Waaagh! na PGA

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Waaagh! na PGA

Post autor: Kołata »

Mniej więcej od DMP wypracowałem sobie taką rozpiskę i gra mi się nią bardzo dobrze. Problem w tym, że do tej pory wszystke turnieje były na tajne rozpy, co dodawało tej rozpie duuużo powera. PGA niestety jest na jawne (co mnie trochę dziwi przy ich otwartości na różne fajne jednostki itd) i zastanawiam się czy brać tak złożoną armię.

Orc Great Shaman @ 510 Pts
General; Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Shaga's Screamin' Sword [50]
Nibbla's Itty Ring [20]
Amulet of Protectyness [25]
Wyvern @ [200] Pts

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]
Dispel Scroll [25]

1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Horn of Ugrok [40]

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pipes of Doom [35]
Magic Mushrooms [10]

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician

2 Snotlings @ 40 Pts

25 Night Goblins @ 147 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts

24 Night Goblins @ 144 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts

12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician

2 Spear Chukka @ 70 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts

3 Squig Herd @ 90 Pts

20 Black Orcs @ 348 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]

1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts


Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 143
Total Army Cost: 2348

Czy Waszym zdaniem warto tym jechać?

ps. Niewykluczone że jedne nocniki zostaną wymienione na Fire Koboldy. Bo można :)

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Wywernie bym dał waagh painty, naprawde super rzecz dla takiego pana.
Poza tym dość ciekawie, nie wiem czy ci sie sprawdzi ten mieczyk dla wywerny ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

mieczyk sie sprawdza.
AoP zamiast warda to dosc ciekawy pomysl; faktycznie painty to wazny bonus

czarnuchy mi sie nie podobaja tylko - nie lepiej jakiegos RoRa rzucic?

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

TruePunk pisze:mieczyk sie sprawdza.
AoP zamiast warda to dosc ciekawy pomysl; faktycznie painty to wazny bonus
To że się sprawdza to wiem, ale raczej na warbossie, taki mag ze swoim WS nie poszaleje ;), z 2-3 atakami podobnie ;).
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

czy ja wiem. wyverna ma 3 ataki swoje
mag jak do tego dolozy 3 swoje, to od boku/tylu z klockami przecietnymi ma szanse jakies.
na maszyny/kawalerie jak znalazl

szczegolnie przy jakims supporcie w stytlu first strike/reroll hitow itd

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Nigdy nie zrozumiem koncepcji lorda maga na wyernie :D
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Widze, ze jednak odpusciles luki na fastach.... Nie sprawdzaly sie, czy po prostu radykalne oszczednosci punktowe?
Obrazek

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

A ja się dziwie,że jedziesz z jednym scrolem. Fakt masz 10 kości dispela, ale czasem scrole się przydają :)

Poza tym widzę,że skusiłeś się na róg (z tego co pamiętam,raczej nie był to twój ulubiony przedmiot) czyżby do połączenia z piszczałkami? No chyba,że znalazłeś dla niego jakieś inne lepsze zastosowanie

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Malal pisze:Nigdy nie zrozumiem koncepcji lorda maga na wyernie :D
boś jest wykształciuch i łża elita 8)

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Mnie jakos nie przekonuje szaman na wywernie. I jak juz na niej jest to zdecydowanie warpaint by mu sie przydal.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

No to po kolei:

- mieczyk się sprawdza. jednak bardziej na tajne :? tym magiem w walce już kilka ciekawych rzeczy skosiłem lub miałem szanse skosić, ale rzuty zawiodły (np 5 hitów s8 w dzwonek i przeżył :roll: )
- waagh! paint się nie sprawdza. tak naprawdę ten mag mało siedzi w kombacie. dlatego dałem mu bounda i jest to przydatniejsze
- AoP jest dobry, ale znów na tajne. z ciekawostek miałem szansę wardować na 4+ strzał z latarki, w wlace z lektorem miałem save 1+ i warda 4+, a na bazylu Maciek Moryc zasunął mi haila ze smoka z wardem 3+ ;)
- czarnuchy są Ok. w tej rozpie pełnią kilka okreśonych funkcji i muszą być. sprawdzają się.
- bless, łuki wywaliłem, bo obcinałem rozpe z bazyla. są ważniejsze rzeczy. np. właśnie widzę, że nie dałem collara na małym szamanie
- 10 kości i scroll spokojnie wystarcza. pozatym chcę mieć na maxa wyżyłowaną magię, dlatego na scrolle nie ma miejsca. pozatym jak się gra na tajne, to przeciwnik zawsze się spodziewa więcej scrolli ;) I to też można wykorzystać :)
- róg ma tą wadę, że jest średnio uniwersalny. ale na armie które muszą zdawać liderki jest super. w najgorszym wypadku wyciąga DD
podobnie jest z pipesami. na bazylu ani razu sie nie przydały :? pech. ale potencjał mają. wystarczy trafić na bretę lub chaos (zwłaszcza bestie).

Problem jest w tym, że granie na te jawne rozpy wytrąca mi sporo asów z rękawa. Chociażby kolejna akcja z przytoczonej bitwy z MM. Smok dostaje z czaru "szóstki to jedynki". Wpada w kloc czarnuchów z małym magiem. Mag daje challenge. Collar of zorga, smok więc nie atakuje, lord trafia 2 z 4 ataków, a na ranienie rzuca 1 i 6. Czyli szaman jest nietknięty :D Smok dostaje brejka o 5 i ucieka. Na jawne to raczej by nie przeszło :?

ODPOWIEDZ