jasny de facto to nawet żadnego uściślenia nie potrzbuje, bo jest całkowicie jasne.

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

A czemu by nie ? Nie mamy teraz do czynienia ze strzałami które założyć mógł lord ewentualnie boh ze względu na ich unikatowość, wyjątkowość, niepowtarzalność, są to zwykłe proxy do oddziałów bez względu na to czy oddział składa się z 5 czy 40 modeli

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Dlatego nie, ponieważ strzały będąc Enchanted Items są magicznymi przedmiotami z kategorii enchanted items. Nie można dublować magicznych przedmiotów w armii, a Armybook WE w żaden sposób nie wyłącza tej reguły.

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

Naviedzony pisze:Dlatego nie, ponieważ strzały będąc Enchanted Items są magicznymi przedmiotami z kategorii enchanted items. Nie można dublować magicznych przedmiotów w armii, a Armybook WE w żaden sposób nie wyłącza tej reguły.
Niemożna dublować w ramach jednego oddziału, za to można posiadać 2-3 (5-10) oddziały posiadające ten sam rodzaj strzał.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Ready pisze:A czemu by nie ? Nie mamy teraz do czynienia ze strzałami które założyć mógł lord ewentualnie boh ze względu na ich unikatowość, wyjątkowość, niepowtarzalność, są to zwykłe proxy do oddziałów bez względu na to czy oddział składa się z 5 czy 40 modeli
Tak samo i ja uważam. Gdyby nie można było ich mieć więcej to nie mógłby ich też mieć każdy z oddziału tylko tak jak pisałem wcześnie np. sam champion. W koncu magiczny item może być jeden a nie 20

Jeżeli nie możemy brać tych samych strzał na kilku oddziałach to niesamowicie nas to ogranicza. O ile na małe punkty jest ok to na duże wystawiając 2 oddziały scoutów i 2 GR tylko jeden z nich mógłby mieć poisony, a bez nich tracą całkowicie swoje znaczenie, którym jest zdejmowanie maszyn

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

up. Brawo!

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Shenq pisze:przy bsb jest zapisane ze jak ma magic baner to nie może mieć innych magic itemów i enchanted arrows z tego może wynikać że strzałki nie są traktowane jak magic itemy
Zapis brzmi:

"The BSB may carry a magic standrad (with no points limit). A model with a magic battle standard cannot have any other magic items, or take enchanted arrows."

Co faktycznie eliminuje BSB z HoDą :(
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Szypul »

Ale tylko z magic bannerem. Be cool

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Heptun pisze:Co faktycznie eliminuje BSB z HoDą
Ale przecież zawsze tak było? Albo magiczna szmata albo HoDa niestety

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

No fakt, zakręciłem się :)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

Tak z innej beczki;) jest teraz jakas sensowna możliwosc złożenia boha na orle??

Zablokowany