PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: Shino »

eh rok temu we wloclawku wlasnie bylo blisko, bo drugie :P

w sumie od tego czasu nie wyszly armie mocne na tk a jedynie te z ktorymi ta armia moze powalczyc, wiec strasnzie kusisz :D

na dm w tej edycji nie mialem ponizej 70 pkt. I to z reguly na wystawce. Ta armia pod katem druzynowek jest imba i ma na prawde niezle niektore pairingi topowe (wszystkie elfy, czesto tez vc)

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

z własnych doświadczeń powiem, że z demonami jest łatwo a z ogrami, wochem i imperum to nie wiem co zrobić, wy też macie ten problem ?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ogry sa srednim przeciwnikiem, choc jesli tk zaczyna to jest troche z gorki (w okolicach 12) jesli ogry zaczynaja to zklei nie (4-6. Choc teraz jak jest mniej mournow to powinno byc lepiej).

z imperium gra jest prosta choc powyzej 15-17 ciezko jest wklepac.

Z wochem dzieki scrolowi da sie tez wygrac, choc duzo zalezy od jednego banishmenta niestety

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

jak sobię radzisz z imperium bo zanim dojdę do przeciwnika to dostaję działa i banishmenty a potem to on na mnie szarżuje :cry:
z wochem przeciwnik szarżuje na mnie w 2 turze i nie zdążam za bardzo postrzelać i czarować :cry:
z ogrami jest lepiej ale bolą mnie maneaterzy sniper\poison i czasem inne oddziały np mneterzy lub mourny, byłbym wdzięczny za kilka rad :wink:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

powiedz mi co masz w armii.

Ja dziala zabijalem fastem i stalkerami. Czesto tez rzucalem tam siatki/banishment jesli bylo to istotne dzialo.

waznych celi nie widza czesto (cascet jest za gorka, a katapulty moga ginac).

z wochem jesli zaczyna to jest tylko problem. Ja z regul zatrzymywalem bsb jesli za dalkeo pojechal rydwanami ( i tak niewiele robia w tej grze)w diabla bym rzucilk mi a weazmi szachowal wozki i ew. drugiego kowboja.

jesli chodzi o maneaterow to zalezy od stlu. jesli dasz sobie cover to juz strzelaja znacznie gorzej. Z hard coverem i dalekmi i sniperem na 7+ (multiple 8+), iwec jestes relatywnie bezpieczny. sa oczywiscie wtedy pierwszym celem magii/strzelania, wiec w miare szybko mozesz ich uszczuplic.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

4lev nekekara ward 4+, jednorazowo +d6 do dispela
4lev światło, zwój, ward 5+
1lev światło dispell scroll
1lev światło
1lev światło
2x3 rydwany
2x20 łuków
5 fastów
2x sfinks z zionieciem
3 stalkery
3 necropolis knights
katapka
kaszkiet
hierotytan

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ja z 2fastami ogarnialem z reguly armaty. z 5cioma nie powinienesmiec wogole problemow. OP prostu zaloze, ze 2-3 stracisz a pozostale pozabijaja armaty.

z wohem 5 takich odgiec tez jest fajne. pamietaj, ze jesli zaczynasz to pierwsza tura to jest cascet ibanishment bez zwoju. Zwoj dopiero uzywasz w turze gdy w nastepnej diabel bedzie szarzowla w co istotnego

przemysl tez jedna 20tke lukow. zauwaz, ze podales 3 armie z ktorymi masz problem i na te wszystkie 3 ten oddzial nie robi nic. Musisz troche armie side'owac pod armie z ktorymi mas ciezej.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

A to nie jest po prostu jeden oddział konnych łuczników? On inaczej zapisuje 5 oddziałów 1 typu.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

to jest jeden oddział 5 modeli :wink:
problem miałem z wochem niestandardowym bo wyglądał tak
pieszy nurglowiec
2 oddziały nurglowców chyba po 20 w oddziale
5 konnych
2x3 skullcrushery
4 dragon ogry
chimera

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Jeden fast to za mało. Dwa przynajmniej.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

jak sobie radzicie z eterykami oprócz kaszkietu i lighta ? da się ?

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Ja czasami używałem ruby ring, stalkerzy jeżeli nie mają lepszego celu.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

a w walce oprócz bohaterów nie da się już nic zrobić ?

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Masz jeszcze katapulty i sypanie przez CR - nie jest źle, ale prawdą jest że brakuje tanich mobilnych kowbojów w TK :|

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Magia lighta niszczy eteryki w pierwszej turze :) bez sensu ustawiać armię pod jeden paring.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Małe punkty, brak lighta, kaszkiet zdispellowany, pomysły ?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

snajperki z deatha na baski i wraciaki.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Czyli chyba muszę drugiego maga dołożyć bo się 1 nehekariańczyk nie spisze :roll:

kevinior
Chuck Norris
Posty: 535

Post autor: kevinior »

Hej wszystkim mam dziwne dosyc pytanie ale nie moglem na nie w RB znalezc odpowiedzi mianowicie, Czy wykonujac thundercrusha ze sfinksa jest mozliwosc trafienia srodkiem placka 3' wiecej niz jednego modelu zeby otrzymac np 4 hity z sila 9 :D
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !

Awatar użytkownika
Mad Max
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: Mad Max »

Nie, nie ma takiej możliwości w RB powinno być napisane, że wybierasz jeden model, który dostaje z wyższą siłą.

ODPOWIEDZ