Plotki na temat army booka do 7. edycji
Moderator: Yudokuno
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
a Teraz spójrz z innej stroni wpada taki wagon 15 black knightów i utyka na dobre. Bo ani nie złamią automatycznie ani nie nabiją tak wiele ran z wardem feniksów na 4+ by ci nie mieli dużej szansy ustac szarży. Potem już będą nabijac jeszcze gorzej feniksom rany. A może te kilka ataków z SF się odgryzie troszkę co?
Z goblinami porównywać takiej jednostki to niepoważne.
Z goblinami porównywać takiej jednostki to niepoważne.
Master of Arneim na Druchii.net pisze:Today has started the Italian gt and who was there? Obviously Cavatore introducing the new He book and ready for some little little questions.
Bad news, good news... i don't know:
He has confirmed vc before De.
Talking about our revision here's what he said: "To have an idea of what will probably be (I think in terms only of general rule of the army) look at He shadow warriors". This mean that we'll probably go with hating everything.
The cauldron of blood? "I can't tell you much, but probably it will move; don't know if it will be mounted in a chariot or not."
Overall army: "the way is similar to high elves, the de infantry will hit very hard and when it arrives will deal serious damage to enemy. The points cost will probably grow. No many revisions on cavalry".
Now, I know that this is a short new but he didn't tell more...
czyli co? bedzie ich jeszcze mniej bo beda jeszcze drozsi, kawa jak sie nie zmieni to tez super bo i tak jest zbyt droga- niech ja tylko podroza to bede grac juz tylko na wlucznikach i kusznikach bo na niczym innym sie nei da.
To jest suchar... mam nadzieję że już tego ziomka wyzwali od tępych młotów, bo on chyba nigdy w życiu nie grał DE, jak przy tych statystykach COK podrożeją będzie to największa kpina i chamstwo jakie można zrobić. Podobnie tyczy się to innych jednostek, raczej koszt powinien spaść niż rosnąć. Te głupi chyba myślą, że DE to jest jakąś super potęga która idzie do przodu i wszystko niszczy.The points cost will probably grow. No many revisions on cavalry"
Podpakuja piechote- to koszt wzrosnie... tylko to jest to co mnie boli, wolalbym u elfow podpakowanie, moze nie drastyczne ale takie widoczne przy zachowaniu obecnego kosztu/obnizenia minimalnego. Zapobiegloby to obecnym problemom z super malo licznymi armiami i ich wytrzymaloscia na wszystko ( ostrzal, magie, walke wrecz (wala pierwsze ale mala sila + t3 i niski save=fail!)) .. a takto beda HE bis.
Wyglada na to, ze raczej nie pojda w strone monster army, a szkoda.
A COK- no coz, tych koszt powinien pojsc w dol, albo niech dadza extra atak na jaszczurce lub/i zwieksza ruch do 8 cali. Fajna zmiana bylaby taka ktoa pozwolilaby jaszczurkom szarzowac nawet gdy obleja glupote a wrog jest w zasiegu.
Ale to ze podpakuja cala armie to pewne.... najciekawsze jednak to jaka zasade dadza nam na cala armie. Pewnie hate. Mam nadzieje tylko ze niektore oddzialy dostana armour pircing i dostep do poisona.
Wyglada na to, ze raczej nie pojda w strone monster army, a szkoda.
A COK- no coz, tych koszt powinien pojsc w dol, albo niech dadza extra atak na jaszczurce lub/i zwieksza ruch do 8 cali. Fajna zmiana bylaby taka ktoa pozwolilaby jaszczurkom szarzowac nawet gdy obleja glupote a wrog jest w zasiegu.
Ale to ze podpakuja cala armie to pewne.... najciekawsze jednak to jaka zasade dadza nam na cala armie. Pewnie hate. Mam nadzieje tylko ze niektore oddzialy dostana armour pircing i dostep do poisona.
