NoWE (zbiór plot str. 113)
Moderator: Gremlin
Re: NoWE (zbiór plot str. 73)
Driady i5. Strzaly faktycznie sa enchanted itemami. Czyli 1 dany typ na armie.
Sisterki to bedzie bus dla bohaterow.
Sisterki to bedzie bus dla bohaterow.
No możesz mieć Enchanted Arrows + jakiś Enchanted Item. No i teraz jest zagwostka jak masz np. te strzały -3Asv + HoDA to na 100% musisz powiedzieć przed strzałem z czego strzelisz
Łączenie tego na 100% nie będzie możliwe.
Posiadanie przez Lorda tak.

Posiadanie przez Lorda tak.
Ostatnio zmieniony 1 maja 2014, o 16:04 przez Heptun, łącznie zmieniany 1 raz.


przy bsb jest zapisane ze jak ma magic baner to nie może mieć innych magic itemów i enchanted arrows z tego może wynikać że strzałki nie są traktowane jak magic itemy
To jest dla mnie jesne. Ale sprawa z tym że nie można mieć tych samych strzał na dwóch unitach do mnie nie przemawia, bo skoro nie można dublować enchatned itemów to dlaczego cały oddział może wziąć te strzały a nie np. tylko champion? Przecież kazdy model je ma a to już jest dublowanie. Idąć tym założeniem jak damy strzałe np z poisonem na bohatera to nie możemy jej dać nigdzie indziej co jest lekko mówiąc bez sensu, bo strzał jest mało, a jednostek które mogą je wziąć bardzo dużo
Niemożna dublować w ramach jednego oddziału, za to można posiadać 2-3 (5-10) oddziały posiadające ten sam rodzaj strzał.Urban pisze:Pytanie jak dokładnie to traktować, enchanted itemów z jednej strony nie można dublować a z drugiej strony nie można mieć dwóch naraz. o 1 nie ma nic o 2 jest zapis pozwalający. I już na erratę trzeba czekać żeby wyjaśniać co miał na myśli autor
na jakiej podstawie tak sądzisz?Ready pisze:Niemożna dublować w ramach jednego oddziału, za to można posiadać 2-3 (5-10) oddziały posiadające ten sam rodzaj strzał.Urban pisze:Pytanie jak dokładnie to traktować, enchanted itemów z jednej strony nie można dublować a z drugiej strony nie można mieć dwóch naraz. o 1 nie ma nic o 2 jest zapis pozwalający. I już na erratę trzeba czekać żeby wyjaśniać co miał na myśli autor
Nie wydaje mi się by można mieć oddziały z dwoma takimi samymi strzałami. Jednak zapis z RB o braku możliwości posiadania dwóch takich samych Enchanted Item będzie nadrzędny. Poza tym to byłoby przegięte. Mamy do wyboru w sumie 6 rodzajów strzał więc chyba powinno to nam wystarczyć.


- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Ten zapis że można mieć strzałki i enchanted items w żaden sposób nie oznacza że można mieć te same strzały na dwóch różnych oddziałach szczególnie że w AB są one zdefiniowane jako "enchanted items"
akurat tutaj Rulebook jest jasny de facto to nawet żadnego uściślenia nie potrzbuje, bo jest całkowicie jasne.
akurat tutaj Rulebook jest jasny de facto to nawet żadnego uściślenia nie potrzbuje, bo jest całkowicie jasne.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Dlatego nie, ponieważ strzały będąc Enchanted Items są magicznymi przedmiotami z kategorii enchanted items. Nie można dublować magicznych przedmiotów w armii, a Armybook WE w żaden sposób nie wyłącza tej reguły.
Niemożna dublować w ramach jednego oddziału, za to można posiadać 2-3 (5-10) oddziały posiadające ten sam rodzaj strzał.Naviedzony pisze:Dlatego nie, ponieważ strzały będąc Enchanted Items są magicznymi przedmiotami z kategorii enchanted items. Nie można dublować magicznych przedmiotów w armii, a Armybook WE w żaden sposób nie wyłącza tej reguły.
Tak samo i ja uważam. Gdyby nie można było ich mieć więcej to nie mógłby ich też mieć każdy z oddziału tylko tak jak pisałem wcześnie np. sam champion. W koncu magiczny item może być jeden a nie 20Ready pisze:A czemu by nie ? Nie mamy teraz do czynienia ze strzałami które założyć mógł lord ewentualnie boh ze względu na ich unikatowość, wyjątkowość, niepowtarzalność, są to zwykłe proxy do oddziałów bez względu na to czy oddział składa się z 5 czy 40 modeli
Jeżeli nie możemy brać tych samych strzał na kilku oddziałach to niesamowicie nas to ogranicza. O ile na małe punkty jest ok to na duże wystawiając 2 oddziały scoutów i 2 GR tylko jeden z nich mógłby mieć poisony, a bez nich tracą całkowicie swoje znaczenie, którym jest zdejmowanie maszyn
Zapis brzmi:Shenq pisze:przy bsb jest zapisane ze jak ma magic baner to nie może mieć innych magic itemów i enchanted arrows z tego może wynikać że strzałki nie są traktowane jak magic itemy
"The BSB may carry a magic standrad (with no points limit). A model with a magic battle standard cannot have any other magic items, or take enchanted arrows."
Co faktycznie eliminuje BSB z HoDą


