Druchii 2400
Re: Druchii 2400
Trollololo.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Rince zawsze gram na 4 lvlowej magiczce więc czas przetestować inny wariant (choć pewnie wrócę to tej opcji raptem 105 punktów różnicy), to moja główna rozkmina w rozpie do testowania. I tak gwardia jest o niebo lepsza od exeków (dla mnie oczywiście), zawsze ma przerzut na hita i więcej ataków, a w razie czegoś serio mocnego trzyma (raz na ruski rok zdarza się aby oblali break'a).
Triclinium Thoruniensis
easy frag 4 we
xYz
Po ogarnięciu nowości wniesionych przez 8 edycyjny podręcznik WE uważam, że w 4 bolcach jest moc w starciu z nimi odpowiednio dalsze wystawienie i mamy dwie tury strzelania w przewadze nota bene (jednak długie łuki to 30" a jak podejdą mają już minus do trafienia, przy braku odpowiednich strzałek). Nie grałem jeszcze z nimi więc wszystko wyjdzie w praniu kiedyś. A propos jakie są wasze pomysły na twardą rozpiskę kontra WE???
Jarlaxle mobilni bohaterowie są super ale jakoś zawsze zagarniają punkty strasznie, te wykorzystane właśnie na porno strzelanie. Hero na pegazie z kamizelką to 200 punktów prawie czyli 3 bolce off albo cały regiment kusz, to już nie 7 edycja, gdzie samopas decydował o losach bitwy, tu czasem tylko pomaga
Jarlaxle mobilni bohaterowie są super ale jakoś zawsze zagarniają punkty strasznie, te wykorzystane właśnie na porno strzelanie. Hero na pegazie z kamizelką to 200 punktów prawie czyli 3 bolce off albo cały regiment kusz, to już nie 7 edycja, gdzie samopas decydował o losach bitwy, tu czasem tylko pomaga

Triclinium Thoruniensis
1 test zakończony wklejeniem masakry TK, choć bitwa chwilami była na styk. Zajazd tradycyjnie spisał się świetnie zdejmując park i łuczników. 1 błąd z mojej strony i wiedźmy z obciętym ruchem nie miały innego wyjścia jak tylko przyjąć wagon rydwanów na klatę, poradziły sobie z nim w 2 tury (AP nawet tutaj się sprawdziło maksymalizując straty przeciwnika), pozostała 9 z herosem dostała klocek szkieletów z kingiem i hierofantem, oddział padł w walce ale hero utłukł hierofanta i utrzymał się sam na placu boju
2 flanka gwardia z lordem bez problemu skosiła świnie i skorpiona i nie dostała więcej szansy do walki. Strzelanie wyszło dość słabo jednak nadal pokładam w nim spore nadzieje
Ogólnie na straty wiedźmy po epickich bojach, 1 oddział DR który padł z klątwy i bolec więc pozytywnie i pozytywistycznie. Najbardziej zaś dokuczał brak dużej magiczki, zatem raczej w tym kierunku korygował będę rozpiskę.


Triclinium Thoruniensis
Na WE trzeba zrobić twardych bohaterów, bo to jest reinkarnacja demonów z 7 edycjiA propos jakie są wasze pomysły na twardą rozpiskę kontra WE???

Poza tym obowiązkowo dreadlord na steedzie z CoT, dawnstone'em i spellshield/dragonhelm w zależności czy weźmie się lance czy GW. A do tego 2xhandbowy. Można na bezczelnego podejść na bliski zasięg i walić z multiple'a na 2+/3+.
Moim zdaniem z WE niestety, ale trzeba grać na ich warunkach. Gwardia czy egzekutorzy to jest freefrag dla nich. Z klocków conajwyżej mają sens korsarze z handbowami, no i kusznicy. Wiczek trzeba by naprawdę dużo na nich. Do tego DR z kuszami.
Speciale: tutaj odkrycia nie ma. 4 bolce. Może harpie dla dawania covera i ściągania ostrzału. Shades powinni także się spisać. Do tego myślę, że jako kontra ciężki rydwan(zawsze dodatkowe strzelanie) względnie hydra do przyjmowania ostrzału. Coki, egzekutorzy i gwardia moim zdaniem nie mają racji bytu. Gwardia jeszcze może... ale szybko zginie i jest droga.
rare: no cóż...


Nie da się ukryć, że gra przeciwko nowym WE będzie dość łopatologiczna i mająca niewiele wspólnego ze strategiom, bo po pierwsze i najważniejsze decyduje rzut na zaczęcie. Podręcznik leśniaków jest fatalny, no ale co zrobić

STRATEGIOM STRATEGIOM (pozdro groszek :*)Jarlaxle pisze:mająca niewiele wspólnego ze strategiom, bo po pierwsze i najważniejsze decyduje rzut na zaczęcie. Podręcznik leśniaków jest fatalny, no ale co zrobić
Poza tym book WE akurat ma spoko balans, bo sam nie ma save,ow, hord i CC ulukowane na niewielkiej ilosci woundow, za to umie gryźć. Podrecznik jest ciekawy i inny, a nie przesadzony czy na poziomie starych danonow
DE oczywiscie najbardziej boli to ze sa strzalki bez save'a a kluczowy i ulubiony dreadlord ma "tylko" 1+ save reroll

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Rozpiska po korekcie i powrocie do łask Dużej Czarki, która siedząc w kuszach i nie mając partycypować w działaniach ofensywnych musiała zrezygnować z rodzimej domeny na rzecz tradycji Cienia
Dreadlord 262
General; Rptr Crossbow; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Ogre Blade [40]
Dragonhelm [10]
Talisman of Preservation [45]
Ironcurse Icon [5]
Supreme Sorceress 245
Magic Level 4; Lore of Shadow; Miscast Table
Dispel Scroll [25]
Master 160
Rptr Crossbow; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [5]
Dawnstone [25]
27 Witch Elves 372
Frenzy; 2ndWeapon; FCG
Razor Standard [45]
17 Darkshards 251
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10]
5 Dark Riders 100
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
5 Dark Riders 100
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
27 Black Guard of Naggarond 450
Halberd; Heavy Armour; FCG
Banner of Swiftness [15]
Reaper Bolt Thrower 70
Reaper Bolt Thrower 70
Reaper Bolt Thrower 70
5 Doomfire Warlocks 125
5 Doomfire Warlocks 125
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2400

Dreadlord 262
General; Rptr Crossbow; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Ogre Blade [40]
Dragonhelm [10]
Talisman of Preservation [45]
Ironcurse Icon [5]
Supreme Sorceress 245
Magic Level 4; Lore of Shadow; Miscast Table
Dispel Scroll [25]
Master 160
Rptr Crossbow; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [5]
Dawnstone [25]
27 Witch Elves 372
Frenzy; 2ndWeapon; FCG
Razor Standard [45]
17 Darkshards 251
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10]
5 Dark Riders 100
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
5 Dark Riders 100
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
27 Black Guard of Naggarond 450
Halberd; Heavy Armour; FCG
Banner of Swiftness [15]
Reaper Bolt Thrower 70
Reaper Bolt Thrower 70
Reaper Bolt Thrower 70
5 Doomfire Warlocks 125
5 Doomfire Warlocks 125
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2400
Triclinium Thoruniensis