Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
pamiętaj tylko trole postawić z przodu oddziału tych gobosów z całą skarbonką, żeby mogły nie zdać głupoty
może jakiś chociaż Magic Resistance na tych nocnikach, magia cie zgwałci
jak już tak masz gołego BSB to chociaż mu daj Spider Banner to łuki postrzelają z poisonami a z czaru możesz miec i poisony na 5+
klimatycznie trochę, ale jednak dla mnie nie, mało stabilna rozpiska z niskim Ld, nie masz też nigdzie magicznych ataków, za dużo herosów a za mało z nich pożytku będzie
jakos ci kowboje tez tacy nie dorobieni, drodzy do odginania a pierdzielnięcia to w nich nie ma
koles na pająku ma 3+ save a mógłby mieć 2+, na strzelanie nawet 1+, żeby pilnować jakiś oddziałow z flamingami, albo re-roll armour save i jakąś magiczną spluwę...
imo pokombinuj
może jakiś chociaż Magic Resistance na tych nocnikach, magia cie zgwałci
jak już tak masz gołego BSB to chociaż mu daj Spider Banner to łuki postrzelają z poisonami a z czaru możesz miec i poisony na 5+
klimatycznie trochę, ale jednak dla mnie nie, mało stabilna rozpiska z niskim Ld, nie masz też nigdzie magicznych ataków, za dużo herosów a za mało z nich pożytku będzie
jakos ci kowboje tez tacy nie dorobieni, drodzy do odginania a pierdzielnięcia to w nich nie ma
koles na pająku ma 3+ save a mógłby mieć 2+, na strzelanie nawet 1+, żeby pilnować jakiś oddziałow z flamingami, albo re-roll armour save i jakąś magiczną spluwę...
imo pokombinuj
Ostatnio zmieniony 28 maja 2014, o 20:20 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Jak widze rozpe na goblinach to od razu przewijam, bo jakoś nie umiem sobie wyobrazić ich ciężkiej ręki haha
Na 1+ jak mu dasz ptolosa, ale musisz z czegoś zrezygnować, bo nie mieścisz się w punktach.
Na 1+ jak mu dasz ptolosa, ale musisz z czegoś zrezygnować, bo nie mieścisz się w punktach.
No raczej, że jak masz na 2+ z przerzutem to i tak raczej nikt do Ciebie nie będzie strzelał. No chyba, że ma wyjebanego BS'a i siłe lub strzela bez sejwa.
Ironcurse Icon - dla mnie to też strata punktów i zagadka jak można to w ogóle wkładać do rozpy. Na 6+ to nie ward tak jak pół litra na dwóch haha.
Ironcurse Icon - dla mnie to też strata punktów i zagadka jak można to w ogóle wkładać do rozpy. Na 6+ to nie ward tak jak pół litra na dwóch haha.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2014, o 20:20 przez Gibon, łącznie zmieniany 1 raz.
do 1+ myślałem o ptolosie właśnie, ale w CC to tak niskiego mieć nie będzie jak mu się to da
więc w sumie 2+ save z przerzutem ewentualnie zostaje jak ma Dragonhelm, czy jakiś heavy armour
ale 200ptk za 2+/4++ z re-rollem armoura i Sword of Might to nie wiem czy taki syty deal, drogie to cholerstwo a z S5 jakiś uber nie jest
no ewentualnie 2+/5++, re-roll, GW i stubborn z korony, wówczas ma S6 i 3+ z przerzutem w CC
więc w sumie 2+ save z przerzutem ewentualnie zostaje jak ma Dragonhelm, czy jakiś heavy armour
ale 200ptk za 2+/4++ z re-rollem armoura i Sword of Might to nie wiem czy taki syty deal, drogie to cholerstwo a z S5 jakiś uber nie jest
no ewentualnie 2+/5++, re-roll, GW i stubborn z korony, wówczas ma S6 i 3+ z przerzutem w CC
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
No niestety -2 do AS nie powala, ale co zrobić Poza tym nie idziesz sie bić z czołgiem nie?
Ja bym już raczej chyba wziął te GW. Jak machnie to ino roz, a 3+ z rerollem syto jak na takie złożenie. Poza tym lidera i tak wciąż obsysa.
Ja bym już raczej chyba wziął te GW. Jak machnie to ino roz, a 3+ z rerollem syto jak na takie złożenie. Poza tym lidera i tak wciąż obsysa.
Ironcurse Icon daje ci tyle że wystarczy że zadziała w goblinach 2 razy i się spłaca - to oznacza 12 woundów od maszyn statystycznie. W orkach wystarczy 6 woundów.