Ja osobiśnie nie mam nic przeciwko Hate'owi, wprawdzie nie jest tak potężny jak ASF to jednak swoje robi....
Kociołek który się porusza.... hmmm.... od jakiegoś czasu planuję zakup obecnego ale chyba się wstrzymam skoro model może będzie nieaktualny....
Jednostki droższe, oczywiście, spodziewam się Execów, Witchek i BG tak jak u HE po 15 punktów sztuka, do tego na przykład Witchki WS6, Ward 5+ (6+ z kociołkiem), Execi tak z 2 ataki po inicjatywie, BG tak z 4S bazowo i armour piercing, Cold One'y z 2 ataki, jeźdźcy też, może siła większa o 1.... takie gdybanie
Kociołek który się porusza.... hmmm.... od jakiegoś czasu planuję zakup obecnego ale chyba się wstrzymam skoro model może będzie nieaktualny....
Jednostki droższe, oczywiście, spodziewam się Execów, Witchek i BG tak jak u HE po 15 punktów sztuka, do tego na przykład Witchki WS6, Ward 5+ (6+ z kociołkiem), Execi tak z 2 ataki po inicjatywie, BG tak z 4S bazowo i armour piercing, Cold One'y z 2 ataki, jeźdźcy też, może siła większa o 1.... takie gdybanie
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Widzę, że myślisz dokładnie tak jak ja Ale niepokojące jest to, że piechota ma zdrożeć. BG już kosztują 16 punktów, więc nie wierzę, że podrożeją, to by była głupota. Jeśli PG dostali za darmo ASF i warda 4+ (kosztować będą tyle co wcześniej, czyli 15 punktów) to BG pewnie nadal będą kosztować 16 pkt. i zostaną jakoś dopakowani. Moje marzenie to save 4+ oraz bazowa S4 i armour piercing. Do tego żeby mogli wziąć jakiś sztandar przeciwko strzelaniu (najlepiej ward na 5+).Artein pisze:BG tak z 4S bazowo i armour piercing
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
COK z hate'em nie byliby IMO tacy zli nawet przy obecnym koszcie punktowym... bo jest to kolejne zrodlo ktore mowi o daniu DE hate'a na wszystko. Tak jak ktos juz tu napisal ASF to to nie jest, ale jesli kociolek dawalby jeszcze przerzuty na zranienie, to rzeczywiscie byloby calkiem milo
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Już teraz taką kombinację mogą mieć BG, bo sami z siebie mają przerzut nietrafionych ataków, a kociołek może im zapewnić przerzut niezranionych ataków. No, ale tak nikt nie gra, bo zarówno BG jak i kociołek to Rary i przez to brakowałoby miejsca na bolce. No i BG mają tylko 1 atak z S4, więc to i tak nie pomaga im zbyt mocno.karlee pisze:COK z hate'em nie byliby IMO tacy zli nawet przy obecnym koszcie punktowym... bo jest to kolejne zrodlo ktore mowi o daniu DE hate'a na wszystko. Tak jak ktos juz tu napisal ASF to to nie jest, ale jesli kociolek dawalby jeszcze przerzuty na zranienie, to rzeczywiscie byloby calkiem milo
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Początkowo odnosiłem się do ploty hata na wszostko z sceptycyzmem. Bo faktycznie może utrudnic życie. Ale to nie frenzy więc nie tak bardzo znowu. A i tak znakomitą większość czasu i tak delficki gracz goni przeciwnika. A mamy taką specyfikę armii by lepiej szarżować bo inaczej jest źle a to zmniejsza nieco wadę hata. Wsparcie ogniowe może skutecznie eliminować wsparcie wroga. A irytujące jest gdy 6 koksów np z czempionem połowę lub więcej nie trafia w szarży. Hate to niweluje dobrze. Co więcej wieloatakowe wiedzmy, wyobrażacie sobie 19 ataków z przerzutem poisonowym? A jak executory zyskują. Oczywiscie najlepiej byłoby by ten hate był zasadą tak jak hate tylko bez przymusowego gonienia.
nie no bez przesady, hate to hate.Murmandamus pisze: Oczywiscie najlepiej byłoby by ten hate był zasadą tak jak hate tylko bez przymusowego gonienia.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
no mówię podobna zasada: przerzuty w pierwszej turze po prostu
Tylko nie mów że to przepakowane byłoby bardziej niż ASF u ulthuańskich zdrajców.
