Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Figurki są bardzo fajne, jakbyś miał dosyć zaparcia mógłbyś im stworzyć halabardo-podobne twory i grać nimi jako halabardnikami, którzy są obecnie najlepszą piechotą imperium.
Flagellanci jako halabardnicy??
Serio?
Co do biczowników ,czasem fajnie się sprawdzą jak trzeba wpaść i coś rozkręcić. Jednak nie dożywają końca bitwy. Tacy kamikadze.

Co do biczowników ,czasem fajnie się sprawdzą jak trzeba wpaść i coś rozkręcić. Jednak nie dożywają końca bitwy. Tacy kamikadze.
+1Szymon pisze:40x 12 pkt ::D:D:D 480 - za to masz 2x4 demisicoś więcej w temacie
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
GSy lepsze ale to dalej nie to. Jakby nie patrzeć halabardy kosztują połowę tego i zapychają core.
Nie wiem jak może Ci nie iść kurczakami, nimi nawet nie trzeba szarżować aby się spłacały, wiadomo kowboj czy potwory mają spore szanse je pogonić, ale piechotę i kawalerię w większości przypadków miażdżą.
Nie wiem jak może Ci nie iść kurczakami, nimi nawet nie trzeba szarżować aby się spłacały, wiadomo kowboj czy potwory mają spore szanse je pogonić, ale piechotę i kawalerię w większości przypadków miażdżą.
Na dms 1-1 remis i porazka a ostatnio we lub bestie.Na jedne stoje w rogu i nie biegam jak wariat za nimi bo sie i tak nie wylapie a na bestie to moje dziala sa za slabe bo dwie tury strzelania i doombul i maly byk cali rozkrecaja miski.
A halabardy takie mocne?Moje pilnuja maga...Moze czas maga w luki wsadzic a ich do walki puscic.
Ciagle mi flagusy i duzy shadow po glowie chodza
A halabardy takie mocne?Moje pilnuja maga...Moze czas maga w luki wsadzic a ich do walki puscic.
Ciagle mi flagusy i duzy shadow po glowie chodza
Jak masz ołtarz/księdza w środku to halabardy mają reroll trafień z hate oraz opcjonalnie ward 5+/reroll zranień/flaming ataki, zależy jak Ci modlitwy wejdą. W takim zestawie się sprawdzają. Poza tym to oddział który ma 40 woundów a kosztuje 270pkt, jego strata mocno nie boli, szarże potworów ustoi na steadfaście co pozwoli wyprowadzić kontrę.
Flagusie jak najbardziej... w hordzie są p prostu morderczy...
Należy jednak pamiętać, aby nie rzucać na nich czarów zwiększających ich odporność (Np. zwiększenie tougha).
Dopaleni np. Speed of light są baaardzo okrutni, ale sami dają na prawdę radę świetnie. Największym bólem jest to, że sami się zabijają
, także powinni roznieść parę klocków i najlepiej nie walczyć ani razu więcej.
Należy jednak pamiętać, aby nie rzucać na nich czarów zwiększających ich odporność (Np. zwiększenie tougha).
Dopaleni np. Speed of light są baaardzo okrutni, ale sami dają na prawdę radę świetnie. Największym bólem jest to, że sami się zabijają

Problem z Flagusiami jest taki, że nie są kurczakami, poza tym wszyscy idą na łatwiznę i nie szukają wyzwań, więc przegrywają na starcie.
Jeżeli chodzi o łamanie standardów, to grałem na GSach i mi się podobało, ale to wymagało podstawienia pod nich praktycznie całej rozpiski.

