Polska vs Dania w kwestii turniei
jedyne madre zdanie sposrod ostatnich kilku postów ktore tu napisaliscieArtein pisze:nie popadajmy w paranoję

wiadomo ze wiekszosc woli grac bez ograniczen, bo jestescie do tego przyzwyczajeni (poza tym nikt nie lubi jak mu sie zabiera ulubione zabawki).
w moim przypadku grajac HE na 4 magach.. obciecie do mozliwosci uzywania tylo 10 PD jest straszne - pomimo tego udalo mi sie zrobic calkiem grywalna rozpiske na 2 magach (ok 10 PD).
tak samo nie wierze ze ze krasie musza wystawiac 6-7 maszyn, albo ze bretonnia musi miec 4-5 lanc + pegazy.. i w to ze szczury bez magii sobie w cale nie radza..
nie wiem jak czesto gracie na turniejach.. ale jak sie cały czas trafia na oklepane schematy to przyjemnosc z gry jest o wiele mniejsza - cały czas to samo..
trafiam na VC to mam do rozwalenia 2 kloce BK.. kuznia, beast cowers, bolce.. klocki zazwyczaj nie dojezdzaja - ale to zadna przyjemnosc.. grac po raz enty z ta sama armia.
poza tym nikt wam nie każe chodzic na turnieje gdzie jest jakis comp-score - to wasz wybor,
a organizator moze podyktowac dowolne warunki turnieju (wraz z banowaniem poszczegolnych jednostek, armii, itp - choc to czasem mija sie juz troche z celem

pozdrawiam

No ale przy braku obcięć jaka jest satysfakcja z wygranej plewną rozpą.
BTW: rozpiska na forum rozpiskowym szczurów na 1400, format: brak jakiegokolwiek powtarzania (czyli jakby każdej jednostce dopisujemy 0-1) moim zdaniem bardzo ciekawe, jedyne co niezbalansowane to smok, ale można tego uniknąć grając poniżej 2k. Nie wiem tylko jak rozpatrywane są jednostki 2 na slot. Co prawda da się wcisnąć potworki 6+d3 pd ale robią się niesamowicie plewne. Ja uważam, że warto spróbować takiego przycięcia.
BTW: rozpiska na forum rozpiskowym szczurów na 1400, format: brak jakiegokolwiek powtarzania (czyli jakby każdej jednostce dopisujemy 0-1) moim zdaniem bardzo ciekawe, jedyne co niezbalansowane to smok, ale można tego uniknąć grając poniżej 2k. Nie wiem tylko jak rozpatrywane są jednostki 2 na slot. Co prawda da się wcisnąć potworki 6+d3 pd ale robią się niesamowicie plewne. Ja uważam, że warto spróbować takiego przycięcia.


ciecia typu "bez powtarzania" sprawdzaja sie na małe punkty..
niektorym armie na tym duzo nie cierpia..
ale niektore armie maja maly wbor corów (np lizaki) i tam robi sie juz ciezko - choc oczywiscie grac tez sie da
natomiast bretonnia i tak moze wystawic wtedy 4 lance i pegazy :/
niektorym armie na tym duzo nie cierpia..
ale niektore armie maja maly wbor corów (np lizaki) i tam robi sie juz ciezko - choc oczywiscie grac tez sie da

natomiast bretonnia i tak moze wystawic wtedy 4 lance i pegazy :/

A zależy.Asassello pisze:ciecia typu "bez powtarzania" sprawdzaja sie na małe punkty..
Przykłady? Wszyscy na tym cierpią.niektorym armie na tym duzo nie cierpia..
faktycznie trzeba brać saurusy.ale niektore armie maja maly wbor corów (np lizaki) i tam robi sie juz ciezko - choc oczywiscie grac tez sie da

4 lance to nie 14ście.natomiast bretonnia i tak moze wystawic wtedy 4 lance i pegazy :/

Oczywiście bretka jest mocna na taki format, ale nie do przesady, tutaj można już kombinować.


- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wg powyższych zasad BSB był osobnym rodzajem bohatera, czyli można było mieć paladyna + paladyna BSB.pingus pisze:Bretke też boli brak bohaterów bo mogą jedną magiczkę, bsb i nie mają już slota - magiczka musi być generałem.
Domyśliłem się tego, ale mi bardziej się podoba opcja, że BSB to to samo.GreatTaurus pisze:wg powyższych zasad BSB był osobnym rodzajem bohatera, czyli można było mieć paladyna + paladyna BSB.pingus pisze:Bretke też boli brak bohaterów bo mogą jedną magiczkę, bsb i nie mają już slota - magiczka musi być generałem.