Tylko nie mów że to przepakowane byłoby bardziej niż ASF u ulthuańskich zdrajców.
Goni, bo przeciwnik najczęsciej nie tworzy pułapek na założeniu, że "a nuż nie zda LD9". Jeśli natomiast trzeba będzie zawsze gonić, to taktyka każdej armii będze budowana na fakcie posiadania hate'a przez DE.A i tak znakomitą większość czasu i tak delficki gracz goni przeciwnika.
"Wake up, Mr. Freeman. Wake up, and smell the ashes..."
Witka,
Chyba wszystkie tu proponowane sugestie dotyczące przyszłych DE mają szanse zaistnieć (nawet te jarlaxle17). Poprostu żadna z proponowanych zasad oprócz całej armii na stubbornie nie dorównuje nowym HE
W COK jestem pewien, że zajdą zmiany. Raczej podrożeją, ale będą skuteczniejsi. Naprawde się zdziwię jeśli coldy nie będą miały 2 ataków z siłą 4. Przy czym siła 5 ma też swoje racje bytu . Zastanawia mnie jednak czy zostawią głupotę. Wszystko rozchodzi się w tym, że porównując DP i lyw HE do COK to nawet ulepszone gadziny z pozostawioną głupotą będą pozostawiały wiele do życzenia. No chyba że gadziny będą miały 2 Ataki z siłą 5 ze wspomnianą nienawiścią
Sama nienawiść dla całej armii wydaje się być najbardziej prawdopodobną zasadą dla nowych DE.
Różnice DE w zestawieniu z HE (chodzi o army list i charakter armii) upratrywałbym w postawieniu nowe jednostki z działu "beast" i zrobienie z DE prawdziwych władców złych i mrocznych bestii . To właśnie najbartdziej by charakteryzowało tą armie. Tutaj upatruję rewolucji patrząc na fenomen beastmastera wartego zresztą o dziwno na dzisiejsze zasady 40 punktów. Tyle, że jeśli chodzi o liczbę bestii to DE mają trudne wyzwanie. HE nie dość że dostały zupełnie nową jednostę w postaci lwiego rydwanu, a tym samym nowy rodzaj bestii, to jeszcze 3 odmiany smoków. Przy czym pozostał gryf i orzeł. Beastmaster myślę, że będzie tak samo specyficznym bohaterem jak droganmage HE. W tym, że będzie miał znacznie większy wybór dosiadanych/prowadzonych bestii (mam nadzieje, że dadzą mu większy wybór - osobiście hydre widziałbym jako opcje do wzięcia przez beastmastera niż jendostke rare). Do byłby jakieś fajne enchanted itemy albo zdolności beastmasetra które wpływałyby na swoje zwierzaki. Bogater też winien być podrasowany w statystyki, a może powinien też zyskać jakieś unikatowe zdolności, za które by płacił punktami. W każdym bądź razie mam wielką nadzieje, że ten aspekt mrocznych elfów zostanie przez GW odpowiednio mocno wyeksponowany i DE doczekaja się nowych jednostek z zakrestu "beast".
Z kociełkiem to nawet nie próbuje zgadywać co zrobią. Wiem jedno - efektywnością napewno będzie szedł w kierunku kowadła, war altara czy casceta .
Nowa Hydra natomiast pozbędzie się kompleksów gdy zestawi się z nią drzewca
Bardzo mnie ciekawią zmieny w harpiach, bo tutaj jest wielkie pole do popisu dla panów z GW. Czuję, że ta jednostka zyska unikatowe zdolności
DE bardzo przyda się poison. Mam nadzieje, że więcej jednostek będzie mogło go używać. Wydaje mi się, że dopiero połaczenie zasdy posion i hate dla całej armii zróboważyłby zasade ASF HE.
