Mniej więcej od DMP wypracowałem sobie taką rozpiskę i gra mi się nią bardzo dobrze. Problem w tym, że do tej pory wszystke turnieje były na tajne rozpy, co dodawało tej rozpie duuużo powera. PGA niestety jest na jawne (co mnie trochę dziwi przy ich otwartości na różne fajne jednostki itd) i zastanawiam się czy brać tak złożoną armię.
Orc Great Shaman @ 510 Pts
General; Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Shaga's Screamin' Sword [50]
Nibbla's Itty Ring [20]
Amulet of Protectyness [25]
Wyvern @ [200] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]
Dispel Scroll [25]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Horn of Ugrok [40]
1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pipes of Doom [35]
Magic Mushrooms [10]
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
25 Night Goblins @ 147 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
24 Night Goblins @ 144 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
2 Spear Chukka @ 70 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
3 Squig Herd @ 90 Pts
20 Black Orcs @ 348 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 143
Total Army Cost: 2348
Czy Waszym zdaniem warto tym jechać?
ps. Niewykluczone że jedne nocniki zostaną wymienione na Fire Koboldy. Bo można
Waaagh! na PGA
Wywernie bym dał waagh painty, naprawde super rzecz dla takiego pana.
Poza tym dość ciekawie, nie wiem czy ci sie sprawdzi ten mieczyk dla wywerny
Poza tym dość ciekawie, nie wiem czy ci sie sprawdzi ten mieczyk dla wywerny
mieczyk sie sprawdza.
AoP zamiast warda to dosc ciekawy pomysl; faktycznie painty to wazny bonus
czarnuchy mi sie nie podobaja tylko - nie lepiej jakiegos RoRa rzucic?
AoP zamiast warda to dosc ciekawy pomysl; faktycznie painty to wazny bonus
czarnuchy mi sie nie podobaja tylko - nie lepiej jakiegos RoRa rzucic?
To że się sprawdza to wiem, ale raczej na warbossie, taki mag ze swoim WS nie poszaleje , z 2-3 atakami podobnie .TruePunk pisze:mieczyk sie sprawdza.
AoP zamiast warda to dosc ciekawy pomysl; faktycznie painty to wazny bonus
czy ja wiem. wyverna ma 3 ataki swoje
mag jak do tego dolozy 3 swoje, to od boku/tylu z klockami przecietnymi ma szanse jakies.
na maszyny/kawalerie jak znalazl
szczegolnie przy jakims supporcie w stytlu first strike/reroll hitow itd
mag jak do tego dolozy 3 swoje, to od boku/tylu z klockami przecietnymi ma szanse jakies.
na maszyny/kawalerie jak znalazl
szczegolnie przy jakims supporcie w stytlu first strike/reroll hitow itd
A ja się dziwie,że jedziesz z jednym scrolem. Fakt masz 10 kości dispela, ale czasem scrole się przydają
Poza tym widzę,że skusiłeś się na róg (z tego co pamiętam,raczej nie był to twój ulubiony przedmiot) czyżby do połączenia z piszczałkami? No chyba,że znalazłeś dla niego jakieś inne lepsze zastosowanie
Poza tym widzę,że skusiłeś się na róg (z tego co pamiętam,raczej nie był to twój ulubiony przedmiot) czyżby do połączenia z piszczałkami? No chyba,że znalazłeś dla niego jakieś inne lepsze zastosowanie
No to po kolei:
- mieczyk się sprawdza. jednak bardziej na tajne tym magiem w walce już kilka ciekawych rzeczy skosiłem lub miałem szanse skosić, ale rzuty zawiodły (np 5 hitów s8 w dzwonek i przeżył )
- waagh! paint się nie sprawdza. tak naprawdę ten mag mało siedzi w kombacie. dlatego dałem mu bounda i jest to przydatniejsze
- AoP jest dobry, ale znów na tajne. z ciekawostek miałem szansę wardować na 4+ strzał z latarki, w wlace z lektorem miałem save 1+ i warda 4+, a na bazylu Maciek Moryc zasunął mi haila ze smoka z wardem 3+
- czarnuchy są Ok. w tej rozpie pełnią kilka okreśonych funkcji i muszą być. sprawdzają się.
- bless, łuki wywaliłem, bo obcinałem rozpe z bazyla. są ważniejsze rzeczy. np. właśnie widzę, że nie dałem collara na małym szamanie
- 10 kości i scroll spokojnie wystarcza. pozatym chcę mieć na maxa wyżyłowaną magię, dlatego na scrolle nie ma miejsca. pozatym jak się gra na tajne, to przeciwnik zawsze się spodziewa więcej scrolli I to też można wykorzystać
- róg ma tą wadę, że jest średnio uniwersalny. ale na armie które muszą zdawać liderki jest super. w najgorszym wypadku wyciąga DD
podobnie jest z pipesami. na bazylu ani razu sie nie przydały pech. ale potencjał mają. wystarczy trafić na bretę lub chaos (zwłaszcza bestie).
Problem jest w tym, że granie na te jawne rozpy wytrąca mi sporo asów z rękawa. Chociażby kolejna akcja z przytoczonej bitwy z MM. Smok dostaje z czaru "szóstki to jedynki". Wpada w kloc czarnuchów z małym magiem. Mag daje challenge. Collar of zorga, smok więc nie atakuje, lord trafia 2 z 4 ataków, a na ranienie rzuca 1 i 6. Czyli szaman jest nietknięty Smok dostaje brejka o 5 i ucieka. Na jawne to raczej by nie przeszło
- mieczyk się sprawdza. jednak bardziej na tajne tym magiem w walce już kilka ciekawych rzeczy skosiłem lub miałem szanse skosić, ale rzuty zawiodły (np 5 hitów s8 w dzwonek i przeżył )
- waagh! paint się nie sprawdza. tak naprawdę ten mag mało siedzi w kombacie. dlatego dałem mu bounda i jest to przydatniejsze
- AoP jest dobry, ale znów na tajne. z ciekawostek miałem szansę wardować na 4+ strzał z latarki, w wlace z lektorem miałem save 1+ i warda 4+, a na bazylu Maciek Moryc zasunął mi haila ze smoka z wardem 3+
- czarnuchy są Ok. w tej rozpie pełnią kilka okreśonych funkcji i muszą być. sprawdzają się.
- bless, łuki wywaliłem, bo obcinałem rozpe z bazyla. są ważniejsze rzeczy. np. właśnie widzę, że nie dałem collara na małym szamanie
- 10 kości i scroll spokojnie wystarcza. pozatym chcę mieć na maxa wyżyłowaną magię, dlatego na scrolle nie ma miejsca. pozatym jak się gra na tajne, to przeciwnik zawsze się spodziewa więcej scrolli I to też można wykorzystać
- róg ma tą wadę, że jest średnio uniwersalny. ale na armie które muszą zdawać liderki jest super. w najgorszym wypadku wyciąga DD
podobnie jest z pipesami. na bazylu ani razu sie nie przydały pech. ale potencjał mają. wystarczy trafić na bretę lub chaos (zwłaszcza bestie).
Problem jest w tym, że granie na te jawne rozpy wytrąca mi sporo asów z rękawa. Chociażby kolejna akcja z przytoczonej bitwy z MM. Smok dostaje z czaru "szóstki to jedynki". Wpada w kloc czarnuchów z małym magiem. Mag daje challenge. Collar of zorga, smok więc nie atakuje, lord trafia 2 z 4 ataków, a na ranienie rzuca 1 i 6. Czyli szaman jest nietknięty Smok dostaje brejka o 5 i ucieka. Na jawne to raczej by nie przeszło