Max 6Lvl Magii (bound 1lvl, Warrior priest 1lvl, elektryk z upgradem 2gi bez 1, TP/TK 1 lvl, SLan 2giej 6lvl)
Max 6 oddzialow z overrunem na 3D6 - smok liczy sie jako 2 unity
Max 5 oddzialow strzelajacych/maszyn
Max 1 Terrorysta
Max 3 takie same jednostki (dotyczy takze fanoli)
Taka propozycja. Moze jeszcze ograniczenie max 150 modeli
Max 6 oddzialow z overrunem na 3D6 - smok liczy sie jako 2 unity
Max 5 oddzialow strzelajacych/maszyn
Max 1 Terrorysta
Max 3 takie same jednostki (dotyczy takze fanoli)
Taka propozycja. Moze jeszcze ograniczenie max 150 modeli

Ostatnio zmieniony 20 paź 2007, o 10:32 przez lith, łącznie zmieniany 1 raz.
Za mało radykalne.lith pisze:Max 6Lvl Magii (bound 1lvl, Warrior priest 1lvl, elektryk z upgradem 2gi bez 1, TP/TK 1 lvl, SLan 2giej 6lvl)
Max 6 oddzialow z overrunem na 3D6 - smok liczy sie jako 2 unity
Max 5 oddzialow strzelajacych/maszyn
Max 1 Terrorysta
Max 3 takie same unity
Taka propozycja. Moze jeszcze ograniczenie max 150 modeli
Moja propozycja:
- Wszystkie jednostki są 0-1
+ ew. Bez Large Targetów z Terrorem.


herosi tez moga byc 0-1 :]
wlasciwie urozmaiciloby to gre lepiej niz ograniczenia oddzialow.
wlasciwie urozmaiciloby to gre lepiej niz ograniczenia oddzialow.
Dzieki ze to napisales pingusie,
nie od dzis cenie sobie Twe odkrywcze komentarze.
nie od dzis cenie sobie Twe odkrywcze komentarze.
IMO ograniczanie leveli magii to porazka.. jak chce sie rowno wszytskim przyciac magie to trzeba zrobic ogranczenia jak na Euro sa (max PD=10, max DD=10, gdzie DS=2 DD)
na mniejsze pukty mozna dac limit 7 - to sa w sumie 3 czary na ture.
w sumie to najpierw trzeba ustalic format.. potem obejrzec typowe rozpiski na te punkty i zobaczyc jakie ograniczenia sa w miare sensowne.
@ pingus - podaj 3 rozne cory w lizakach?
na mniejsze pukty mozna dac limit 7 - to sa w sumie 3 czary na ture.
w sumie to najpierw trzeba ustalic format.. potem obejrzec typowe rozpiski na te punkty i zobaczyc jakie ograniczenia sa w miare sensowne.
@ pingus - podaj 3 rozne cory w lizakach?


no dobrapingus pisze:Temple Guards, Saurus Warriors, Skink Skirmishers?Asassello pisze:@ pingus - podaj 3 rozne cory w lizakach?

co do powtorzen jednostek.. to mozna przyjac ze wiekszosc ma 0-1.. jednak i tak trzeba porobic od tego pewne wyjatki (np rary nowych HE

jednak nie ograniczałbym az tak bardzo hersów - 0-1 do kadego herosa sprawia ze wiekszosc armii bedzie takie same - w koncu dobrze bybyło moc lekko spersonalizowac armie (tu znów HE mi sie nasuwaja, bo nimi gram.. tam jest 2 herosów obecnie, niedlugo bedzie 3 - jednak nie da sie praktycznie wtedy zrobic armii opartej na walczacyh herosach)
własnie lepiej zrobic takiego comp-scora.. zeby zobaczyc na stole bretke na 3 magiczkach lub HE bez magów, niz rozpiski klony (jeden mag, jeden hero do walki)

A niby dlaczego?Asassello pisze:jednak i tak trzeba porobic od tego pewne wyjatki (np rary nowych HE)
Możesz dać jednego herosa zawsze.. to już masz 3 możliwości dalej przedmiotami możesz ich bardzo ubarwić.jednak nie ograniczałbym az tak bardzo hersów - 0-1 do kadego herosa sprawia ze wiekszosc armii bedzie takie same - w koncu dobrze bybyło moc lekko spersonalizowac armie (tu znów HE mi sie nasuwaja, bo nimi gram.. tam jest 2 herosów obecnie, niedlugo bedzie 3 - jednak nie da sie praktycznie wtedy zrobic armii opartej na walczacyh herosach)
Daj comp score a potem Ci pokaże dwie wymaksowane rozpiski jedną na comp scorze drugą na full 0-1, zobaczysz, która ciekawsza.własnie lepiej zrobic takiego comp-scora.. zeby zobaczyc na stole bretke na 3 magiczkach lub HE bez magów, niz rozpiski klony (jeden mag, jeden hero do walki)