Kusznicy obok charakteru "wałdców bestii" winny być znakiem rozpoznawczym DE. Właśnie w tym punkcie DE powinny się dość znacznie odróżniać od swoich kuzynów z wysp. Posion czy brak jakiegoś moduyfikatora przy strzelaniu byłby bardzo na miejscu. Mało tego nawet ulepszeni powini kosztować taniej. Obstawiam 10 punktów za sztuke
Jeśli chodzi o włóczników to nie mam pomysłu. Z całym szacunkiem to do nich do nowych HE nie mają się co porównywać. Włocznicy HE nie dość, że mają dwie świetne zasady jak uderzanie z 3 rzędzów i ASF (piekielna kombinacja) to jeszcze ich koszt staniał z 11 do 9 punktów. Naprawdę cięzko mi sobie wyobrazić jaki power w takim razie dla jakiegokolwiek zrónoważenia powinny otrzymac włócznicy DE. Bo chyba obecne to przy nowych HE powinny kosztować 6 punktów, jak nie mniej . Dlatego myślę, że hate plus jakaś inna zasada i koszt 7 punktów byłby chyba dość zrównoważonym rozwiązaniem do ich kuzynów .
BG oczywiście powinny być w specialach i jestem pewien, że tam wylądują . Siła 4 też by im się przydała .
Wiedzmy zawsze widziałem w skirmiszhu. Zawsze mnie śmieszyło, że walczać dwoba brońmi, będąc w szale i jednocześnie będąc kapłankami boga krwi etc. pomykają sobie równo w szeregach w rytm bebnów . To poprostu do nich całkowcie nie pasuje....Jendostka od 5+
Egzeki widzę z siła 4 i 2 atakami . Koszt pomiędzy 11-13 punktów. Z tym hatem byliby całkiem nieżli. Oczywiście 5+
To chyba na początek moich oczekiwań, ale napewno będzie ich dużo więcej w rzeczywistości .
Mówiac szczerze jak nigdy z niecierpliwością czeklam na jakikolwiek nowy AB po HE. Poprostu ciekawi mnie czy trend z zasadami dla całej armii Typu ASF utrzyma się i będzie regularną zasadą przy tworzeniu nowych AB
Chyba wszystkie tu proponowane sugestie dotyczące przyszłych DE mają szanse zaistnieć (nawet te jarlaxle17). Poprostu żadna z proponowanych zasad oprócz całej armii na stubbornie nie dorównuje nowym HE
W COK jestem pewien, że zajdą zmiany. Raczej podrożeją, ale będą skuteczniejsi. Naprawde się zdziwię jeśli coldy nie będą miały 2 ataków z siłą 4. Przy czym siła 5 ma też swoje racje bytu . Zastanawia mnie jednak czy zostawią głupotę. Wszystko rozchodzi się w tym, że porównując DP i lyw HE do COK to nawet ulepszone gadziny z pozostawioną głupotą będą pozostawiały wiele do życzenia. No chyba że gadziny będą miały 2 Ataki z siłą 5 ze wspomnianą nienawiścią
Sama nienawiść dla całej armii wydaje się być najbardziej prawdopodobną zasadą dla nowych DE.