Chodzi o to że jak walnie katapa w takie oddział to od razu się spłaca, jak uderzy druga to już tylko oszczędność punktów.
Inna sprawa że nie każda armia ma maszyny ale jak już któraś ma to się po prostu opłaca. Imho nieobowiązkowy przedmiot i wsadzam go jak mam wolnego slota i to tylko 5 pkt - lepiej mieć to niż np 2 gobliny więcej.
Co do tej rozpiski to jeszcze przemyślał bym te full ulepszenia na pump wagonach a reszta tak jak przedmówcy.
Chodzi o to że jak walnie katapa w takie oddział to od razu się spłaca, jak uderzy druga to już tylko oszczędność punktów.
Inna sprawa że nie każda armia ma maszyny ale jak już któraś ma to się po prostu opłaca. Imho nieobowiązkowy przedmiot i wsadzam go jak mam wolnego slota i to tylko 5 pkt - lepiej mieć to niż np 2 gobliny więcej.
Co do tej rozpiski to jeszcze przemyślał bym te full ulepszenia na pump wagonach a reszta tak jak przedmówcy.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
jakie ożywienie w dziale rozpisek, fiu fiu.
ten sezon muszę odpuścić, ale nudziło mi się trochę i sprawdzilem, że mieści się rozpa na 3 ósemkach troli, 2 4lvl magach (sav: głowa fencery, goblin: scroll), worbosie generale, wagonie savagey, wagonie NG, 2 dd, 2 kowbojach, faście.
ten sezon muszę odpuścić, ale nudziło mi się trochę i sprawdzilem, że mieści się rozpa na 3 ósemkach troli, 2 4lvl magach (sav: głowa fencery, goblin: scroll), worbosie generale, wagonie savagey, wagonie NG, 2 dd, 2 kowbojach, faście.
Panowie, czy moglibyście podpowiedzieć jakiś standard czym obecnie warto grać na 2,5 k. Chodziłoby mi o jakieś optymalne rozwiązanie. Mam już trochę figurek (nocniki, wilczki, dzikusy, maszyny, trolle) a ze względów finansowych chciałbym zainwestować w coś perspektywicznego. Doświadczenie bitewne mam bardzo mizerne więc prosiłbym o jakieś wskazówki.
Jeżeli planujesz większe zakupy to możesz się zastanowić czy nie wstrzymać się trochę bo nowa edycja zaraz wychodzi a po niej nasz nowy book (natomiast jeżeli zaczynasz to niczym się nie przejmuj tylko kupuj i graj i graj będziesz wiedział co Ci się podoba a co się do niczego nie nadaje).
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran
Tak jestem pewien, tak jak tylko można być pewnym GW. Pytania tylko jak szybko. Wszystko wskazuje że w lipcu będzie Bretonia jako ostatni podręcznik przed 9 edycją. W sierpniu nowa edycja ( później podstawka w której mają być orki). A we wrześniu lub październiku nowy podręcznik do orków.
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran
O&G 1280/1300pkt
Ograniczenia poznańskie
Black orc big boss @ 156pkt
general, war boar, enchanted shield, dawnstone, sword of might
Goblin big boss @ 154pkt
BSB, gigantic spider, shield, spear, armour of destiny
25 night goblins @ 145pkt
musician, champion, short bow, 2 fanatic
25 night goblins @ 145pkt
musician, champion, short bow, 2 fanatic
5 goblin wolf riders @ 60pkt
spear, shield
6 trolls @ 210pkt
Spear chukka @ 35pkt
Spear chukka @ 35pkt
Goblin wolf chariot @ 50pkt
Arachnarok spider @ 290pkt
Główna siła to kowboje, trole i arachnok (można go zamienić na standardowe maszyny+mangler, ale wtedy brakuje mi czegoś do combatu)
Magii brak, bo uważam, że na te punkty nie jest niezbędna. W tej chwili zbijam kluczowy czar z wszystkich kostek, resztę wpuszczam.
Najbardziej martwią mnie snajperki i brak warda na generale. Niby mogę wrzucić na niego prezerwatywę, ale wtedy trochę gorzej radzi sobie w combacie, no i nie jest wtedy niezabijalny przez pestki. Przy takim złożeniu może spokojnie szarżować na takie łuki WE i nie przejmować się ich s&s. Nie mogę się zdecydować co lepsze.
Gobliny z chamionami mogą łapać kowbojów wroga na parę tur.
No i główna kwestia, co zrobić z pozostałymi 20 punktami?
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Ograniczenia poznańskie
Black orc big boss @ 156pkt
general, war boar, enchanted shield, dawnstone, sword of might
Goblin big boss @ 154pkt
BSB, gigantic spider, shield, spear, armour of destiny
25 night goblins @ 145pkt
musician, champion, short bow, 2 fanatic
25 night goblins @ 145pkt
musician, champion, short bow, 2 fanatic
5 goblin wolf riders @ 60pkt
spear, shield
6 trolls @ 210pkt
Spear chukka @ 35pkt
Spear chukka @ 35pkt
Goblin wolf chariot @ 50pkt
Arachnarok spider @ 290pkt
Główna siła to kowboje, trole i arachnok (można go zamienić na standardowe maszyny+mangler, ale wtedy brakuje mi czegoś do combatu)
Magii brak, bo uważam, że na te punkty nie jest niezbędna. W tej chwili zbijam kluczowy czar z wszystkich kostek, resztę wpuszczam.
Najbardziej martwią mnie snajperki i brak warda na generale. Niby mogę wrzucić na niego prezerwatywę, ale wtedy trochę gorzej radzi sobie w combacie, no i nie jest wtedy niezabijalny przez pestki. Przy takim złożeniu może spokojnie szarżować na takie łuki WE i nie przejmować się ich s&s. Nie mogę się zdecydować co lepsze.
Gobliny z chamionami mogą łapać kowbojów wroga na parę tur.
No i główna kwestia, co zrobić z pozostałymi 20 punktami?
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Za tydzień wybieram się do kumpli zagrać sobie w battla i kombinuje nad nową rozpiską. Zainteresował mnie wariant 3x trolle - jako że zawsze lubiłem tą jednostkę to spróbowałem swoich sił. Gram przeciwko VC i TK - ETC.
proszę o konstruktywną krytykę
Unnamed2500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Warboss @ 190.0 Pts
General
Tormentor Sword [5.0]
Armour of Fortune [35.0]
Crown of Command [35.0]
1 Night Goblin Great Shaman @ 165.0 Pts
Magic Level 3; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Orc Great Shaman @ 230.0 Pts
Magic Level 4; Big Waagh
Obsidian Amulet [30.0]
1 Black Orc Big Boss @ 147.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Endurance [30.0]
1 Goblin Big Boss @ 64.0 Pts
Light Armour
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Wolf
1 Goblin Big Boss @ 71.0 Pts
Light Armour; Shield
Relic Sword [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Wolf
5 Forest Goblin Spider Riders @ 80.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Giant Spiders
5 Forest Goblin Spider Riders @ 80.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Giant Spiders
5 Forest Goblin Spider Riders @ 80.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Giant Spiders
37 Orc Big 'Uns @ 392.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline
1 Orc Boss
8 Trolls @ 280.0 Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2499.0
proszę o konstruktywną krytykę
Unnamed2500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Warboss @ 190.0 Pts
General
Tormentor Sword [5.0]
Armour of Fortune [35.0]
Crown of Command [35.0]
1 Night Goblin Great Shaman @ 165.0 Pts
Magic Level 3; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Orc Great Shaman @ 230.0 Pts
Magic Level 4; Big Waagh
Obsidian Amulet [30.0]
1 Black Orc Big Boss @ 147.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Endurance [30.0]
1 Goblin Big Boss @ 64.0 Pts
Light Armour
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Wolf
1 Goblin Big Boss @ 71.0 Pts
Light Armour; Shield
Relic Sword [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Wolf
5 Forest Goblin Spider Riders @ 80.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Giant Spiders
5 Forest Goblin Spider Riders @ 80.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Giant Spiders
5 Forest Goblin Spider Riders @ 80.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Giant Spiders
37 Orc Big 'Uns @ 392.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline
1 Orc Boss
8 Trolls @ 280.0 Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2499.0
-
- Kretozord
- Posty: 1758
@Ketman
rozumiem, że założenie jest takie:
- 3x trole
- 2x mag lord
- gen 9Ld - duża przeżywalność
- 2x DD
- 2-4 odginaczki
założenia są OK, ale rozpiska wymaga przemyślenia. odpowiedz sobie na pytania:
- czemu pająki a nie wilki jak jest tak krucho z punktami?
- nie da się wcisnąć savage'e z 5+ warda?
- ile przeżyje generał w kombacie?
- savage'e ida się bić/czekają?
- ile przeżyje mag?
- savage'e idą w hordzie? jak tak, to trochę kiepsko z zasięgiem liderki się robi bo masz za duży front, jeszcze mały mag stoi z boku i ginie
- kowboje niańczą trolle, polują na hexy, atakują maszyny czy odginają? jeśli robią to pierwsze to nie robią nic innego
ja bym pomyślał o bunkrze - małym oddziale savage'y (ITP!) który szedłby za trolami a savage'e puściłbym samopas/przodem.
rozumiem, że założenie jest takie:
- 3x trole
- 2x mag lord
- gen 9Ld - duża przeżywalność
- 2x DD
- 2-4 odginaczki
założenia są OK, ale rozpiska wymaga przemyślenia. odpowiedz sobie na pytania:
- czemu pająki a nie wilki jak jest tak krucho z punktami?
- nie da się wcisnąć savage'e z 5+ warda?
- ile przeżyje generał w kombacie?
- savage'e ida się bić/czekają?
- ile przeżyje mag?
- savage'e idą w hordzie? jak tak, to trochę kiepsko z zasięgiem liderki się robi bo masz za duży front, jeszcze mały mag stoi z boku i ginie
- kowboje niańczą trolle, polują na hexy, atakują maszyny czy odginają? jeśli robią to pierwsze to nie robią nic innego
ja bym pomyślał o bunkrze - małym oddziale savage'y (ITP!) który szedłby za trolami a savage'e puściłbym samopas/przodem.
dziękuję za uwagi.
@paulinka17
tak, ale z pewnymi zmianami:
- 3x trole
- 2x mag lord
- gen 10Ld - duża przeżywalność
- 2x DD
- 2-4 odginaczki
- czemu pająki a nie wilki jak jest tak krucho z punktami? - masz rację wilki lepsze.
- nie da się wcisnąć savage'e z 5+ warda? - niestety nie mogę dać savagów - chcę mieć na bsb warda na 5+ i 3+ przeciw magii. Do tego są mi potrzebni zwyklaki
- ile przeżyje generał w kombacie? - nie ma walczyć
- kowboje - na hexy
dokonałem pewnych zmian. ostało mi jeszcze 5 pkt. jak tera ?
1 Orc Warboss @ 190.0 Pts
General
Tormentor Sword [5.0]
Armour of Fortune [35.0]
Crown of Command [35.0]
1 Night Goblin Great Shaman @ 165.0 Pts
Magic Level 3; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Orc Great Shaman @ 230.0 Pts
Magic Level 4; Big Waagh
Obsidian Amulet [30.0]
1 Black Orc Big Boss @ 147.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Endurance [30.0]
1 Goblin Big Boss @ 64.0 Pts
Light Armour
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 71.0 Pts
Light Armour; Shield
Relic Sword [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Wolf @ [0.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wolf @ [0.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wolf @ [0.0] Pts
19 Savage Orcs @ 205.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
26 Orc Big 'Uns @ 293.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2495.0
@paulinka17
tak, ale z pewnymi zmianami:
- 3x trole
- 2x mag lord
- gen 10Ld - duża przeżywalność
- 2x DD
- 2-4 odginaczki
- czemu pająki a nie wilki jak jest tak krucho z punktami? - masz rację wilki lepsze.
- nie da się wcisnąć savage'e z 5+ warda? - niestety nie mogę dać savagów - chcę mieć na bsb warda na 5+ i 3+ przeciw magii. Do tego są mi potrzebni zwyklaki
- ile przeżyje generał w kombacie? - nie ma walczyć
- kowboje - na hexy
dokonałem pewnych zmian. ostało mi jeszcze 5 pkt. jak tera ?
1 Orc Warboss @ 190.0 Pts
General
Tormentor Sword [5.0]
Armour of Fortune [35.0]
Crown of Command [35.0]
1 Night Goblin Great Shaman @ 165.0 Pts
Magic Level 3; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Orc Great Shaman @ 230.0 Pts
Magic Level 4; Big Waagh
Obsidian Amulet [30.0]
1 Black Orc Big Boss @ 147.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Endurance [30.0]
1 Goblin Big Boss @ 64.0 Pts
Light Armour
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 71.0 Pts
Light Armour; Shield
Relic Sword [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Wolf @ [0.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wolf @ [0.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wolf @ [0.0] Pts
19 Savage Orcs @ 205.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
26 Orc Big 'Uns @ 293.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
8 Trolls @ 280.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2495.0
bardziej bym powiedział, że potrzebujesz zwyklaków, by dac im dyscyplinę i mieć Ld 10,Do tego są mi potrzebni zwyklaki
bo wardy tak jak mówisz bez problemu robisz i w Savage Orkach a dodatkowo cały oddział może mieć Ward 5+
z tego co wkliłeś to jakbyś zrezygnował z 1 trola to miałbyś 4+ wardy na generale i BSB (zbroja + prezerwatywa)
i z MR(2) byłoby to 2+ ward na magię
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A