Jeżeli chodzi o łamanie standardów, to grałem na GSach i mi się podobało, ale to wymagało podstawienia pod nich praktycznie całej rozpiski.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Podstawienie praktycznie całej rozpiski, tzn?
Na turnieju zagrałem nową rozpiską, która wydaje mi się że ma potencjał. Ktoś próbował takiego zestawienia? Jakieś opinie?
Mass Demi 2400 Pts - Empire Army
11 Knights of the Inner Circle @ 345.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
12 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Knightly Orders @ 130.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 152.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
6 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 330.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
5 Demigryph @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 325.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Gleaming Pendant [5.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
5 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Captain of the Empire @ 128.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 153.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Biting Blade [10.0]
Enchanted Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 318.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Ring of Volans [30.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 33
Total Army Cost: 2399.0
Cory:
Klocek IC z kadrą jak zwykle się sprawdza. 2x małe odginaczki w postaci pancernych rycerzy niby są fajne, ale zastanawiam się nad dużą ilością łuczników.
Specjale:
2x Demisie po 5 FCG - wydaje mi się że jest power. Demigryfy są na tyle silną jednostką, że również z powodzeniem mogą przyjmować szarżę będąc w pobliżu generała. Duża szansa że ustoją, i w następnej turze walki to one będą miały przewagę uderzenia lub przynajmniej siły się wyrównają, dodatkowo pojawia się możliwość kontry. Na jednym oddziale mam Ogniste ataki co by mieć cokolwiek na regenerki (trolle, crypty, nurgle itd.).
1x Działo. W zasadzie to z działem sprawa wygląda tak że największą siłą tej maszyny jest aspekt psychologiczny. Jest straszak na pojedyncze skokszone modele, dodatkowo jedna maszyna nie powoduje że ja muszę się starać za wszelka cenę tego chronić i grać pasywnie. To jest duuuży plus, bo lecę do przodu mając równocześnie dobrego straszaka za plecami.
Rary:
Czołg. Co tu dużo mówić. Trochę losowy ale praktycznie zawsze się sprawdza.
Bohaterowie:
Kadra standardowe złożenie. Pegazista zawsze się przydaje (ewentualnie zapodać jakiś magiczny sprzęt do walki). Na pierścionka chyba nikt nie gra a wydaje mi się że jest zaj*bisty, w zasadzie na każdą armie wybieram sobie co mnie najbardziej interesuje. Zastanawiam się jeszcze na zmianie domeny na magu(na light), ale jeszcze pogram na Niebiosach (tanie czary i mniejsze ryzyko na ifke). Możliwość wrzucenia 2x zerówkę z Niebios jest baaardzo fajna.
Mass Demi 2400 Pts - Empire Army
11 Knights of the Inner Circle @ 345.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
12 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Knightly Orders @ 130.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 152.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
6 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 330.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
5 Demigryph @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 325.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Gleaming Pendant [5.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
5 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Captain of the Empire @ 128.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 153.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Biting Blade [10.0]
Enchanted Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 318.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Ring of Volans [30.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 33
Total Army Cost: 2399.0
Cory:
Klocek IC z kadrą jak zwykle się sprawdza. 2x małe odginaczki w postaci pancernych rycerzy niby są fajne, ale zastanawiam się nad dużą ilością łuczników.
Specjale:
2x Demisie po 5 FCG - wydaje mi się że jest power. Demigryfy są na tyle silną jednostką, że również z powodzeniem mogą przyjmować szarżę będąc w pobliżu generała. Duża szansa że ustoją, i w następnej turze walki to one będą miały przewagę uderzenia lub przynajmniej siły się wyrównają, dodatkowo pojawia się możliwość kontry. Na jednym oddziale mam Ogniste ataki co by mieć cokolwiek na regenerki (trolle, crypty, nurgle itd.).
1x Działo. W zasadzie to z działem sprawa wygląda tak że największą siłą tej maszyny jest aspekt psychologiczny. Jest straszak na pojedyncze skokszone modele, dodatkowo jedna maszyna nie powoduje że ja muszę się starać za wszelka cenę tego chronić i grać pasywnie. To jest duuuży plus, bo lecę do przodu mając równocześnie dobrego straszaka za plecami.