Różnice DE w zestawieniu z HE (chodzi o army list i charakter armii) upratrywałbym w postawieniu nowe jednostki z działu "beast" i zrobienie z DE prawdziwych władców złych i mrocznych bestii . To właśnie najbartdziej by charakteryzowało tą armie. Tutaj upatruję rewolucji patrząc na fenomen beastmastera wartego zresztą o dziwno na dzisiejsze zasady 40 punktów. Tyle, że jeśli chodzi o liczbę bestii to DE mają trudne wyzwanie. HE nie dość że dostały zupełnie nową jednostę w postaci lwiego rydwanu, a tym samym nowy rodzaj bestii, to jeszcze 3 odmiany smoków. Przy czym pozostał gryf i orzeł. Beastmaster myślę, że będzie tak samo specyficznym bohaterem jak droganmage HE. W tym, że będzie miał znacznie większy wybór dosiadanych/prowadzonych bestii (mam nadzieje, że dadzą mu większy wybór - osobiście hydre widziałbym jako opcje do wzięcia przez beastmastera niż jendostke rare). Do byłby jakieś fajne enchanted itemy albo zdolności beastmasetra które wpływałyby na swoje zwierzaki. Bogater też winien być podrasowany w statystyki, a może powinien też zyskać jakieś unikatowe zdolności, za które by płacił punktami. W każdym bądź razie mam wielką nadzieje, że ten aspekt mrocznych elfów zostanie przez GW odpowiednio mocno wyeksponowany i DE doczekaja się nowych jednostek z zakrestu "beast".
Z kociełkiem to nawet nie próbuje zgadywać co zrobią. Wiem jedno - efektywnością napewno będzie szedł w kierunku kowadła, war altara czy casceta .
Nowa Hydra natomiast pozbędzie się kompleksów gdy zestawi się z nią drzewca
Bardzo mnie ciekawią zmieny w harpiach, bo tutaj jest wielkie pole do popisu dla panów z GW. Czuję, że ta jednostka zyska unikatowe zdolności
DE bardzo przyda się poison. Mam nadzieje, że więcej jednostek będzie mogło go używać. Wydaje mi się, że dopiero połaczenie zasdy posion i hate dla całej armii zróboważyłby zasade ASF HE.
Kusznicy obok charakteru "wałdców bestii" winny być znakiem rozpoznawczym DE. Właśnie w tym punkcie DE powinny się dość znacznie odróżniać od swoich kuzynów z wysp. Posion czy brak jakiegoś moduyfikatora przy strzelaniu byłby bardzo na miejscu. Mało tego nawet ulepszeni powini kosztować taniej. Obstawiam 10 punktów za sztuke
Jeśli chodzi o włóczników to nie mam pomysłu. Z całym szacunkiem to do nich do nowych HE nie mają się co porównywać. Włocznicy HE nie dość, że mają dwie świetne zasady jak uderzanie z 3 rzędzów i ASF (piekielna kombinacja) to jeszcze ich koszt staniał z 11 do 9 punktów. Naprawdę cięzko mi sobie wyobrazić jaki power w takim razie dla jakiegokolwiek zrónoważenia powinny otrzymac włócznicy DE. Bo chyba obecne to przy nowych HE powinny kosztować 6 punktów, jak nie mniej . Dlatego myślę, że hate plus jakaś inna zasada i koszt 7 punktów byłby chyba dość zrównoważonym rozwiązaniem do ich kuzynów .
BG oczywiście powinny być w specialach i jestem pewien, że tam wylądują . Siła 4 też by im się przydała .
Wiedzmy zawsze widziałem w skirmiszhu. Zawsze mnie śmieszyło, że walczać dwoba brońmi, będąc w szale i jednocześnie będąc kapłankami boga krwi etc. pomykają sobie równo w szeregach w rytm bebnów . To poprostu do nich całkowcie nie pasuje....Jendostka od 5+
Egzeki widzę z siła 4 i 2 atakami . Koszt pomiędzy 11-13 punktów. Z tym hatem byliby całkiem nieżli. Oczywiście 5+
To chyba na początek moich oczekiwań, ale napewno będzie ich dużo więcej w rzeczywistości .
Mówiac szczerze jak nigdy z niecierpliwością czeklam na jakikolwiek nowy AB po HE. Poprostu ciekawi mnie czy trend z zasadami dla całej armii Typu ASF utrzyma się i będzie regularną zasadą przy tworzeniu nowych AB