Rary:
Czołg. Co tu dużo mówić. Trochę losowy ale praktycznie zawsze się sprawdza.
Bohaterowie:
Kadra standardowe złożenie. Pegazista zawsze się przydaje (ewentualnie zapodać jakiś magiczny sprzęt do walki). Na pierścionka chyba nikt nie gra a wydaje mi się że jest zaj*bisty, w zasadzie na każdą armie wybieram sobie co mnie najbardziej interesuje. Zastanawiam się jeszcze na zmianie domeny na magu(na light), ale jeszcze pogram na Niebiosach (tanie czary i mniejsze ryzyko na ifke). Możliwość wrzucenia 2x zerówkę z Niebios jest baaardzo fajna.
3 działa są IMO lepsze od czołgu. W tym momencie masz właściwie jeden strzał na turę, bo czołg może nie zdać pary albo nie mieć zasięgu w kluczowym momencie.
Generał strasznie miękki, powinien Ci schodzić w pierwszym combacie bo bardziej się opłaca bić jego niż kawalerię. Na pegazie przydałaby się broń na eteryki.
Demigryfy 2x5 są OK ale wystawiając 4+3+3 masz więcej ruchu i lepiej kontrolujesz pole bitwy.
Co do łuczników to polecam ich, zamiast 6 rycerzy masz 10+5+5, czyli trzy odginaczki które mogą coś ustrzelić lub przynajmniej zdjąć z bohatera charmed shielda zanim wystrzelisz z działa.
Ja do kawalerii się zniechęciłem, drogi oddział który niewiele robi oprócz trzymania BSB i generała.
Obecnie wymyśliłem coś takiego:
Lektor ołtarz ward 4+ charmed shield
BSB piechota AS2+ reroll sword of might
Duży mag scepter 4lvl śmierć/shadow (w zależności od ograniczeń na turnieju)
Mały mag scroll 2lvl światło
Witch hunter ward 6+ od maszyn
2x 38 halabard FCG + jedna piątka łuczników
10 łuków
4+3+3 demi
3 działa
Dopiero uzbierałem modele aby tym w ogóle zagrać, na dniach test z woch i pierwsze wrażenia.
Generał strasznie miękki, powinien Ci schodzić w pierwszym combacie bo bardziej się opłaca bić jego niż kawalerię. Na pegazie przydałaby się broń na eteryki.
Demigryfy 2x5 są OK ale wystawiając 4+3+3 masz więcej ruchu i lepiej kontrolujesz pole bitwy.
Co do łuczników to polecam ich, zamiast 6 rycerzy masz 10+5+5, czyli trzy odginaczki które mogą coś ustrzelić lub przynajmniej zdjąć z bohatera charmed shielda zanim wystrzelisz z działa.
Ja do kawalerii się zniechęciłem, drogi oddział który niewiele robi oprócz trzymania BSB i generała.
Obecnie wymyśliłem coś takiego:
Lektor ołtarz ward 4+ charmed shield
BSB piechota AS2+ reroll sword of might
Duży mag scepter 4lvl śmierć/shadow (w zależności od ograniczeń na turnieju)
Mały mag scroll 2lvl światło
Witch hunter ward 6+ od maszyn
2x 38 halabard FCG + jedna piątka łuczników
10 łuków
4+3+3 demi
3 działa
Dopiero uzbierałem modele aby tym w ogóle zagrać, na dniach test z woch i pierwsze wrażenia.
Powiem szczerze że grałem kilka gier tą rozpiską i wszystko do przodu. Oddziały łatwo nie oddają punktów i to jest in plus. Generał powiem szczerze nie ginie mi wcale w walce, bo tam gdzie jest realne zagrożenie to się nie wbijam (głównie na KB). Po to mam wszystko mobilne żeby samemu starać się kontrolować bitwę. Tak jak mówisz grałem na 2 działa i czołg albo 3x armaty, ale teraz szukam czegoś innego. Na lektora na ołtarzu jeszcze nie grałem, a kilkadziesiąt modeli piechoty kurzy mi się na półce. Co kto lubi 
Obstawiam że lektor na ołtarzu ma podobną przeżywalność jak tak zbudowany kapłan na koniu w IC (w zasadzie 2 dobre strzały z działek poprzedzone jakimś innym hitem w ołtarz i może być po 400-500 punktach).
Możliwe że zestawienie 4x3x3 Demi będzie lepszą opcją bo jednak łatwiej sterować takimi oddziałami. Łuczników też wypróbuje bo skirmish i darmowe reformy to fajna sprawa. Czołg mimo tego że jest losowy i tak biorę w ciemno. Na pegazie faktycznie przyda się coś na eteryki.
Nie grałem jeszcze na przegięte nowe WE, ale w starciu z nimi wole mieć czołg i dużo demi niż 3 działa.

Obstawiam że lektor na ołtarzu ma podobną przeżywalność jak tak zbudowany kapłan na koniu w IC (w zasadzie 2 dobre strzały z działek poprzedzone jakimś innym hitem w ołtarz i może być po 400-500 punktach).
Możliwe że zestawienie 4x3x3 Demi będzie lepszą opcją bo jednak łatwiej sterować takimi oddziałami. Łuczników też wypróbuje bo skirmish i darmowe reformy to fajna sprawa. Czołg mimo tego że jest losowy i tak biorę w ciemno. Na pegazie faktycznie przyda się coś na eteryki.
Nie grałem jeszcze na przegięte nowe WE, ale w starciu z nimi wole mieć czołg i dużo demi niż 3 działa.
Stan@po co ci altar bez 3 magów z lighta ?
Imo strata pkt
Halabardy spływają jak woda z kranu
Mi 13IC w każdej bitwie robi pkt sama mało kiedy spada
(BSB i mały papa są w tym unicie)
Imo strata pkt
Halabardy spływają jak woda z kranu

Mi 13IC w każdej bitwie robi pkt sama mało kiedy spada

Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą